علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

انواع کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر میتواند یک روش موثر با طول عمر بالا باشد، به شرطی که از بهترین مارک و برند استفاده شود. بهترین مارک کامپوزیت دندان توسط شرکت های معتبر آمریکایی و ژاپنی ساخته می شود. در ایران نیز از این نوع ونیرها استفاده می شود. اینکه چه مارکی برای بیمار بهتر است، چیزی نیست که او به تنهایی تصمیم بگیرد. برای اطمینان از بهترین برند کامپوزیت دندان باید حتما با دندانپزشک مشاوره کرد. در ادامه به معتبرترین و بهترین برند های تولید کننده باندینگ کامپوزیت اشاره ای خواهیم داشت:

در دندانپزشکی دکتر مسعود شاه حسینی  انجام خدمات زیبایی  بصورت اقساط انجام می شود

کامپوزیت BISCO

BISCO از مشهورترین برندهای آمریکایی است که از یونومر شیشه (هیدروکسید کلسیم) به عنوان ماده اولیه در ساخت کامپوزیت خود استفاده می کند. این محصول قابلیت فرم پذیری بالایی دارد. همچنین دوام و ماندگاری بالای کامپوزیت های این برند زبانزد خاص و عام است. بر اساس آنچه گفته شد این برند در صدر برندهای تولید کننده کامپوزیت ونیر قرار دارد.

کامپوزیت دندان COLTENE

COLTENE نیز یکی دیگر از معتبرترین برندهای تولید کننده کامپوزیت است. از جمله ویژگی های این کامپوزیت دندانی می توان به قیمت مناسب، استحکام بالا، رنگ ثابت، پرداخت آسان، پولیش پذیری بالا و مقاومت سطحی بالا اشاره کرد. این کامپوزیت از نانو ذرات هیبرید ساخته شده و بسیار به مینای دندان نزدیک است.

کامپوزیت دندان DMG AMERICA

DMG AMERICA از محبوب ترین برندهای تولید کننده کامپوزیت دندان است. محصولات این برند مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و سایش دارد.

ونیر کامپوزیت DMP DENTAL

DMP DENTAL نیز از شرکت های تولید کننده کامپوزیت دندان است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ، انطباق پذیری بالا با دندان های طبیعی، دارای تنوع در رنگ بندی و فرم گیری آسان و سریع آن اشاره کرد.

کامپوزیت ونیر IVOCLAR VIVADENT

IVOCLAR VIVADENT برندی مشهور است که کامپوزیت های آن سرعت بالایی در شکل پذیری و سفت شدن دارند. بنابراین به سرعت روی دندان فرم گرفته و قابلیت جویدن و خوردن غذا را ایجاد می کنند.

کامپوزیت دندان KERR

KERR از آشناترین برندهایی است که به کامپوزیت های پر کننده دندان شناخته می شود. رزین های کامپوزیتی از جدیدترین محصولات این برند است که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی داشته و با بافت دندان و لثه بسیار سازگار هستند. همچنین کامپوزیت دندان KERR سرعت بالایی در شکل پذیری و خشک شدن داشته و رنگ آن ها به راحتی با دندان های طبیعی بیمار انطباق پیدا می کند.

کامپوزیت Tokuyama Dental America

Tokuyama Dental Americaبرندی ژاپنی است. کامپوزیت دندان این برند از نوع میکروفیل است و 20 رنگ مختلف دارد. این محصول دارای قابلیت پولیش پذیری و فرم گیری بالایی است. همچنین بسیار با دوام بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است.

کامپوزیت دندان SDI

SDI برندی آمریکایی است که به تولید کامپوزیت دندان با مقاومت و دوام بالا پرداخته است. این محصول به راحتی با رنگ طبیعی دندان تطبیق داده می شود. همچنین شفافیت آن به اندازه مینای دندان طبیعی است. این کامپوزیت دارای خاصیت فرم پذیری و پولیش پذیری بالایی است. علاوه بر برندهای معرفی شده، مارک های دیگری نیز وجود دارند که به تولید کامپوزیت ونیر می پردازند. از بهترین مارک های کامپوزیت دندان می توان به برندهای IVOCLAR، کازمودنت و اولترادنت اشاره کرد.

همچنین بهترین دیسک هایی که برای پرداخت و پولیش کامپوزیت دندان مورد استفاده قرار می گیرد می توان به برند BISCO و کازمودنت اشاره کرد. دندانپزشک در انتخاب کامپوزیت ونیر موارد مهمی را مد نظر قرار می دهد. از جمله مهم ترین نکاتی که به هنگام انتخاب بهترین نوع کامپوزیت ونیر باید به آنها توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ طبیعی دندان های بیمار
  • شکل طبیعی دندان های
  • رنگ پوست و فرم صورت
  • جنس دندان های

بر اساس آنچه گفته شد بهترین کامپوزیت باید با رنگ دندان های طبیعی بیمار همخوانی داشته باشد.

بهترین مرکز کامپوزیت دندان شرق تهران

بهترین مرکز کامپوزیت دندان در تهران و مجرب ترین کلینیک، صرفا پرادعاترین و پرتبلیغ ترین کلینیک نیست، بلکه مرکزی است که مراجعه کنندگان بیشترین رضایت را از خدمات رسانی آنها داشته باشند. همچنین نمونه کارهای واقعی و بدون ادیت و روتوش در اختیار مراجعه کنندگان و بیماران خود قرار دهند. کلینیک دکتر مسعود شاه حسینی  به پاس خدمات تخصصی و با کیفیتی که به بیماران خود ارائه داده است، جزء یکی از بهترین کلینیک های تخصصی دندانپزشکی زیبایی و کاشت دندان در تهران می باشد.

این کلینیک از کادر مجرب جراحان و دندانپزشکان زیبایی و ترمیمی تشکیل شده است و خدمات زیبایی و ترمیم دندان مانند کامپوزیت را با بهترین برندها و جدیدترین ابزارها ارائه میدهد. کلینیک دندانپزشکی کلینیک دکتر مسعود شاه حسینی  مجهز به مدرن ترین دستگاه های دندانپزشکی است و کامپوزیت ونیر را با قیمت بسیار مناسب نصب می کند.

در دندانپزشکی دکتر مسعود شاه حسینی  انجام خدمات زیبایی  بصورت اقساط انجام می شود

https://drshahhosseini.com/

دکمه بازگشت به بالا