استان ها

سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند

نازک نارنجی/گیلان مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: سهیل حق شناس به عنوان سرمربی و علی بهارمست به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شدند.

حامد یوسفی امروز ۸ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تغییرات جدید در باشگاه سپیدرود رشت، اظهار کرد: با توجه به جریانات اخیر و برای جلوگیری از سلب آسایش بازیکنان تیم به این نتیجه رسیدم که با هواداران و علاقمندان به سپیدرود صحبت و توضیحاتی را ارائه کنم.

وی افزود: وقتی وارد باشگاه شدم با انبوهی از مشکلات مواجه بودم، تقریبا صنفی نبود که باشگاه سپیدرود به آنها بدهکار نباشد، پرداخت از پنجره تا بدهی‌های فوتبالی و غیر فوتبالی باشگاه انجام شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به جذب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی مورد علاقه هواداران، گفت: با نظر شخصی ایشان بازیکنان باکیفیت برای تیم سپیدرود جذب شد و نیم فصل اول به پایان رسید، در نیم فصل دوم همان طور که هواداران می‌دانند نتایج مورد قبول باشگاه نبود تا اینکه پس از باخت مقابل نیروی زمینی و کسب پنج امتیاز از پنج بازی جلسه‌ای با کادر فنی برگزار شد.

یوسفی با اشاره به برگزاری جلسه مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود با فرشاد پیوس و کادر فنی، تصریح کرد: در پایان این جلسه که در اواخر سال گذشته برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که خاتمه همکاری را با ایشان داشته باشیم و در یک فضای کاملا دوستانه و تسویه حساب ایشان و کادر فنی انجام شد.

وی با تقدیر از زحمات سرمربی سابق سپیدرود و کادر فنی وی، خاطرنشان کرد: پس از آن مدیرعامل باشگاه ماموریت دادند تا با سه گزینه حسن اشجاری، علی بهارمست و محسن عاشوری برای انتخاب سرمربی جدید وارد مذاکره شویم، دلیل عدم توافق بین گزینه‌ها بحث مالی و اصرار دو نفر از گزینه‌ها به قرار داد یک و نیم ساله بود که بار مالی زیادی را برای باشگاه ایجاد می‌کرد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت افزود: از آنجایی که مشخص نیست در فصل آینده چه عزیزی مسئولیت باشگاه را برعهده دارد و همچنین نمی‌خواستم تعهداتی را که دیگران بر دوش من گذاشتند من هم تکرار کنم با بزرگواران به نتیجه نرسیدیم‌.

یوسفی خاطرنشان کرد: باتوجه به آشنایی کامل علی بهارمست با تیم و بازیکنان و دانش فنی بالا، ایشان با اختیار کامل به عنوان مدیر فنی تیم سپیدرود رشت انتخاب شدند.

وی افزود: چهره نام آشنا و اسطوره فوتبال سپیدرود رشت، سهیل حق شناس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: با کادری کاملا سپیدرودی تا پایان فصل و هفت فینال پیش رو به مصاف حریفان می‌رویم و تمام بازیکنان بدانند که با حمایت کامل باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا