حوادث

بارندگی‌ها در مازندران ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد اسدی، با اشاره به پیش‌بینی ۱۰ روزه وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران اظهار کرد: دمای ساری ۱۴ درجه بالای صفر بوده و کجور با ۱۹ درجه‌ بالای صفر گرم‌ترین و پل سفید با ۱۲ درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی در روز دوشنبه گفت: درمناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری تا ابری، از بعدازظهر بتدریج  با بارندگی و وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق بوده و در ارتفاعات، ابری و مه آلود با بارش باران در مناطق مرتفع با بارش برف، وزش باد گاهی نسبتاً شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه ۷ فروردین نیز آسمان استان، صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد، گاهی نسبتاً شدید خواهد بود.

اسدی ادامه داد: در روز چهارشنبه هفته‌ی جاری، آسمان استانی صاف تا نیمه ابری بوده و از اواسط روز ابری همراه با بارندگی و وزش باد گاهی شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ فروردین، آسمان استان نیمه ابری بوده و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابردر دامنه‌ها، احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز شنبه ۱۱ فروردین، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود و روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا