عمومیمطالب کسب و کار

تطبیق حرف آخر با کنکور

تطابق منابع های آموزشی با کنکور چیست؟

تطابق سبک تدریس اساتید و فیلم های کمک آموزشی در کنکور های چند سال اخیر که رقابت خیلی بالاس بسیار به دانش آموزان کمک کرده است و اگر سوالات تالیفی و سبک تدریس به کنکور شباهت داشته باشد و تغییرات در حد تغییر عدد و عینا در کنکور بیاد می گوییم تطابق و شباهت داشته است. رقابت کنکور در سال های اخیر بسیار شدید بوده مطمنا اگر کسی منبع خوبی داشته باشد چند گام جلوتر است.

تطابق و شباهت تدریس اساتید به این معنی نیس که دانش آموزها باید همان جزوه و منابع های آموزشی اون استاد را حفظ کنند!!!!!! بلکه به این معنی است که دانش آموز دز قدم اول به صورت 0 تا 100 درس را خوب یاد بگیرد و در قدم بعدی اگر داخل سوالاتی تالیفی که حل می کند به کنکور سراسری نزدیک باشد که خیلی بهتره و کار دانش اموز را راحت می کند. حرف آخر قبل از اینکه کنکور 1402 برگزار شود این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که فیلم ها حرف آخر با کنکور سراسری مطابقت داشته است چون فیلم های حرف آخر از سال 94 تا به امروز هر سال تطابق بالای 90 درصد داشته است .

تطابق فیزیک حرف آخر با کنکور 1402

فیزیک کنکور موسسه حرف آخر توسط استاد پیمان کامیار تدریس شده است.فیزیک در کنکور برای رشته تجربی ضریب 7 و برای کنکور رشته ریاضی دارای ضریب 9 می باشد . به همین علت فیزیک یکی از درس های بسیار مهم و در عین حال شیرین می باشد که اگر دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی در طول سال با یک استاد خوب کار کنند به راحتی می توانند در کنکور سراسری بالاترین درصد را کسب کنند.

فیزیک استاد پیمان کامیار به صورت انیمیشینی و الگو محور می باشد و دانش آموز به هیچ عنوان فرمول حفظ نمی کند و در هر فصل یک الگو را یاد می گیرد و می تواند به راحتی اکثر سوالات را حل کند حفظ کردن فرمول بدترین روش برای مطالعه در مسیر کنکور می باشد. دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1403 و 1404 شرکت کنند پیشنهاد می شود بخشی از مطابقت های کنکور 1400 با پکیج های استاد کامیار را ببینید. تطابق ها گذاشته می شود … برای خرید محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاوران وارید مقاله بالا شوید

تطابق زیست شناسی حرف آخر با کنکور 1402

طراحان کنکور در سال های اخیر درس زیست شناسی را بسیار مفهومی طرح کرده اند و به هیچ عنوان اگر کسی زیست را به صورت مفهومی یاد نگیرد نمی تواند به درصد قابل قبولی برسد. استفاده از سبک انیمیشنی و حافظه تصویری و همچنین الگو محور از ویژگی های زیست شناسی حرف اخر می باشد. یکی از پروژه های مخصوص دوازدهمی ها است که پیشنهاد می کنم مطالعه کنید . دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1403 و 1404 شرکت کنند پیشنهاد می شود می توانند مطابقت های زیست شناسی حرف آخر را با پکیج های حرف آخر ببینند. تطابق ها گذاشته می شود …

تطابق شیمی حرف آخر با کنکور 1402

شیمی حرف آخر توسط استاد علی سلوکی تدریس شده است شیمی یکی از درس های بسیار مهم و تعیین کننده نتایج در کنکور استکه در رشته ریاضی دارای ضریب 7 و در رشته تجربی دارای ضریب 9 می باشد. استاد علی سلوکی شیمی را بدون فرمول آموزش داده است و به راحتی می توانید مسائل شیمی را با سه الگوی طلایی حل کنید. رقابت شدید در کنکور باعث شده است که هر سال مسائل و مفاهیم شیمی را مفهومی تر بدهند و کسی که در حد کتاب درسی مطالعه کند به هیچ عنوان نمی تواند سوالات شیمی را پاسخ دهد. در این قسمت به برخی از مطابقت ها و شباهت های پکیج استاد سلوکی را با کنکور 1402 می پردازیم. تطابق ها گذاشته می شود …

تطابق ریاضی حرف آخر با کنکور 1402

ریاضی موسسه حرف آخر توسط استاد عبدالرضا منتظری و استاد قاسمی تدریس شده است ریاضی یکی از پیچیده ترین درس ها که خیلی از دانش آموزها از این درس ترس دارند. ریاضیات برای رشته تجربی دارای ضریب 7 و برای رشته ریاضی از دروس بسیار مهم و اصلی می باشد و ضریب 12 را در کنکور دارد. ریاضی استاد منتظری بر خلاف تدریس سایر اساتید به صورت مفهومی و بدون فرمول تدریس شده است و دانش آموزها بدون اینکه تکنیک و یا فرمولی را حفظ کنند می توانند تمام سوالات را حل کنند. ریاضیات استاد منتظری هر ساله در کنکور سراسری بیش 90 درصد تطابق دارد که در کنکور سراسری 1402 هم خوشبختانه شباهت های زیادی داشته است. در زیر برخی از مطابقت های ریاضی استاد منتظری با کنکور 1402 را می توانید ببینید. تطابق ها گذاشته می شود …

تطابق عربی انسانی حرف اخر با کنکور 1402

عربی موسسه حرف آخر یکی از درس هایی می باشد که هر سال 100 درصد مطابقت با کنکور سراسری دارد این درس توسط استاد حامی وحدت تدریس شده است. عربی دررشته انسانی نقش بسیار حیاتی را دارد که دارای ضریب 5 در کنکور می باشد عربی به دلیل اینکه خیلی از دانش آموزها در این درس مشکل دارند درس بسیار مهم و رتبه سازی می باشد. درس عربی در کنکور سراسری دارای تراز بالاتری می باشد و از این بابت باعث می شود که در رتبه بندی کنکور خیلی نقش داشته باشد. استاد حامی وحدت بهترین استاد ایران می باشد که عربی را با استفاده از آهنگ و ریتم خاص خود باعث جذابیت این درس شده است.

تطابق ادبیات انسانی حرف آخر با کنکور 1402

ادبیات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظری تدریس شده است درس ادبیات از درس های بسیار مهم و رتبه آورد در بین دروس اختصاصی انسانی است که از کنکور سراسری دارای ضریب 8 را دارد . ادبیات در کنکور سال های اخیر خیلی مفهومی و سخت بوده که اگر دانش اموز این درس را دست کم بگیرد نمی تواند درصد قابل قبولی را بزند. استاد محسن منتظری این درس را به صورت الگو و داستان های جذاب تدریس کرده است و باعث شده دانش اموز نکات را به حافظه تصویری بسپارد. در پایین به برخی از این تطابق ها با کنکور 1402 را می توانید ببینید.

محصولات پیشنهادی برای دانش آموزان سال دهم و یازدهم

حرف اخر برای دانش اموزان سال دهم و یازدهم محصولات بی نظیری را آماده کرده است که به راحتی می توانند برای کنکور آماده شوند. محصولات مخصوص مربوط به سال دهم و یازدهم به صورت کنکوری است و دانش اموزان با انواع روش های تستی می توانند آشنا شوند. خوشبختانه هر سال ادبیات محسن منتظری مطابقت های زیادی با کنکور سراسری داشته است. در این قسمت می خواهیم به برخی از این مطابقت ها ادبیات با کنکور 1402 بپردازیم.

دانش اموزانی که سال دهم و یازدهم هستند می توانند 4 تا دروس اختصاصی را به صورت جامع یاد بگیرند و اساتید حرف اخر با استفاده از آموزش و الگوهای بی نظیر سعی کردند که این درس ها را به بهترین نحو ممکن آموزش دهند. محصولات مربوط به پکیج کامل دهم و یازدهم را برای دانش اموزان تجربی می توانید از طریق لین زیر سفارش دهید. افرادی که رشته انسانی و یا ریاضی هستند می توانند با تماس بگیرند تا توضیحات بیشتری به آنها داده شود. کنکوری های رشته تجربی ، ریاضی و انسانی می توانند با پروژه های مربوط به حرف آخر را داشته باشند و برای کنکور سراسری خود را آماده کنند.

حرف اخر برای این دسته از دانش اموزان محصولات بی نظیری را تدارک دیده است که دانش آموزان کنکوری در کمترین زمان می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. افرادی که کنکوری در رشته تجربی هستند می توانند پکیجی که در زیر است را اقدام به خریداری کنند. این بسته برای شما مفید است منبع : موسسه حرف آخر تطابق سوالات کنکور با حرف آخر چقدر بوده است؟ خوشبختانه حرف آخر هر ساله در کنکور سراسری رشته تجربی و ریاضی و انسانی بالای 90 درصد تطابق داشته است برای خرید پکیج های حرف اخر چطور اقدام کنیم؟ می توانید با شماره مشاوران ارشد حرف اخر تماس بگیرید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا