انتخابات تجلی اراده ملی است

نازک نارنجی/همدان منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد دوباره مردم عزیز استان به اینجانب قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم توفیق انجام این مسئولیت خطیر و نمایندگی مردم عزیز و ولایتمدار را به بنده عنایت فرماید.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی، منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری درباره انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد: انتخابات تجلی اراده ملی و وحدت و یکپارچگی مردم در حفظ و حراست از میهن خود و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و آوردگاه مبارزه با بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم است.

مردم عزیز ما در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر با حضور پرشور و معنادار خود خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان کشیدند و ثابت کردند با وجود همه مشکلات و تبلیغات گسترده دشمن برای عدم حضور آنها، پای استقلال و آزادی میهن خود هستند و مردم‌سالاری دینی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

این حضور معنادار را مدیون خون پاک شهیدان، رهبر رشید، فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی) و بصیرت و هوشمندی مردم عزیز کشورمان هستیم.

اینجانب ضمن حمد و شکر خداوند متعال از همه کسانی که در جهت حضور حداکثری مردم تلاش کردند و مجاهدانه در عرصه جهاد تبیین وارد شدند همچنین از همه مردم عزیز اعم از جوانان، بانوان، دانشگاهیان، روحانیان، فرهنگیان و کسبه و معتمدان محلات که به بنده لطف داشته و در ایام تبلیغات در ستادهای انتخاباتی در سراسر استان متحمل زحمات شدند، تشکر می‌کنم.

و در پایان از حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و حضرت آیت الله طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان کمال تشکر را دارم که در عرصه انتخابات وارد شدند و انتخابات خبرگان استان را به عرصه اخلاق‌مداری و رقابتی همراه با تقوا و صمیمت تبدیل کردند.

از اعتماد دوباره مردم عزیز استان به اینجانب قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم توفیق انجام این مسئولیت خطیر و نمایندگی مردم عزیز و ولایتمدار را به بنده عنایت فرماید.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا