عمومیمطالب کسب و کار

چگونه جای ریمل را تمیز کنیم؟

ریمل یکی از لوازم های آرایشی پرکاربرد برای خانم ها است که به وسیله آن مژه ها را پرپشت و زیبا می کنند و همانطور که میدانید قیمت ریمل تقویت مژه لاکچری کوین نسبت به کیفیت و وضعیت رقبا در سطح معقول تری قرار دارد. اغلب خانم ها در کیف لوازم آرایشی خود ریمل دارند و با تمام شدن مواد ریملشان برس و قوطی ریمل را دور می اندازند اما می توان پس از تمام شدن ریمل برس و قوطی آن را تمیز بشویید و در جای دیگر استفاده کنید.

مثلا می توانید از برس ریمل برای آرایش ابروها استفاده کنید تا ابروها مرتب، تمیز و منظم به نظر آیند. مثلا برای استفاده از محلول تقویت ابرو لاکچری کوین از براش ریمل شسته شده استفاده کنید. برای خرید محصولات لاکچری کوین فرانسه از سایت های معتبر مثل سایت بیزپلاس خرید خود را انجام دهید. در این بخش روش تمیز کردن ظرف یا قوطی ریمل و برس ریمل را به شما می آموزیم.

چگونه برس ریمل را تمیز کنیم؟

تمیز کردن برس ریمل با یک حوله کاغذی

برس ریمل را می توانید با یک حوله کاغذی تمیز کنید. به آرامی برس را بر روی یک حوله کاغذی بچرخانید و آن را به جلو و عقب ببرید تا توده ها آزاد شده و موهای برس ها از هم جدا شود. این کار را به آرامی انجام دهید، تا هیچ مویی را خم نکرده یا نشکنید.

تمیز کردن برس ریمل با آب گرم

درون فنجانی بریزید و برای مدت 5 دقیقه برس ریمل را در آب گرم خیس کنید تا مایع خشک ریمل آزاد شود. برس باید توده های ریمل خشک شده را رها کند و رنگ آب به ابری و خاکستری یا سیاه تبدیل شود. آب کثیف را دور بریزید و دوباره فنجان را پر کنید و برس را درون آن قرار دهید. در صورتی که ریمل مژه ضد آب یا مقاوم در برابر آب است، به جای آب از فنجانی از مایع استفاده کنید.

تمیز کردن برس ریمل با الکل

ایزوپروپیل یا الکل را در فنجان ریخته و اجازه دهید برس ریمل در آن خیس بخورد تا مایع خشکیده بیشتری از برس ریمل بیرون آید. در صورت تمیز نشدن برس ریمل آن را برای یک دقیقه دیگر در محلول خیس کنید.

تمیز کردن برس ریمل با شامپو

در کف دستتان اندکی شامپو بریزید و به آرامی قلم مو را روی کف دست خود مالیده، چرخانده و موهای برس را پاک کنید. سپس برس را زیر آب گرم گرفته و بشویید.

چگونه ظرف ریمل را تمیز کنیم؟

در پاسخ به سوال برخی از شما کاربران از بخش دنیای مد نمناک باید بگوییم برای تمیز کردن محفظه یا ظرف ریمل می توانید از شامپو بچه استفاده کنید. ابتدا درون ظرف ریمل مقداری آب گرم و شامپو بریزید و ظرف را تکان داده و اجازه دهید کمی خیس بخورد، سپس با کمک فرچه ریمل تمیز درون محفظه را تمیز بشویید، این کار را چند بار انجام دهید تا اثری از مواد ریمل درون ظرف باقی نماند.

می توانید مقداری و آب داغ را داخل قوطی ریمل ریخته، بگذارید چند ساعت باقی بماند، سپس فرچه ریمل تمیز را درون قوطی خوب بچرخانید. پس از این کار مایع ظرفشویی و آب داغ را درون ظرف ریمل بریزید و آن را خوب بشویید تا محفظه ریمل کامل تمیز شود.

موارد استفاده از برس ریمل تمیز

شما می توانید برس ریمل را بشویید و سپس به طور کامل موهای آن را با استفاده از یک حوله کاغذی و با ضربه های ملایم به آرامی خشک کنید و سپس دوباره درون ریمل قرار دهید، اینگونه مژه های شما در اثر ریمل زدن به هم نمی چسبد.

برای تمیز کردن ناحیه ای که برس درون لوله قرار می گیرد، یک گلوله پنبه را داخل لوله کرده و آن را روی قسمت رزوه شده دسته که پیچ برس را به لوله ریمل متصل می کند بچرخانید تا کاملا پاک شده و به راحتی بسته شود. پاک کردن این قسمت از برس به ماندگاری و عمر طولانی تر ریمل کمک میکند.

می توانید برس ریمل را پس از خشک شدن در یک کیسه پلاستیکی در بسته نگه دارید. دقت کنید برس کاملا خشک شود زیرا در صورت خشک نشدن برس قارچ می تواند بر روی قلم مو رشد کند. نگه داشتن قلم مو در کیسه می تواند آن را در صورتی که تصمیم به استفاده از آن بر روی مژه ها، مو یا ابرو های خود دارید از باکتری ها دور نگه دارد.

با استفاده از برس تمیز می توانید چسبندگی های روی مژه را جدا کنید. برای این کار هنگامی که ریمل هنوز بر روی مژه هایتان خیس است باید عمل کنید. موهای برس نه تنها توده ها را از روی مژه ها آزاد می کنند، بلکه موهای مژه را از هم جدا می کنند و جلوه بیشتری به آنها می دهند.

می توانید با برس تمیز، ابروها را برس بکشید. برس کشیدن ابروها به شما در برداشتن ابرو کمک می کند.با بالا بردن ابرو بوسیله برس می توانید ریشه موهای خارج از محل را پیدا کنید و آرایشدر این مقاله سعی بر این است که چگونگی تمیزکردن برس ریمل را به شما آموزش دهیم. برای دست آوردن اطلاعات در این مورد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تکنیک تمیز کردن برس ریمل و استفاده از برس تمیز شده ریمل در مصارف آرایشی

ریمل که با نام های ماسکارا و سرمه نیز شناخته می شود، ابزاری آرایشی است که به منظور زیبایی و برای رنگ دادن به مژه ها، پرپشت کردن، بلند کردن و عمیق تر کردن زیبایی مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ریمل یکی از مواد محصولات آرایشی محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها به شمار می رود. به طوری که می توان گفت تقریبا در جعبه لوازم آرایشی هر خانم حداقل یک ریمل وجود دارد. ریمل به سه شکل جامد (قالبی)، مایع و کرم و در رنگ های متنوع تولید می شود که رایج ترین حالت استفاده به شکل مایع و پراستفاده ترین رنگ ها، مشکی و قهوه ای سوخته و سرمه ای هستند. به وسیله یک برس کوچک در جنس های مختلف پلاستیکی و یا مویی مورد استفاده قرار می گیرند.

برس ریمل به شکل های گوناگون و در جنس های مختلف تولید می شود که تراکم موها در قسمت های مختلف متفاوت و هرکدام بسته به هدف مورد استفاده از نظر نحوه قرارگیری دندانه ها با دیگری متفاوت است. عموم افراد پس از تمام شدن مایع ریمل و یا خشک شدن ریمل در اثر عدم استفاده، قرار گرفتن در معرض هوا، باز بودن در ریمل و … قوطی آن را دور می اندازند.

حال آن که با استفاده از برس ریمل تمیز شده می توان به تمیزکردن، شکل دادن و مرتب کردن ابروها و مژه ها و یا آغشته نمودن آن ها به روغن ها و مواد درمانی جهت پرپشت کردن و جلوگیری از ریزش موهای ابروها و مژه ها پرداخت و شما را از پرداخت هزینه اضافی برای خرید این ابزار آرایشی پرکاربرد معاف کند.

پس از آن که با کاربردهای بسیار زیاد و جذاب برس ریمل آشنا شده اید. وقت آن است که به شما آموزش دهیم که چگونه برس ریمل خود را تمیز کرده و از آن استفاده نمایید.

 موارد استفاده از برس ریمل تمیز شده

  • از بین بردن چسبندگی های مژه ناشی از حجم زیاد ریمل روی مژه
  • جدا کردن تارهای مژه از یکدیگر جهت افزایش جلوه
  • برس کشیدن ابروها خصوصا برای برداشتن ابرو
  • برداشتن مقداری از پودر و یا صابون حالت دهنده ابرو

نتیجه گیری

تمیز کردن برس ریمل می تواند یک روش کاربردی محسوب شود تا از آن به عنوان موارد دیگر استفاده شود. برس ریمل معمولا در کیف لوازم آرایش هر خانمی وجود دارد که بنابر مسائل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور ما برای راحتی کار شما، چند روش کاربردی را در اختیارتان قرار دادیم تا مطالب گفته شده برای شما مفید باشد.

دکمه بازگشت به بالا