عمومیمطالب کسب و کار

اسکراب جوش سر سیاه را از بین می برد؟

ا حالا به لایه برداری از پوست صورتتان پرداخته اید؟ می دانید هزینه انجام پک های مراقبت پوست و صورت در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی که با استفاده از همین موادی که به سادگی می توانید در خانه نیز از آنها استفاده نمایید چقدر بالا است؟ اصلا می دانید اسکراب صورت چیست؟ با آن آشنایی دارید و یا نحوه استفاده از اسکراب های مختلف صورت و بدن را می دانید ؟ صبر کنید …! شاید هم تمامی این ها را می دانید و قصد خوب و درجه یکی را دارید و می خواهید اصلاعات اضافه ای را نیز به دست آورید.

در این صفحه ما می خواهیم اطلاعاتی کامل در رابطه با انواع مختلف این محصولات، اینکه به چه دردی می خورند، چرا باید از آنها استفاده کنید و اصلا طرز و نحوه استفاده از آنها به چه صورت است را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در پایان این مقاله شما علاوه بر اینکه طرز استفاده از این محصولات لایه بردار را خواهید دانست، با فواید و خواص  و همچنین انواع مختلفی از آنها نیز آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

با ماسک اسکراب صورت وبدن و نحوه استفاده از آن آشنا شوید

اگر می خواهید پوستتان به صورت طبیعی درخشان شود، اگر به دنبال محصولی آرایشی برای از بین بردن پوست مرده می گردید و اگر می خواهید صورتی بدون جوش، زیبا، با طراوت، نرم و لطیف داشته باشید، به شما تبریک می گوییم، شما به این موضوع که پوست ویترین زیبایی هر فرد است و اهمیت به این ارگان وسیع و پر اهمیت به خصوص در میان خانم های جوان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به همین منظور در این مطلب که توسط بهترین کارشناسان صورت در فروشگاه ما آماده شده است، هر آنچه در رابطه با اسکراب پوست، صورت و بدن، خواص آن ها و طرز و نحوه استفاده از این محصولات لایه بردار، لازم است بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. چرا که

اما قبل از شروع به اصل موضوع لازم است بدانید که راه های بسیار زیادی برای زیباتر جلوه دادن پوست وجود دارد، که بیشتر از این راه ها، برای پاکسازی پوست از مواد زائد و اضافی است. زیرا برای اینکه پوست، شاداب و جوان بماند و زایایی خود را حفظ کند، لازم است که بافت مرده از آن جدا شود تا فضا برای رشد سلول های در حال تکثیر باز شود. تجمع لایه های مرده بر روی آن، منجر به ایجاد تیرگی پوست، ایجاد چین و چروک، پدید آمدن جوش و آکنه، شل شدن و افتادگی پوست و … می شود.

در این وضعیت پوست به سمت پیری می رود. اگر در جستجوی احساس سبکی، تازگی و بازگشت زیبایی به پوست تان هستید، ما به شما انجام صحیح و اصولی اسکراب پوست را توصیه می کنیم.انجام اسکراب را جدی بگیریدجوش سر سیاه زمانی ایجاد می شود که که فولیکول مو در پوست مسدود شود. هر فولیکول حاوی یک مو و غده چربی به نام سبوم است که به سلامت و نرمی پوست کمک می کند. سلول های مرده و چربی های اضافی در فولیکول جمع شده و منجر به تشکیل یک جوش می شوند. اگر پوست روی جوش بسته بماند باعث ایجاد جوش سرسفید شده و اگر باز شود با قرار گرفتن در معرض هوا تبدیل به جوش سر سیاه می شود.

The scrub removes blackheads

عوامل ایجاد جوش های سر سیاه:

  • ایجاد چربی بیش از حد روی پوست
  • افزایش باکتری ها روی پوست
  • از بین نبردن سلول های مرده پوست با شوینده یا اسکراب
  • تغییرات هورمونی بر اثر سن، عادت ماهانه و یا استفاده از قرص های ضد بارداری
  • استفاده از داروهای خاص
  • خوردن غذاهای حاوی قند مصنوعی
  • ننوشیدن اب به میزان کافی

 لایه برداری پوست با لایه بردار و اسکراب حاوی اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی

لایه برداری گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد جوش یا تحریک جوش ها و ایجاد التهاب و قرمزی شود. اما در مورد جوش های سر سیاه این مورد برعکس است و استفاده از کرم های لایه بردار می تواند علاوه بر درمان جوش سر سیاه باعث خالی شدن منافذ پوست شود. اسیدهای آلفا هیدروکسی مانند گلیکولیک اسید و اسیدهای بتا هیدروکسی مانند سالیسیلیک اسید برای لایه برداری پوست و درمان جوش های سرسیاه در لایه بردار ها، اسکراب یا ماسک های پیل آف استفاده می شوند و برای انواع پوست مناسبند. و انواع محصولاتی هستند که گلیکولیک اسید در ترکیات آنها بکار رفته است.

 استفاده از فیس براش برای شستشوی صورت

براش های شوینده صورت که به شکل های مختلف برقی، باتری خور، دستی و … تولید می شوند می توانند مانند اسکراب ها باعث لایه برداری پوست هنگام شستشو شوند. با لایه برداری منظم پوست با استفاده از براش به تدریج جوش های سر سیاه کاهش یافته و از بین می روند. بسته به نوع پوست و بودجه خود می توانید نوع خاصی از براش را انتخاب کرده و استفاده کنید. استفاده از فیس براش های شوینده صورت برای انواع پوست ها به صورت روزانه و برای پوست های حساس چند روز در میان توصیه می شود.

 استفاده از ماسک صورت حاوی خاک رس یا زغال

ماسک خاک رس باعث تخلیه چربی از پوست و باز شدن منافذ می شود و یک ماده ضروری برای پوست چرب است. برخی ماسک های خاک رس حاوی سولفور نیز هستند که در از بین بردن سلول های مرده پوست و در نتیجه جوش های سر سیاه موثر است. ماسک زغال نیز عمیقا به منافذ پوست نفوذ کرده و روغن اضافی و سایر ناخالصی های پوست را از بین می برد. استفاده از این دو ماسک یک تا دو بار در هفته توصیه می شود. محصول معرفی شده به دلیل قرار گرفتن در لاین تی تری مناسب افرادی است که پوست چرب دارند.

کرم پودر

کرم لاکچری کوین در انواع مختلفی از جمله مایع، کرم، پودر و استیک وجود دارد. نوع کرم پودری که انتخاب می کنید به نوع پوست و نیازهای شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، ممکن است بخواهید یک کرم پودر مایع یا کرمی را انتخاب کنید که مرطوب کننده باشد. اگر پوست چربی دارید، ممکن است بخواهید یک کرم پودر پودری یا استیکی را انتخاب کنید که مات کننده باشد.

کرم پودر را می توان با انگشتان، برس یا اسفنج استفاده کرد. هنگام استفاده از کرم پودر، مهم است که آن را به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید تا از خطوط مشخص جلوگیری شود.کرم پودر می تواند ابزاری عالی برای بهبود ظاهر پوست شما باشد. با انتخاب کرم پودر مناسب برای نوع پوست و نیازهای خود، می توانید ظاهری بی عیب و نقص و طبیعی ایجاد کنید.

 چسب های پاک کننده بینی

به دلیل اینکه بیشتر چربی پوست در ناحیه بینی جمع شده است، جوش های سر سیاه اکثرا روی پوست بینی نسبت به سایر قسمت های صورت دیده می شوند. یک راه آسان از بین بردن این جوش ها استفاده از چسب های پاک کننده بینی است که روی بینی چسبیده و با کندن آن جوش های سر سیاه نیز کنده می شوند. نکته ای که باید به آن توجه داشت به دلیل باز شدن و خالی ماندن منافذ امکان پر شدن آنها با جوش های جدید نیز هست و برای جلوگیری از این مورد باید از محصولات مراقبت پوستی که گفته شد استفاده کنید.

هشدار: استفاده مداوم از چسب های بینی توصیه نمیشود. به این دلیل که هنگام کندن چسب به همراه این مواد، مواد دیگری مانند چربی های طبیعی و فولیکول های مو نیز ممکن است خارج شوند که وجود آنها برای پوست مفید است. از بین رفتن این عناصر به مرور زمان باعث خشکی و تحریک پذیری پوست می شود.

بهترین محصولات و برندهای ضد جوش سر سیاه

در ادامه محصولاتی که به صورت تخصصی ضد جوش های سر سیاه هستند و هرساله در سراسر جهان فروش بالایی دارند را معرفی خواهیم کرد. برای از بین بردن همیشگی جوش های سر سیاه می توانید محصولاتی که در دسته بندی هستند را مشاهده کرده و بر اساس نوع پوست آن ها را انتخاب کنید. تمامی محصولات فروشگاه ما علاوه بر ضمانت کیفیت، با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت ممکن به فروش می رسند. از طریق لیست زیر میتوانید محصولات ذکر شده را خریداری نمایید.

برای پیشگیری از ایجاد جوش های سر سیاه چه کاری باید کرد؟

اگر تاکنون جوش سر سیاه روی پوست صورت خود مشاهده نکرده اید و یا درمان کرده اید و میخواهید در آینده این جوش ها را نبینید بهتر است که حتما این موارد را رعایت کنید:

  • شستشوی صورت با شوینده های مخصوص نوع پوست خود به صورت منظم و دو بار در روز علی الخصوص قبل و بعد از خواب
  • استفاده از و اویل فری (ترجیحا بر پایه آب)
  • پاک کردن آرایش به صورت کامل از پوست در پایان روز با استفاده از پاک کننده ها در کنار شوینده های صورت
  • کنترل چربی پوست با محصولاتی مانند تونر یا
  • استفاده به اندازه از محصولات پوستی یا آرایشی برای سبک نگه داشتن پوست
  • استفاده از اسکراب‌ و ماسک‌ های لایه بردار پوست
  • تعویض شستن مرتب روبالشتی
  • استحمام بلافاصله بعد از ورزش کردن
  • و تقلبی اجتناب کنید. از جمله خطرات و میتوان به ترشح چربی زیاد روی پوست اشاره کرد که باعث بروز جوش های سر سیاه روی پوست میشود.

نکته:جهت مشاهده محصولات ارایشی و بهداشتی و انواع سایه های لاکچری کوین میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا