علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

فیشیال قبل از میکاپ

مراقبت پوست پیش از آرایش عروس: پیشتر از این، آرایش های عروس بدون هیچ تنوعی و تنها در چند مدل ساده خلاصه میشد. کسی از اهمیت آماده سازی پوست و سایر فاکتورهای دیگر در آرایش عروس خبری نداشت. و چه بسا برای تمام انواع پوست ها از یک مدل آرایش استفاده میشده است. اما ما امروزه میدانیم که باید از مدت ها، حتما پوست خود را مهیای روز خوشبختی یعنی روز عروسی کنیم. همه از اهمیت پرداختن و مراقبت از پوست برای عروسی مطلع هستند. الماس نشان مفتخر است در این مقاله چند نکته اساسی برای مراقبت از پوست پیش از عروسی ارائه دهد. لطفا ما را تا پایان همراهی کنید.

آیا تمام کار آرایش عروس مربوط به روز عروسی است؟

ساده بگویم واقعا اینگونه نیست. ما در دنیای مدرن و جدیدی زندگی میکنیم و میدانیم که برای هر چیزی باید زمینه سازی کرد. و اگر بخواهیم را تجربه کنیم حتما باید از مدت ها قبل خودمان و پوستمان را برای روز عروسی مهیا کنیم. این را فراموش نکنیم که حتی اگر زیر دست بهترین آرایشگر آرایش شویم، اگر نقص های پوست ما زیاد باشد و یا پوست ما آماده اعمال مواد آرایشی نباشد، به مدل آرایش مد نظرمان دست پیدا نخواهیم کرد. بنابراین ما باید پیش از آن، حتما برخی از کارهای مربوط به صورت و حتی موهای خودمان را انجام داده باشیم. برخی از مهمترین کارهایی که باید تا پیش از روز عروسی انجام دهیم عبارتند از:

  • لایه برداری پوست صورت با تکنیک های اصولی و مدرن و به کمک ابزار لایه بردار استاندارد
  • پاکسازی اصولی تمام بخش های پوست با کمک مواد بهداشتی با کیفیت به گونه ای که باعث حساسیت پوست نشوند.
  • جوان‌سازی پوست با کمک مواد طبیعی
  • و حفظ لطافت آن ها

مراقبت اصولی از ناخن ها و آماده کردن آن ها برای مقدمه زیرسازی حرفه ای پوست قبل از آرایش صورت بسیار اهمیت دارد. تصور کنید هر روز زمان زیادی را صرف آرایش می کنید. کرم پودر خود را بدون عیب و نقص روی پوست ترکیب کرده و سپس کمی رژگونه و در نهایت رژ لب زده و به سرکار می روید. اما بعد از گذراندن یک روز شلوغ، فاجعه ای تا ظهر رخ می دهد! زمانی که جلوی آینه می روید، چروک ها و لک هایی را روی پوستان می بینید که صبح وجود نداشتند.

همه ما خانم ها این اتفاق را حداقل یک بار تجربه کرده ایم. زیبایی بدون نقص و ماندگاری میکاپ روی پوست برای ما بسیار اهمیت دارد. اما در نهایت مجبور به شستن مواد آرایشی گران قیمتی هستیم که ساعت ها بابت استفاده از آن ها وقت گذاشته ایم. اما حقیقت این است که تنها یک زیرسازی حرفه ای پوست قبل از آرایش است که می تواند میکاپی بدون نقص با ماندگاری بالا برای شما ایجاد کند. استفاده از یک می تواند برای زیرسازی آرایش بسیار تاثیر مطلوبی بر میکاپ شما داشته باشد. در ادامه قصد داریم از تمام باید ها و نباید ها برای دستیابی به یک آرایش طولانی مدت صحبت کنیم.

چرا زیرسازی حرفه ای پوست قبل از آرایش اهمیت دارد؟

اگر می خواهید از تثبیت میکاپ خود در طول روز مطمئن شوید، باید به زیرسازی حرفه ای پوست قبل از آرایش اهمیت دهید. اگر اقدامات لازم برای آماده سازی پوست خود را قبل از اینکه به سراغ کیف لوازم آرایشتان بروید انجام ندهید، در نهایت با پوستی ناهموار، خشک و کدر همراه با لک مواجه خواهید شد. نکته قابل توجه دیگرمربوط به لوازم آرایش مصرفی شماست. همواره سعی کنید در بیشترین توجه و وسواس را به خرج دهید.

نکات مهم در زیرسازی و میکاپ

مواد آرایشی با بافت های یکسان را استفاده کنید. به طور مثال از رژگونه، سایه چشم و رژ لب هایی با بافت پودری استفاده کنید. اما اگر بافت مایع را انتخاب کرده اید، همه محصولات باید مایع باشند. رنگ ها را با هم ترکیب کنید. برای انجام این کار از براش های مخصوص استفاده کنید. مدل چشم را در انتخاب سایه در نظر بگیرید. ریمل را متناسب با مدل مژه هایتان انتخاب کرده و به روش زیگزاگی بزنید. ابروها را مرتب کرده و برای انجام این کار از براش ابروی مناسب استفاده کنید.  برای زدن رژ لب از براش استفاده کرده، سپس از یک خط لب برای رفع نواقص استفاده نمایید.

در نهایت با لمس رژگونه با استفاده از براش مخصوص، میکاپ خود را تکمیل کنید. اگر به دنبال انجام یک آرایش حرفه ای هستید، کانتور و هایلایت را حذف نکنید. برای انجام این کار از براش کانتور استفاده کنید. در نهایت بعد از یک روز طولانی باید از میسلار واتر و شیرپاک کن برای پاکسازی آرایش خود استفاده کنید.

برای فیکس کردن میکاپ از چه محصولی استفاده کنیم؟

حال وقت آن رسیده تا میکاپ خود را تثبیت کنید. فیکساتور آرایشی یکی از ، است. برای انجام این کار دو راه حل دارید. می توانید از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنید. افشانه فیکس کننده را روی صورت خود اسپری کرده و تا خشک شدن آن صبر کنید. این اسپری پوست شما را براق و چرب نخواهد کرد. بسته به تکنیک هایی که برای میکاپ خود استفاده می کنید می توانید مقداری اسپری فیکس را روی یک اسفنج آرایشی زده و روی کرم پودر بزنید تا نمایی کاملاً مات و یکنواخت داشته باشید.

اما اگر به میکاپ مات علاقه دارید، از پودر فیکساتور استفاده کنید. زمانی که میکاپ شما تکمیل شد تنها کافی است با استفاده از یک براش کمی از پودر فیکس را روی کل صورت خود بزنید. پودر فیکس بافت بسیار سبکی دارد و می تواند چربی را جذب کند. در نتیجه پوست شما کاملاً مات و یکدست خواهد شد و درخشندگی آن به حداقل خواهد رسید.

حوالی روز آرایش عروس …

شما باید تا روز پیش از عروسی، پوست خود را آماده کرده باشید. داشتن پوستی لطیف که تلاش زیادی برای مراقبت از آن کرده اید، میتواند تا حد زیادی؛ تضمینی برای اعمال بهترین آرایش باشد. سعی کنید آب بدن خود را تامین کنید و در آن روز دست کم ۸ لیوان آبو  مایعات مغذی بنوشید. تا اینجا شما کار خود را انجام دادید و پوست لطیف خود را برای اعمال آرایش آماده کردید. از اینجا به بعد به عهده ما است که بهترین آرایش عروس را برای شما اجرا کنیم. سالن الماس نشان با بهترین کادر و تخصصی ترین ابزار آرایشی در بهترین نقطه تهران آماده انجام آرایش مد نظر شما با تضمین بالا است. اگر به دنبال این هستید که بهترین و ایده آل ترین سبک آرایش را برای روز عروسی خود داشته باشید حتما با ما بگیرید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا