علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

ماسک جوانه گندم و ماست چند بار در هفته

ماسک جوانه گندم برای پوست و مو و چگونگی استفاده از آن

جوانه های گندم از دانه های گندم به دست می آیند که هم خاصیت خوراکی دارند و هم برای پوست و مو مفید و حیاتی هستند. برای تهیه ماسک های خانگی می توان هم از پودر و هم از روغن جوانه گندم استفاده کرد .این ماده حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و به پیشگیری از چین و چروک کمک خواهد کرد و به عنوان یک مرطوب کننده قوی مورد استفاده قرار می گیرد . این ماسک در ترکیب با سایر مواد ، به رفع ترمیم مشکلات پوستی کمک می کند

پودر جوانه گندم دکتر بیز از کجا بخریم ؟ برای سفارش یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مکمل های غذایی دکتر بیز یعنی پدر جوانه گندم می توانید سفارش خود را از سایت ما با پایین ترین قیمت ثبت کنید.

تأثیر ویتامین‌ها و مواد معدنی در چاق کردن صورت

برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، تأثیر بسیار مهمی در چاق شدن صورت و افزایش حجم آن دارند. ویتامین‌های گروه B، ویتامین‌های A، D، E و مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، روی و پتاسیم، همگی در جوانه گندم به‌وفور یافت می‌شوند و می‌توانند به چاق شدن صورت کمک کنند.

ویتامین E و چاق شدن صورت با جوانه گندم

جوانه گندم، سرشار از ویتامین E است. این ویتامین، بافت پوست را حجم می‌دهد و گونه‌ها را پر می‌کند. علاوه بر این، ویتامین E با مبارزه با رادیکال‌های آزاد بدن، از سرطان پوست جلوگیری کرده و با کاهش چین و چروک، به زیبایی و شفافیت پوست شما کمک می‌کند.

جوانه گندم غنی از ویتامین B است که چاق شدن صورت با آن را تسهیل می‌کند. این ویتامین با افزایش آب میان‌بافتی، سبب افزایش حجم صورت می‌شود. همچنین، به‌عنوان “اکسیر جوانی” شناخته شده است که در بهبود پوست و درمان جوش و آکنه نیز تاثیر چشمگیری دارد.

برای بهره‌برداری از خواص چاق‌کننده جوانه گندم، روش‌های متعددی وجود دارد. یکی از این روش‌ها مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم با شیر پرچرب گرم است. یک روش دیگر افزودن این پودر به ماست پرچرب یا ماست یونانی است. برای افزایش اثربخشی، شما می‌توانید در صبحانه کمی پودر جوانه گندم را با عسل ترکیب کرده و مصرف کنید.

مناسب‌ترین قیمت سبوس چند غله دکتر بیز را می‌توانید در سایت «biz-plus» مشاهده کنید. بیز پلاس مکانی بسیار امن است که  شما از طریق آن می‌‌توانید این محصول را به قیمت کارخانه و در بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

در بخش قبل با جوانه گندم و خواص فراوان آن آشنا شدید. جوانه گندم علاوه بر فواید ذکر شده برای چاقی صورت نیز بسیار مفید است. از خواص جوانه گندم برای چاقی صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همان‌طور که در مقاله بهترین ویتامین برای چاقی صورت توضیح دادیم، برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی تأثیر بسیار زیادی در چاق شدن صورت و افزایش حجم آن دارند. این مواد شامل ویتامین‌های گروه B، ویتامین A، D و ویتامین E و همچنین، منیزیم، فسفر، روی و پتاسیم هستند. تمامی این ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز برای چاقی صورت در جوانه گندم به‌وفور یافت می‌شوند.
  • با مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت که سرشار از ویتامین E است، می‌توانید سرعت چاق شدن صورت را افزایش دهید. ویتامین E موجود در جوانه گندم به بافت پوست حجم می‌دهد و گونه‌ها را پر می‌کند. علاوه بر این، این ویتامین با از بین بردن و مبارزه با رادیکال‌های آزاد بدن از سرطان پوست جلوگیری کرده و با کاهش چین و چروک موجب شفافیت و زیبایی پوست شما می‌شود.
  • ویتامین B موجود در جوانه گندم برای چاقی صورت، با افزایش آب میان‌بافتی، بسیار مفید است. همچنین ویتامین B که به‌عنوان اکسیر جوانی پوست نیز شناخته می‌شود، در زیبایی پوست شما و بهبود جوش و آکنه نیز بسیار مؤثر است.
  • یکی دیگر از خواص جوانه گندم برای چاقی صورت میزان پروتئین موجود در آن است. با مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت به‌راحتی می‌توانید پروتئین‌های موردنیاز ماهیچه‌های صورت را تأمین کرده و صورتی چاق، توپر با گونه‌های برجسته داشته باشید. همچنین هرچه ماهیچه‌های صورت شما قوی‌تر باشد، احتمال افتادگی پوست با افزایش سن کاهش می‌یابد.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

شما می‌توانید از خواص جوانه گندم برای چاقی صورت با مصرف خوراکی آن به شکل پودر یا شکل اصلی و یا استفاده از آن در تهیه ماسک صورت بهره ببرید.

1. سالاد جوانه گندم برای چاقی صورت

یکی از بهترین روش‌های مصرف خوراکی جوانه گندم، افزودن جوانه گندم تازه به انواع سالاد و خوردن دو وعده از آن در روز به مدت یک ماه است. شما می‌توانید برای چاقی صورت سالادهایی سرشار از مواد پروتئینی و فیبر مانند سالاد تونا، سالاد فیله مرغ، سالاد آووکادو، سالاد کاهو و کلم بروکلی و سالاد اسفناج را با حداقل یک مشت جوانه گندم ترکیب کنید و یک وعده در روز و یک وعده در شب آن را میل کنید.

2. پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

یکی دیگر از روش‌های عالی مصرف جوانه گندم تهیه پودر آن و افزودنش به انواع رسپی‌های محبوب غذایی است. بهتر است پودر جوانه گندم را در منزل تهیه کنید چرا که ممکن است پودری که از مغازه خریداری می‌کنید کمی طعم تلخ داشته باشد. برای تهیه پودر جوانه گندم برای چاقی صورت به روش زیر عمل کنید:

  • مقداری گندم تازه تهیه کنید و خوب بشویید.
  • گندم‌ها را داخل ظرف بزرگی پر از آب بریزید تا یک روز در آب بمانند. در این مدت چند بار آب ظرف را تعویض کنید.
  • سپس گندم‌ها را در لایه‌ای از پارچه‌ای نخی، داخل سبدی بزرگ قرار دهید. زیر سبد ظرف یا لگنی بزرگ بگذارید تا آب اضافی داخل ظرف تخلیه شود. روزی چندبار آن را زیر شیر آب گرفته تا با عبور آب از بو گرفتن گندم‌ها جلوگیری کنید.
  • پس از جوانه زدن گندم‌ها، ممکن است 3 تا 4 چهار روز طول بکشد، آن‌ها را بر روی پارچه بزرگ نخی پهن کنید و در مکانی مناسب و تمیز قرار دهید تا کامل خشک شوند.

فروشگاه بیز  واقع در تمام نقاط ایران می باشد.  در زمینه فروش انواع محصولات شرکت دکتر بیز در حال فعالیت می باشد. شما می توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین انواع دمنوش های گیاهی و محصولات قهوه های گانودرما که همگی مختص به شرکت بیز هستند را در فروشگاه بیابید.

دکمه بازگشت به بالا