عمومیمطالب کسب و کار

بهترین کرم مرطوب کننده دست

برای داشتن یک پوست شاداب و سلامت، نیاز به محصولات مراقبتی مانند کرم مرطوب کننده و نرم کننده وجود دارد. زیرا پوست در اثر شستشوی زیاد یا آلودگی هوا، انعطاف و شفافیت خود را از دست داده و به مرور زمان دچار چین و چروک و خشکی می‌شود. از این رو محصولات ، دارای انواع متعددی بوده که می‌توان آنها را با توجه به نیاز و جنس پوست خریداری کرد.

ویژگی‌های مثبت کرم مرطوب کننده و نرم کننده

بهترین کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت دارای چند ویژگی مثبت است که در این بخش به معرفی آنها می‌پردازیم. پیش از هر چیز و قبل از انتخاب کرم، ابتدا باید نوع پوست را مشخص کرد تا بیشترین تاثیر و سازگاری را مشاهده کنیم. پوست افراد مختلف معمولاً به پنج دسته معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس تقسیم می‌شود که نیاز به انتخاب صحیح کرم برای هر یک از آنها وجود دارد. قدم دوم توجه به میزان اسیدی بودن کرم مرطوب کننده است، زیرا اگر میزان اسید سالسیلیک و گلیکولیک بالاتر از حد مجاز باشد، پوست آسیب دیده و ممکن است منجر به بروز آلرژی در آن شود

همچنین یک کرم خوب نباید حاوی رنگ افزودنی و عطر بیش از حد باشد، تا پوست خشک را تحریک نکرده و در آن خارش ایجاد نکند. به این نکته نیز توجه کنید که اگر پوست بسیار خشکی دارید، محصولات ویتابلا بیز  فاقد الکل برای جلوگیری از بروز بثورات پوستی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت حاوی اوره 10% مناسب پوست خشک بوده و به کاهش علائم ناشی از خشکی پوست و اگزما کمک می‌کند.

کاربرد انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انواع کرم مرطوب ‌کننده و نرم ‌کننده دارای فرمولاسیون‌های متعددی هستند که متناسب با نوع پوست می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی اوسرین و اوره ثمین در درمان هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوستی و اگزما موثر است. این محصول فاقد رنگ و عطر بوده و از بروز آلرژی جلوگیری می‌کند. همچنین برخی از کرم‌ها را می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده لدورا یک آبرسان بسیار قوی بوده و به علت دارا بودن روغن شی باتر مناسب انواع پوست است. کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی روغن شترمرغ گارنی نیز حاوی اسیدهای ضروری امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است.

این کرم مرطوب کننده و نرم کننده گارنی مناسب انواع پوست چرب تا خشک بوده و خاصیت ضد چروک هم دارد.خوب است بدانید در حالت کلی کرم‌های مراقبت از پوست به دو نوع نرم کننده و آبرسان تقسیم می‌شود. کرم‌های آبرسان فاقد هرگونه چربی بوده و بر روی پوست یک لایه بسیار سبک و لطیف محافظت کننده را ایجاد می‌کنند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت هیدرودرم hydroderm یک آبرسان پوست دست و صورت است و از پوست در برابر آلودگی هوا و عوارض نا‌مطلوب جوی محافظت می‌کند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده رینوزیت مدل coenzyme q10 نیز یک آبرسان بوده و کارایی آن با کرم‌های دارای چربی متفاوت است.

خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده و نرم کننده برای خرید غیر حضوری انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده دکتر ژیلا، هیدرودرم، لدورا و سایر برندهای معتبر می‌توانید به دیجی استایل مراجعه کنید. ما در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید انواع کرم از جمله کرم ویتابلا  ، آبرسان پوست دست و لب  و … را نیز از برندهای معتبر مانند نیوا، سینره و شون برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم. از این رو تنها کافی است محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا آن را در اسرع وقت، درب منزلتان در سراسر کشور دریافت نمایید.

اگر سری به مغازه های لوازم آرایشی بزنید، متوجه قفسه های بزرگ و متنوع نرم کننده و مرطوب کننده می شوید. دنیای مرطوب کننده ها بسیار متنوع است و برند های بسیار زیادی بر روی این شاخه از محصولات بهداشتی و درمانی، سرمایه گذاری های کلان کرده اند. متخصصان مرطوب کننده ها را به عنوان یکی از مراحل اصلی روتین روز و شب پوست معرفی می کنند و معتقد هستند زنان و مردان در هر سنی، باید از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنند. اما چرا استفاده از مرطوب کننده ها تا این حد اهمیت دارد؟ بهترین برندهای کرم مرطوب کننده خارجی و ایرانی موجود در بازار کدامند؟ ما در این مقاله از سایت دکتر فارمو قصد داریم تا به بررسی و معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت برای انواع پوست بپردازیم. ماسک موی ویتابلا بیز یکیاز بهترین ماسک موی ایرانی به شمار می رود .

چرا باید از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این پرسش و درک اهمیت کار بهترین برندهای کرم مرطوب کننده، باید ابتدا ساختار پوست و نحوه عملکرد آن را بشناسید. لایه های فوقانی پوست (که تحت عنوان لایه های شاخی نیز شناخته می شوند) پر از سلول های مرده هستند. درست زیر این لایه، جایی است که پوست آب را ذخیره می کند. پوستی که مقدار کافی آب نداشته باشد، رطوبت خود را از دست می دهد. نبود رطوبت نیز به معنای از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و احساس خشکی بیشتر خواهد بود.

در اینجا کرم های مرطوب کننده پوست می توانند به داد شما برسند! بهترین مرطوب کننده ها آب پوست را در لایه زیرین پوست های مرده محبوس می کند و همچنین به پوست کمک می کند تا آب بیشتری را از محیط جذب کند. در نتیجه، بلافاصله پس از استفاده از کرم مرطوب کننده، پوست شما صاف تر و سالم تر به نظر می رسد. اما این تمام ماجرا نیست. در حالی که هر بخش از روتین مراقبت از پوست اهمیت ویژه ای دارد، اما تایپ های خشک اغلب باید به مرحله آبرسان و مرطوب کننده توجه بیشتری داشته باشند تا از پوسته پوسته شدن و سفت شدن دردناک پوست جلوگیری کنند. خرید کرم مرطوب‌ کننده‌ برای پوست‌ های کم‌ آب شدید، به‌ ویژه در ماه‌ های سردتر سال، کار آسانی نیست.

بهترین کرم برای خشکی پوست صورت این دسته از افراد باید بافت غلیظ و سرشار از مواد مغذی باشد تا به درستی به سطح پوست نفوذ کند، یک مرطوب کننده از نوع لوسیون نازک برای رفع خشکی پوست دست و صورت اصلا کارآمد نیست به خصوص اگر به مرحله ترک خوردن یا پوسته پوسته شدن رسیده باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، و بررسی نظرات مشتریان تصمیم گرفتیم در این مطلب 10 کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که ما در درجه اول به پوست دست و صورت شما اشاره می کنیم؛ اگر پوست خشکی روی بدن خود دارید، میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان پوستی عسل بانو مشورت کرده و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا