عمومیمطالب کسب و کار

نحوه کرم پودر زدن به صورت

چگونگی تشخیص کرم پودر مناسب برای صورت

استفاده اشتباه از کرم پودر یا کانسیلر پوست صورت تان را غیر طبيعي و ایرادهای آنرا بیش تر نمایان ميکنند . کرم پودر زدن هم روش های خاص خود را دارد. مطلب زیر را بخوانید تا حرفه ای و درست کرم پودر بزنید. هدف کرم پودر و ديگر کرم های پوشاننده تغيير رنگ پوست نیست بلکه تنها هدف پوشاندن نقص و ایرادها و غیریکنواختی های پوست است تا پوست کاملاً یکدست شود. کرم پودر یکی از مهم ترين وسایل آرایشی خانم‌ها است که استفاده از آن کمک بسیاری به زيبايي صورت می کند بنابراين باید در انتخاب آن توجه کنید. كرم پودری براي شما مناسب است که هنگامی که به خط آرواره پائین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت بوجود نیاید. در زیر به قیمت کرم لاکچری کوین فرانسوی اشاره کرده ایم .

بنابراين از انتخاب کرم پودر مناسب پوست خویش، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان مطمئن شوید. به پوست خویش نمدار کننده بزنید و پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود. در زیر چشم ها، نقاط قرمز شده، کنار بینی، روی جوش و قسمت تغيير رنگ داده شده پوست میتوانید از اندازه اندکی کرم کانسیلر( کرم پنهان کننده) با رنگ مناسب پوستتان استفاده نمایید. بصورت نقطه های کوچک کرم کانسیلر را روی محل گذاشته و براي پخش شدن آن با سر انگشت یا سر قلمو به مهربانی ضربه بزنید ولی هیچگاه آنرا کاملا با دست به دور آن مکان پخش نکرده و هم نگذارید بیرون از مکان موردنظر برود زیرا امکان دارد زیاده روی در استفاده آن در آرایش باعث شود که به صورت لکه های رنگی آشکار گردند.

آموزش زدن کرم پودر

درصورتی که میخواهید روی جوش را با کرم کانسیلر بپوشانید بهتر است از کرم کانسیلر قلمی یا مدادی استفاده کنید تا به آسانی بتوانید تمام گوشه کنار های جوش را بپوشانید. مقدار مناسبی کرم پودر روی صورت بمالید و درصورتی که پوشش کم می خواهید ، کرم را با انگشت و براي پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید و از وسط شروع و به اطراف و در همه جای پوست کرم پودر را محو کنید. از زیاد استفاده کردن از کرم پودر خودداری کنید. موقع زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند. دو رنگ کرم پودر یکی براي زمستان و دیگری براي تابستان را همیشه دم دست داشته باشیدو در اغلب مواقع این دو رنگ را با هم مخلوط کنید. پنکک لاکچری کوین قیمت مناسب میباشد .

زمانی که کرم پودر را کاملا روی قسمت های موردنظر پخش کردید جلوی آیینه صورت خود را نگاه کنید و ببنید که کرم به خوبی روی صورت پخش شده یا هنوز نیاز به کرم زدن دارد و سعی کنید آنرا تا حد ممکن یکسان پخش کنید. اما میتوان کرم پودر را براي مهمانی ها و مراسم های عروسي تا گردن هم زد. کرم پودر را مثل قبل با اسفنج مثلثی یا تخم مرغی تا وسط گردن هم بزنید و مثل قبل آنرا یکنواخت کنید. درصورتی که میخواهید پوستتان درخشنده شده و نور را منعکس کند از پودر شفاف کننده استفاده نمایید. بعد از پایان آرایش، یک تکه پارچه یا دستمال کاغذی را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را کامل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.

منطقه T یعنی پیشانی و بینی معمولاً از مناطقی هستند که کمی برّاق ترند به همین علت براي گرفتن این براقی باید از یک پودر مات استفاده کنید، با یک برس بزرگ بینی، پیشانی و چانه را با پودر بپوشانید. کرم پودر زدن بعد از کرم پودر کانسیلر بزنید کانسیلری انتخاب کنید که به رنگ پوست تان نزديک بوده یا یک درجه روشن تر از آن باشد. درصورتی که کانسیلر را پس از کرم پودر بزنید، کرم پودر بعنوان پایه آرایش شما، از لایه لایه شدن کانسیلر جلوگيري ميکند و سبب ميشود نتيجه کار بی عیب و نقص شود. براي زدن کرم پودربه بدنتان هیچگاه از کرم پودرهای چرب استفاده نکنید واز کرم پودرهای آکوا که با آب مخلوط میشوند استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت محصولات لاکچری کوین به سایت ما به آدرس زیر سر بزنید .

بهترین کرم پودرها براي پوست بی آب و پیرتر، کرم پودرهای بازتابیده کننده ی نور هستند. استفاده از این مدل کرم پودرها نور را بازتابیده ميکند و صورت ی بی آب و کدر شما را روشیکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین محصولات آرایشی است که به شما برای داشتن پوستی صاف و یکدست کمک می‌کند. حتماً همه شما عزیزان با طرز استفاده از کرم پودر آشنا هستید؛ اما رعایت کردن برخی نکات ساده کمک می‌کند تا نمای نهایی آرایشتان زیباتر و طبیعی‌تر شود. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش کرم پودر زدن برای انواع مختلف پوست را برای شما شرح دهیم و نکات مهمی را با شما در میان بگذاریم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

روش استفاده از کرم پودر قبل از آنکه به سراغ روش استفاده از کرم پودر برویم، لازم است به خاطر داشته باشید که هدف از مصرف این محصول، صاف و یکدست شدن رنگ پوست است و نه تغییر رنگ آن! بنابراین هنگام خرید کرم پودر، حتماً به رنگ پوستتان دقت کنید و محصولی را انتخاب نمایید که کاملاً همرنگ پوست طبیعی خودتان باشد.

طریقه استفاده از کرم پودر طبق مراحل زیر است: گام اول: پاکسازی پوست حتی اگر از بهترین روش کرم پودر زدن هم روی پوست آلوده استفاده کنید، مطمئن باشید که شاهد نتیجه خوبی نخواهید بود. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از شروع میکاپ، با استفاده از یک آلودگی، چربی و بقایای آرایش قبلی را از روی پوستتان کاملاً پاک نمایید. گام دوم: استفاده از مرطوب کننده و پرایمر فارغ از اینکه چه نوع پوستی دارید، یکی از مهم‌ترین مراحل در روش استفاده از کرم پودر ، استفاده از یک و پرایمر متناسب با نوع پوستتان است. این محصولات باعث می‌شوند پوست شما برای زدن کرم پودر آماده شود و میکاپ بی‌نقصی داشته باشید.

گام سوم: استفاده از کرم پودر با براش یا بلندر اگر عادت دارید کرم پودر خود را با استفاده از انگشتانتان روی پوست پخش کنید، باید بگوییم که این روش چندان مناسب نیست و علاوه بر کاهش ماندگاری میکاپ، باعث کاهش پوشش کرم پودر نیز خواهد شد. پس پیشنهاد می‌کنیم در نحوه استفاده از کرم پودر ، یا اسفنج مخصوص را فراموش نکنید. برای این کار از براش‌های سر صاف، نرم و متراکم استفاده نمایید. به این ترتیب که مقدار مناسبی از کرم پودر را روی پوستتان قرار داده و با حرکات دورانی براش را روی صورتتان حرکت دهید تا کاملاً محو و یکدست شود. اگر قصد استفاده از را دارید، ابتدا اسفنجتان را شسته و آب اضافه آن را کاملاً بگیرید تا تنها کمی مرطوب بماند.

گام چهارم: برداشتن کرم پودر اضافی از روی پوست در طرز استفاده از کرم پودر مایع ، بهتر است پس از پایان کار با استفاده از یک تکه پنبه بزرگ یا پد تمیز، با حرکات ضربه‌ای روی صورتتان، مقدار اضافی کرم پودر را بردارید تا میکاپتان طبیعی‌تر شود. گام پنجم: تثبیت کردن کرم پودر با وجود اینکه طریقه استفاده از کرم پودر ، در مرحله قبل به پایان می‌رسد، اما توصیه می‌کنیم حتماً بعد از پایان این مراحل به کمک یک یا فیکساتور، کرم پودرتان را روی پوست خود تثبیت نمایید. این کار باعث می‌شود با گذشت زمان و تعریق، صورتتان نمای بدی پیدا نکند.

چگونه لک صورت را با کرم پودر بپوشانیم؟ حالا که می‌دانید چگونه کرم پودر بزنیم ، وقت آن رسیده که با نحوه صحیح کرم پودر زدن برای پوشاندن لک‌های صورت نیز آشنا شوید. لازم است بدانید برای این کار نیاز به یک کرم پودر غلیظ با پیگمنت‌های غنی دارید. در پاسخ به این سوال که چگونه لک صورت را با کرم پودر بپوشانیم ، باید بگوییم کافیست طبق مراحل زیر عمل نمایید:

  1. طبق مراحلی که در بالا بیان کردیم، پوستتان را پاکسازی و آماده میکاپ کنید.
  2. یک کانسیلر روشن انتخاب کرده و مقدار کمی از آن را تنها روی لک‌های صورتتان بزنید.
  3. با استفاده از یک پد مناسب، کانسیلر را با حرکات ضربه‌ای روی پوستتان پخش کنید.
  4. برای محو کامل لک‌های پوست، کرم پودرتان را با استفاده از براش روی پوست بزنید.

نحوه کرم پودر زدن پوست چرب اگر پوست چربی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از کرم پودرهای فاقد چربی و مات کننده استفاده کنید تا به سرعت برق نیفتند و باعث کثیف شدن چهره شما نگردند. نکته مهم در نحوه کرم پودر زدن پوست چرب استفاده از است. این محصولات علاوه بر افزایش ماندگاری کرم پودر کمک می‌کنند تا منافذ پوست کوچک‌تر شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا