اقتصادیمطالب کسب و کار

پرفروش ترین ساعت های برند اسکادا

ساعت مچی از قدیم تا امروز یکی از ابزار های سنجش زمان بوده و هست اما تفاوتی که میتوانیم در ساعت مچی های امروزه حس کنیم، اهمیت وجود آنها در استایل هر شخص است. اگر که شما کمی به نوع و سبک لباس پوشیدنتان اهمیت میدهید و میخواهید در نگاه اطرافیان یک شخص ایده آل باشید، پس باید ساعت ESCADA مچی را به عنوان بخشی از استایل تان بدانید و هنگام خرید ساعت مچی به سبک استایل خودتان توجه کنید.

ساعت مچی بیانگر دقت و ارزشی است که شما به استایل خود قائل هستید. شاید هنگام خرید ساعت مچی با این سوال رو به رو شوید که چطور ساعت مورد نیازم را پیدا کنم؟ پیشنهاد خانه ساعت به شما در نظر گرفتن موارد زیر به همین ترتیب است: به استایل و سبک پوشش خود نگاه کنید، قیمت ساعت مچی که قصد خریدش را دارید در نظر بگیرید، مطابق با قیمت برند ساعت مچی اورجینال خود را پیدا کنید و در آخر می توانید در هر مرحله از یک مشاوره متخصص در مجموعه ما برای اطلاع بیشتر کمک بگیرید.

محصولاتی که در رده فشن قرار می گیرند، عموما طراحی های خاصی با به کار گرفتن جواهرات و رنگبندی های متفاوت دارند. ساعت مچی فشن برای مهمانی ها و مجالسی که می خواهید بیشتر در آن بدرخشید مناسب است. نقطه شروع برای تولید هر کالایی جذابیت خودش را دارد همانطور که کشور سوئیس اولین کشور سازنده ساعت مچی بوده و امروزه نیز به مهد دنیای ساعت سازی معروف است. از گذشته تا امروز ساعت مچی سوئیسی بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته که این مورد به اصالت تولید در این کشور برمی گردد.

شیشه صفحه بهترین ساعت مچی

شیشه‌ای که برای صفحه ساعت استفاده می‌شود باید براق و درخشنده بوده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه داشته. انواع مختلفی از شیشه در ساخت بهترین ساعت مچی می‌توان استفاده نمود که در ادامه نکات خرید ساعت ESCADA؛ آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

کریستال معدنی

کریستال معدنی یکی از رایج‌ترین شیشه‌هایی است که در ساخت ساعت استفاده می‌شود. این شیشه در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد ولی در برابر ضربه آسیب‌پذیر است.

کریستال اکریلیک

اکریلیک یا پلکسی گلاس یکی از شیشه‌هایی است که برای ساعت از آن استفاده می‌کنند. این متریال نسبت به کریستال معدنی در برابر خط و خش مقاومت پایین‌تر و قیمت مناسب‌تری دارد.

کریستال یاقوت کبود

کریستال یاقوت کبود از تمامی متریال‌هایی که در ساخت شیشه بهترین ساعت مچی استفاده می‌شوند مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربه دارد. از این متریال برای تولید ساعت‌های لاکچری استفاده می‌کنند.

اندازه صفحه بهترین ساعت مچی

برای خرید ساعت باید اندازه صفحه ساعت را با مچ دست مقایسه نمود. قطر ساعت‌های کلاسیک نهایتاً بین 38 تا 46 میلی‌متر بوده و صفحه بزرگ‌تر از 46 میلی‌متر برای ساعت‌های دیجیتالی یا اسپرت استفاده می‌شود. صفحه ساعت مهم‌ترین قسمت ساعت در هنگام انتخاب است. اندازه، ضخامت مناسب، زیبایی و خوانایی بر کیفیت آن می‌افزاید.

قاب دور شیشه ساعت

قاب دور شیشه بهترین ساعت مچی در متریال‌های مختلفی مثل پلاستیک و استیل ضد‌زنگ ساخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در ساخت آن باید لحاظ شود، یکپارچگی و یک‌تکه ‌بودن این قاب است. مقاومت بالا، ضخامت مناسب و کیفیت متریال استفاده شده از ملاک‌های انتخاب آن محسوب می‌شوند.

صفحه جذاب و شبرنگ

قابلیت جدیدی که در ساعت‌ها قرار داده‌شده،‌ خاصیت شبرنگ بودن است. به‌گونه‌ای که عقربه‌ها و شماره‌های ساعت در تاریک درخشان بوده و به راحتی خوانده می‌شوند. این درخشندگی حاصل استفاده از کپسول تریتوم در ساخت و طراحی آن است.

ویژگی‌های جذاب یک ساعت با کیفیت

ساعت‌های امروزی دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌نماییم.

کرنوگراف

کرنوگراف که به‌شکل دایره‌ای کوچک بر روی صفحه بهترین ساعت مچی قابل مشاهده است مانند کرنومتر عمل می‌کند و به کمک دکمه‌های کنار ساعت تنظیم می‌شود.

تاچیمتر

تاچیمتر قابلیت است که برای محاسبه سرعت بر اساس زمان سفر، یا اندازه‌گیری مسافت بر اساس سرعت استفاده شود.

ضدآب بودن بهترین ساعت مچی

کلمه atm مخفف اتمسفر و واحدی برای اندازه‌گیری مقاومت ساعت در آب است. برخی از علائم آن عبارات عبارت‌اند از:

1- 3 ATM به مفهوم مناسب بودن ساعت برای شنا در عمق بسیار کم؛

2- 10ATM به مفهوم مناسب برای شنا، ورزش‌های آبی و غواصی؛

3- 20ATM به مفهوم مناسب برای غواصی؛

4- 30ATM به مفهوم ایده‌آل برای شنا در آب‌های عمیق و غواصی حرفه‌ای است.

زنگ هشدار

این قابلیت برای تنظیم کردن هشدار در زمانی مشخص در بهترین ساعت مچی طراحی شده است.

شارژ با نور خورشید

به جای استفاده از باتری‌های تعویض شونده از این فناوری بر روی ساعت استفاده کرده‌اند که می‌تواند انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی باتری تبدیل کند.

GMT

GMT مخفف Greenwich Mean Time است. ساعت‌هایی که از این قابلیت برخوردارند قادر خواهند بود، در کشورهای مختلف ساعت محلی را به نمایش گذارند. کادر پرواز، خلبان‌ها و افرادی که زیاد مسافرت کرده از آن استفاده می‌کنند.

قابلیت Moonphase

این قابلیت برای نشان دادن شب و روز است که توسط بهترین ساعت مچی تشخیص داده می‌شود. این ساعت در هنگام شب عکس ماه و در روز نشانه خورشید یا کلمه خورشید را نشان می‌دهد.

انواع مدل های ساعت مچی زنانه

همان طور که می دانیم ساعت های مچی انواع گوناگونی دارند که ساعت مچی زنانه یکی از انواع بسیار پرطرفدار است که با توجه به طرح های بسیار متنوعی که دارد مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد ساعت های مچی زنانه در انواع اسپرت و رسمی وجود دارند بیشتر خانم ها در خرید ساعت به دنبال ساعت های اسپرت هستند در خرید ساعت مچی زنانه با توجه به زرق و برق ساعت ها و مدل­های متنوعی که وجود دارد ممکن است که افراد دچار ترید شوند از این رو ما به معرفی انواع ساعت مناسب زنانه می پردازیم.

ساعت مچی دیجیتال

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه ساعت های جدیدی طراحی شده است که با عنوان ساعت دیجیتالی شناخته می شوند که دارای انواع مختلفی هستند این ساعت ها دارای طراحی ساده و بسیار زیبا، شیک و ظریف هستند و می توان با تمام لباس ها و سبک ها به راحتی ست کرد. انواع مختلف این ساعت ها عبارتند از ساعت مچی دیجیتال روزمره، ساعت مچی دیجیتال اسپورت، ساعت مچی دیجیتال رسمی و ساعت مچی دیجیتال لوکس که هر کدام دارای ویژگی های خاص و مناسب افراد خاص می باشند .

ساعت سه موتوره

یکی از بروزترین و لاکچری ترین ساعت های لوکس و جذاب زنانه ساعت های سه موتوره هستند که علاوه بر ضد آب بودن دارای ظاهری لوکس و تزئینات براق و صفحه خاصی است این نوع ساعت ها با توجه به نوع طراحی خود دارای بند سیلیکونی و یا پلاستیکی و صفحه بزرگ هستند. و با سبک های اسپرت به راحتی ست می شوند از این رو برای روزهایی که برنامه رسمی و جدی ای ندارید، بسیار مناسب هستند.

ساعت طلایی

یکی از ساعت های که همیشه مورد توجه بوده است ساعت های رنگ طلایی هستند، که مانند زیورالات درخشان بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد این نوع ساعت ها زیبایی خاصی به تیپ و استایل شما می بخشد از همین رو خرید این نوع ساعت یکی از جذاب ترین انتخاب های خانم ها است زیرا زرق و برق این نوع ساعت ها می تواند به چشم آمدن آن را ضمانت کند و بسیاری از توجهات را به سوی شما جلب نماید.

ساعت رز گلد

هماهنگی زمینه رنگ این ساعت با انواع پوست ها و با انواع جواهرات یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این نوع ساعت مچی زنانه است این رنگ برای اولین بار در اوایل قرن نوزده قمری مد شد و برای افرادی که به زیورالات درخشان و براق علاقه ندارند انتخاب ساعت رزگلدی با بند فلزی ساده، فلزی توری و یا بند چرمی سفید انتخاب بسیار ایده ال و بسیار شیکی است. قیمت ساعت اسکادا رزگلد در مقایسه با مدل های دیگر بالاتر می باشد.

دکمه بازگشت به بالا