علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

بهترین سرم ها برای ریزش مو

سرم مو از مهمترین محصولات مراقبت مو در روتین روزانه است که با بافت سبک و فرمولاسیون مغذی به افزایش سلامتی، نرمی و درخشندگی موها کمک می کند. بهترین سرم مو بر روی سطح و ساختار فولیکول های مو اثر می گذارد و ضمن حالت پذیری آسان آن، در برابر وسایل حرارتی، مواد شیمیایی و اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

خرید سرم سیر سیاه نقش به سزایی در بهبود کیفیت موهای خشک و وز، چرب، بد حالت، شکننده و دارای موخوره ایفا می کند. از جمله مزیت های بارز این محصول می توان به صافی و رفع الکتریسته ساکن در موهای وز و خشک، افزایش رطوبت و آبرسانی موها، مقابله و رفع موخوره، افزایش درخشندگی، ترمیم و احیای شکستگی موها اشاره نمود.

انواع سرم مو

انواع بهترین سرم مو برای موی خشک و وز، چرب و دارای موخوره و ریزش وظایف منحصر به فردی را ایفا می کنند. این محصولات با توجه به ترکیباتی که دارند با هدف به حداقل رساندن ظاهر آسیب دیده و وزی مو، محافظت از مو در برابر آسیبهای خارجی مانند رطوبت ، اشعه UV و آلودگی ها و افزایش نرمی و درخشندگی مو به کار می روند. در زیر به توضیح هر یک از این محصولات می پردازیم:

سرم آبرسان

سرم آبرسان مو با دادن رطوبت مطلوب به فولیکول های مو، آن ها را تغذیه، نرم و ابریشمی می کند. این محصول به صورت کاملا ایده آل خشکی مو ها را برطرف می کند و مانع آسیب دیدگی و شکستگی ساختار آن ها می شود. بهترین این محصولات حاوی هیالورونک اسید است که بدون سنگینی در تارهای مو آن را ابریشمی و درخشان می کند. و با بهبود کیفیت ظاهری موها، شانه پذیری و حالت پذیری آن ها را ارتقا می دهند.

سرم صاف کننده

سرم صاف کننده مو یا بهترین سرم طلا لاکچری کوین برای موهای وز، با ترکیبات غنی از کراتین و انواع مواد مغذی برای ایجاد جلوه ای صاف و سرزنده در موهای خشک و وز بهترین گزینه است. این محصول به صورت ایده آلی جلوی الکتریسیته ساکن مو را می گیرد و از پخش شدن آن جلوگیری می کند. بدون ایجاد چربی و سنگینی در ساختار مو، مقاومت آن را افزایش می دهد و از آسیب دیدگی در مقابل حرارت سشوار و ابزار های حرارتی مصون نکه می دارد. با استفاده منظم ظاهر وزی مو رفع و جلوه ای صاف و زیبا به ارمغان خواهد آمد.

سرم ضد موخوره

بهترین سرم ضد موخوره تاثیر شگفت آوری در کاهش و درمان موخوره و دوشاخ شدن انتهای مو ها خواهد داشت. این محصولات ضمن کاهش میزان موخوره، سبب تقویت و افزایش استحکام مو ها برای جلوگیری از دوشاخ شدن های بعدی می شود. سرم مو برای موخوره از آنجایی که سرشار از انواع ویتامین ها و روغن های مغذی است درخشندگی و شفافیت موها را دو چندان خواهد نمود.

سرم تقویت کننده

سرم تقویت کننده مو نقش به سزایی در سلامتی و افزایش ضخامت تار های مو خواهد داشت. این محصول به عمق پیاز مو نفوذ می کند و با تغذیه فولیکول های آن سبب تقویت، براقیت و افزایش سلامت موها خواهد شد. بهترین سرم تقویت کننده مو سرشار از  انواع ویتامین ها، آمینو اسید ها، روغن ها و عصاره های گیاهی می باشد. این محصولات همچنین در جلوگیری از ریزش مو، استحکام دوباره، شادابی و سرزندگی موها نقش به سزایی ایفا خواهد کرد.

برای خرید بهترین سرم مو تقویت کننده بهتر است سراغ محصولاتی غنی از آگاو، روغن جوجوبا، پروویتامین b5، زینک و لوپین سفید ارگانیک بروید. محصولاتی که ضمن تغذیه موها، سبب نرمی و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می شوند.

سرم ضد ریزش

سرم مو ضد ریزش گردش خون در پوست کف سر را ارتقا می دهد که این امر سبب بهبود و افزایش رشد موها می شود. خاصیت درمانی این محصولات در بهبود هر چه بهتر سلامتی موها از ریشه موثر خواهد بود. این محصول با دارا بودن انواع ویتامین ها، مواد معدنی ضروری، پروتئین ها و بیوپپتیدها به صورت چند جانبه ریزش مو ها را متوقف می کنند. بهترین سرم ضد ریزش مو خارجی با تغذیه فولیکول های مو اثر بخشی بالایی در کاهش ریزش و طولانی تر شدن فاز رویش موها خواهد داشت.

سرم ترمیم کننده

سرم ترمیم کننده مو برای موهای خشک و آسیب دیده، احیای قسمت های آسیب دیده و شکسته موها را بر عهده می گیرد. موهای رنگی و دکلره به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی در ساختار خود، در معرض شکستگی و کدری قرار دارند. این محصول به عمق فولیکول ها نفوذ می کند و با افزایش استحکام و مقاومت آنها، مانع از شکستگی دوباره موها می شود.

رطوبت را در تعادل نگه می دارد و با نرم کردن آن ها سبب تسهیل شانه پذیری و جلوگیری از گره خوردگی آن ها می شود. هنگامی که فولیکول های مو آسیب می بینند؛ ظاهری بی روح و مات پیدا می کنند. و ممکن است در معرض آسیب های ناشی از محیط زیست واقع گردند. این محصول با ترکیبات فاقد مواد مضر شیمیایی و غنی از پروتئین، کراتین، آمینو اسید و انواع ویتامین ها به ترمیم نقاط آسیب دیده مو می پردازند.

ویژگی های سرم مو خوب

  • آبرسانی و حفظ رطوبت موها
  • درمان و کنترل موخوره
  • محافظت از موها در برابر حرارت سشوار و آلودگی محیط زیست
  • نرم و صاف کردن موهای خشک و وز
  • ترمیم و بازیابی موهای آسیب دیده و شکسته
  • افزایش جلوه براق و درخشان مو
  • افزایش مقاومت مو ها در برابر مواد شیمیایی و اشعه های نورآفتاب

طرز استفاده از سرم مو

طرز استفاده از این محصولات ، قاعدتا بسته به نوع و مدل محصول متفاوت خواهد بود. در این جا توضیح کلی در مورد نحوه استفاده بیان نموده ایم.

  1. موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید. اگر بلند است می توانید تعداد دسته ها را بیشتر کنید.
  2. چند قطره از محصول را در دست بریزید و بین دو دست خود گرم کنید.
  3. از قسمت نزدیک گوش تان شروع کنید و به آرامی تا انتهای موهایتان ماساژ دهید.
  4. از آنجایی که قسمت انتهای موها شکننده تر است؛ بهتر است میزان بیشتری اعمال کنید.
  5. برای پخش بهتر مواد با برس دندانه درشت موهایتان را شانه کنید.

قبل از استفاده از محصول، بافت، وضعیت و نوع موهایتان را در نظر بگیرید. قبل از اعمال سرم به ویژه در موهای خشک و وز این اطمینان را حاصل کنید که موهایتان تمیز و کمی نم دار است. حدالامکان آن را به ساقه موهایتان بزنید تا پوست سرتان چرب نشود. قیمت سرم لاکچری کوین با توجه به برند، کیفیت مواد اولیه، نوع و حجم محصول متفاوت خواهد بود. می توانید با مراجعه به دسته مراقبت مو و انتخاب سرم ضد موخوره، سرم برای موهای خشک و وز و دیگر مدل ها چون ضد ریزش، تقویت کننده و … بر اساس نوع موهایتان سبد خریدتان را تکمیل نمایید.

خرید سرم مو

این روز ها خرید های آنلاین بسیار رواج یافته اند. خرید اینترنتی سرم با توجه به اینکه در بسیاری از سایت های مختلف صورت می گیرد موجب شده است تا خریداران و نیازمندان دسترسی راحت تر و بهتری به محصول داشته باشند. خرید سرم مو خارجی از طریق فروشگاه اینترنتی زز زاگرس مزایای عمده ای را به همراه خواهد داشت. این فروشگاه تمامی محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشور مبدا وارد می کند. می توانید انواع برند های معتبر از جمله آون، ایوروشه، لورآل، بیول، سایوس، گلیس، مورفوس و پنتن را با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا