عمومیمطالب کسب و کار

مقایسه ماشین لباسشویی کندی و پاکشوما

ماشین لباسشویی کندی بهتره یا پاکشوما؟ پروسه‌ی خرید ماشین لباسشویی همراه با سوالات متعددی درباره‌ی برندها و مدل‌هاست که ذهن شما را درگیر می‌کنند. برای اینکه تشخیص دهید بهترین ماشین لباسشویی در بازار کدام است، لازم است اطلاعات دقیق درباره‌ی مدل‌های موجود به دست آورید تا خرید با کیفیت و مطابق با نیاز خود داشته باشید.

در این مقاله با مقایسه لباسشویی کندی و پاکشوما، دو برند مطرح لباسشویی که از قدیم در بازار لوازم خانگی برجسته و شناخته شده بوده‌اند، به شما کمک می کنیم از میان مدل‌های پرفروش موجود در جیمبوشاپ بهترین گزینه را متناسب با سلیقه و بودجه‌ی خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل در مورد این دو برند تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

مقایسه لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1 با لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73401 در جیمبوشاپ

ماشین لباسشویی از ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز در هر خانه است که اگر قبل از خرید آن به پارامترهای مهم آن توجه کنید و انتخابی دقیق و درست داشته باشید، زحمت شما را تا حد زیادی کاسته و به یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در خانه‌ی شما تبدیل خواهد شد. اگر به نکات مهم خرید لباسشویی توجه نکنید، خرید لباسشویی می‌تواند به یکی از دشوارترین کارها تبدیل شود. در ادامه کارشناسان جیمبوشاپ دو لباسشویی کندی و پاکشوما را از جهات مختلف با هم مقایسه کرده‌اند تا راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین لباسشویی به شما ارائه دهند. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در این مقایسه و مشخص کردن نوع نیاز و بودجه‌ی خود انتخابی اصولی و آگاهانه داشته باشید.

جدول مقایسه ماشین لباسشویی کندی با پاکشوما

مشخصات دستگاه لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما

مدلCSV-1171DQ1

لباسشویی 7 کیلویی

پاکشوما مدل TFU-73401

نوع مخزن درب از جلو درب از جلو
 سرعت چرخش دور 1100 دور در دقیقه 1400 دور در دقیقه
صفحه نمايش ساده LED
گرید مصرف انرژی +A +++A
قابليت اضافه کردن لباس حين کار دارد دارد
عرض 600 میلیمتر 595 میلیمتر
عمق 520 میلیمتر 495 میلیمتر
ارتفاع 850 میلیمتر 850 میلیمتر
تعداد برنامه هاي شست و شو 12 + 2 برنامه کمکی 21 برنامه
ميزان صدا 60 دسی بل 59 دسی بل

بررسی ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1 ظرفیت 7 کیلوگرم در جیمبوشاپ لباسشویی‌های کندی از پرفروش‌ترین لباسشویی‌ها در جیمبوشاپ هستند که مدل‌های متنوعی از آن را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. شرکت کندی این محصول را با دو ورودی مجزای آب سرد و گرم طراحی کرده تا شستشویی حرفه‌ای‌تر برای شما رقم بزند. بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73401 ظرفیت 7 کیلوگرم در جیمبوشاپ

21 برنامه‌ مجزای شستشو، 7 کیلوگرم ظرفیت و قابلیت اضافه کردن لباس حین کار از ویژگی‌های مهم لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73401 است که در لیست محصولات پرطرفدار جیمبوشاپ قرار دارد. یک طلق محافظ درب در این مدل تعبیه شده است که هم از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و هم ایمنی بیشتری ایجاد می‌کند. تفاوت لباسشویی 7 کیلویی کندی با لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما

با دانستن تفاوت‌های دو برند کندی و پاکشوما راحت‌تر می‌توانید در انتخاب بین این دو مدل تصمیم‌گیری کنید، زیرا ممکن است معیاری که در یکی از این دو لباسشویی پیدا نکرده‌اید را در مدل دیگر پیدا کرده و به این ترتیب گزینه‌ای که به معیارها و نیازهای شخصی شما نزدیک‌تر است را شناسایی کنید. برای برشمردن تفاوت لباسشویی کندی و پاکشوما در جیمبوشاپ، فاکتورهای اساسی و جزئیات مهم این دو لباسشویی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و هرآنچه در عملکرد یک ماشین لباسشویی برای مصرف‌کننده حائز اهمیت است به دقت مقایسه کرده‌ایم.

جزئیات ظاهری و طراحی لباسشویی کندی و پاکشوما، عملکرد این دو برند و تفاوت در کیفیت ساخت آن‌ها را در ادامه مطالعه کنید. مقایسه طراحی لباسشویی کندی با پاکشوما هر دو برند کندی و پاکشوما در طراحی لباسشویی 7 کیلویی خود از نوع مخزن با درب جلو بهره گرفته‌اند که جهت باز شدن درب هردو به سمت چپ است.

از نظر عده‌ی زیادی از مصرف‌کنندگان این طراحی شیک‌تر و مدرن‌تر بوده و زیبایی محیط آشپزخانه را دوچندان می‌کند. صفحه نمایش کندی برای تنظیمات لباسشویی ساده است، اما پاکشوما با صفحه نمایش LED به شما کمک می‌کند برنامه‌های شستشو و سایر تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. از لحاظ ابعاد، عرض و ارتفاع دو لباسشویی تقریبا با هم برابر است و تنها عمق لباسشویی کندی 25 میلیمتر بیشتر از لباسشویی پاکشوماست. مقایسه عملکرد لباسشویی کندی با پاکشوما

عملکرد ماشین لباسشویی از مهم‌ترین فاکتورهایی‌ست که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه کرد. لباسشویی از لوازم خانگی کاربردی با میزان مصرف نسبتا بالاست که ممکن است در خانواده‌های متوسط یا پرجمعیت به تعداد دفعات مکرر در طول هفته روشن شود، بنابراین شایسته است هنگام خرید آن، مدلی را انتخاب کنید که از نظر عملکرد، مصرف انرژی و دوام و کیفیت در سطح مطلوبی قرار داشته باشد.

دور موتور لباسشویی کندی در هر دقیقه برابر با 1100 دور و این مقدار در لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما برابر با 1400 دور است که هر دو شستشویی درجه یک و مطلوب ارائه می‌دهند. ماشین لباسشویی کندی از سیستم شستشوی سریع بهره‌مند است و لباسشویی پاکشوما علاوه بر شستشوی سریع، به انواع شستشوی لباس کودک، شستشوی دستی و هوشمند نیز مجهز است. مقایسه امکانات و آپشن‌های لباسشویی کندی با پاکشوما

امکانات و قابلیت‌های لباسشویی برای مصرف‌کنندگان اهمیت زیادی دارند و بسیاری از آن‌ها نیاز خود را بر اساس قابلیت‌های مختلف لباسشویی اولویت‌بندی می‌کنند. ویژگی‌هایی مانند دو لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو و کنترل کف از مشخصات مشترک میان هر دو برند کندی و پاکشوماست.

با این حال یک سری مشخصات و امکانات این دو مدل با هم متفاوت است که در جدول زیر به صورت جزء به جزء به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. قیمت لباسشویی کندی و پاکشوما تفاوت قیمت ماشین لباسشویی کندی و پاکشوما موضوع مهمی‌ست که ناشی از تفاوت در قابلیت‌ها، برندینگ و خدمات پس از فروش این دو برند است. کندی برندی ایتالیایی‌ و پاکشوما برندی ایرانی است که بخش مهمی از اختلاف قیمت این دو محصول مربوط به  همین موضوع می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز ماشین لباسشویی کندی و پاکشوما، به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی جیمبوشاپ مراجعه کرده و قیمت محصولات متنوع را در آن مشاهده کنید. در این فروشگاه تخصصی می‌توانید از میان انواع ماشین لباسشویی از برندهای مختلف، لباسشویی دلخواه خود را با قیمت مناسب پیدا کرده و سفارش دهید. جمع‌ بندی

لباس تمیز نشان‌دهنده‌ی شخصیت و سبک زندگی شماست و خرید لباسشویی باکیفیت نقش مهمی در تمیزی و سالم ماندن لباس‌های شما دارد. از نکات مهمی که در این مطلب برای خرید لباسشویی مناسب به آن‌ها اشاره شد می‌توان نتیجه گرفت انتخاب و خرید لباسشویی تا حد زیادی بستگی به بودجه و نیاز شما دارد. برای یک خانواده دو نفره معیارهای انتخاب لباسشویی نسبت به یک خانواده‌ی پنج نفره متفاوت است و احتمالا قابلیت‌های مورد نیاز هرکدام با دیگری تفاوت دارد. خوشبختانه محصولات مختلفی با ویژگی‌های گوناگون برای انواع سلیقه‌ها و بودجه‌ها طراحی و وارد بازار شده است که در جیمبوشاپ می‌توانید بهترین نمونه‌های آن را پیدا کنید.

نحوه خرید آنلاین لباسشویی از جیمبوشاپ فروشگاه تخصصی لوازم خانگی جیمبوشاپ لباسشویی‌های متنوع با ظرفیت‌های گوناگون را برای نیاز انواع خانواده‌ها موجود کرده است تا هرکس با هر سبک و سلیقه‌ای بتواند محصول باکیفیت و متناسب با شرایط خود را به راحتی و به صورت آنلاین سفارش داده و درب محل تحویل بگیرد. در این فروشگاه می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مشابه و بررسی قیمت انواع برندها و مدل‌ها کالای مطلوب خود را جستجو کرده و از میان ده‌ها کالای باکیفیت انتخاب کنید. لوازم خانگی

گام نخست شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی «یزد کالا» با مجموعه‌ای کامل در تمام دسته‌ها، شامل تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، لوازم برقی آشپزخانه، سیستم‌های سرمایشی گرمایشی و صوتی و تصویری آغاز نمودیم؛ دلیل این تصمیم، بازار ضعیف و پرتلاطم لوازم خانگی به ویژه در منطقه یزد است، اما اکنون شرایطی را فراهم کرده‌ایم که به راحتی بتواند انواع لوازم خانگی و صوتی تصویری را در برندها، محصولات، ابعاد، سایز و اینچ مختلف، با انواع آپشن‌ها را یکجا مقایسه کنید، کمترین قیمت ممکن بازار را ببینید، خرید کنید و طی چند ساعت آن را در محل دلخواه تحویل گرفته و رایگان نصب کنید! به زودی این سلسله خدمات نوین در دیگر رسته‌ها مانند موبایل و تلفن همراه، موبایل دست دوم، صنایع دستی و سوغات یزد و… نیز گسترش خواهد یافت و فاصله شما تا کالاهای معتبر، خوش قیمت و خدمات و پشتیبانی حرفه‌ای تنها چند کلیک ساده خواهد بود. تلویزیون لباسشویی

مقایسه قیمت، ، در ظرفیت‌های دیگ ۷ کیلویی، 8 کیلوگرم، ۹ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۱۲ کیلویی، ۱۴ کیلویی و ۱۶ کیلویی عرضه می‌شود و دارای ۱۴ تا ۲۴ برنامه شستشو هستند. در سال‌های اخیر ورود تکنولوژی به این محصولات باعث تولید لباسشویی‌های هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل و خانه هوشمند، موتور اینورتر و BCLD ، بخارشور، قابلیت شستشوی دستی، خشک‌کن با دور موتورهایی تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه و دیگر آپشن‌ها شدند. همچنین تنوع برندهای تولید کننده مانند کندی ایتالیا، سامسونگ، ال جی، جی پلاس، ایکس ویژن، تی سی ال، سام و… نیز باعث می‌شود تصمیم گیری سخت‌تر شود!
اما در یزد کالا با کمک گزینه‌ انتخاب محدوده قیمت، می توانید لباسشویی‌های منطبق با بودجه خود را انتخاب کنید و سپس با مقایسه برند، آپشن‌ها، تعداد برنامه‌های شستشو، ظرفیت دیگ و در نهایت انتظار و نیاز شما از لباسشویی، بهترین مدل را انتخاب و خرید کنید.
تحویل در محل دلخواه شما، نصب رایگان، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش حرفه‌ای و پشتیبانی کامل از خرید شما نیز از جمله خدماتی است که از فروشگاه اینترنتی یـزدکالا دریافت خواهید کرد.

ما زیرساختی آماده کرده‌ایم که هر تولید کننده، تاجر یا تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان و خوشنامی بتواند بدون نیاز به آموختن دانش پیچیده کدنویسی و UI\Ux و با حمایت و پشتیبانی تیم‌های تخصصی یـزدکالا، محصول، کالا و خدماتش را به مردم سراسر کشور، به ویژه مردم شریف یزد عرضه کند. برای این کار تنها کافی است روی لینک «در یزدکالا را بفروشید» کلیک کنید و فرم‌ مربوطه را با دقت تکمیل نمایید، تا کارشناسان یزد کالا جهت بررسی، مصاحبه و عرض‌یابی همکاری با شما تماس بگیرند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا