ورزشی

حمله تند مدیر استقلالی پس از بازگشت امتیازات؛ کاش تخلف کرده بودیم و الان پولش را می‌دادیم!

علی سامره، سرپرست باشگاه استقلال باور نمی‌کند که رأی کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس شکسته و امتیازهای‌شان برگردانده شده است. او آنقدر عصبانی و ناراحت بود که قبل از طرح هر سؤالی این صحبت‌ها را مطرح کرد:

-واقعاً شورش را درآورده‌اند و این فوتبال شده مسخره بازی که هر طور بخواهند رفتار کنند.

-من می‌خواهم بدانم اگر این تیم‌ها خلاف نکرده‌اند چرا جریمه‌های‌شان را نمی‌بخشند. اگر خلافی شده که شده پس چرا رأی را برگرداندند.

-با این کار فقط راه خلاف در فوتبال را باز کرده و به نوعی آموزش می‌دهند که اگر خواستیم قانون را دور بزنیم و بعد پولش را بدهیم. اگر اینطور است الان هم عددشان را بگویند تا باشگاه هم پرداخت کند و جدول را برگرداند.

-خیلی جالب است، خودشان در برنامه تلویزیونی به خلاف‌شان و گرفتن پول از شخصی خارج از باشگاه اعتراف می‌کنند اما الان امتیازشان هم برمی‌گردد.

– من از رؤسای دولت و وزارت ورزش و همه آن‌هایی که ادعای مسلمانی و گرفتن حق مظلوم را دارند خواهش می‌کنم حق استقلال را بگیرند چون باشگاه استقلال مظلوم واقع شده است.

-مسئولان فدراسیون بدانند با این تصمیم راه خلاف در فوتبال را باز کردند و خواهشاً از این به بعد ادای انسان‌های مؤمن را درنیاورند.

-من از این ناراحتم که خلاف نکردیم و متضرر شدیم.کاش ما هم خلاف کرده بودیم، به خواسته‌مان می‌رسیدیم و الان هم پولش را می‌دادیم.

-ظاهراً ما نمی‌توانیم در این فوتبال حق‌مان را بگیریم و مطمئن باشید از طریق فیفا اقدام می‌کنیم.

258 258

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا