مهدی رحمتی: مقابل شمس‌آذر بخت و اقبال با نساجی یار نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما در بخش تاکتیکی و ایجاد موقعیت رو به پیشرفت است اما امروز بخت و اقبال با ما یار نبود چه بسا موقعیت‌های گل تک به تک داشتیم ولی از دست دادیم.

به گزارش نازک نارنجی، مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهار کرد: اولین نکته‌ای که درباره بازی باید بگویم این است که ساعت برگزاری بازی خوب نبود و ما زمان خوبی بازی نکردیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی روی تیم شمس‌آذر انجام داده بودیم و اولین موقعیت بازی را ما خلق کردیم. امروز با اینکه دو بار عقب افتادیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و ببریم. چهار و پنج موقعیت گل داشتیم.

رحمتی بیان کرد: تیم ما در بخش تاکتیکی و ایجاد موقعیت رو به پیشرفت است اما امروز بخت و اقبال با ما یار نبود. چه بسا موقعیت‌های گل تک به تک داشتیم ولی از دست دادیم.

وی گفت: به تیم شمس‌آذر خسته نباشید می‌گویم. ما هم باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا به امید خدا شرایطمان را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم. در نیم‌فصل باید به دنبال بازیکن برویم و کمبود بازیکن را برطرف کنیم.

این مربی فوتبال بیان کرد: امروز ما در نیمه اول موقعیت خلق کردیم و در بین دو نیمه خود را آماده گل‌زنی کرده بودیم و با ورود به زمین گل زدیم و در شرایطی گل دوم را خوردیم که سوار بازی بودیم. بازیکنان باید مسئولیت‌پذیرتر باشند.

وی گفت: ما دو بازی معوقه داریم و می‌توانیم از این دو بازی امتیاز بگیریم و در جدول به جایگاه خوبی برسیم، ضمن اینکه هواداران حق دارند. آنها برد می‌خواهند و من از هواداران عذر می‌خواهم اما مطمئن باشند که تیم به شرایط خوب برمی‌گردد.

رحمتی تصریح کرد: بعد بازی با ذوب‌آهن برای اینکه دست مسئولان تیم باز باشد و تحت فشار نباشند استعفا کردم ولی بعد از آن در جلسات هیات مدیره، هم اعضای هیات مدیره و هم شخص مالک تیم حمایت کردند و ما روند جدیدی را آغاز کردیم.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا