کاهش ۲ درصدی فوت ناشی از تصادفات در مازندران

نازک نارنجی/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر رعایت حفظ قانون و ایمنی در رانندگی و تردد در جاده‌های استان گفت: امسال با همکاری و تلاش نیروهای پلیس مازندران آمار فوتی و مجروح ناشی از تصادف به ترتیب ۲ و ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که با حضور مسئولان استانی در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار کرد: روزانه به طور متوسط یک هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای پلیس مازندران در جاده‌های استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: امسال با همکاری و تلاش نیروهای پلیس مازندران آمار فوتی و مجروح ناشی از تصادف به ترتیب ۲ و ۱۴ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۲ درصدی فوت ناشی از تصادفات در مازندران

مفخمی شهرستانی، رفع نقاط حادثه‌خیز و اعمال قانون هدفمند را مورد تاکید پلیس استان دانست و ادامه داد: همسو با رویکرد حفظ سلامت شهروندان و ایمنی در جاده‌ها امسال یک هزار و ۳۰۰ مورد اعمال قانون علیه رانندگان پر خطر عملیاتی شده است.

 وی ادامه داد: طبق آمار رسمی ناجا از مجموعه ترددهای ثبت شده امسال در کشور، هشت درصد مربوط به مازندران است.

کاهش ۲ درصدی فوت ناشی از تصادفات در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که طرح ترافیکی و انتظامی زمستانه با هدف حفظ سلامت، ایمنی کاهش تصادف و جلوگیری از راه‌بندان است، گفت: تسهیل در تردد خودروها از دیگر اهداف طرح زمستانه مازندران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا