استان هامطالب کسب و کار

مکان های دیدنی برای کودکان در کیش

تفریحات و جاذبه های جزیره کیش به گونه ای است که هر فردی با هر سنی می تواند از سفر به این جزیره لذت ببرد. تعداد زیادی از مسافران تور کیش از مشهد به همراه خانواده در حال سفر بودند و در این گروه کودکان نیز حضور داشتند. حال سوالی که پیش می آید این است که این کودکان باید از چه سرگرمی لذت ببرند؟ آیا پاراسل کیش برای کودکان مناسب است؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با فرزندتان به جزیره کیش سفر می کنید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از تفریحات کیش برای کودکان مطلع شوید.

تفریحات برای کودکان در کیش

شهربازی هایلند یکی از بهترین تفریحات کیش برای کودکان

شهربازی همیشه برای کودکان جذاب است. باید اضافه کرد که شهربازی نه تنها برای کودکان جذاب است، بلکه می تواند سالمندان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. شهربازی هایلند یکی از گزینه هایی است که در سفر از مشهد به کیش به همراه فرزندتان می توانید به آنجا بروید تا بتواند از تمامی امکانات بازی هیجان انگیز این مجموعه استفاده کند. همانطور که گفتیم بزرگسالان نیز به شهربازی علاقه مند هستند و هایلند تعدادی تفریح ​​برای افراد مسن طراحی کرده است تا بتوانید در کنار فرزندان خود به تفریح ​​بپردازید.

پارک اقیانوس

طبیعتا بدون رفتن به پارک آبی نمی توان به کیش سفر کرد. پارک اوشن یکی از معروف ترین پارک های آبی این جزیره است که می توانید با کودک خود از آن دیدن کنید زیرا دارای 4 استخر بزرگ است که کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. این پارک آبی که پیچالوب نام دارد دارای سرسره ای به ارتفاع 44 متر است. باید بدانید که کودکان نیز می توانند از این سرسره استفاده کنند و خطری برای آنها وجود ندارد زیرا طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است.

این تنها سایت اوشن پارک نیست و می توانید از رستوران و کافه این مجموعه نیز استفاده کنید. طبیعتاً وقتی زمان زیادی را در آب می گذرانید، تشنه خواهید شد. این رستوران ها دارای انواع غذاهای باکیفیت هستند که می توانید از آنها گزینه مورد نظر را سفارش دهید و از طعم آنها لذت ببرید.

سواحل جزیره کیش

سواحل دریای نیلگون خلیج فارس بسیار زیباست و می تواند یکی از مکان های تفریحی شما و فرزندانتان باشد. فعالیت های زیادی در این سواحل وجود دارد که برای کودکان مناسب است و کاملا رایگان است. شنا، شن بازی، آب بازی، ساختن قلعه، دویدن در ساحل و غیره. همه فعالیت هایی هستند که کودکان می توانند در ساحل انجام دهند.البته باید بگوییم که باید حواستان به جزر و مد دریا باشد. مراقب باشید کودک خیلی به آب نزدیک نشود تا در صورت بالا آمدن آب مشکلی برایش پیش نیاید. همچنین می توانید از منظره زیبای ساحل لذت ببرید و با کودک خود شنا کنید یا آفتاب بگیرید.

پارک ژوراسیک کیش

پارک موضوعی مرکز کیش یکی از بهترین تفریحات برای کودکان در جزیره کیش است. در این پارک علاوه بر تفریح، با مسائل علمی نیز آشنا می شوند. پارک ژوراسیک مکانی است که در آن دایناسورها شبیه سازی شده و اطلاعات کاملی در مورد هر یک به شما داده می شود. به این ترتیب کودکان دانش خود را نسبت به جهان قبل از انسان افزایش می دهند و علاوه بر آن به تفریح ​​نیز می پردازند. البته این تنها قسمت پارک ژوراسیک نیست و می توانید با مراجعه به پارک جادویی از اتاق 90 درجه یا اتاق آینه دیدن کنید.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین ها گزینه بعدی لیست تفریحات کودکان کیش است. بسیاری از مسافرانی که با استفاده از خدمات مسافرتی تهران به کیش سفر کرده اند برای دیدن این پارک لحظه شماری می کنند زیرا مجموعه ای با بخش های مختلف است که هر بخش دارای تفریحات و جاذبه های خاصی است.در یکی از قسمت های اصلی پارک دلفین ها می توانید نمایش دلفین های بسیار زیبایی را ببینید. در قسمت دیگر پرنده ای وجود دارد که در آن انواع پرندگان جمع آوری می شود. دیدن این پرندگان قطعا برای کودکان شما جذاب است.

کشتی های آکواریوم کیش

تقریباً 7 رگ آکواریومی در کیش وجود دارد که برخی با کف شیشه ای و برخی دیگر با دیوارها و اطراف شیشه ای هستند. دیدن دنیای ماهی ها و آبزیان در کشتی برای کودکان بسیار جالب است. حتی ممکن است آن را دوست داشته باشید. شما می توانید بدون خیس شدن در دنیایی فراتر از دنیای انسان قدم بزنید.

تخته پارویی برای کودکان در کیش

بیشتر تفریحات آبی جزیره کیش برای کودکان مناسب نیست و می تواند برای آنها خطرناک باشد. به همین دلیل در اکثر مواقع خانواده ها برای این فعالیت ها کودکانی را با خود نمی آورند اما باید بگوییم که در مورد پارو زدن این موضوع متفاوت است. این بدان معنی است که می توانید یک تخته پارویی دو نفره اجاره کنید و بچه را با خود ببرید. در این صورت می توانید به خوبی از آن مراقبت کنید و نگران آن نباشید.

پارک کودک در مرکز تجاری کیش

مراکز خرید یکی از مکان هایی هستند که هنگام سفر به کیش برای خریدهای کوتاه یا طولانی حتما از آن دیدن خواهید کرد. طبیعتاً بچه ها خرید را زیاد دوست ندارند و خیلی زود خسته می شوند. برای اینکه کودک نگران نباشد و خوش بگذرد، می توانید او را به پارک کودک در مرکز خرید ببرید تا با اسباب بازی های آنجا سرگرم شود و مشکلی نداشته باشد.

پاراسلسوس

یکی از بهترین گزینه های تفریحی در کیش برای کودکان، پاراسلینگ است. این یک بازی فوق العاده هیجان انگیز است که رویای او را محقق خواهد کرد. در این بازی هیچ خطری برای فرزندتان وجود ندارد و برای اطمینان بیشتر می توانید او را همراهی کنید و خودتان همه چیز را تماشا کنید. البته این بازی برای شما و فرزندتان جالب خواهد بود و تجربه ای فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.

نتیجه
در این مقاله 9 مورد از مهم ترین کارهایی که باید در کیش برای بچه ها انجام دهید را ذکر کرده ایم تا بتوانید سفری فوق العاده برای کودک خود رقم بزنید و به او کمک کنید تا مانند شما از سفر به کیش لذت ببرد.

دکمه بازگشت به بالا