اقتصادیمطالب کسب و کار

طلق پشت درب پارکینگ با رنگ بندی متنوع

قیمت طلق دوجداره در صنایع تولیدی فرکو ، با بهای مناسبی عرضه می‌شه. انواع طلق شیشه ای شفاف ، و … با کیفیتی برتر در این مجموعه ساخته و پرداخته می‌شه که دارای عمری طولانی در ساختمون هستن. و رنگ‌های خیره کننده‌ی اون بر محبوبیتش اضافه کرده‌اس.  جهت اطلاعات بیشتر از طلق پلاستیکی کلیک کنید.

طلق شیشه ای یا طلق رنگی ، به نام ورق های پلی کربنات نیز معروف هستهن. که اهداف متنوعی رو در نیازهای ساختمون برطرف می‌کنن. برای مثال سایه‌بان‌های مناسب ، سبک و بادوام به حساب میان. که می‌تونن از خودروی شما در برابر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنن. یا اهداف تزیینی رو در دکوراسیون داخلی منازل تامین می‌کنن.

طلق دوجداره (پلی کربنات) از انواع طلق های مقاوم و مستحکم به شمار می‌ره . که اونو به نام طلق زنبوری نیز می‌شناسن. که برای صرفه‌جویی در سوخت‌ها و انرژی برق بسیار کارآمد هست. بنابراین این طلق ها رو می‌توان دوستدار و سازگار با محیط زیست دونست. قیمت طلق دوجداره نسبت به طلق های معمولی قدری متفاوت‌تر هست .

اما با ذخیره‌ی انرژی و کاهش استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی ، بسیار به‌صرفه خواهد بود. تنوع طلق رنگی ، و انواع طلق شیشه ای شفاف رو در می تونین مشاهده فرمایین.

مطالب مورد بحث در این مقاله

معرفی طلق های دوجداره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق دوجداره ، ابتدا باید به شناخت درستی از اون دست پیدا کنیم . طلق دوجداره (پلی کربنات ) ، ورق‌هایی هستن که اشعه های مضر خورشید ، رو از خود عبور نمی‌دن. اما در عین حال نور با درجه‌ی استانداردی از اون عبور می‌کنه. و فضایی روشن رو برای محیط فراهم می‌کنه. و در صورت استفاده از نوع شفاف طلق، شفافیت اون همچنان حفظ می‌شه.

امروزه از این طلق ها برای مصارف گوناگون ، در ساختمون‌های اداری و مسکونی استفاده می‌شه . که بسیار در برابر فشار و ضربه مستحکم هستن. و باد و باران و تغییرات جوی اونو تحت الشعاع قرار نمی‌ده. و در برابر حریق و آتش‌سوزی آسیب نمی‌بینن. و در ادارات ، ساختمان های مسکونی ، هتل ها و … کاربرد دارن .

طلق دوجداره (پلی کربنات) در سایزها و رنگ‌های متنوعی ، توسطارائه می‌شه. که قیمت طلق دوجداره ، در این مجموعه بسیار مناسب و در کف بهای اونه. چراکه واسطه ای از تولید تا مصرف وجود نداره. و کیفیت ممتاز این محصول با گارانتی تعویض ، دل مشتریان عزیز رو از سفارشی مطمئن قرص می‌کنه. شماره تماس برای مشاوره یا سفارش ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

چگالی 2.6 گرم در هر سانتی متر مکعب
طرح و رنگ شفاف ، مات و رنگی
ضخامت از 4 تا 10 میلیمتر
عایق رطوبتی قوی تر از نوع معمولی
عایق حرارتی قوی تر از نوع معمولی

خصوصیات طلق های دوجداره

ضخامت استاندارد برای طلق

در تعیین قیمت طلق دوجداره ، ضخامت آن بسیار مورد توجه است. طلق‌های ضخیم‌تر ، مقاومت بالاتری دارن . در عین حال مواد اولیه‌ی بیشتری نیز در ساخت اون به‌کار رفته‌اس. در ضخامت‌های گوناگونی در بازار موجود هست . اما بهتر هست از ۴ _۶ میلی متر کمتر نباشه . زیرا از کیفیت کار کاسته می‌شه. و آن کارایی مفید رو برای شما نخواهد داشت. طلق های دوجداره تا ضخامت 40 میلی‌متر نیز عرضه می‌شن.

ناگفته نمونه که ابعاد بزرگتر ، نیازمند ضخامت بالای طلق هستن. که کار ایستایی و مقاومت بالایی داشته باشه. طلق های نازک در متراژهای بالا ، شکننده و کم‌طاقت خواهند بود.

صنایع تولیدی فرکو ، انواع و رنگی ، طلق شفاف کریستال ، طلق دوجداره (پلی کربنات) رو طبق سلیقه و ذوق شما ثبت سفارش می‌کنه. تا با سفارشی آنلاین و حضوری در کمترین زمان ، جنس درخواستی شما در محل تحویل داده بشه . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق دوجداره کنین . یا به همکاران فرکو در واتساپ پیام بدین.

بیشتر بدونیم : برای اطلاعات بیشتر در موردو رنگی کلیک کنین .

کاربرد طلق دوجداره

طلق دوجداره به دلیل جنس کاربردی اون ، در ترکیب با سازه‌های ساختمانی بسیار پر کاربرد هست . طلق های دوجداره مخصوصا در ساخت انواع سقف و یا دیوار به کار گرفته می‌شن. در زیر به کاربردهای اساسی طلق دوجداره یا می‌پردازیم . هر کدوم از کاربردهای ویژه طلق ، قیمت طلق دوجداره رو تحت تاثیر قرار می‌ده ‌.
۱ . ساخت سایه‌بان در محیط های مختلف ، از طلق های دوجداره بسیار شایع هست.

برای مثال سایه‌بان ماشین‌های شخصی و عمومی ، با طلق دوجداره یکی از کاربردهای اونه. که از تابش مستقیم نور خورشید بر سطح ماشین ها جلوگیری می‌کنه . همانطور که می‌دونین اشعه‌های مضر آفتاب بر کیفیت رنگی بدنه‌ی ماشین تاثیر می‌ذاره .

و لوازم و صندلی های اون ، رنگ می‌بازه. اما، به صورت دو لایه از نفوذ اشعه های ناخواسته ممانعت می‌کنه.

۲ . استفاده در قسمت دکوراسیون داخلی منازل ، به عنوان نقش زینتی و زیبا بخشی به فضا
۳ . استفاده در ، درب و پنجره ها به صورت طلق شیشه ای رنگی ، به صورت تک رنگ و ترکیب رنگی
۴ . کاربرد یا رنگی در ساخت گلخونه‌های طلقی
۵ . استفاده به عنوان روشنایی و نورگیر منازل
۶ . و …

طلق یو وی

گاهی به دلیل قابلیت‌های خاصی که به طلق ها اضافه می‌شه ، به قیمت طلق دوجداره افزوده می‌شه. ، یکی از طلق های پرطرفدار در کاربردهای ساختمانی اس . طلق شیشه ای رنگی یو وی ، از نفوذ اشعه های x و uv جلوگیری می‌کنه. این اشعه ها بر پوست اثرات سو و جبران ناپذیری می‌ذارن.

ایجاد لک ها ، قرمزی ، خشکی و خارش پوست از عوارض اونه. که برای درمان اون نیازمند صرف هزینه‌های گزاف ، برای متخصصان پوست هستیم . علاوه بر اون اشیا و لوازم و حتی البسه زیر نور مستقیم آفتاب ، کیفیت خود رو از دست می‌دن. چاره‌ی کار استفاده از طلق یو وی اس . این طلق اشعه‌های ناخواسته رو از خود عبور نمی‌ده.

در عین حال ، نقش عمده ای در نورپردازی محیط دارن. عبور نور و روشنایی معمولی بیرون ، باعث دلبازتر شدن فضا می‌‌شه. دوجداره ، در ابعاد بزرگ و کوچک توسطتولید و عرضه می‌‌شه. که کیفیت محصولات اون در حد مرغوب عرضه می‌شه .

در عین حال ، به خاطر ارائه‌ی بی‌واسطه ، طلق های تولید شده قیمت مناسبی دارن ، که این امر محبوبیت خاصی به محصولات صنایع فرکو بخشیده‌اس.

طلق دوجداره خم 2

این طلق رو می توان به صورت ، یا طلق های رنگی و یا مات ثبت سفارش کرد . که هر نوع اون ویژگی های منحصربه‌فرد خود رو داره طلق شفاف که در وضوح تصویر همانند شیشه اس . طلق پلی کربنات رنگی که داری مقاومت بالاتری هستن. طلق مات نیز باعث حفظ دید می‌شن و برای فضاهایی که نیاز به حفظ حریم‌خصوصی و دید کمتر هست طلق مات بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

طلق هوشمند

قیمت طلق دوجداره ، بستگی به کارایی‌های اون داره . نوع خاصی از طلق ها وجود دارن که اثر پیشرفت تکنولوژی رو می‌توان در اونا مشاهده کرد. این طلق ها ، هوشمند هست. ، امکان تعویض رنگ های طلق رو برای شما فراهم میکنه . و نمایی زیبا و جذاب رو به ارمغان میاره. این طلق داری ریموت یا کنترلی اس که با فشار دادن دکمه ی اون ، رنگ اون از مات به روشن یا برعکس تعویض می‌شه.

این قابلیت علاوه بر زیبایی که به کار اضافهد می‌کنه باعث تنوع می‌شه. و علاوه بر اون می‌توان از قابلیت‌هایمات و روشن ، به طور همزمان بهره برد . می‌دونین که جذب نور و گرما در رنگ های مات و روشن فرق داره .

رنگ روشن اجازه‌ی عبور نور بیشتری رو از خود می‌ده. این در حالی اس که از طلق هایی با رنگ مات نور و روشنایی کمتری عبور می‌کنه. در تعیین قیمت طلق دوجداره ، هوشمند بودن اون هم تاثیرگذار هست . اما برای اطلاع از قیمت دقیق اون ، می‌تونین به پیام‌رسان‌های موجود در صفحه درخواست ارسال کنین.

طلق دوجداره بالکن

امروزه بالکن ها جزو جدایی‌ناپذیر از ساختمون‌ها شده ان. و در زندگی آپارتمانی امروز ، بالکن ها روزنه‌ی ارتباط با نور و هوای طبیعی هستن. در بناهای مسکونی قدیمی اکثرا حیاط تعبیه می‌شد. اما امروز خبری از حیاط و خونه‌های ویلایی نیست . و نیاز به بالکن در منازل در هم تنیده‌ی آپارتمانی بیش از پیش احساس می‌شه .

حال این بالکن اگر بدون دیوار و یا سرپوش رها بشه، ممکنه موجب بروز مشکلاتی بشه. برای دوری جستن از سختی های اون انتخاب ، مات یا شفاف به صورت دوجداره ، بهترین پیشنهاد هست . این طلق ها هم به صورت تمام طلق و پوشش سرتاسری و هم نیمه باز ، قابل استفاده اس. برای این کار می‌توان از انواع طلق پلی کربنات استفاده کرد.

، از دیگر طلق های مورد توجه در طلق شیشه ای بالکن هست . این طلق بیشتر در مکان هایی که نمی‌خوایم دید داشته باشه مورد استفاده قرار می‌گیره . همینطور طلق شیشه ای شفاف ، از انواع دیگر این طلق محسوب می‌شه ، که همه ی تصاویر خیابان و فضای بیرون با شفافیت و وضوح قابل رویت هست.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا