عمومیمطالب کسب و کار

بهترین شستی آسانسور

با وجودی که استفاده از آسانسور اهمیت بسیار زیادی دارد؛ اما خرابی آسانسور می‌تواند عملکردی برعکس داشته باشد. در صورتی که آسانسور و قطعات آن کیفیت خوبی نداشته باشند، باعث اتلاف وقت، انرژی و هزینه بسیار زیاد افراد می‌شود. شستی آسانسور نیز به عنوان اولین راه ارتباطی افراد با تابلو فرمان آسانسور بسیار اهمیت دارد. به همین علت ضروری است که شما هنگام خرید شستی آسانسور دقت کافی داشته باشید و بهترین برند شستی آسانسور را جهت خرید انتخاب کنید.

آشنایی شستی آسانسور

پیش از اینکه به معرفی بهترین برند شستی آسانسور بپردازیم، بهتر است کمی درباره شستی آسانسور هیدرولیکی  و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. در این صورت شما هنگام انتخابی بسیار بهتر خواهید داشت. شستی آسانسور به بیان کاملا ساده، شستی همان دکمه طبقات آسانسور است. البته این قطعه آسانسور نام‌ها و تعاریف دیگری از جمله شاسی، دکمه داخل کابین و دکمه شستی آسانسور نیز دارد.

تعریف دیگری که احتمالا درک شما را هنگام خرید شستی آسانسور افزایش می‌دهد نیز برای این قطعه وجود دارد. قطعا همه ما حداقل یکبار از آسانسور استفاده کرده‌ایم.دکمه‌ای که بیرون از آسانسور و در کنار درب طبقات وجود دارد و شما با فشردن آن می‌توانید به سایر طبقات بروید شستی آسانسور است. البته شستی آسانسور در بخش داخلی کابین آسانسور نیز وجود دارد.

شستی آسانسور برای موارد اضطراری و همچنین برقرای تماس با بخش پشتیبانی نیز کاربرد دارد. همچنین شماره طبقه‌ای که آسانسور در آن حضور دارد نیز در صفحه نمایش شستی آسانسور مشخص است.

قطعا تابحال به کاربرد بسیار زیاد شستی آسانسور و همچنین دقت لازم برای خرید شستی آسانسور پی برده‌اید. به ویژه شما برای استفاده از شستی آسانسور در مواقع اضطراری برای شما اهمیت زیادی داشته باشد باید به خرید شستی آسانسور بسیار باکیفیت بپردازید.

5 ویژگی شستی آسانسور

شستی‌های آسانسور دارای 5 ویژگی بسیار مهم هستند که شما هنگام خرید شستی آسانسور، متوجه این ویژگی‌ها و تفاوت‌ها خواهید شد.

  • جنس بدنه شستی آسانسور: شستی آسانسور از جنس استیل، شیشه و یا به صورت ترکیبی است.
  • شکل ظاهری شستی: معمولا شستی آسانسور در طرح‌ها و شکل‌های ظاهری استیل طلایی، دودی و همچنین نقره‌ای و به صورت ضدزنگ است.
  • امنیت: اگر امنیت آسانسور برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، باید هنگام خرید شستی آسانسور مواردی را انتخاب کنید که با استفاده از کارت و یا اثر انگشت باز و بسته می‌شوند.
  • صفحه نمایش شستی آسانسور: نمایشگر‌های شستی آسانسور به دو صورت ساده و پیچیده هستند. در صورتی که صفحه نمایش فقط شماره طبقه و جهت حرکت را نمایش داد، نمایشگر ساده و در غیر این صورت این نمایشگر پیشرفته است.
  • طراحی و نحوه نصب شستی آسانسور: نحوه نصب این شستی به دو صورت توکار و روکار است. کارشناسان فروش قطعات آسانسور هنگام فروش شستی آسانسور نحوه نصب این دو مورد را به صورت کامل به شما آموزش خواهند داد.

3 نکته مهم هنگام خرید شستی آسانسور

نکاتی که شما باید هنگام خرید شستی آسانسور مدنظر قرار دهید، بر اساس ظاهر و ویژگی‌های آسانسور و به ویژه کابین آن تعیین می‌شوند. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • شکل ظاهری شستی آسانسور: بسته به کاربری‌های مختلف ساختمان‌ها، شما می‌توانید شستی آسانسور با ظاهر‌های مختلف را انتخاب کنید.
  • صفحه نمایشگر: شما می‌توانید در زمان خرید شستی آسانسور، صفحه نمایشگر ساده و یا با امکانات بسیار زیاد انتخاب کنید.
  • در نظر گرفتن امنیت کابین: اگر امنیت آسانسور ساختمان برای شما اهمیت زیادی دارد باید هنگام خرید شستی آسانسور، باید این موضوع را برای کارشناسان فروش شستی آسانسور مطرح کنید.

قیمت شستی آسانسور

شما ممکن است هنگام خرید شستی آسانسور با قیمت‌هایی متفاوت مواجه شوید، به نظر شما دلیل این تفاوت قیمت چیست؟

  • شستی مخصوص کابین
  • جنس شستی
  • نوع صفحه نمایش

به صورت کلی دامنه قیمت شستی آسانسور از 150 هزار تومان الی 300 هزار تومان متغیر است.

بهترین برند شستی آسانسور

خب با وجود مطالبی که مطرح کردیم، ممکن است الان بپرسید که بهترین برند برای خرید شستی آسانسور چیست؟ شستی اسدی به عنوان مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین شستی آسانسور مطرح در ایران است. شرکت‌های بسیار باتجربه و معروف که در زمینه فروش قطعات آسانسور فعالیت دارند، باید هنگام دلایل برتری این شستی را برای شما مطرح کنند.

10 ویژگی شستی آسانسور اسدی

اطلاع از ویژگی‌های یک محصول دید بهتری هنگام خرید به شما می‌دهد. بنابراین شما نیز باید پیش از خرید شستی اسدی درباره ویژگی‌های آن اطلاع کافی داشته باشید.

  • داشتن صفحه شیشه‌ای سکوریت که باعث افزایش زیبایی شستی اسدی می‌شود
  • دارای کلید لمسی با قابلیت نصب در همه طبقات
  • برخورداری از جدید‌ترین تجهیزات مکانیکی آسانسور
  • استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات الکترونیکی درون آسانسور

کیفیت شستی آسانسور اسدی

دو دلیل بسیار مهم که باعث افزایش کیفیت شستی اسدی و برتری این برند نسبت به سایر برند‌ها شده است شامل صفحه شیشه‌ای سکوریت و همچنین صفحه نمایش ال سی دی سون سگمنتی است. این ویژگی‌ها به حدی کیفیت و ظاهر شستی را بهبود می‌بخشد که هر فردی هنگام خرید شستی اسدی به آن‌ها پی می‌برد.

نمایندگی‌های برتر فروش شستی اسدی

با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی، تا حد زیادی افزایش یافته است. در زمینه فروش شستی اسدی نمایندگی‌های بسیار زیادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. داشتن ویژگی‌های زیر برای یک نمایندگی، باعث می‌شود شما به راحتی نسبت به سفارش شستی اسدی خیلی سریع اقدام کنید.

  • کارمندان و تعمیرکاران بسیار مجرب
  • یادگیری جدید‌ترین آموزش‌های آسانسور
  • توانایی کسب نمایندگی از برند‌ها و شرکت‌های بسیار مطرح
  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته

بهترین شرکت برای خرید قطعات آسانسور، شرکت بازرگانی کلمان است  که یکی از نمایندگی‌های موفق و مطرح در ایران است که افتخار اخذ نمایندگی شستی اسدی را به عهده دارد. ما کیفیت، زیبایی و سرعت را به صورت یکجا برای شما فراهم می‌کنیم. کافی است همین الان به فروشگاه اینترنتی کلمان مراجعه کنید و سفارش شستی اسدی را با تخفیفی شگفت انگیز ثبت کنید. آسانسور دارای قطعات بسیار زیادی است، یکی از شستی آسانسور است. شستی آسانسور توسط شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شود. اولین و بهترین شرکت تولید کننده شاسی احضار آسانسور، شرکت صنعت الکترونیک پروژه است. کیفیت قطعات تولیدی توسط این شرکت به حدی است که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد. به همین علت شرکت بازرگانی کلمان مانند بسیاری از شرکت‌های برتر، موفق به اخذ نمایندگی فروش شستی اسدی شده است. شرکت مذکور پیشینه‌ای طولانی و درخشان در زمینه تولید قطعات آسانسور به ویژه شاسی آسانسور اسدی دارد.

آشنایی با شستی آسانسور 

یکی از مهم‌ترین ضروریات پیش از خرید شستی اسدی، آشنایی با شستی آسانسور و کسب اطلاعات کامل درباره آن است. شستی آسانسور اسدی مانند همه شستی‌های آسانسور بر روی یک پنل نصب شده است. این شستی با نام‌های دیگری اعم از کلید، شاسی و دکمه احضار آسانسور نیز شناخته می‌شود.

شستی آسانسور به عنوان اولین رابط برای کاربر به شمار می‌آید. در واقع با فشرده شدن شستی کابین آسانسور و دکمه طبقات، یک پیام به ارسال می‌شود. با توجه به اینکه شستی آسانسور به عنوان اولین رابط کاربری به شمار می‌آید، باید بسیار باکیفیت و شکیل باشد. کارشناسان شرکت بازرگانی کلمان هنگام فروش شستی اسدی شما را از کیفیت بی نظیر این شستی مطلع خواهند کرد. پنل فرمان آسانسور که همان شستی آسانسور است هم در کابین و هم در کنار درب هر طبقه نصب شده است.

بررسی ویژگی‌های فنی شستی اسدی

به جرات می‌توان گفت که شستی اسدی به عنوان یکی از بهترین پنل‌های طبقات آسانسور تولید ایران است. کیفیت بسیار بالا و ظاهر فوق العاده خاص و زیبای شستی اسدی جزو بهترین ویژگی‌های این قطعه است. شما باید پیش از سفارش شستی اسدی با ویژگی‌های آن به صورت کامل آشنا شوید. شستی اسدی دارای ویژگی‌های زیر است:

موارد مذکور به عنوان اطلاعات و ویژگی‌های اولیه شستی اسدی هستند.

مشخصات شستی آسانسور اسدی

شستی اسدی دارای مدل‌های مختلفی است، یکی از این مدل‌ها EP-T1200 است. مشخصات این مدل را در ادامه ذکر می‌کنیم، شما به احتمال خیلی زیاد هنگام خرید شستی اسدی نیز با این ویژگی و مشخصات آشنا می‌شوید. تیم پشتیبانی کلمان هنگام فروش شستی اسدی، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این نوع شستی در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • برخورداری از صفحه شیشه‌ای سکوریت: در اینگونه صفحه‌ها، ال سی دی سون سگمنتی به صورت کامل مشخص است که باعث زیبایی دو چندان می‌شود
  • مجهز به کلید لمسی که قابلیت نصب در همه طبقات را دارد
  • استفاده از به روز‌ترین تجهیزات در قسمت مکانیکی آسانسور: این تجهیزات شامل دستگاه‌های برش لیزری و خم هستند
  • برخورداری از روش‌هایی بسیار نوین و جدید در قسمت الکترونیکی آسانسور

خدمات پس از فروش شستی اسدی چیست؟

شرکت صنعت الکترونیک به علت پیشینه بسیار طولانی و درخشان، خدمات پس از فروش شستی اسدی را بسیار متفاوت از سایر شرکت‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هنگام خرید شستی اسدی از کارشناسان شرکت بازرگانی کلمان، درباره خدمات پس از فروش این محصول مشاوره دریافت کنید.

کیفیت شستی آسانسور اسدی 

به نظر شما مرغوبیت، اصالت و طول عمر شستی اسدی حاصل چیست؟ مدیر عامل شرکت صنعت الکترونیک پروژه برای کیفیت کالا‌های تولیدی ارزش بسیار زیادی قائل است. به همین علت شما می‌توانید خرید شستی اسدی باکیفیت و مرغوب را تجربه کنید. در این صورت یک شستی آسانسور با ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بالا در آسانسور شما نصب می‌شود.

از جمله ویژگی‌هایی که شستی اسدی را به یک شستی آسانسور بسیار باکیفیت تبدیل کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از صفحه شیشه‌ای سکوریت
  • نمایشگر ال سی دی سون سگمنتی

سال‌های بسیار طولانی فعالیت و تجربه این شرکت، نشانگر کیفیت فوق العاده شستی اسدی به عنوان یک شستی احضار آسانسور وارداتی است.

استاندارد‌های شستی آسانسور اسدی

کلیه ضوابط و چارچوب‌هایی که برای یک محصول تعیین می‌شوند، به عنوان استاندارد‌های آن محصول به شمار می‌آیند. شما باید هنگام از داشتن استاندارد آن‌ها اطمینان حاصل کرده و این استاندارد‌ها را به دقت بررسی کنید. داشتن استاندارد از جمله اصول و ویژگی‌های شستی اسدی است که بر مبنای همین استاندارد‌ها و قوانین عمل می‌کند.

بهترین نمایندگی فروش شستی آسانسور اسدی

به احتمال خیلی زیاد تعداد زیادی از شرکت‌های فروش آسانسور در ایران، نمایندگی فروش شستی اسدی را به عهده دارند. بنابراین انتخاب بین این همه گزینه برای خرید شستی اسدی کمی سخت است. به نظر شما یک نمایندگی معتبر و باتجربه در زمینه فروش شستی اسدی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در واقع چه معیار‌هایی باعث می‌شود شما در کمترین زمان ممکن تصمیم به ثبت سفارش شستی اسدی بگیرید؟

  • به کارگیری متخصصان و کارمندان باتجربه در حوره خدمات فنی آسانسور
  • استفاده از دانش روز
  • اخذ نمایندگی از بسیاری از برند‌ها و شرکت‌های معتبر و معروف آسانسور و تولید قطعات آن
  • ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین به مشتریان

بررسی پیشینه شرکت شستی اسدی

این شرکت که به عنوان اولین و اصلی‌ترین تولیدکننده شستی اسدی است، در سال 1370 تاسیس شده است. بیشتر فعالیت شرکت صنعت الکترونیک پروژه در زمینه تولید کلید‌های احضار و نمایشگر‌های دیجیتالی است. موارد مذکور با بالا‌ترین کیفیت به شرکت‌های فروش آسانسور و قطعات آن رائه می‌شوند.

با توجه به اینکه شرکت صنعت الکترونیک پروژه به عضویت سندیکای آسانسور و پله برقی ایران درآمده است، بسیاری از شرکت‌های معروف در حوزه ساختمان و لوازم ساختمانی به شرح زیر با این شرکت همکاری دارند:

  • شرکت‌های آسانسوری و ساختمانی
  • انبوه سازان مسکن

البته فقط عضویت در دو انجمن مهم سبب جلب اعتماد سایر شرکت‌ها نشده است. کیفیت بسیار بالای محصولات شرکت صنعت الکترونیک و خدمات پس از فروش فوق العاده این شرکت، عامل اصلی جلب اعتماد دیگران است.

شرکت صنعت الکترونیک پروژه خدمات پس از فروش بسیار خوبی برای محصولات زیر به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • سیستم احضار کارتی جهت محدودیت سرویس آسانسور
  • خروجی مخصوص داخل کابین برای 8 طبقه
  • تک خروجی درون کابین و طبقات
  • قابلیت نصب کیبورد تلفن و آیفون روی صفحه درون کابین
  • امکان نصب نورپردازی و مانیتور

شاید به نظر شما شستی آسانسور وظایف زیادی نداشته باشد و حتی عمکلرد آن بسیار ساده باشد؛ اما این شستی تنها راه ارتباط شما با مهم‌ترین بخش آسانسور یعنی تابلو فرمان است. به همین علت باید از نوعی شستی استفاده کرد که در مرحله اول دارای کیفیت بسیار خوبی باشد. همچنین شستی اسدی علاوه بر کیفیت بالا، با ظاهر بسیار خوبی که دارد برای نصب در آسانسور‌های بسیار لوکس مناسب است.

یکی از نمایندگی‌های برتر شستی اسدی است. این شرکت به علت جایگاه بسیار ویژه خود فقط نمایندگی برند‌های بسیار معروف را اخذ می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی و به اطمینان شرکت کلمان، سفارش شستی اسدی را در ثبت کنید.

سوالات متداول

شستی آسانسور چیست؟

شستی آسانسور به عنوان اولین رابط برای کاربر به شمار می‌آید. در واقع با فشرده شدن شستی کابین آسانسور و دکمه طبقات، یک پیام به تابلو فرمان آسانسور ارسال می‌شود.

مشخصات اصلی شستی اسدی چیست؟

  • برخورداری از صفحه شیشه‌ای سکوریت: در اینگونه صفحه‌ها، ال سی دی سون سگمنتی به صورت کامل مشخص است که باعث زیبایی دو چندان شستی اسدی می‌شود
  • مجهز به کلید لمسی که قابلیت نصب در همه طبقات را دارد
  • استفاده از به روز‌ترین تجهیزات در قسمت مکانیکی آسانسور: این تجهیزات شامل دستگاه‌های برش لیزری و خم هستند
  • برخورداری از روش‌هایی بسیار نوین و جدید در قسمت الکترونیکی آسانسور

خدمات پس از فروش شستی آسانسور اسدی چیست؟

شما می‌توانید از کارشناسان شرکت بازرگانی کلمان که در زمینه فروش شستی اسدی فعالیت می‌کنند، درباره خدمات پس از فروش این محصول مشاوره دریافت کنید.

بهترین نمایندگی فروش شستی اسدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • به کارگیری متخصصان و کارمندان باتجربه در حوره خدمات فنی آسانسور
  • استفاده از دانش روز
  • اخذ نمایندگی از بسیاری از برند‌ها و شرکت‌های معتبر و معروف آسانسور و تولید قطعات آن
  • اراپنل ها در آسانسور شامل مجموعه ای از کلیدها و نمراتور است.که با کاربران ارتباط مستقیم دارند.با فشردن کلید شستی درخواست کاربر به تابلو فرمان منتقل می شود.و پس از پردازش درخواست ، فرمان به موتور منتقل می شود.و در نهایت به سمت طبقه مد نظر حرکت می کند.شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ از ظاهری زیبا و شکیل برخوردار است.این مدل از پنل آسانسور با عرض ۸ و ارتفاع ۲۳ سانتی متر طراحی می شود.و از کیفیتی بالا و عملکردی مناسب برخوردار است.در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه می گردد.با ما همراه باشید.

شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸

یکی از بهترین پنل های آسانسور ، شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ است.این مدل از پنل آسانسور با قاب استینلس استیل با ضخامت ۱ میلی متر طراحی می شود.و با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می شود.

مبنای طراحی پایه برای این پنل آسانسور استفاده از نمراتور سون سگمنت است.

شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ توضیحات:

پنل ها جزء مهمی از قطعات الکتریکال آسانسور محسوب می شوند.که در کنار درب طبقات و داخل کابین مورد نصب قرار می گیرند.شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ از ظاهری زیبا و شکیل برخوردار است.

این مدل از پنل آسانسور را می توان به صورت سفارشی با نمایشگرسون سگمنت و ریزشی طراحی نمود.و در پروژه های مختلف مورد نصب قرار داد.

مشخصات فنی :

نام کالا  Product Name شاسی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸  ELEVATOR FLOOR PANEL CODE1318
کشور سازنده ساخت ایران MADE IN IRAN
برند کارالیفت KARALIFT
گارانتی ۳۶ ماه ۳ YEARS
خدمات پس از فروش ۱۰ سال ۱۰ YEARS
نمراتور دارد HAS IT
ارتفاع پنل ۳۰ سانتی متر ۳۰ CM
متریال استیل طلایی GOLD STEEL
نماینده فروش مستقیم رایا آسانسور RARA LIFT
نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۸٫۷ ۸٫۷

 عملکرد شستی آسانسور

با فشردن شاسی آسانسور درخواست از طریق تراول کابل به تابلو فرمان منتقل می شود.تابلو فرمان درخواست را پردازش و به موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور منتقل می کند.شاسی طبقه به تعداد ایستگاه های آسانسور برای هر طبقه مورد استفاده قرار می گیرد.و شاسی کابین به صورت یک یا دو متری در داخل کابین آسانسور راه اندازی می گردد.

پنل شستی طبقات باید دارای یک دکمه فشاری جهت احضار، نمراتور و دو فلش جهت تشخیص حرکت کابین به سمت بالا و پایین باشد.شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ از کیفیت بالایی برخوردار است.و با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می شود.

ساختار شستی آسانسور

نوع پلیت پنل ، جنس و متریال آن از اهمیت بالایی برخوردار است.و در نظر عموم کیفیت پنل ها تاثیر مستقیم در کیفیت آسانسور دارد.بر این اساس برای ساخت و طراحی از پنل از انواع پلیت های استیل ، شیشه ای و آهن رنگ شده استفاده می شود.

گفتنی است : در حال حاضر نوع پنل آهن رنگ شده کمتر در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.و متداول ترین نوع پلیت ، استفاده از پلیت استیل است.شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ با بهره گیری از پلیت استیل نگیر طراحی می شود.و با قیمت مناسب و ارائه گارانتی معتبر به سراسر کشور عرضه می شود.با مراجعه به لینک با این محصول بیشتر آشنا شوید.

شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸

پنل های کابین جهت کنترل حرکت کابین و بررسی وضعیت کلی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.و در دو مدل روکار و توکار نصب میشوند.شستی طبقات آسانسور کارالیفت کد۱۳۱۸ به صورت روکار و با استفاده از با پیچ و گل پیچ مورد نصب قرار می گیرد.

این پنل با قاب استینلس استیل با ضخامت ۰.۸ میلی متر ساخته می شود.و از کیفیت بالا و عملکردی مطلوب برخوردار است.یکی از بهترین پنل های آسانسور ، است.

مدل های کلید شستی آسانسور

دکمه شستی فشاری

این مدل از کلید شستی متداول ترین نوع کلید شستی در پنل آسانسور است. که از جنس استیل یا ترکیب آن با پلاستیک ساخته می شود.این مدل از کلید شستی از عمر مفید بالایی برخوردار است.ضمن این که در صورت خرابی به راحتی می توان آن را تعویض نمود.

کلید شستی با پوش باتن از نوع لمسی

نوعی جدید و مدرن تر از کلید شستی ها فشاری ، کلید شستی های لمسی است.این مدل از کلید شستی از جنس شیشه یا استیل طراحی می شوند.که معمولا نوع شیشه ای آن جدید تر است.و از محبوبیت بالایی در نزد کاربران برخوردار است.

احضار کابین آسانسور با کارت یا شماره رمز و اثر انگشت

نوع جدید و به روز برای محدود کردن دسترسی افراد به آسانسور استفاده از کارت یا شماره رمز و اثر انگشت است.این مدل می تواند : در طبقات و یا بر روی پنل داخل کابین نصب گردد.

کیفیت شستی کارالیفت

بدون شک یکی از بهترین برندهای پنل آسانسور در سراسر کشور پنل کارالیفت است.این برند سال هاست انواع مختلف پنل آسانسور را تولید و به سراسر کشور عرضه می نماید.این مجموعه در نتیجه حفاظت مستمر از کیفیت قطعات و کلید های تولیدی خود و همچنین واردات زیبا ترین و مرغوب ترین کلید ها و لوازم شامل نمایشگر ها و قطعات الکترونیکی و پنل های شستی پک و… از برند های معتبر بین المللی ، موفق به ارایه محصولاتی با ظاهری مدرن تر و کیفیتی به مراتب بالاتر از آنچه تا به حال در بازار عرضه می گردید، شده است.شما می توانید: با مراجعه به لینک با انواع پنل های آسانسور و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.

مرکز فروش قطعات آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با در نظر گرفتن حقوق متقاضیان شاسی های با کیفیت و زیبای مدیا را با قیمت بسیار مطلوب و مناسب ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از کادر بسیار با تجربه و ماهر در زمینه خدمات رسانی و فروش آسانسور ، در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان عزیز خود بی وقفه در تلاش است.

رایا آسانسور با در نظر گرفتن نیاز بازار کشور محصولات با کیفیت خود را به بازار عرضه می کند. رایا در کنار فروش انواع شاسی آسانسور ، فروش موتور آسانسور و سایر قطعات آسانسور را نیز رهگیری می کند.

ئه خدمات پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین به مشتریان

 

 

دکمه بازگشت به بالا