عمومیمطالب کسب و کار

فواید غذای خشک گربه رویال کنین یورینری

برای درمان گربه هایی که به بیماری های دستگاه ادراری از جمله سنگ های  استراویت مبتلا شده اند، اولین قدم تغییر رژیم غذایی مطابق با دستور  دامپزشک است.

غذای درمانی دستگاه ادراری گربه رویال کنین با میزان دقیقی از مواد مغذی  تولید شده و میزان منیزیم، کلسیم و فسفر آن کاهش یافته است. این مورد موجب  از بین رفتن سنگ های استراویت و پیشگیری از عودمجدد آنها می شود. استفاده  از این محصول باید تحت نظر دامپزشک صورت گیرد.

 

7

درصد مواد معدنی

 

5

درصد فیبر

 

14

درصد چربی

 

33

درصد پروتئین

فواید غذای درمانی گربه یورینری اس او رویال کنین

 

با منیزیم کاهش یافته

میزان کم منیزم به پیشگیری و درمان سنگ های استراویت کمک می کند.

 

Low RSS

با RSS پایین

کاهش غلطت یون های ادرار بر اثر استفاده از غذای درمانی گربه یورینری اس او رویال کنین موجب پیشگیری از تشکیل سنگ ها می شود.

Urine dilution

کاهش غلظت ادرار

غذای خشک گربه رویال کنین یورینری با کاهش غلظت ادرار موجب کاهش احتمال تشکیل انواع سنگ های کلیه و مثانه از نوع استراویت و کلسیم اگزالات خواهد شد.

 

Struvite dissolution

از بین برنده سنگ های استراویت

غذای درمانی دستگاه ادراری گربه رویال کنین به از بین رفتن انواع سنگ های استراویت کمک می کند.

 

 

ترکیبات :

کنجاله فرعی مرغ، مخمر برنج، ذرت، کنجاله گلوتن ذرت، چربی مرغ،  گلوتن گندم، طعم دهنده های طبیعی، گندم، نمک، سلولز پودر شده، روغن ماهی،  کلرید پتاسیم، سولفات سدیم، سولفات کلسیم، پیرو فسفات سدیم، روغن نباتی،  فروکتولیگوساکاریدها، کلرید کولین، دی ال متیونین، تورین، مونو کلسیم  فسفات، مواد معدنی کمیاب، عصاره گل همیشه بهار، عصاره رزماری، نگهدارنده  های مجاز شامل ترکیبی از توکوفرول ها و اسید سیتریک در غذای درمانی یورینری  اس او گربه رویال کنین وجود دارند.

 

ویتامین و مواد معدنی :

جدول محاسبه میزان مصرف روزانه

فقظ غذای خشک :

وزن گربه با فعالیت کم با فعالیت متوسط با فعالیت زیاد
4.4 پوند (2 کیلوگرم) 1/4 پیمانه (26 گرم) 3/8 پیمانه (33 گرم) 1/2 پیمانه (39 گرم)
6.6 پوند (3 کیلوگرم) 3/8 پیمانه (35 گرم) 1/2 پیمانه (44 گرم) 5/8 پیمانه (52 گرم)
8.8 پوند (4 کیلوگرم) 1/2 پیمانه (43 گرم) 5/8 پیمانه (53 گرم) 3/4 پیمانه (64 گرم)
11 پوند (5 کیلوگرم) 5/8 پیمانه (50 گرم) 3/4 پیمانه (63 گرم) 7/8 پیمانه (75 گرم)
13.2 پوند (6 کیلوگرم) 5/8 پیمانه (57 گرم) 7/8 پیمانه (71 گرم) 1 پیمانه (85 گرم)

ترکیب غذای خشک درمانی یورینری گربه رویال کنین و مرطوب :

وزن گربه قوطی در روز با فعالیت کم با فعالیت متوسط با فعالیت زیاد
4.4 پوند (2 کیلوگرم) 1/2 1/4 پیمانه (16 گرم) 1/4 پیمانه (24 گرم) 3/8 پیمانه (30 گرم)
6.6 پوند (3 کیلوگرم) 1 1/8 پیمانه (15 گرم) 1/4 پیمانه (26 گرم) 3/8 پیمانه (35 گرم)
8.8 پوند (4 کیلوگرم) 1 1/4 پیمانه (23 گرم) 3/8 پیمانه (37 گرم) 1/2 پیمانه (48 گرم)
11 پوند (5 کیلوگرم)

1توضیحات

غذای خشک گربه رویال کنین مدل یورینری اس او با میزان دقیقی از مواد مغذی تولید شده و میزان منیزیم، کلسیم و فسفر آن کاهش یافته است. این مورد موجب از بین رفتن سنگ های استراویت و پیشگیری از عودمجدد آنها می شود. استفاده از این محصول باید تحت نظر دامپزشک صورت گیرد.

موارد مصرف:

  • انحلال  سنگ استروویت
  • درمان / پیشگیری از سنگ اگزالات کلسیم
  • درمان / پیشگیری از سنگ استروویت

موارد منع مصرف:

  • بارداری، شیردهی، بچه گربه ها
  • نارسایی مزمن کلیه، اسیدوز متابولیک
  • نارسایی قلبی
  • فشار خون
  • استفاده موازی از دارو اسیدی ادرار
  • تاثیرات قابل مشاهده این غذا تنها پس از ۱۸ روز مصرف مداوم
  • کاهش سنگ و کریستال های مجاری ادراری و جلوگیری ار تشکیل آن
  • حفاظت از مخاط مثانه  در برابر باکتری ها و سموم بواسطه  گلیکوزآمینوگلیکان (GAG)
  • تنظیم غلظت مواد معدنی در ادرار
  • کاهش دهنده التهاب مجاری ادراری
  • ترکیبی از ویتامین A، بیوتین، روی و اسیدهای چرب ضروری Omega3 و Omega6
  • ایجاد پوست و موی سالم، زیبا و درخشان

ترکیبات: برنج، گلوتن گندم، خوراک گوشت ماکیان، آرد ذرت، چربی های حیوانی، پروتئین حیوانی (هیدرولیز)، مواد معدنی، لینگو سلولز، تفاله چغندر، روغن ماهی، روغن سویا، فراکتو-الیگوساکاریدها، سخت پوستان هیدرولیز (منبع گلوکوزامین)، عصاره گل همیشه بهار ( منبع لوتئین). ()

تغییر در رژیم غذایی و طول درمان :

حیوان خانگی شما باید به مدت ۵ تا ۱۲ هفته ، یا تا زمانی که سنگ  مثانه منحل شود در این رژیم غذایی باقی بماند. بهتر است برای جلوگیری از عود بیماری  تغذیه  این رژیم غذایی  را تا ۶ ماه بیشتر ادامه دهید.

هرکسی که گربه داشته باشه حتما با اسم برند رویال کنین آشنا هست. این شرکت فرانسوی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های غذای گربه و سگ در دنیاست و به خاطر کیفیت بالا و محصولات اختصاصی نژادی محبوبیت زیادی داره. اما محصولات غذای گربه رویال کنین دسته‌بندی‌‍‌های زیادی داره که اگه باهاشون آشنا نباشید ممکنه موقع خرید دچار سردرگمی بشید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم در مورد غذای گربه رویال کنین و دسته‌بندی محصولاتش صحبت کنیم و بهتون بگیم کدوم غذا برای گربه عزیزتون مناسب‌‌تره. در ادامه با ما در پت پرس همراه باشید.

تاریخچه رویال کنین

تولید غذای حیوانات خانگی رو از سال ۱۹۶۸ در شهری کوچک در فرانسه شروع کرده و در حال حاضر بیش از نیم قرنه که به تولید غذای گربه و سگ مشغوله. این شرکت ابتدا کارش رو با تهیه غذا برای اسب‌ها و سگ‌ها شروع کرد اما بعدها کارش رو گسترش داد و الان بیش از ۵۰ ساله که به یکی از معتبرترین برندهای تهیه غذای گربه و سگ خانگی تبدیل شده.

این شرکت به گفته خودشون هدف اصلی رو تامین سلامتی حیوانات خانگی قرار داده و به همین دلیل به کمک دانشمندان، دامپزشکان، کارشناسان و همینطور نظرسنجی از صاحبان پت در سراسر جهان دائما کیفیت و ترکیبات محصولاتش رو بهتر هم می‌کنه.

هدف اصلی این برند تهیه کامل‌ترین فرمولاسیون غذایی بر اساس نیازهای تغذیه‌ای گربه‌هاست؛ به طوری که با دادن غذای گربه رویال کنین خیالتون کاملا راحت باشه که تمام نیازهای تغذیه‌ای گربه‌تون تامین شده.

جایگزین غذای گربه رویال چیه؟ آیا خودم هم می‌تونم برای گربه‌م آشپزی کنم؟

ما در بخش بعد، دسته‌بندی محصولات رویال رو بهتون معرفی می‌کنیم. ولی هر کسی که گربه داره خوب می‌دونه که این روزا به خاطر گرون شدن ارز و ممنوعیت واردات غذای گربه خارجی، دیگه محصولات رویال و برندهای مشابه تو بازار پیدا نمی‌شن. اگرم پیدا بشن یا تاریخ گذشته‌ان یا به قیمت چندبرابر فروخته می‌شن.

چاره چیه؟ چطور می‌تونیم شکم این فرشته‌های ملوس رو سیر کنیم؟ اگه غذای رویال گیرم نیاد به گربه‌ام چی بدم؟

یه راه حل اقتصادی و مطمئن اینه که خودتون آستین بالا بزنید و برای گربه‌تون آشپزی کنید؛ اما این کار یه شرط مهم داره:

غذایی که برای گربه درست می‌کنید باید حتما از نظر ترکیبات و مقدار مواد اولیه بالانس شده باشه؛ در غیر اینصورت غذایی که به گربه می‌دین می‌تونه به سلامتیش آسیب بزنه و مشکلات و بیماری‌های زیادی رو به وجود بیاره.

بالانس کردن ترکیبات غذا، کار تخصصی و علمیه و لازمه حتما توسط دامپزشک مجرب انجام بشه. سرویس برنامه غذایی پت پرس با توجه به مشخصات گربه‌تون به شما برنامه غذایی اختصاصی می‌ده. کافیه اطلاعات گربه‌تون مثل سن، جنسیت، وضعیت سلامتی و میزان فعالیت و … رو به دامپزشکای ما بدین و بعد برنامه غذایی که اختصاصا برای گربه‌تون نوشته شده رو تحویل بگیرید.

اگه دقیقا براساس این برنامه غذایی، آشپزی کنید می‌تونین مطمئن باشین که بهترین و کاملترین غذا رو به گربه‌تون می‌دین و دستپختتون نه تنها چیزی از غذای گربه رویال کم نداره؛ تازه خوشمزه‌تر و لذیذتر هم هست!

دسته بندی غذای گربه رویال کنین

محصولات رویال کنین تنوع و دسته‌بندی‌های زیادی داره و به شما این امکان رو می‌ده تا بهترین و مناسب‌ترین غذا رو با توجه به سن، نژاد، میزان فعالیت و شرایط سلامتی گربه‌تون خریداری کنید.

این محصولات در انواع مختلف غذای خشک، غذای کنسروی و پوچ یا سوپ گربه وجود داره. در مطلب  در مورد مزایا و معایب غذای خشک و کنسروی انتخاب بهترین رژیم غذایی برای گربه‌ها بیشتر صحبت کردیم.

رویال کنین به جزئی‌ترین نیازهای تغذیه‌ای گربه‌ها هم اهمیت می‌ده و یه ویژگی خاص غذای گربه رویال کنین ارائه محصولات اختصاصی نژادیه که شاید در هیچ برند دیگه‌ای وجود نداشته باشه. به این ترتیب شما می‌تونید با خرید مطمئن باشید که کامل‌ترین غذا رو در اختیار گربه پرشین‌تون قرار دادید.

اینکه بتونید غذایی رو به گربه تون بدید که اختصاصا برای شرایط خاص اون تهیه شده مزیت فوق‌العاده‌ایه که این برند در اختیار ما می‌گذاره.

این مزیت اگرچه نقطه قوت این برند محسوب می‌شه اما اگه از تنوع اونا باخبر نباشید ممکنه باعث سردرگمی شما بشه. ولی اگه با دسته‌بندی محصولاتش آشنا باشید اتفاقا می‌تونید بهترین و مناسب‌ترین غذا رو برای گربه ملوستون انتخاب کنید.

در ادامه دسته بندی غذاهای این برند رو بهتون معرفی می‌کنیم تا بیشتر با این برند و محصولاتش آشنا بشید و برای راحتی بیشتر، لینک خرید غذای گربه رویال کنین  رو هم در اختیار شما قرار میدیم.

دسته‌بندی غذای خشک گربه رویال کنین بر اساس سن

سن یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب رژیم غذایی برای گربه است و رویال کنین هم به این موضوع توجه زیادی می‌کنه.

یه بچه گربه ۲-۳ ماهه که در حال رشده مطمئنا نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی با یه گربه بزرگسال و بالغ داره. به همین ترتیب یه گربه پیر بالای ۱۰ سال هم نیازهای تغذیه‌ای خاصی نیاز داره و باید غذای ویژه‌ای داشته باشه.

غذای مناسب و کافی تاثیر مستقیمی در سلامت و طول عمر گربه عزیزمون داره؛ پس واقعا لازمه که بهش توجه کافی داشته باشیم.

بچه گربه‌ها تا سن ۲ ماهگی باید شیرمادر بخورن و از یک ماهگی به بعد می‌تونن کم کم غذای جامد رو شروع کنن. غذای گربه در این دوران باید بسیار مقوی و باکیفیت باشه تا به تقویت سیستم ایمنی بدن گربه‌ها و رشدشون کمک کنه.

غذای گربه رویال کنین مادر و بچه گربه برای گربه‌های ۱-۲ ماه و همینطور مادران شیرده مناسبه و به خوبی نیازهای تغذیه‌ای این دو گروه رو تامین می‌کنه.

غذای گربه رویال کنین کیتن kitten برای گربه‌های ۲ ماه تا ۱ سال

گربه‌ها به طور کلی تا یک سالگی بچه حساب می‌شن و در یک سالگی به بزرگسالی و بلوغ می‌رسن. این دوره مهمترین دوره زندگی گربه است؛ چون بچه گربه در حال رشده و اگه در این دوره غذای مقوی و مناسب دریافت کنه در بزرگسالی به گربه‌ای سالم و سرحال و قوی تبدیل می‌شه و در برابر خیلی از بیماری‌ها مقاوم خواهد بود.

غذای بچه گربه رویال کنین به جزئی‌ترین نیازهای تغذیه‌ای گربه‌‍‌ها توجه می‌کنه و کامل‌ترین و بهترین غذا رو در اختیار اونا می‌ذاره. با دادن این غذا گربه به مکمل‌های غذایی و غذاهای جانبی نیاز نداره، مگه اینکه دکتر دامپزشک تشخیص بده.

غذای خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن ۲ کیلوگرم

گربه بزرگسال برای تامین انرژی مورد نیاز روزانه‌ش به رژیم غذایی کافی نیاز داره؛ اما این غذا نباید باعث چاقی و اضافه وزن در گربه بشه.

این محصولات به طور کلی بر این اساس دسته‌بندی می‌شن.

غذای گربه رویال کنین ایندور (Indoor): این غذا برای گربه‌‌های خونگی و آروم مناسبه که همیشه تو خونه هستن و فعالیت نسبتا کمی دارن.

غذای گربه رویال کنین فیت (Fit): این غذا مطابق با نیازهای تغذیه‌ای گربه‌هایی تهیه شده که خونگی هستن اما شیطون و پرانرژی‌ان و میزان فعالیت متوسط تا زیاد دارن.

غذای گربه اوت دور (Outdoor): گربه‌های خیابانی و گربه‌‌های خانگی که همیشه در فضای بیرون زندگی می‌کنن فعالیت زیادی دارن و به همین دلیل به غذایی خاص و ویژه نیاز دارن. غذای گربه اوت دور اختصاصا برای این گربه‌ها تهیه شده.

گربه‌ها در هر دوره سنی نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی دارن. گربه‌ها به طور کلی از سن ۷ سالگی به بعد وارد دوره میانسالی می‌شن، فعالیتشون کم می‌شه و به غذایی متفاوت نیاز دارن تا بتونن همچنان سلامت و سالم باقی بمونن.

غذای گربه رویال کنین مخصوص گربه‌های میانسال با توجه به نیازهای تغذیه‌ای گربه‌ها در این سنین بهترین و مناسب‌ترین غذا رو ارائه می‌کنه.

غذای گربه پیر senior برای گربه‌های بالای ۱۲ سال

گربه‌ها معمولا بین ۱۲-۱۵ سال عمر می‌کنن؛ اما مواردی هم بوده که تا ۲۰ سال و حتی بیشتر هم عمر کردن. در این دوره غذای گربه‌ها باید مقوی باشه، اما هضمش هم راحت باشه و با تقویت سیستم ایمنی بدن گربه اونو در برابر انواع بیماری‌ها محافظت کنه.

غذای رویال کنین senior اختصاصا برای گربه‌های پیر و سالخورده تهیه شده تا این گربه‌های پشمالو و ناز بتونن عمری طولانی و سلامت داشته باشن.

دسته بندی غذای گربه رویال بر اساس نژاد

خب، به محصولات اختصاصی نژادی می‌رسیم که در واقع نقطه قوت و برتری برند رویال کنین هم به حساب میاد. نژادهای مختلف گربه ویژگی‌های رفتاری و ذاتی متفاوتی دارن و هر نژاد گربه به یه رژیم غذایی خاص نیاز داره.

به طور مثال نژاد محبوب و پرطرفدار کمی بدغذا و حساسه و هر غذایی رو نمی‌تونه بخوره.

رویال کنین با توجه به این تفاوت‌ها محصولات اختصاصی برای نژادهای گربه رو ارائه می‌کنه. برخی از محصولات نژادی کنسروی و غذای خشک گربه رویال کنین عبارتند از:

غذای گربه رویال کنین پرشین

 

انواع غذای گربه رژیمی رویال کنین بر اساس حساسیت‌های غذایی

گربه‌ها ممکنه با توجه به شرایط سلامتی‌شون نیاز به غذای رژیمی و خاصی داشته باشن.

مثلا برخی گربه‌ها دستگاه گوارش حساسی دارن و غذاهای حاوی فیبر یا گلوتن رو نباید بخورن. برخی گربه‌ها به خاطر نژاد یا بعد از عمل عقیم‌سازی مستعد چاقی و اضافه وزن هستن. برخی دیگه به خاطرسن یا شرایط سلامتی مستعد مشکلات کلیوی و مجاری ادراری هستن.

غذاهای رژیمی رویال کنین محصولی اختصاصی برای هریک از این گروه‌ها تهیه می‌کنه و شما می‌تونید مناسب‌ترین غذا رو با مشورت دامپزشک انتخاب کنید.

برخی از معروف‌ترین غذاهای رژیمی رویال کنین عبارتند از:

غذای sterillized برای گربه‌های عقیم شده

غذای گربه رویال کنین light برای گربه‌های در معرض اضافه وزن

غذای گربه exigent مخصوص گربه‌های بدغذا

در مورد محصولات غذای سگ رویال کنین چقدر میدونید؟

اگه علاوه بر گربه، یه سگ بامزه و خوشگل هم دارید و دوست دارید در مورد دسته‌بندی غذای خشک سگ رویال کنین بیشتر بدونید و بهترین غذا رو به سگ عزیزتون بدید پیشنهاد می‌کنیم مطلب رو هم مطالعه کنید.

شما از کدوم محصول رویال کنین برای گربه‌تون استفاده می‌کنید؟

نظرتون در مورد کیفیت غذای رویال کنین چیه؟ از بین این همه محصول، شما کدوم غذا رو به گربه‌تون می‌دید؟ آیا از محصولات نژادی یا رژیمی رویال کنین استفاده کردید؟ از نتیجه راضی بودید؟ متاسفانه در حال حاضر که محصولات رویال به سختی گیر میان چه غذایی رو جایگزین رویال کردید؟ لطفا برای ما کامنت بگذارید و نظر، تجربیات و سولات خودتون رو با ما در میون بگذارید.

3/8 پیمانه (31 گرم) 1/2 پیمانه (47 گرم) 3/4 پیمانه (60 گرم)
13.2 پوند (6 کیلوگرم) 1 3/8 پیمانه (37 گرم) 5/8 پیمانه (57 گرم) 7/8 پیمانه (72 گرم)

 

دکمه بازگشت به بالا