مطالب کسب و کار

چراغ روکار چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ اداری روکار چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته به انواع نورپردازی های قابل استفاده در دکوراسیون داخلی و کاربردی ترین نورپردازی پرداخته ایم. چراغ های روکار یکی از پرطرفدارترین انواع نورپردازی هستند که از نظر شکل، تصویر و نصب دقیقا برعکس چراغ های توکار هستند. برای خرید میتوانید به ثامن مراجعه کنید.

لامپ صورت چیست؟

نورپردازی سطحی نوعی از نورپردازی است که قابلیت نصب بر روی سقف و دیوار را دارد. و در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند. از آن جمله می توان به لامپ های مکعبی، گرد، گنبدی، مستطیل شکل و… اشاره کرد که این لامپ ها نمایان بوده و نور بیشتری از خود ساطع می کنند.

به دلیل نوع نصب نورپردازی جلو، ممکن است نتوانید آن را با سایر محصولات اپتیکال هماهنگ کنید و بهتر است در هنگام خرید و انتخاب دقت کنید تا بهترین شرایط را به دست آورید. البته این ویژگی گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. انتخاب لامپ ها، لامپ ها، حالت های روشنایی و غیره آسان تر است. برای نورپردازی سطحی و به شما این امکان را می دهد که نورپردازی خود را به دلخواه طراحی کنید.

میزان پخش نور لامپ توکار بسیار بیشتر از نمونه های دیگر است و برای تمامی مراکز اعم از مراکز اداری، مراکز تفریحی، مراکز تجاری و … قابل استفاده است. انتخاب یک نور سطحی و یک پانل سقفی نوری به شما این امکان را می دهد که به توزیع یکنواخت تری نور دست پیدا کنید و خانه یا محل کار شما ظاهر مدرن تری به خود بگیرد.

چراغ روکار چیست و چه کاربردی دارد؟
چراغ روکار چیست و چه کاربردی دارد؟

خواص لامپ های نما

چراغ های سطحی بسیار کارآمد هستند و در اندازه ها و سبک های مختلف موجود هستند. با انتخاب اصل فوم و رنگ های متنوع. از آتش در سطح آنها به شما نورپردازی بی نظیری می دهند و جلوه ای تزئینی برای خانه شما ایجاد می کنند.

چراغ های روکار عموما کم مصرف هستند و گرما تولید نمی کنند، پخش نور خوبی دارند و به چشم آسیب نمی زنند. برای محیط های کوچکتر که قابلیت نصب سقف کاذب وجود ندارد، نورپردازی سطحی انتخاب ایده آلی خواهد بود.

نحوه نصب چراغ های نما

با کمک پیچ و براکت های داخل محصول می توانید به راحتی نور بالایی را به دلخواه خود نصب کنید. نور بالا نیازی به ایجاد سوراخ و برش ندارد و در جاهایی که ایجاد آن غیرممکن است بسیار خوب خواهد بود.

انواع نورپردازی سطحی

لامپ های سطحی بر اساس عملکرد و ظاهر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. لامپ های آویز، آویز، لامپ دیواری، لامپ سقفی و … از انواع لامپ های روکار هستند. از مناسب ترین و موثرترین چراغ های نما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چراغ های رابط هوشمند

نور خورشید و مهتاب

پانل های سقف تمام شده

چراغ های کنترل

با ورود لامپ های روکار به بازار محصولات روشنایی، شرکت ها با استقبال بی نظیری مواجه شدند. این لامپ عملکردهای متفاوتی دارد و در تمامی فضاها قابل استفاده است. نصب و تعمیر آسانی دارند و با رنگ های متنوع خود انتخاب بسیار مناسبی برای نورپردازی ساختمان خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا