بین الملل

اشغالگران، نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی، اشغالگران برای سومین بار طی یک هفته گذشته در ساعات بامدادی امروز (جمعه) برای بازداشت تعدادی از جوانان فلسطینی وارد روستای «کفردان» در اطراف اردوگاه جنین شدند که طی درگیری رخ داده یک نوجوان به نام «عبدالله عماد ابوالحسن» به شهادت رسید.

به نوشته وبگاه خبری «عرب۴۸»، «عبدالله ابوالحسن» اهل روستای «الیامون» در استان جنین است که بر اثر اصابت گلوله از ناحیه شکم و خون‌ریزی شدید در بیمارستان به شهادت رسید.

 

طی این درگیری‌ها دو فلسطینی دیگر نیز از ناحیه کتف و پا مجروح شدند. درگیری‌هایی که در نهایت با بازداشت سه جوان فلسطینی و خروج نظامیان اشغالگر از روستای کفردان به پایان رسید.

شهر و اردوگاه جنین و روستاهای اطراف آن از دو سال پیش به عنوان کانون مقاومت مسلحانه در کرانه باختری شناخته می‌شود که در این مدت نیز اشغالگران بارها حملات سنگینی علیه ساکنان این مناطق انجام داده‌اند.

در تازه‌ترین یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین در شامگاه سه‌شنبه، چهار تن از جوانان این اردوگاه به شهادت رسیدند و همزمان تعداد زیادی خودرو و منازل مسکونی ساکنان نیز تخریب شد.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا