اقتصادیمطالب کسب و کار

چرا لباس کار اینقدر گران است؟

مناسب ترین قیمت لباس کار تهران در دی ۱۴۰۱

به احتمال زیاد برای تمام کسانی که مشغول کارهای سنگین و یا سبک هستند با خود فکر کرده اند که چرا باید از لباس کار ایران خودرویی استفاده کنیم؟ چه چیزی باعث شده است که مرکز خرید و فروش لباس کار در شهر تهران شده است؟ تمامی لباسهایی که شما به تن می کنید نشان از شخصیت و فرهنگ شما دارند و شما نیز باید لباسی انتخاب کنید که با متناسب با فرهنگ و موقعیت اجتماعی و حرفه ای شما باشد.

اما کاپشن شلوار بوفالو چیست؟ لباس کار به پوششی گفته می شود که شما در محل کار خود به تن دارید و این لباس وظیفه محافظت از شما و فراهم کردن ایمنی را دارد. اگر شما در محیط کاری خود از لباسهای کار استفاده کنید تاثیر گذاری شما نیز در این محیط دو برابر خواهد شده اما اگر در هنگام حضور در محل کار خود نیز از لباسهای روزانه و راحتی خود استفاده کنید احتمالا آنچنان که باید موقعیت شغلی شما جدی گرفته نخواهد شد.

مرکز فروش لباس کار در تهران

اگر شما نیز از کنار یک مرکز فروش لباس کار در شهر تهران عبور کرده باشید، متوجه خواهید شد که با دیدن برخی از لباسهای کار انسانها عموما به یاد یک شغل مشخص می افتند. به عنوان مثال اگر شما لباسهای نارنجی را ببینید به یاد رفتگران زحمت کش خواهید افتاد و یا با دیدن شخصی که لباس و یا کلاه قرمز دارد متوجه خواهید شد که این شغل این شخص آتش نشانی می باشد. پس به صورت کلی لباسی که شما تن می کنید مانند معرف شغل و حرفه ای می باشد که شما در آن مشغول به کار هستید.

در برخی از سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی مدیران کارکنان خود را موظف به پوشیدن لباسهایی یکدست و هماهنگ می کنند که اصطلاحا به آنها لباس فرم گفته می شود. پوشیدن لباسهایی یکدست و هماهنگ سبب می شود که آن سازمان شناخته تر بشود. در واقع این امر در نوع خود یک مدل برند سازی محسوب می شود. در کنار این موارد پوشیدن لباس فرم سبب می شود که تمرکز و کارایی کارمندان یک مجموعه به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند.

لباس کار تهران

از سری مواردی که باعث می شود پوشیدن لباس کار در تهران الزامی شود، این است که فرد دیگر دغدغه این موضوع را ندارد که برای حضور در محل کار خود باید چه نوع لباسی را انتخاب کند و یا بپوشد بلکه می تواند به جای فکر کردن به این گونه مسائل حاشیه ای ذهن خود را بر روی مسائل مهم تر کاری متمرکز نماید. یک لباس کار مانند باید در کنار زیبایی و جدیت که در کار برای فرد ایجاد می کند از او نیز حفاظت کند.

همچنین این لباس باید به گونه ای طراحی شود که کاملا متناسب با محیطی باشد که فرد در آن مشغول به کار می باشد. در هر محیط کاری که افراد در آن مشغول به کار هستند همه روزه با چالشهای مختلفی روبرو می شوند که در برخی از موقعیتهای شغلی این چالشها می توانند بسیار خطرناک باشند به قدری که جان انسانها را به خطر بیاندازند.

مرکز خرید لباس کار تهران

شما برای اینکه از جان خود در برابر اتفاقاتی که در محیط شغلی شما می تواند رخ دهد، می بایست از مرکز خرید لباس کار که در شهر تهران نیز موجود می باشد، لباس و متناسب با حرفه خود تهیه کنید. پوشیدن لباسهای معمولی در محیط کار باعث می شود که آلودگیهای موجود در محیط لباسهای شما را سریعا کثیف کنند و در برخی موارد باعث می شود که دیگر قابل پوشیدن نباشند و باعث ایجاد ضرر مالی برای شما شوند. لباسهای کار عموما بر روی لباسهای عمومی پوشیده می شوند و از دوام و کیفیت بسیار بالایی نسبت به دیگر لباسها برخوردار هستند و به راحتی دچار آسیب نمی شوند.

فروش لباس کار در غرب تهران

شما در هنگام انتخاب لباس کار که در غرب تهران به فروش می رسد باید دقت لازم را داشته باشید که این کاملا متناسب با سایز بدن شما باشد، زیرا انتخاب لباس سایز بزرگ و یا کوچک باعث می شود سطح ایمنی و محافظت از شما توسط این لباسها بسیار کاهش پیدا کند. اگر لباس کاری انتخاب کنید که نسبت به سایز بدن شما کوچکتر باشد این لباس نمی تواند تمام بدن شما را بپوشاند و محافظت کند.

همچنین به دلیل تنگ بودن باعث ایجاد حس خفگی در شما می شود و این حس می تواند بروز کلافگی در شما بشود. لباسهای کار تنگ به شما اجازه نمی دهد که به درستی به فعالیت مورد نظر خود بپردازید و پس مدتی برای رفع این محدودیتها باعث می شود که شما تمایلی نسبت به پوشیدن آن نداشته باشید.

عمده فروشی لباس کار تهران

برای تهیه لباس کار از عمده فروشی شهر تهران می بایست به جنس لباس کاری که انتخاب می کنید دقت لازم را داشته باشید اگر این لباس از جنس الیاف طبیعی باشد به خوبی جریان هوا را منتقل می کند. اگر در محیط کاری خود با حرارت زیاد سر و کار دارید از لباسهایی استفاده کنید که جنس پارچه آن از نوع نسوز باشد تا بتواند از شما در برابر این حرارت محافظت کند. در محیطهای کاری که استفاده از صورت می گیرد لباس کار مناسب آن باید از جنس پی وی سی باشد تا مانند عایقی در برابر این مواد از شما محافظت کند.

فروشگاه لباس کار در کرج

در برخی از شغلها افراد با جریان الکتریسیته و برق کار می کنند. پس باید از فروشگاه لباس کار در کرج لباسی را تهیه کنید که تکه های فلزی در آنها به کار نرفته باشد و عایقی در برابر برق باشد. به عنوان مثال در لباسهای عایق برق نباید از زیپهای فلزی استفاده کنند بلکه به جای آن می بایست از دو طرفه استفاده شود و برای ایجاد امنیت بیشتر باید از کلاه و عینک ایمنی نیز استفاده شود.

لباس کار غرب تهران

یکی از دلایلی اگر شما در غرب تهران مشغول به کار هستید باید لباس کار تهیه کنید این است که می تواند به راحتی از شما در برابر خطرات موجود در محیط کاری محافظت کند. در گذشته های نه چندان دور برخی عقیده داشتند که لباس کار باعث ایجاد ظاهری نامناسب می شود اما امروزه این محصولات به گونه ای طراحی می شوند که کاملا با مد روز هماهنگ هستند. مجموعه ما با تحقیق در زمینه محیطهای کاری و خطراتی که می تواند در این محیطها رخ دهد تصمیم به ارائه و لباس کار با طراحیهای منحصر به فرد و با کیفیتی باور نکردنی کرده است.

چرا لباس‌های برندهای مشهور گران هستند؟

برندهای مشهوری مثل دیور، شانل، گوچی، پرادا والنتینو و … حتی اگر محصولاتشان را از نزدیک هم ندیده باشید حتما نگاهی به قیمت‌های آن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین خارجی انداخته‌اید. لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با قیمت‌های سرسام آور که معمولا از 2000 دلار بالاتر است و طبیعتا هر کسی توان خرید چنین لباس‌هایی را ندارد. این محصولات چه تفاوتی با لباس‌های معمولی دارند؟ اما علت بالا بودن قیمت این محصولات چیست؟ این مطلب را بخوانید تا بدانید چرا لباس‌های برندهای مشهور گران هستند؟

مواد اولیه مرغوب

برندهای مشهور از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند مثلا برای ساخت کفش به جای چرم مصنوعی که تولیدکنندگان عمده آن را به کار می‌برند این برند‌ها از چرم‌های طبیعی که گران‌تر از چرم مصنوعی است استفاده می‌کنند.

زمان طولانی ساخت

بیشتر عملیاتی که روی لباس‌های برندهای مشهور انجام می‌شود با دست است. این کارها که شامل دوخت و تزیین و سایر عملیات تولید است توسط خیاطان و فن ورزان ماهر و با دست در ساعات طولانی انجام می‌شود به طوری که ممکن است ساخت یک کیف یا کفش که در کارخانه در بیست دقیقه انجام می‌شود در فرایند ساخت با دست چندین هفته طول بکشد.

هزینه طراحی

همه مدل‌های لباس‌های برند مشهور توسط طراحان مطرح جهان طراحی می‌شوند. فرآیند طراحی فرآیندی زمان بر است و طراحان زمان زیادی را صرف این کار می‌کنند و دستمزد بالایی هم دارند.

لاکچری

فراموش نکنید کسی که کالای لوکسی را خریداری می‌کند مقداری از این پول اضافه را به خاطر لاکچری و کلاس بالای محصول پرداخت می‌کند مثلا اگر هزینه تمام شده یک لباس شامل مواد اولیه و طراحی و دوخت به اضافه سود تولید کننده 2000 دلار باشد درصدی هم بابت لوکس بودن محصول به آن اضافه می‌شود و به طور مثال با قیمت 2400 دلار به فروش می‌رسد.

منبع:

https://blog.isb-group.com/understanding-why-workwear-prices-are-rising

دکمه بازگشت به بالا