مطالب کسب و کار

انواع ورق استیل خشدار

انواع ورق استیل خشدار

ورق استنلس استیل یک قطعه فولادی است که اساساً از آهن و کمتر از دو درصد کربن تشکیل شده است. در این نوع مواد آلیاژهای دیگری برای امکان جوشکاری و استحکام سختی وجود دارد و هر چه مقدار کربن بیشتر باشد بیشتر می شود. استحکام و سختی اگرچه از طرفی سختی آن نیز کاهش می یابد، اما برای تولید ورق های فولادی باید استانداردهایی رعایت شود تا محصولی کاربردی و قابل اعتماد به دست آید. استانداردهای مورد استفاده در تولید این صفحات عبارتند از: استانداردهای جهانی ASTM. انواع ورق های فولادی شامل ورق های استیل سری 200، 300، 400 و 600، ورق های فولادی روشن، نازک، تزئینی، رنگی، پارچه ای و لاکی می باشد. تولید کننده درب های استیل تکنو استیل طرح جدیدی از درب های استیل با استفاده از صفحات تزئینی از جمله صفحات فولادی راه راه ارائه می دهد. با مهفا همراه باشید.

ورق های استنلس استیل با خاصیت ضد زنگ در انواع رنگ های براق و غیره تولید می شوند که از جمله می توان به ورق های استنلس استیل اشاره کرد. این ورق در واقع یک صفحه فولادی است که در طی مراحل ساخت صیقل داده می شود. این صیقل دادن زیبایی خاصی به این ملحفه ها بخشیده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

فرآیند تولید ورق استیل خشدار

وجود کروم، نیکل، مولیبدن و غیره در ورق های فولادی ضد زنگ، یک لایه اکسیداسیون غیر فعال ایجاد می کند که در نهایت مقاومت ورق را افزایش می دهد. اساس اولیه تولید ورق فولادی موجدار که سطح نهایی آن بر اساس ساختار سطح B2 می باشد، سپس این ورق ها برس خورده می شوند، خطوط تشکیل شده بر روی این ماده صاف، ضعیف و موازی بوده و به دلیل اینکه خطوط، نور کمتری را نشان می دهند. و به دلیل صاف بودن سطح این کاغذها از آلودگی و اثر انگشت محافظت می شود.

کاربرد ئرق استیل خشدار

تولید تجهیزات کارخانه نفت، صنایع پتروشیمی، نفت، معماری، دکوراسیون، طراحی فروشگاه ها و دروازه های مترو، تولید لوازم خانگی مانند یخچال، ساخت کابین آسانسور، مورد استفاده در صنعت کشتی سازی و طراحی جواهرات. ساعت، پانل های دیواری آشپزخانه صنعتی، لوازم خانگی … از کاربردهای پانل های استیل می باشد.

انواع ورق استیل خشدار
انواع ورق استیل خشدار

ورق فولاد ضد زنگ درجه 304

صفحات استنلس استیل سری 304 به دلیل مقاومت در برابر خوردگی بالا و استحکام خوب که آهنربا را جذب نمی کنند یکی از پرکاربردترین صفحات هستند. در این مدل 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم استفاده شده است.

ورق فولادی 430 خشدار

این نوع ورق مغناطیسی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است اما به دلیل استفاده از نیکل کمتر نسبت به سری 304 معمولا مقاومت به خوردگی کمتری نسبت به این گرید دارد.

مهمترین خواص ورق استیل خشدار

ظاهری زیبا و خاص

انگشتی روی آن نمی گذارند

بی اطلاعی از مواد شوینده

تصفیه شده

مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش بالا.

قیمت ورق استیل گالوانیزه

ورق فولادی گالوانیزه شاخه ای از فلز تزئینی است که با زیبایی خاص خود توانسته است در هنگام ورود به بازار تغییرات زیادی در بازار ایجاد کند، این ماده به دو صورت رول و ورق تولید می شود و اندازه آنها 2000*1000 می باشد. کوتاه) 2440*1220 (بلند) و 2500*1250 (بلند) از نظر قیمت باید گفت که این نوع کاغذ به دلیل هزینه های ناهموار قیمت بیشتری نسبت به کاغذهای مات و براق دارد. و با اعمال آن مشخص شده است که برند سازنده، قیمت روز فولاد، عیار و غیره در تعیین قیمت آنها موثر است.

دکمه بازگشت به بالا