چگونه النگو را از دست در بیاوریم؟

آیا درآوردن النگو از دست برای شما دشوار شده است؟ چگونه النگو کوچک را از دستمان بیرون بیاوریم؟ راه های درآوردن النگو تنگ از دست کدام است؟ راحت ترین روش درآوردن النگو کدام است؟ همه اینها سوالاتی هستند که میخواهیم برای شما پاسخ بدهیم، پس با جواهری حقانی همراه باشید.

یکی از دوستان من، مجید نام دارد که متاهل است. مجید به من گفت “آیا تو میتونی یه راه حل برام توضیح بدی که با استفاده از اون خانمم بتونه النگوش رو در بیاره؟” منم گفتم چرا که نه و بعد از اون ایده این مطلب به ذهنم رسید. گفتم شاید خیلی ها این معضل رو داشته باشند و در درآوردن النگو از دست دچار بشکل شوند، پس بهتره مطلبی با این موضوع و به سبب انتقال تجربه نوشته بشه.

درآوردن النگو از دست شاید برای خانم ها و دختر خانم ها تبدیل به یک معضل شده باشد. شاید شما هم به عنوان خواننده این متن تا به حال درگیر این ماجرا شده اید و یا شاید هم الان این دغدغه شما را وادار کرده است تا به اینترنت روی بیاورید و با سرچ در گوگل بهترین راه را برای خارج کردن النگو بدست آورید. ما در جواهر فروشی مشهد با توجه به اینکه میخواهیم دغدغه شما را برطرف کنیم، این مطلب را آماده کرده ایم و سعی کرده ایم تا دو مورد از بهترین روش ها برای درآوردن النگوی کوچک و یا تنگ را برای شما بیان کنیم.

روش درآوردن النگو از دست

النگو ها یکی از مهم ترین اکسسوری های زنانه هستند. از قرن ها پیش خانم ها برای حفظ زینت خود از النگوها استفاده می کردند. بیشترین استفاده از جواهرات به خصوص النگوها در بین مردم دنیا را خانم های هندی دارند. هند مهد جواهرات دنیا است و این امر طبیعی است. قبل از به نکات زیر توجه کنید تا بعدا در هنگام پوشیدن و دست کردن النگو و سپس درآوردن آن با مشکل مواجه نشوید:

یکی از این نکات مهم سایز مناسب مچ دست شما است، برای اینکه راحت تر النگو را از دست خود در بیاورید بهتر است که سایز النگو را 1 الی 1.5 سانتی متر بزرگتر از مچ دستتان انتخاب کنید به خصوص دختر خانم هایی که در سن رشد هستند بعد از طولانی مدت النگو برای دستشان کوچک می شود.

به گفته بسیاری از کارشناسان و افراد متخصص در جواهر فروشی ها، بهترین زمان برای خرید یک النگو تایم عصر و بعد از ظهر می باشد. شاید بپرسید چرا عصر، چون در این زمان مچ دست در بزرگترین حالت خود قرار دارد و باعث می شود شما از خریدن النگوی کوچک خودداری کنید.

پس اصل حرف ما این است که قبل از خرید النگو به فکر درآوردن و دست کردن آن هم باشید. البته اکثرا فروشگاه های زیورآلات به شما این هشدار را میدهند.

راه های مناسب برای درآوردن النگو از دست و روش دست کردن النگو

بعضی ها قبل از خرید سایز دستان خود را سنجیده اند و بعد از آن اقدام به خرید کردند و بعضی ها هم بی توجه به این موضوع النگوی مورد نظر را خریده اند. برخی افراد علی رغم توجه به سایز بزرگتر برای دستان خود با مشکل درآوردن النگو از دست مواجه هستند، چرا که ممکن است به خاطر افزایش وزن یا بالارفتن سن، مچ آنها هم بزرگتر شده باشد. توصیه می کنیم سعی کنید تا جایی که می توانید قبل از اینکه النگو برای دست شما زیادی تنگ شود آن را از دستتان در بیاورید اما اگر این اتفاق افتاد می توانید راه های زیر را امتحان کنید.

به هر حال این اتفاق ممکن است به صورت غیر قابل پیش بینی رقم بخورد و شما در درآوردن النگو از دست با مشکل مواجه شوید. ما دو روش کاربردی را برای شما بیان می کنیم تا به وسیله آن بتوانید بدون درد و زخم شدن دست، النگو را خارج کنید. البته ممکن است در دیگر جاها راه های متفاوتی گفته باشند، اما سعی ما بر این بوده است که بهترین و مفید ترین روش های درآوردن النگوی تنگ را برای شما بیان کنیم:

·         درآوردن راحت النگو با آب و کف

شاید بتوان گفت این روش متداول ترین روشی است که به شما توصیه می شود. استفاده از آب و کف برای درآوردن راحت النگو از دست، برای آن دسته از خانم هایی است که النگویشان سخت در می آید. در کل اولین روشی که باید امتحان کنید این روش است و به این ترتیب باید آن را انجاک دهید:

دستان خود را خیس کنید و اطراف النگو را با مایع دستشویی کاملا به کف آغشته کنید و آرام آرام النگو را به صورت دورانی به سمت بیرون هدایت کنید و همزمان انگشت شست را به داخل کف دست فرو ببرید تا النگو راحت تر از دستتان بیرون بیاید.

·         درآوردن النگو با کیسه پلاستیکی و روغن

یکی دیگر از راه های درآوردن النگو از دست استفاده از کرم مرطوب کننده چرب همراه با کیسه پلاستیکی است. به جای کرم مرطوب کننده شما میتوانید از هر چیزی که باعث میشود دست شما حالتی چرب و لیز مانند به خود بگیرد استفاده کنید به عنوان مثال روغن خوراکی یا روغن گیاهی مثل (روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن جوانه گندم، روغن مورد و… ) دست های شما را کاملا چرب می کند، بعد از اینکه آن قسمت از مچ دستتان که النگو هست آغشته کردید یک کیسه پلاستیکی را از زیر النگو رد کرده و سپس کیسه پلاستیکی را به آرامی به سمت بیرون بکشید تا النگو از دست شما دربیاید.

·         ترفند و فیلم طریقه درآوردن و دست کردن النگو با چسب و نایلون

یکی دیگر از روش های مناسب برای خارج کردن النگو از دست یا روش دست کردن النگو، با استفاده از چسب، نایلون و مایع چرب کننده می باشد. شما با استفاده از این روش که فیلم آن را هم برایتان قرار داده ایم، به راحتی می توانید النگوی تنگ را دست کنید یا آن را از دستتان در بیاورید. این روش برای هر دو کار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در حقیقت عمل کردن به آن زیاد سخت و وقت گیر نخواهد بود.

وسایلی که نیاز دارید، کیسه پلاستیکی، قیچی، مایع چرب کننده و نوار چسب 5 سانتی می باشد. مایع چرب کننده می تواند هر چیزی باشد که خاصیت سر خوردگی را برای پلاستیک و النگو افزایش دهد، از جمله می توانید از مایع ظرفشویی هم طبق همین کلیپ استفاده کنید.

ابتدا پنجه دست را توی هم فشار دهید، به قدری که به اندازه مچ دستتان شود. همانطور که می دانید، مشکل درآوردن النگو از دست یا دست کردن آن معمولا به خاطر پنجه ها است. ما با این کار میخواهیم پنجه ها را کوچک کنیم. حالا که پنجه دستتان را جمع کردید، نوار چسب را محکم دور آن بپیچید.

حالا پنجه شما به اندازه مچ دستتان جمع و جور شده است. در مرحله بعدی باید مایع چرب کننده را به اندازه کافی روی دست و نوار چسب بمالید تا خوب چرب و لیز شود.

مرحله سوم، استفاده از کیسه پلاستیکی است. کیسه را تا مچتان دست کنید، اگر میخواهید راحت تر از این هم النگو را دست کنید، بهتر است روی آن را دوباره چرب و لیز کنید.

حالا می توانید النگو را از روی پلاستیک دستتان کنید یا اگر النگو داخل دستتان هست، آن را خارج کنید. خیلی راحت و تضمینی با استفاده از این روش می توانید انواع تنگ ترین النگوها را از دست خود خارج کنید یا به دست خود کنید.

بنده خودم برای مجید و درآوردن النگو از دست خانمش روش سوم را پیشنهاد کردم. به نظرم یکی از بهترین روش هایی است که می‌توانید برای خارج کردن النگوهایی که درآوردنشان غیر ممکن است، استفاده کنید. مجید وقتی در اولین فرصت من رو دید، ازم تشکر کرد و گفت واقعا چند وقت بود که گیر این قضیه بودیم و این راه حل، راه حل مشکل گشایی بود و کلی از بنده تشکر کردند. 😎😎

بهترین زمان درآوردن النگو از دست

همانطور که در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که در چه زمانی بهتر است النگو بخریم، در این بخش از متن هم که امیدواریم برایتان مفید باشد، میخواهیم به موضوع بهترین زمان در آوردن النگوی تنگ از دست اشاره ای داشته باشیم. همانگونه که خریدن النگو در موقعی درست می تواند نجات بخش باشد، درآوردن آن هم در زمان درست راحت تر خواهد بود.

با توجه به گفته های کارشناسان بعد از ظهر و عصر مچ دست در بزرگترین حالت خود قرار دارد، پس با استفاده از این موضوع باید متوجه شویم که تایم عصر برای خارج کردن النگوی تنگ از دست زیاد زمان مناسبی نخواهد بود. در تایم عصر به این علت که فشار کاری و استفاده از دست زیاد بوده جریان خون در این ناحیه سبب افزایش قطر مچ دست خواهد شد.

بنابراین بهترین زمان تلاش برای خارج کردن النگو از دست تایم صبح خواهد بود. روش هایی که ما گفتیم را برای اجرای راحت تر و آسان تر می توانید در تایم صبح انجام دهید. لازم به ذکر است که آخرین راه برای خارج کردن النگوی تنگ از دست مراجعه به فروشندگان جواهر برای شکستن آن خواهد بود. پس اگر قصد تعویض النگو را ندارید، بهتر است که در خارج چطور الگویی که در دست ورم کرده مان گیر کرده را در بیاوریم؟ در ادامه چند روش کاربردی، خانگی و ساده برای دراوردن النگو را توضیح میدهیم.

النگو از جمله اکسسوری های محبوب می باشد که از جنس های مختلف نظیر طلا، نقره و استیل و در سایزها و مدل های مختلف ساخته می شود. از جمله نکات مهم در هنگام خریدن النگو توجه به سایز النگو است. اگر سایز النگو بزرگ باشد، دائما از دست خارج می شود و اگر النگو کوچک باشد، در هنگام درآوردن یا پوشیدن مشکل ساز خواهد شد.

البته ممکن است بعد از خریدن النگو به علل مختلف نظیر افزایش وزن، بارداری یا ورم کردن، النگو برای دست کوچک شود. در این حالت نیز می توان به روش های مختلف بدون بریدن النگو، آن را از دست خارج نمود.

درآوردن النگو از دست به راحتی

النگو یکی از پرطرفدارترین زیورآلات در بین خانم ها می باشد. النگو در جنس های مختلف نظیر طلا، نقره، استیل و … و در دو نوع فنری و خشک موجود می باشد. نوع فنری آن انعطاف پذیرتر می باشد.

طریقه درآوردن النگو

بزرگترین دغدغه افرادی که از این اکسسوری استفاده می کنند این است که چطور آن را بدون آن که دست شان آسیب ببیند از دست شان خارج کنند. النگو را می توان به روش های مختلف از دست خارج کرد. اما در اینجا دو نکته اهمیت دارد. اول اینکه باید النگو را بدون اینکه دست آسیب ببیند خارج کرد. دوم اینکه نباید النگو بشکند.

نحوه درآوردن النگو از دست

یکی از روش های خارج کردن النگو استفاده از آب و صابون یا شامپو است. در این روش دست خود را با آب خیس کرده و به آن صابون یا شامپو می زنیم. صابون و شامپو سبب لیز شدن دست می شوند. در این حالت النگو را به آرامی به سمت خارج هدایت می کنیم.

روش دیگر استفاده از روغن و نایلون است. در این روش ابتدا دست را با روغن های گیاهی مختلف یا با کرم های مرطوب کننده چرب کرده و سپس انتهای یک نایلون را باز کرده و دست خود را داخل آن قرار می دهیم. سر نایلون را از زیر النگو رد کرده و به سمت خارج دست می کشیم. در این حالت النگو به سمت خارج دست حرکت می کند.

البته می توان با استفاده از نوارچسب نیز النگو را از دست خارج کرد. به این صورت که دست خود را به سمت داخل جمع کرده تا اندازه مچ دست شود. سپس با نوار چسب محکم آن را می بندیم. می توان روی نوار چسب را با روغن لیز کرد. سپس النگو را به سمت خارج هدایت می کنیم. در این روش دست نیز آسیبی نخواهد دید. در ادامه این مقاله از ، روش هایی برای در آوردن النگو را برایتان شرح خواهیم داد.

یکی از نکاتی که همواره در هنگام خرید النگو باید در نظر داشت سایز مناسب النگو می باشد. سایز النگو همیشه باید یک تا ۱.۵ سانتی متر بزرگتر از مچ دست باشد. به طور کلی اگر سایز النگو برای دست مناسب باشد، در هنگام درآوردن آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

جالب است بدانید سایز دست ها در طول روز کمی تغییر می کند. براین اساس بهتر است النگو در هنگام عصر خریداری شود. در این زمان از روز دست ها در بزرگترین سایز خود هستند. در طول روز به علت استفاده از دست ها، جریان خون به سمت آن ها افزایش می یابد و این موضوع سبب ورم آن ها می شود. اما سوال اینجاست که اگر دست به هر دلیلی نظیر اضافه وزن و رشد (برای دختران که در سنین رشد قرار دارند) بزرگتر شد یا به علت بیماری های مختلف نظیر آرتروز و بارداری ورم کرد چطور النگو را از دست ورم کرده خارج کنیم؟

در این حالت ابتدا باید ورم دست را کاهش داد. برای کاهش ورم دست می توان از کمپرس آب سرد استفاده کرد. آب سرد رگ های دست را منقبض کرده و در نتیجه ورم دست کاهش می یابد. یا می توان دست را برای مدتی بالاتر از سر نگه داشت این حرکت نیز جریان خون را از دست خارج کرده و سبب کاهش تورم می شود. البته به طور طبیعی نیز ورم دست در ابتدای صبح کمتر است. بنابراین بهترین زمان برای خارج کردن النگو از دست صبح می باشد. بعد از اینکه ورم دست کم شد، می توان با یکی از روش های ذکر شده النگو را از دست خارج نمود.

دکمه بازگشت به بالا