مطالب کسب و کار

از لوکس ترین تا ارزان ترین هتل های کرمان

از لوکس ترین تا ارزان ترین هتل های کرمان

کرمان به عنوان بزرگ‌ترین استان ایران، قدمتی طولانی و جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی دارد. اگر قصد دارید به کرمان بروید و از مکان های جالب آن دیدن کنید، رزرو هتل کرمان قبل از سفر و انتخاب بهترین مکان، سفر شما را دلپذیرتر و لذت بخش تر می کند. کرمان دارای هتل های مختلف با استانداردهای مختلف و مناطق مختلف است که می توانید در سایت بوکینگ به عنوان مرجع رسمی رزرو هتل در داخل و خارج از کشور مشاهده و مقایسه کنید. اگر اهل سفر و گردشگری هستید، با کارمادیو همراه باشید.

مجلل ترین هتل های کرمان کدامند؟

هتل های کرمان شامل هتل های 5 ستاره و هتل های 4 ستاره هستند که از مجلل ترین هتل های شهر به شمار می روند. اگر می خواهید در هتلی مجلل با بهترین امکانات و خدمات اقامت کنید، باید به هتل پارس که تنها هتل 5 ستاره کرمان است، بروید. همچنین می توانید هتل 4 ستاره جهانگردی را انتخاب کنید که در لیست بهترین هتل های کرمان قرار دارد

هتل پنج ستاره پارس

هتل بین المللی پارس کرمان با 8 طبقه، 5 ستاره و 197 واحد اقامتی در سال 1380 افتتاح شد. این هتل به عنوان یکی از مجهزترین و زیباترین هتل های این منطقه و ایران، دارای امکانات و خدمات استثنایی است و می تواند اقامتی راحت و آرام را برای شما تضمین کند. .

اتاق های این هتل لوکس شامل 2 دونفره استاندارد، 2 دونفره رو به باغ، 2 تخت دو نفره، 2 تخت یک نفره، سوئیت سیتادل 3 نفره و سوئیت پارس 1 خوابه می باشد. موقعیت خوب هتل بهترین شهر کرمان به مسافران امکان دسترسی به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و مجموعه گنجعلی خان، آکواریوم و غیره را می دهد. دسترسی آسان به مراکز گردشگری مانند اگر هتل های لوکس پارس را برای رزرو هتل کرمان انتخاب کنید، می توانید از امکانات رفاهی مانند چندین رستوران، کافه، پارک آبی، مرکز ورزشی، فضای سبز و باغ، اتاق جلسات و موسیقی زنده با فضایی دلنشین و دلنشین بهره مند شوید. جایی که شما هستید آرام است.

آدرس هتل پارس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان.

هتل چهار ستاره

در بین هتل های کرمان، هتل جهانگردی تنها هتل 4 ستاره در دو طبقه و 61 واحد شامل اتاق های دو تخته می باشد. اتاق سه نفره سوئیت سه نفره و سوئیت های چهار نفره. این هتل تاریخی در سال 1353 تاسیس و در سال 1397 به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده بازسازی شد.هتل جهانگردی در موقعیت مناسبی قرار دارد و در فاصله چند قدمی اماکن معروف کرمان مانند بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان قرار دارد. . با اقامت در این هتل می توانید به جاذبه های متعددی سفر کنید. به آسانی

از جمله خدمات این هتل شیک می توان به رستوران های فراوان با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی، خارجی و داخلی، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات، روم سرویس، اتاق کامل، اینترنت و … اشاره کرد.

بهترین هتل سه ستاره کرمان

همانطور که گفته شد، هتل های کرمان بسیار متنوع هستند. این تنوع دست شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین هتل برای اقامتی راحت روشن کرده است. رزرو هتل سه ستاره در کرمان به دلیل مزیت های فراوان این هتل ها همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این هتل ها بهترین امکانات و خدمات را برای شادی بیشتر مهمانان خود ارائه می دهند و می توانند یکی از برترین انتخاب ها برای اقامت در کرمان باشند.

از لوکس ترین تا ارزان ترین هتل های کرمان
از لوکس ترین تا ارزان ترین هتل های کرمان

هتل سه ستاره در گواشیر

هتل گواشیر با 30 سال فعالیت به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های کرمان شناخته می شود. این هتل سه ستاره در سال 1370 ساخته و در سال 1383 بازسازی شده است. در ساختمان 4 طبقه هتل گواشیر 40 اتاق شیک و تمیز با امکانات کامل وجود دارد.

با انتخاب و رزرو این هتل می توانید از امکانات و خدماتی مانند باربری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق پیشرفته، صبحانه در اتاق، مبلمان و تخت با کیفیت، سوئیچ برق، رستوران، کافی شاپ، بیلیارد بهره مند شوید. سالن ، و غیره.

برای اقامت راحت و دور از جاذبه های کرمان، هتل گواشیر را انتخاب کنید. از مهم ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری نزدیک به بهترین هتل های 3 ستاره کرمان می توان به موزه آکواریوم، باغ موزه هرندی، مسجد ملک و مجموعه گنجعلی خان اشاره کرد.

آدرس هتل گواشیر: کرمان، بزرگراه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین.

هتل سه ستاره

هتل 3 ستاره حصار در بین گردشگران به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های کرمان شناخته می شود. ارائه خدمات و امکانات کامل در کنار قیمت مناسب و داشتن کادری مجرب و آموزش دیده باعث شده تا گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت در کرمان انتخاب کنند.

هتل پنج طبقه هزار با 42 اقامتگاه مختلف در سال 1372 افتتاح و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. میهمانان این هتل که در مرکز شهر کرمان قرار دارد می توانند به بخش های گردشگری، تجاری، اداری و … دسترسی داشته باشند. رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، کافه، سالن بدنسازی، صندوق امانات از مهمترین امکانات و خدمات هتل 3 ستاره هزار کرمان می باشد.

آدرس: کرمان، پارک نشاط، خیابان سعدی، خیابون پلاک پنج.

هتل سه ستاره پویا

هتل سه ستاره پویا یکی از جدیدترین هتل های کرمان می باشد که در سال 1398 افتتاح شد.این هتل 8 طبقه دارای 40 اتاق و سوئیت شیک و مجلل با بهترین امکانات رفاهی، وسایل و یراق آلات می باشد. طراحی و دکوراسیون این اتاق ها بسیار زیبا بوده و فضای دلنشین آنها آرامش را به مهمانان می بخشد.

هتل 3 ستاره پویا کرمان بر اساس استانداردهای روز صنعت هتلداری ساخته شده و با کادری حرفه ای و مجرب برای اقامتی فراموش نشدنی میزبان شما خواهد بود. این هتل با مکان های مهم شهر فاصله کمی دارد و می توانید به راحتی از مسجد جامع، حمام ابراهیم خان، موزه زرتشتیان، بستنی مویدی، بازار ستاره، گنبد مشتاقیه و غیره دیدن کنید.

آدرس هتل بویا: کرمان، چهارراه ابوحمید، خیابان مهدیه.

هتل سنتی شهباز

یکی از زیباترین هتل های کرمان هتل سنتی شهباز است که در خانه ای تاریخی مربوط به دوره قاجار واقع شده و در سال 1396 افتتاح شده است.این هتل سنتی دارای حیاطی زیبا و فضایی دلنشین است و اتاق ها به صورت سنتی طراحی و تزیین شده اند. با رزرو هتل کرمان و انتخاب هتل سنتی شهباز تا زمانی که در آنجا هستید، می توانید در تاریخ سفر کنید و خاطره ای فراموش نشدنی از سفر خود بسازید.

دکمه بازگشت به بالا