اجتماعیمطالب کسب و کار

اجاره سند به عنوان راهکاری برای آزادی زندانیان

ارائه اجاره سند با مناسبترین قیمت در کمترین زمان ممکن بدون پیش پرداخت با نظارت وکیل پایه یک دادگستری. معمولا شنیده ایم که سند می تواند به عنوان ضامن آزادی مشروط زندانی یا بازداشت شده باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد نحوه اجاره سند بیان کنیم.
، سند مالکیت یک ملک است. که برخی از افراد اسناد خود را برای مقاصد مختلف اجاره می دهند. به این ترتیب هم صاحب سند سود دریافت می کند و هم شخصی که سند را اجاره کرده و باید طبق قرارداد مبلغی را به صاحب سند بپردازد.
موضوعاتی که می توان از اجاره سند بهره برد بستگی به مشکلی دارد که اشخاص درگیر آن هستند، و برای مثال ممکن است برای امور زیر مورد استفاده قرار گیرد.

  • تضمین آزادی موقت زندانی
  • برای گرفتن مرخصی کوتاه مدت برای یک زندانی
  • برای تعهد در گمرک
  • و ارائه مدارک برای افراد ممنوع الخروج و…
  • در تمامی موارد ذکر شده در صورت نداشتن سند شخص مجبور به یافتن اجاره سند می شود. تا بتواند مشکلش را حل کند.

اجاره سند و وثیقه

زمانی که شخص باید برای ضمانت وثیقه ارائه کند و می تواند سندی را ارائه نماید. اما اگر شخصی به آن میزان وثیقه دسترسی نداشته باشد و از اطرافیان نیز نتواند آن را دریافت کند، باید به اجاره سند متوسل شود. اما انجام این کار مستلزم رعایت برخی شرایط است. اگر از آنها آگاه نباشید، ممکن است هزینه های اضافی را برای این موضوع از شما دریافت کنند.
برای باید به مراکز معتبری که دارای دفاتر کاری در سراسر کشور هستند مراجعه کنید و از روش های استاندارد پیروی کنید. ضمناً مراکز مذکور باید دارای هزینه های تعریف شده بر اساس عرف معقول جامعه باشند.

اجاره سند به عنوان راهکاری برای آزادی زندانیان

اجاره سند به عنوان یک راهکار نوآورانه در سیستم‌های حقوقی برای آزادی زندانیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش، زندانیان را قادر می‌سازد که در صورت عدم توانایی در پرداخت وجه نقدی به عنوان وثیقه، با اجاره یک ملک یا واحد مسکونی، فرصتی را برای آزادی مشروط و بازگشت به جامعه فراهم آورند. در این روش، سند ملک به عنوان تضمین اجاره وثیقه استفاده می‌شود و پس از پایان مدت مجازات، زندانی می‌تواند به طور کامل آزاد شود

مزایا و چالش‌های اجاره سند برای آزادی زندانیان

اجاره سند برای آزادی زندانیان مزایا و چالش‌های خود را دارد. یکی از مزایای این روش، حذف نیاز به پرداخت وجه نقدی به عنوان وثیقه است. به این ترتیب، زندانیانی که در توانایی پرداخت وجه نقدی قرار ندارند، با اجاره یک سند به عنوان وثیقه، فرصتی را برای آزادی مشروط و بازگشت به جامعه بدست می‌آورند.
با این حال، استفاده از اجاره وثیقه سند برای آزادی زندانیان همچنین با چالش‌هایی همراه است. یکی از این چالش‌ها، تعیین ارزش منصفانه سند است. برای این منظور، ارزش بازار وشرایط آن به‌طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین، تحقق صحت و اعتبار سند مورد نظر از جمله بررسی مالکیت و محدودیت‌های قانونی مربوط به سند نیز ضروری است. از جانب دیگر، ممکن است مشکلات حقوقی و قانونی مرتبط با اجاره سند برای زندانیان به وجود آید. برای جلوگیری از این مشکلات، لازم است قوانین و مقررات دقیق و مناسبی در نظر گرفته شود و حقوق و مسئولیت‌های طرفین به‌طور کامل رعایت شود. همچنین، اطمینان از اعتبار و امنیت معامله برای زندانیان و صاحبان ملک از اهمیت بالایی برخوردار است.با توجه به این تفاوت‌ها و چالش‌ها، توسعه قوانین و مقررات دقیق و متعارف برای استفاده از اجاره سند در جهت آزادی زندانیان ضروری است. همچنین، نیازمند روش‌ها و فرآیندهای مناسب برای ارزیابی و تعیین صحت و اعتبار سند است. برای اجرای موفقیت‌آمیز این روش، همکاری بین سازمان‌های قضایی، نهادهای حقوقی و نهادهای مسکن بسیار مهم است

نحوه اجاره سند

نحوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اولین قدم، انتخاب دفتری بسیار مطمئن که هم کاربلد باشد و تجربه در اجاره سند داشته باشد و هم متخصص در شرایط و چگونگی سند گذاری باشد. ترجیحا اگر دفتر وکالت باشد و طرف قرارداد شما برای تهیه سند برای زندانی، وکیل دادگستری باشد به مراتب خیلی مطمئن تر و بهتر است.دومین قدم اینکه قبل از هر اقدامی قرارداد کارگزاری تنظیم نمایید یا تمام شرایط را با یکدیگر توافق نمایید که در پایان و یا اثنای کار اختلافی پیش نیاید
قطعا در حد ایاب و ذهاب شما ناگزیر به پرداخت وجه برای اجاره سند هستید. بدیهی است، اگر مراجعه برای احراز هویت و اخذ نامه نیابت مراجعه نکرد و به هر دلیلی نتوانست به شعبه مراجعه نماید این وجه که برای ایاب و ذهاب پرداخته شده است باید به متقاضی اجاره سند مسترد گردد.فراموش نگردد که بسیاری از قضات اصراری به حضور وثیقه گذار ندارند و با تصویر سند و یا مشخصات پلاک ثبتی ملک موضوع وثیقه نامه نیابت را صادر می نمایند
پس از صدور نامه نیابت در شهری که اجاره سند از آنجا انجام شده است نامه کارشناسی وثیقه صادر می گردد و پس از کارشناسی سند و کفایت نمودن مبلغ سند به اندازه مبلغ وثیقه، شعبه نیابت دستور بازداشت و توقیف ملک را صادر می‌نماید.در این مرحله نیز به اندازه فیش کارشناسی، متقاضی اجاره سند باید هزینه کارشناسی را پرداخت نماید. پس از آنکه سند ملکی برای اجاره سند برای زندانی توقیف گردید اداره ثبت پاسخ بازداشت سند ملکی را به شعبه نیابت ارسال می نماید.
دادگاه و شعبه نیابت پس از دریافت نامه بازداشت ثبت، پاسخ دادگاه یا دادسرای معطی نیابت را می دهد.چون قبل از آنکه پاکت به شعبه ارسال گردد به صورت سیستمی و آنلاین (بر خط) به مرجع قضایی معطی نیابت پاسخ ارسال می گردد ممکن است زندانی آزاد گردد. لذا، قبل امضای قرار قبولی وثیقه در محل قضایی ملک معمولا قرارداد ضمانت و اخذ تضامین و چک بانکی اجاره بها اخذ می شود و نزد که واسطه اجاره سند برای متهم است می ماند تا اینکه دادگاه پیرو نامه نیابت و بازداشت وثیقه، زندانی را آزاد نماید و در واقع فرآیند وثیقه گذاری و اجاره سند پایان یابد
البته آنچه در بالا ذکر شد در خصوص اجاره سند شهرستان برای متهم و زندانی بود. مسلما اگر اجاره سند در همان شهر محل وقوع جرم و تشکیل پرونده انجام گردد دیگر نیازی به نیابت نیست و پروسه کارشناسی و بازداشت سند و امضای قرار قبولی وثیقه طی یک یا نهایتا دو روز انجام میگردد و اجاره سند بسیار ساده و با کمترین احتمال انجام میگردد

سندهایی که توسط گروه وکلای آساک معرفی می نماید شامل

  • سند اجاره ای یک میلیاردی برای زندانی
  • سند اجاره ای دو میلیاردی برای زندانی
  • سند اجاره ای سه میلیاردی برای زندانی
  • سند اجاره ای ۴ میلیاردی برای زندانی (چهار میلیاردی)
  • سند اجاره ای ۵ میلیاردی (پنج میلیاردی)
  • سند اجاره ای ۶ میلیاردی (شش میلیاردی)
  • سند اجاره ای ۷ میلیاردی ( هفت میلیاردی)
  • سند اجاره ای ۸ میلیاردی ( هشت میلیاردی)
  • سند اجاره ای ۹ میلیاردی ( نه میلیاردی)
  • سند اجاره ای ده میلیاردی ( ۱۰ میلیاردی)
  • سند اجاره ای یازده میلیاردی
  • سند اجاره ای دوازده میلیاردی
  • سند اجاره ای سیزده میلیاردی
  • سند اجاره ای پانزده میلیاردی

اجاره سند برای زندان اوین

اجاره سند برای مرخصی از زندان اوین بمانند دیگر موارد اجاره سند برای مرخصی زندانی نیست‌. سند اجاره ای اوین می تواند دارای پایانکار نباشد سند برای مرخصی اوین می تواند در تهران و حتی شهرهای کم جمعیت باشد. بنابراین، نباید برای تهیه سند اجاره ای اوین نگرانی نحوه و شرایط وثیقه گذاری در تهران بزرگ را داشته باشید. اجاره وثیقه ملکی برای زندانی اوین باید مسکونی باشد. برای زندان اوین نمی تواند تجاری یا باغ و کشاورزی باشد مگر آنکه شعبه دادیاری با شما مساعدت نماید. بهرحال، ما در گروه حقوقی آساک در این خصوص به صورت تخصصی وثیقه برای زندان اوین اجاره می دهیم و مشکلات شما را در صورت داشتن ضمانت‌های خوب مرتفع می کنیم

سند اجاره ای

از آنجاییکه خرید مسکن برای اکثریت جامعه سخت و دشوار شده و از طرفی سند ملکی یکی از معتبرترین موارد محسوب می شود، راحت ترین راه سند اجاره ای بوده تا با کمترین مبلغ ممکن و در سریعترین زمان فرد بازداشتی آزاد شده و حتی بتواند شخصا در جهت احقاق حقوق خود قدم برداشته و در مقابل اتهامات وارده از خود دفاع کند.

اجاره سند در عین حالی که می تواند راحت و در سریعترین زمان ممکن مشکل آزاد شدن افراد را حل نماید، می تواند عواقب بسیار بدی داشته و افراد را درگیر مشکلات جدیدی علاوه بر آن چیزی که درگیر آن بودند بنماید.
پس توصیه ما این است برای اینکه مشکلات دیگری گریبان گیرتان نشود و با دریافت پیش پرداخت از شما، کار سند شما را پیگیری ننمایند با مراکز معتبر قرارداد بسته و سند اجاره ای خود را با خیال راحت دریافت نموده و شاهد آزادی عزیزانتان باشید.

قیمت اجاره سند

برآورد به عواملی مانند نوع و ارزش سند و همچنین مدت زمان اجاره بستگی دارد. معمولا مراجع یا افرادی که سند مورد نیاز را تهیه می کنند، درصدی متعارف نسبت به سند و نوع جرم ارتکابی فرد زندانی در نظر می گیرند. که این درصدها با توجه به مدت اجاره و مبلغ متفاوت است.

اجاره سند برای زندانی

نکته مهم و قابل توجهی که شرط اصلی در این زمینه است این است که برای اجاره سند به هیچ شخص یا مرکز ناشناخته ای مراجعه نکنید. و باید مراکز و افراد معتبر را شناسایی و به آنها مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است در دام افرادی بیفتید که با وعده های دروغین شما را فریب می دهند و کلاهبرداری می کنند. به این ترتیب نه تنها مشکل حل نمی شود، بلکه یک مشکل دیگر نیز به مشکلاتتان اضافه می شود.

فرآیند اجاره سند

این مراحل ممکن است برای هر نوع پرونده، شهر و دادگاه مورد تقاضا شرایط خاصی داشته باشند اما برخی از مراحل در همه آنها یکسان است. از جمله این مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراجعه حضوری به دفتر و نوشتن قرارداد مربوطه
  • تحویل سند
  • ارائه نیابت

و ادامه مراحل که بستگی به نوع کار مورد نظر یعنی اجاره سند برای زندانی دارد و مراحل خاص خود را دارد که می توانید با مراجعه به دفتر آگاهی لازم را دریافت کنید.

اجاره سند برای متهم یا زندانی

اگر شخصی به هر دلیلی احضاریه به دادگاه دریافت کند از همان ابتدا و قبل از رسیدگی نهایی به پرونده متهم نامیده می شود. در این مدت در صورت احراز شرایط پرونده می تواند با اجاره سند آزاد شود. اما میزان وثیقه بستگی به تصمیم قاضی و نوع پرونده دارد. و پس از اعلام نظر قاضی با ارائه میزان سند مقرر و رعایت شرایط می توان فرد را آزاد کرد.
اما در صورتی که یا وثیقه مورد نیاز را نداشته باشد و پرونده به گونه ای باشد که امکان استفاده از سند ملکی یا وثیقه وجود داشته باشد، فرد می تواند اقدام به اجاره سند کند. در واقع می توان گفت یکی از موارد استفاده از اجاره سند، ضمانت زندانی یا متهم است که با تحویل آن می توان با شرایطی متهم را آزاد کرد. در برخی موارد می توان از سند برای دریافت مدت معینی مرخصی نیز استفاده کرد.

اجاره سند فوری

با تکیه بر تجربه و تخصص گروه ما، در کمتر از 72 ساعت شاهد آزادی عزیزانتان خواهید بود. ما در کنار شما هستیم تا با خیالی آسوده به آغوش عزیزانتان بازگردید. گروه ما با چندین سال سابقه و صدها پرونده موفق در زمینه اجاره سند تا لحظه آزادی زندانی در کنار شما خواهند بود.
اجاره سند اقدامی است که فرد می تواند با اجاره و ارائه آن به دادگاه برای خود شرایطی ایجاد کند تا فرصت رفع اتهام و پیگیری را پیدا کند. بسیاری از افراد از اجاره و همچنین ارائه چنین خدماتی توسط مراکز مختلف اطلاعی ندارند. از این رو مجموعه ما به عنوان یکی از معتبرترین مراجع اجاره اسناد در سراسر کشور، در تلاش است تا گامی موثر در جهت ایجاد آسایش برای خانواده های محترم زندانیان بردارد.

اجاره سند برای مرخصی زندانی

زندان رفتن همیشه مشکلات خودش را دارد. اما قوانینی وجود دارد که طبق آن زندانیان می توانند در دوران محکومیت خود به مرخصی بروند. البته همه افراد مشمول این قانون نیستند و برای دریافت مرخصی باید شرایطی داشته باشند.
در صورتی که زندانی مورد نظر تمامی شرایط را داشته باشد و امتیاز لازم را کسب کند به مرحله دریافت مرخصی می رسد و این مهم ترین مرحله در نظر گرفته می شود. در این مرحله باید وثیقه یا سند مناسب ارائه کنند و با ارائه این سند مجاز به دریافت مرخصی خواهند بود. نکته حائز اهمیت این است که حتی اگر زندانی از نظر سوابق، رفتار و…… در زندان با جلب نظر مقام قضایی واجد شرایط مرخصی باشد، باز هم برای دریافت مرخصی نیاز به ارائه وثیقه و سند دارد.

معرفی وثیقه و سند مهمترین شرط دریافت مرخصی زندانی تلقی می شود. پس اگر فردی در زندان باشد و با تمام اخلاق و رفتار شایسته، بدون داشتن مدرک نمی تواند به مرخصی برود.

پس اگر فکر می کنید در صورت نداشتن سند نمی توانید از این مزایا بهره مند شوید، با مجموعه ما تماس بگیرید.
مجموعه ما در اجاره سند دارای مشاوران و کارشناسان بسیار مجرب می باشد تا بتوانید به راحتی سند مورد نیاز خود را اجاره کرده و از تمامی مزایای قانونی سند بهره مند شوید.
گاهی اوقات این مرخصی اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا در زندگی شخصی زندانی بسیار مهم است.
بنابراین باید کارهای گرفتن مرخصی در کمترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. گروه ما به شما این اطمینان را می دهد که مشکل شما در کمترین زمان ممکن پس از تماس و نهایی شدن تصمیم شما حل خواهد شد.
در واقع به نوعی با اجاره سند می توانید به فرد این فرصت را بدهید که زودتر کار خود را سامان دهد و سریعتر به نتیجه دلخواه برسد.

مشاوره و بررسی اولیه پرونده متهم

اگر قصد اجاره وثیقه برای زندانی و متهم یا مرخصی از زندان را دارید، اولین قدم بررسی وضعیت پرونده، عنوان اتهام و شدت جرم است و در صورت امکان می توانید اقدام کنید. برای عقد قرارداد اجاره وثیقه از طریق موسسه تهران بزرگ.

مرحله اول
انعقاد قرارداد اجاره

برای اجاره ودیعه برای شعبه باید با موسسه تهران بزرگ قرارداد ببندید، در قرارداد مذکور مواردی از قبیل مدت ودیعه، مبلغ اجاره، ضمانت، نحوه انجام کار، نحوه تمدید. سپرده و غیره

مرحله دوم
بازداشت کارشناس و قرار وثیقه

صاحب سند پس از احراز قطعیت تصمیم شما مبنی بر اجاره وثیقه، با همراه داشتن اصل مدارک به دادسرا یا دادگاه مراجعه و کارشناس نامه و بازداشت وثیقه را از مرجع قضایی دریافت می کند. معمولا این مرحله بین 1 تا 3 روز طول می کشد.

سطح سوم
اخذ ضامن و پرداخت اجاره بهای ودیعه

در این مرحله ارزش اموال توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین و پس از اخذ نظر کارشناسی وثیقه آماده بازداشت می شود. چک و سفته ضمانت نامه زندانی را به صاحب ضمانت نامه انجام دهید.

مرحله چهارم
تودیع وثیقه و اخذ آزادنامه

پس از پرداخت و اخذ ضمانت نامه معتبر، مالک نسبت به دستگیری و تودیع وثیقه به مرجع قضایی اقدام و نامه آزادی متهم از زندان توسط مقام قضایی صادر می شود. خانواده متهم با در دست داشتن این نامه می توانند متهم را از زندان آزاد کنند.

مرحله پنجم
اوراق اجاره برای دادگاه و دادگاه

صاحب ملک می تواند با اجاره سند ملک خود به عنوان وثیقه در دادگاه مبلغ قابل توجهی از متهم و خانواده متهم دریافت کند. صاحب سند که در اصطلاح عامیانه ضامن نامیده می شود، کمیسیون خود را با ارائه وثیقه ملکی و توقیف وثیقه ملکی خود معادل ارزش حکم صادره در همان ابتدا دریافت می کند. مانند چک و سفته یا اموال غیرمنقول متهم به عنوان ضمانت.

طبق اموال مختلفی می تواند به عنوان وثیقه برای آزادی مورد استفاده قرار گیرد که عبارتند از: وجه نقد، ضمانت نامه بانکی، اموال منقول، اموال غیرمنقول، جواز کسب، ضمانت یا فیش قانونی. لازم به ذکر است که نگهداری وجه نقد توجه و امنیت بالایی را می طلبد و واریز ضمانت نامه بانکی به دلیل اینکه کارمزد زیادی دارد مشکل است. همچنین سپردن اموال منقول مستلزم مکانی برای حفاظت است و مراجع قضایی به راحتی نمی توانند چنین مکانی را تهیه کنند. از اموال منقول نیز می توان به عنوان وثیقه استفاده کرد، اما چون در وثیقه باید مال به طور کامل توسط مقام قضایی توقیف و توقیف شود، نگهداری این اموال برای مراجع قضایی آسان نیست. بنابراین از نظر دادگاه بهترین نوع وثیقه سند ملکی، ضمانت نامه و جواز کسب است.

اجاره سند برای آزادی زندانی

مراکز مختلفی با ارائه خدمات اجاره سند این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا از خدمات دریافت اسناد اجاره برای مواردی مانند اخذ مرخصی زندانی، آزادی متهم و و … بهره مند شوند. همچنین کارشناسان آنها به طور دقیق کلیه اسناد و مدارک لازم را جهت بررسی توسط ادارات مربوطه جمع آوری می کنند. تا همه چیز را در زمان مشخص شده تحویل دهند و مشکلی پیش نیاید.
افراد می توانند جهت دریافت خدماتی مانند اجاره سند از اقصی نقاط کشور از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس گرفته و در خصوص مشکل خود مشاوره بگیرند و در نهایت با مراجعه حضوری به دفتر و ارائه مدارک لازم، سند را دریافت کنند.

اجاره سند برای وثیقه

  • در کلمه وثیقه به عنوان ضمانت برای زندانی ذکر شده است تا شما با در اختیار قراردادن سند ملکی مراتب آزادی او را فراهم سازید.
  • اجاره سند ملکی برای وثیقه زندانی بهتر است مسکونی و در همان شهری که پرونده در آن مطرح است.
  • اجاره سند ملکی در تهران به دلیل تقاضا و سرعت بالا در کار و اصرار و تاکید برخی قضات بر سند ملکی تهران گرانتر است. اما زودتر و سریعتر انجام خواهد شد.
  • اجاره وثیقه ملکی در تهران تا حدودی گرانتر از اجاره وثیقه ملکی در کرج است. این در حالی است که سند اجاره در شهرستان ها بسیار ارزانتر از تهران و کرج است.

اجاره سند در تهران برای یک زندانی تا حدودی دشوارتر از شهرستان است. زیرا معمولا به دلیل سخت گیری صاحبان وثیقه در پذیرش ضمانت نامه و ضامن، اجاره سند در تهران دشوارتر است. اجاره سند در تهران به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم اسناد تهران و همچنین کوتاه بودن مدت زمان بررسی و بازداشت اسناد، متاسفانه نسبت به اجاره سند در شهرهای دیگر هزینه بیشتری دارد.
اجاره سند برای وثیقه مستلزم تضمین و ضمانت کافی برای ضامن است. برای اجاره سند در تهران و شهرستان ها عجله نکنید و حتما به گروهی از وکلایی که قبلا کار اجاره سند را انجام داده اند مراجعه کنید.

اجاره سند برای وثیقه زندانی

اجاره اسناد برای زندانیان و متهمان امروزه به دلیل افزایش قیمت ملک و عدم توانایی مردم برای خرید ملک بسیار رایج شده است. اگرچه اجاره سند نسبتاً گران است، اما خانواده متهم یا زندانی چاره ای جز اجاره سند ندارند. ارائه سند برای آزادی زندانی نیاز به تایید دادستان و مسئول زندان دارد. اما اجاره سند در دادسرا مستلزم نظر مثبت بازپرس یا دادیار و در دادگاه نیاز به تایید دادگاه دارد.
سند اجاره ای را حتما از مراکز معتبر تهیه کنید. گروه وکلایی ما به عنوان یکی از مراکز، در اجاره سند به شما کمک می کند. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید از مشاوره حقوقی ما نیز استفاده کرده و حتی برای وکالت درخواست وکیل دهید.
اجاره سند در گروه ما بسیار تخصصی و بر اساس تجربه می باشد. برای اجاره سند حتما از خبره استفاده کنید و فراموش نکنید که موسسه ما متخصص در امور سند و اجاره آن می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا