مطالب کسب و کار

جذاب‌ترین استایل‌ها با هودی؛ چطور با هودی استایلی خاص بسازیم؟

جذاب‌ترین استایل‌ها با هودی؛ چطور با هودی استایلی خاص بسازیم؟

هودی نوعی گرمکن کلاه دار است که در جلو بسته می شود و زیپ یا دکمه ندارد. اگرچه هودی می تواند استایلی اسپرت به شما بدهد، اما می تواند در عین حال بسیار شیک و مد روز نیز باشد. می توانید هودی را با لباس های مختلف بپوشید و استایل پاییزی و زمستانی ایجاد کنید، اما باید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید. هودی یکی از لباس هایی است که به دلیل راحتی و کاربردی بودن، مورد استفاده افراد در هر سن و سبکی قرار می گیرد. هودی ها معمولاً از پارچه دورس یا پارچه های مشابه ساخته می شوند که بسیار سبک و در عین حال گرم هستند. سبک هودی در بین خانم ها و آقایان به خصوص نوجوانان بسیار محبوب است و معمولا افرادی که به لباس های اسپرت علاقه دارند و یا از سبک خاصی پیروی می کنند به هودی توجه ویژه ای دارند.

روش های مختلف ساخت مدل هودی

هودی ها یک استایل بسیار مناسب برای فصل پاییز و زمستان هستند و در یک چشم به هم زدن ست جذابی را برای شما می سازند. معمولا هودی های خوش فرم به گونه ای هستند که می توانید زیر آن ها لباس دیگری بپوشید و روی آن ها از کت، بارانی یا کاپشن زمستانی استفاده کنید و این باعث می شود برای تهیه انواع لباس های زمستانی گزینه مناسبی باشند. به طور کلی الگوهای مختلفی برای ساخت مدل های هودی وجود دارد. از جمله این الگوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هودی به شکل ساده

یکی از سبک های هودی این است که آن را به تنهایی با یک شلوار جین یا کتان ست کنید. این سبک بسیار ساده و راحت است و معمولا به عنوان یک استایل روزمره استفاده می شود. کتانی سفید می تواند گزینه خوبی در کنار هودی و شلوار شما باشد. همچنین می توانید از یک کیف کوچک برای ساده نگه داشتن استایل استفاده کنید.

مدل هودی با کت چرم

اگر به دنبال یک استایل منحصر به فرد و خاص با هودی هستید، می توانید یک کت چرم روی هودی خود بپوشید. استفاده از کت های چرمی با هودی به افراد استایلی شبیه به نوع راک می دهد. (بیشتر بخوانید: آشنایی با استایل راک) همچنین پوشیدن شلوار راسته می تواند به خوبی مکمل این استایل راک باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به استایل های رسمی یا نیمه رسمی دارید، می توانید از ترکیب هودی و کت چرم استفاده کنید.

ست کردن هودی با کت جین

کت های جین از جمله مناسب ترین گزینه ها برای ساخت استایل هودی در پاییز هستند. پوشیدن این کت ها روی هودی جلوه ای بسیار جذاب و زیبا به استایل فرد می دهد. به طور معمول کت های جین آبی گزینه مناسب تری به حساب می آیند، زیرا این رنگ را می توان به راحتی با رنگ های دیگر ست کرد. استفاده از شلوار لی مشکی یا شلوار جین و شلوار باریک گزینه مناسبی برای این استایل است. برای کفش هم می توانید از نیم بوت های ساده یا کتان سفید استفاده کنید.

هودی با کت ساده

یکی از روش های استایل با هودی استفاده از کت های پاییزی است. شاید فکر کنید که ست کردن کت با هودی کمی عجیب است، اما این ترکیب یک استایل کژوال هوشمند ایجاد می کند که می توانید آن را در موقعیت های نه چندان رسمی بپوشید. می توانید هودی را با یک کت تک و شلوار به سبک مامان ست کنید. همچنین می توانید جوراب هایی به رنگ کت خود بپوشید و سادگی استایل را بشکنید. کفش های کتانی و کفش های کتانی نیز گزینه های خوبی برای ست شدن این سبک با هودی هستند. سعی کنید رنگ هودی را با کت هماهنگ کنید. به عنوان مثال، می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که با یکدیگر همخوانی دارند، مانند آبی و خاکستری یا خاکستری و سبز تیره. بهترین کفش برای این سبک، نیم بوت های معمولی یا چکمه های چلسی است. اگر می خواهید هودی را با ژاکت بپوشید، بهتر است از هودی های حجیم استفاده نکنید.

هودی با کت

در این نوع استایل می توانید در فصل زمستان زیر کت خود هودی بپوشید. ترکیب هودی و کت یکی از بهترین استایل های زمستانی است که به یک ترند تبدیل شده است و بسیاری از علاقه مندان به مد از این استایل کژوال هوشمند استقبال می کنند. هنگام ست کردن یک هودی با لباس های مختلف، باید جسور باشید و از ترکیب لباس های رسمی مانند کت با لباس های راحتی مانند هودی نترسید. در این نوع استایل بهتر است از شلوارهای گشاد استفاده کنید و بین رنگ قسمت های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید. همچنین می توانید از چکمه های توری یا بلند به عنوان کفش استفاده کنید.

نکاتی برای ساخت مدل هودی

از آنجایی که در سال های اخیر استفاده از هودی در فصل سرد مد شده است، افراد باید نکاتی را در مورد استایل خود در نظر بگیرند تا با استفاده از این نکات ترکیبی زیبا ایجاد کنند. در قسمت زیر به بررسی نکاتی در رابطه با پوشیدن و ست کردن انواع لباس با هودی می پردازیم:

  • همیشه به کفش های خود توجه کنید. چون هودی استایل رسمی به شما نمی دهد، بهتر است از نیم بوت یا کفش اسپرت استفاده کنید.
  • برای ایجاد استایل زیبا با هودی مدل های مشابه را ببینید و دنبال کنید.
  • هنگام ست کردن هودی به جنس و رنگ لباسی که ست می کنید توجه کنید.
  • برای گرمتر ماندن در فصل زمستان از کلاه مخصوص به همراه ست هودی خود استفاده کنید.
  • می توانید هودی خود را با عینک آفتابی و لوازم جانبی مانند گوشواره مدل دهید.
  • برای داشتن ظاهری شیک تر، مدل هودی ساده را با لباس بیرونی لایه بندی کنید.
  • استفاده از طرح‌های هودی که جلو بسته می‌شوند، هوشمندانه‌تر از طرح‌های هودی زیپ‌آپ است.
  • برای اینکه استایل شما تکراری نباشد، هودی با ست های مختلف بپوشید.
  • برای ایجاد یک استایل شیک، از کت جین یا چرمی با هودی استفاده کنید.
  • هرگز از هودی های خیلی گشاد یا بلند برای هماهنگی با لباس های دیگر استفاده نکنید.

منبع : https://shanelqeshm.com/

دکمه بازگشت به بالا