عمومیمطالب کسب و کار

کفپوش فومی مهدکودک طرح سیرک؛ بازی با کمترین خطر برای کودک

محتوای این مطلب پنهان

سرسره های مهیج و مخاطره آمیز، چشم انداز جادویی و باورنکردنی اقیانوسی از خاطرات باارزش، غواصی در آب های عمیق افزایش دهنده آدرنالین، چهره های خندان و قلمرو بانشاط و خارق العاده سواحل جادویی. این عوامل به همراه بسیاری از عوامل دیگر، منجر به سفری سراسر از شادی و خوشحالی به سوی چشم انداز بی نظیر شهربازی ها می شود. در مقاله زیر به معرفی ۳۰ مورد از بهترین شهربازی های دنیا می پردازیم.

کفپوش مهد کودک فومی طرح سیرک، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشاندن سطوح سخت مانند سرامیک، سنگ و … در اتاق کودک است. این محصول با طراحی منحصر به‌فرد نه‌تنها مانع از آسیب‌ رسیدن به کودک در حین تحرک و بازی می‌شود، بلکه سبب سرگرمی، نشاط و آموزش او نیز خواهد شد.

جهت کسب مشاوره در خصوص  و راه اندازی آن می توانید با شماره   تماس بگیرید

شماره 1 بهترین شهربازی های دنیا :

استودیوی یونیورسال، جزیره سنتوسا، سنگاپور- دنیایی از ماجرا

انجمن جهانی اقامتگاه ها و پارک ها، این پارک را «یکی از بهترین شهربازی ها در آسیا» نامگذاری کرده است چرا که ۲۴ جاذبه در ۷ حوزه شامل هالیوود، نیویورک، شهر داستان های علمی تخیلی، سرزمین خیلی خیلی دور، ماداگاسکار، دنیای گم‌شده و مصر باستان در آن قرار گرفته است. فهرست با ارزشی از کهکشان جنگ ستارگان، شکارچی گنج، چرخ و فلک کوچولوها، پرواز در اطراف جنگل، صخره نوردی و ماجراهای ۴ بعدی شرک ، نقطه عطفی بر فراز سفر فراموش نشدنی به رویاهای جالب است. مناطق تماشایی، آنچنان فضای خاصی به پارک می بخشد که آن را تبدیل به یکی از بهترین ها در نوع خود کرده است و مطمئنا این پارک، یکی از بهترین شهربازی ها برای کودکان است.

شماره 2 بهترین شهربازی های دنیا :

استودیوی هالیوود دیزنی، اورلاندو، فلوریدا- پادشاه هیجان

این شهربازی مخصوص فیلم های کلاسیک هالیوود که از دهه ۳۰ تا ۴۰ میلادی منبع الهام بوده، پادشاه ماجراجویی با احساسات واقعی است. ۶ حوزه بلوار هالیوود، دریاچه ی اکو، خیابان های آمریکا، استودیوی انیمیشن کورت یارد و پیکسار، تجربه هایی دیدنی و خارق العاده هستند. نمایش های مهیج صحنه ای، تورهای خصوصی شگفت انگیز، چشم اندازی از پادشاه جادو، پرواز فضایی سه بعدی شبیه سازی شده، جاذبه های موضوعی داستان اسباب بازی،  رقابت در بزرگراه های تاریک در مسیری چسبناک تا آلات موسیقی سنگی رستوران های هوایی شگفت انگیز و تجربه خوردن شامی هیجان آور در این رستوران ها، بی‌تردید این پارک را به یکی از بهترین شهربازی ها برای خانواده ها تبدیل کرده است.

شماره 3 بهترین شهربازی های دنیا :

دیزنی لند، پاریس، فرانسه – اقامتگاه تفریحی

جاذبه های کلاسیک، نمایش های رقص نور سرگرم کننده و فراموش نشدنی و آتش بازی، موضوعاتی باورنکردنی شامل کوهستان بزرگ رعد، دزدان دریایی کارائیب، منفجرکننده های کهکشانی باز لایت یر، و “این یک دنیای کوچک است”، تنها بخشی از عناصر خارق العاده بی شماری هستند که نباید هنگام وارد شدن به پربازدیدترین شهربازی در تمام اروپا، یعنی دیزنی لند پاریس، فراموش شوند. مجموعه های سرگرمی، تور موزیکال جاذبه های جهانی، سواری بر ترن هوایی، مرکز خرید و رستوران و مکان هایی برای تفریح و سرگرمی، این پارک را به یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده تبدیل کرده و بدون شک بازدید شما از این پارک بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :

شماره 4 بهترین شهربازی های دنیا :

پارک اروپا، آلمان – سرزمین داستان های جن و پری

نشریه ساندی تایمز بریتانیا این پارک را به عنوان بهترین شهربازی برای کودکان و خانواده ها در اروپا برگزیده است. پارک اروپا، قصر داستان های جن و پری است که شما را به سفری واقعی از جهان و هر پدیده ای که در میان آن قرار گرفته می برد. این پارک که نمایش دهنده ی ۱۲ کشور اروپایی است، در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار (۸۰۹ هزار و ۴۰۰ متر) احداث شده و همه چیز از هنر، فرهنگ، سبک زندگی و معماری را به شکلی صحیح بازسازی کرده و شبیه ساز معجزه های خارق العاده است. سوار شدن بر ترن هوایی در میان خانه های شکارچیان و سرزمین پریان، ماجراجویی در میان دیوها، دزدان دریایی و آدم خوارها، سرسره های وحشی آب ، نمایش حیوانات، خیمه شب بازی، نمایش لیزری موسیقی، رژه ها و سیرک ها به همراه غذا و نوشیدنی های مناسب، این پارک را به مکانی برای یک خوش گذرانی واقعی تبدیل کرده است.

شماره 5 بهترین شهربازی های دنیا :

بندر اونتورا، اسپانیا – ماجراجویی های کارائیب

بندر اونتورا یکی از بارزترین شهربازی های اروپاست که در قلب کاستا دورادا جای گرفته است. این پارک موضوعی،  ارتباط مجذوب کننده ای است که شما باید درحین کشف تمام دنیای سرگرمی، آسودگی و خوراکی تجربه کنید. این حوزه ها براساس تمدن تاریخی( مدیترانه ای، غرب دور، مکزیک، چین، و پلینزی ها) و خیابان سسمی (سِسِمی استریت) به همراه شگفتی هایی شامل پادشاه خاجونای شگفت انگیز و مرتفع ترین سرسره ها در اروپا، بازدید از پارک را به سفری ارزشمند برای خانواده و دوستان تبدیل کرده است. اقامتگاه ها، اجراهای هنری و نمایش رقص نور، باعث جذابیت بیشتر این کارناوال مجذوب کننده شده است.

شماره 6 بهترین شهربازی های دنیا :

گاردالند، ایتالیا- سرزمین خیالی ها

مجله فوربز این شهربازی را در رده ی پنجم برترین شهربازی های دنیا قرار داده که در شمال غربی ایتالیا واقع شده و سفری شگفت انگیز برای هرکسی است. زندگی دریایی گاردالند، هتل گاردالند و دریاچه گاردالند جذابیت های اصلی در میان دیگر کارناوال ها هستند. جاذبه های مکانیکی، چشمه آب موضوعی، تجهیزات سواری مهیج شامل توفان آبی، جانورشکاری، کوه جادو، ماجرای سرخ چوب و فراموشی- حفره سیاه، بازدید از این پارک را به سفری ارزشمند تبدیل کرده و به شما اجازه می دهد تا شیرجه ای عمیق تر به دریای اکتشافات داشته باشید و با شروع یک ماجراجویی خارق العاده رویاهایتان به واقعیت تبدیل شوند.

مطلب پیشنهادی :

شماره 7 بهترین شهربازی های دنیا :

باغ های تیوولی، کپنهاگ، دانمارک – کاروان خوش آهنگ

باغ های تیوولی(یا ساده تر تیوولی) در کتاب های مختلفی همچون «تعداد ستاره ها» نوشته لوییس لوری نام برده شده و دومین شهربازی قدیمی در حال فعالیت در دنیاست و یک شهربازی معروف و باغی دلپذیر در کپنهاگ دانمارک است. پس از دیزنی لند پاریس، پارک اروپا و افتلینگ، تیوولی سالانه ۴ میلیون و ۳۳ هزار بازدیدکننده را جذب می کند و تبدیل به بهترین شهربازی برای کودکان در اسکاندیناوی شده است. این پارک، کارناوال های پرحرارت و جاذبه هایی شامل ساختمان های عجیب و غریب از شرق خیالی، سالن تئاتر، سکوهای مخصوص ارکستر، رستوران ها و کافه ها، باغ های گل و تجهیزات سرگرمی مکانیکی همچون قطار سریع السیر اودین، برج طلایی، سرگیجه، ماشین های ضربه ای، کاراوان و عقاب دارد. آتش بازی های طراحی شده، ارکستر سمفونی تیوولی، دالان های سرگرمی، فستیوال تیوولی، آکواریوم تمیز و تجهیزات سواری خردسالان، باغ های تیوولی را تبدیل به مکانی ارزشمند برای اکتشاف در کنار خانواده و دوستان کرده است.

شماره 8 بهترین شهربازی های دنیا :

والیبی، بروکسل، بلژیک – دنیای اعتیادآور

شماره 9 بهترین شهربازی های دنیا :

ساحل دلپذیر، بلک پول، بریتانیا – روزی با نشاط بیرون از خانه

ساحل دلپذیر بلک پول به عنوان یکی از بهترین شهربازی ها در بریتانیا شناخته می شود و یکی از مکان های ایده آل برای گذراندن یک روز خارج از خانه به همراه خانواده است که دارای تجهیزات سواری هیجان انگیز موضوعی، جاذبه ها و نمایش هایی است. نمایش های افسانه ای سرگرم کننده همچون یخ داغ، کریگ کریستین کن وبستر و سیرک وحشت سواری های شگفت انگیز در سرزمین نیکلدان، و بخش خارق العاده و جذاب ترن های هوایی چرخان، بیگ وان، بیگ دیپر، القاء، سالن پذیرایی خدای اودین(افسانه شمال اروپا)، انفجار یخ و آخرین نسخه نیروی هوایی پیکان های قرمز به همراه نمایش های جذاب و تخفیفات حیرت آور، این پارک را تبدیل به یکی از بهترین شهربازی ها برای داشتن یک روز خاطره انگیز در کنار خانواده کرده است.

شماره 10 بهترین شهربازی های دنیا :

پراتر، وین، اتریش – ماجرای کشور کوچک

پراتر دارای ترن های هوایی مهیج، قطار شبح وار ارواح و انواع جاذبه های دیگر است و یک شهربازی عمومی بزرگ در وین اتریش است. فضای تشکیل دهنده این پارک مدرن ابتدا در سال ۱۱۶۲ هنگامی که امپراتور فردریک اول، زمین آن را به خانواده ای اشرافی به نام دی پراتو اهدا کرد، شکل گرفت. تجهیزات سواری هیجان انگیز شامل ماشین های ضربه ای، قطار ارواح، موش وحشی و توربو، احساسات شادی بخش را در انسان تقویت می کنند. در خیابان پراتر یک سیاره نما و موزه به همراه یک کشور کروی کوچک نامتعارف به نام جمهوری «کوگل موگل» ساخته شده و با انبوهی از درختان شاه بلوط رو به بالا پر شده و منزل بسیاری از طرفداران دوی سالانه ماراتن وین در این خیابان است.

مطلب پیشنهادی :

شماره 11 بهترین شهربازی های دنیا :

برج های آلتون، بریتانیا – سفر به سرزمین خیالی ها

برج های آلتون بریتانیا در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد و یک جاذبه ماجراجویانه است. برج های آلتون شامل یک شهربازی، پارک آبی و یک مجموعه هتل به همراه اتاق های استراحت و درمان در استفوردشایر انگلیس است. موضوعات دریای کارائیب گرمسیری ، لوله کش های پارک، منفجرکننده قوی آب های ساحلی و تجهیزات سواری مکانیکی هیجان انگیز به خصوص لبخند زن، کهکشان، انتقام، فراموشی، رودخانه پرسرعت کنگو و توپ چرخشی غژغژ کننده، تجربه سفری فراموش نشدنی از سرگرمی و رویاپردازی را به ارمغان می آورد.

شماره 12 بهترین شهربازی های دنیا :

سرزمین لگو، بیلاند، دانمارک – لگوی پرپیچ و خم

یک سرزمین کوچک هیجان انگیز و دنیایی شگفت انگیز که به طور کامل از آجرهای لگو ساخته شده، « سرزمین لگوها» در دانمارک است. تجربه های تعقیب روح در آینه جادویی پرپیچ و خم، دیدار با دانشمندان دیوانه و روبرو شدن با آزمایش های دیوانه کننده آنها که باعث معلق شدن شما و خانواده تان و پیوند دوباره با تمام فعالیت های مطلوب مورد علاقه شما در سرزمین لگوها، تنها بخشی از ایده های ماجراجویی است که روز شما را سرشار از سرگرمی و هیجان می کند. این فعالیت های سرگرم کننده، سرزمین لگوها را به یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده برای کودکان تبدیل می کند. خانه شکار ارواح، خون آشام ها و پول هایی که بر روی همه آنها ریخته می شود، ماشین وحشت آور مخصوص حرکت روی برف که شما با آن می توانید بسیار سریع در سرزمین قطبی حرکت کنید، قایق سبک لگویی، مسابقه دهنده های اکس تریم، سواری بر روی الوار، قایق دزدان دریایی، قطار معدن و چند کشتی دیگر مخصوص خردسالان و تجهیزات سواری خانوادگی، همگی باعث انجماد خون در رگها و بالا رفتن ضربان قلب می شود.

شماره 13 بهترین شهربازی های دنیا :

افتلینگ، هلند – جادوی باورنکردنی

افتلینگ در سال ۱۹۵۲ افتتاح شد و یک شهربازی منحصر به فرد با موضوع خیالی و جاذبه های پرحرارت و کارناوال های مربوط به داستان های باورنکردنی است. جاذبه های افتلینگ به راستی جادوی تمام فصول را تسخیر می کند و لحظات یادآوری با ارزشی را می سازد و براساس عناصری از افسانه ها و داستان های قدیمی، داستان های باورنکردنی و افسانه های قومی و اجدادی هستند. مرد هلندی پرواز کننده، پینوکیو، تفرجگاه ساحلی پولکا، هاف مون، بارون۱۸۹۸، فاتا مورگانا و راولین، تنها تعدادی از تجهیزات سواری مکانیکی بیشماری هستند که باعث سرگیجه شما می شوند. عواملی همچون ازدحام جمعیت در نمایش های مهیج پارک، سُر خوردن در دنیای جادویی پری ها و سفری رویایی به راولجین و بزرگترین نمایش آبی در اروپا، باعث زیبایی دلپذیر و کارناوال های مهیج و رویایی افتلینگ می شود.

شماره 14 بهترین شهربازی های دنیا :

پادشاهی جادوی دنیای والت دیزنی، دریاچه بی، فلوریدا – سلطنت دیزنی

والت دیزنی شادترین مکان روی زمین و جایی است که ارواح به سمت دنیای حیرت آور دوران کودکی می روند و زندگی با رویارویی جادویی با شخصیت های محبوب دیزنی برای شما، شیرین می شود. پادشاهی جادوی والت دیزنی، احترام به فلسفه و زندگی والتر الیاس دیزنی و استعدادها و فداکاری های موسسه والت دیزنی است. سرزمین ماجراجویی، سرزمین مرزی، مربع آزادی، سرزمین خیالی، سرزمین فردا و قصر سیندرلا باعث می شود رویاها در کارناوال ماجراجویی، سوار بر جادو شوند.https://baafoam.com/

شماره 15 بهترین شهربازی های دنیا :

سرزمین کوهستانی فوجی-کیو ، ژاپن – ساحل باشکوه

سرزمین کوهستانی فوجی-کیو در نزدیکی کوهپایه فوجی و در اطراف پارک ملی زیبای فوجی هاکونی ایزو واقع شده و بهترین شهربازی ژاپن برای کودکان و خانواده هاست و رکورد جهانی تجهیزات سواری را در اختیار دارد. فوجی-کیو دارای تجهیزات سواری مکانیکی لرزان برای افراد شجاع و تجهیزات سواری موضوعی پارک است که خانواده ها می توانند از آن لذت ببرند، و دارای جاذبه های حیرت آوری همچون فوجی یاما، ایجانایکا، توندمونای، تنتکومای، برج درخشان و اماکن پرپیچ و خم مختلف و اتاق های پازلی است.

شماره 16 بهترین شهربازی های دنیا :

استودیوی یونیورسال، اوزاکا، ژاپن – کارناوال جایزه

ان بی سی یونیورسال، مالک و گرداننده ی یکی از چهار شهربازی استودیوی یونیورسال است و این استودیو در اوزاکا، با حدود سالانه ۸ میلیون بازدیدکننده، همچنان در میان موفق ترین شهربازی ها در تاریخ است. استودیوی یونیورسال منزلگاه دنیای جادوگری هری پاتر است و این شانس را به طرفداران پاتر می دهد تا دنیای واقعی جادو و جادوگری را تجربه کنند. این استودیو همچنین با موضوعات مرد عنکبوتی و بازگشت به آینده، برای مردم آمریکا و نیز با موضوعات هلو کیتی، نینتندو و ترمیناتور برای سینما و تلویزیون ژاپن، مایه افتخار است. یک تجربه واقعی و زنده در پشت درهای استودیوی یونیورسال اوزاکا انتظار شما را می کشد.

شماره 17 بهترین شهربازی های دنیا :

سرزمین لگو، کارلزبد، کالیفرنیا-دنیای لگو

سرزمین لگوی کالیفرنیا در سال ۱۹۹۹  و یکی از بهترین شهربازی ها برای خانواده ها و دارای یک شهربازی ، پارک مینیاتوری و آکواریومی براساس برند اسباب بازی های لگویی است. نمایش های باشکوه اجراشده با استفاده از ساختمان های اسباب بازی، هر فردی از جمله طراحان اسباب بازی لگو را متحیر و شگفت زده می کند. از گردش در لاس وگاس تا آسمان خراش های نیویورک، از ماشین های کوچک در آموزشگاه رانندگی نوجوانان ولوو تا ترن هوایی برای خردسالان ماجراجو، همه و همه از آجرهای لگویی ساخته شده و تجربه ارزشمند سرگرم کننده ای خواهد بود.

شماره 18 بهترین شهربازی های دنیا :

دنیای ایسل، بمبئی، هندوستان – دریایی از رویاپردازی

دنیای ایسل  در حومه شهر بمبئی واقع شده و بزرگترین شهربازی هندوستان و نیز بزرگترین پارک آبی موضوعی آسیا است. در این پارک انواع تجهیزات سواری مناسب برای افرادی از همه گروه های سنی شامل تجهیزات سواری مخصوص ۱۴ ساله ها، تجهیزات سواری مهیج بالابرنده آدرنالین مخصوص ۱۱ ساله ها و تجهیزات سواری نوجوانان ۱۵ ساله و نیز همتای آن، پادشاه آب، وجود دارد و کارناوالی خیره کننده برای همه است.

شماره 19 بهترین شهربازی های دنیا :

وندرلا، بنگلور – کاروان جادویی

یکی از معروفترین شهربازی ها در هندوستان وندرلا است که سفرهای جالب و هیجان انگیز با ترن هوایی، آن را تبدیل به مکانی خارق العاده برای تفریحات جالب و فریبنده کرده است. وجود تجربه های مختلف مربوط به دنیای واقعی و چرخ و فلک، این پارک را به یکی از معروفترین شهربازی های جهان تبدیل کرده است.

شماره 20 بهترین شهربازی های دنیا :

گرونالاند، استکهلم، سوئد – رویاهای باورنکردنی

گرونالاند در جزیره جورگاردن و رو به دریا واقع شده و یکی از بهترین شهربازی ها برای کودکان در اروپا است. گرونالاند دارای بیش از ۳۰ جاذبه مختلف و مکان معروفی برای برگزاری کنسرت است و پیشینه آن به سال ۱۸۸۰ و دهه ۸۰ میلادی بر می گردد و موقعیت جغرافیایی پارک با ساختمان های مسکونی و تجاری قدیمی که قدمت آنها به قرن ۱۹ میلادی برمی گردد، باعث تبدیل این مکان به یک مکان منحصر به فرد شده است. جت لاین، ویلدا، ماسن، اینسین و واستین، تجهیزات سواری مکانیکی معروفی هستند که قلب را به تپش در می آورند.

شماره 21 بهترین شهربازی های دنیا :

دیزنی لند شانگهای، چین – شکار گنج

دیزنی لند شانگهای پارکی بسیار بزرگ و وسیع با مراکز خرید خیره کننده، رستوران ها و مراکز سرگرمی بی نظیر، نخستین اقامتگاه پارک دیزنی در سرزمین چین است. لذت های ماجراجویانه در این پارک شامل باغ تصورات، خیابان میکی، سرزمین فردا، کوه گنج و سرزمین خیالی است. قصر داستانی جادویی که بزرگترین قصر بین تمام دیزنی ها در دنیاست، تجهیزات سواری هیجان انگیز، تجهیزات آبی و نمایش رقص نور، سفر به این پارک را تبدیل به تجربه ای فراموش نشدنی کرده اند.

شماره 22 بهترین شهربازی های دنیا :

پارک آبی آکواونچر، دوبی – ماجراجویی های اقیانوسی

پارک آبی آکواونچر در میان برترین پارک های آبی در خاورمیانه و اروپاست و بهترین مکان برای داشتن یک تجربه سراسر شادی به همراه تجهیزات سواری مهیج و خارق العاده، سرسره های آبی و کارناوال های باورنکردنی است. تجربه فراموش نشدنی دیدن حیوانات بزرگ دریایی و زیستگاه آنها در آب های عمیق و تاریک در کنار مرکز خرید فوق العاده و رستوران های بی نظیر، بازدید از این پارک را تبدیل به تجربه ای گرانبها و ارزشمند کرده است.

شماره 23 بهترین شهربازی های دنیا :

دره شادی، شنزن، چین – دره شادکامی

یکی از حیرت آورترین و مهیج ترین شهربازی های چین، دره شادی، در شنزن چین مکانی منحصر به فرد برای افراد خواهان سرگرمی های مدرن و فناوری محور است. این شهربازی از ۹ موضوع مختلف شامل ساحل آفتابی، جنگل های شانگری لا، شهر معدن طلا و توفان سرخ تشکیل شده و مکانی ایده آل برای استفاده از تجهیزات سواری بسیار ماجراجویانه و کارناوال های جادویی است.

شماره 24 بهترین شهربازی های دنیا :

دنیای لوته، سئول – کشور ماجراجویی

دنیای لوته با ترکیب عالی ، محل ماجراجویی با احساسات واقعی است. تجهیزات سواری و جاذبه های مختلف در پیرامون این پارک همچون پیست اسکی روی یخ، سقوط ژایرو و سرزمین چرخش سریع و جادویی ژایرو، باعث هیجان بیشتر این پارک می شوند. این پارک معتبر کره ای در انتظار بازدید شماست.

شماره 25 بهترین شهربازی های دنیا :

شهربازی میدان برجایاتایمز، کوالالامپور، مالزی – دنیای شگفتی ها

شهربازی میدان برجایاتایمز، بزرگترین شهربازی سرپوشیده برای تمام فصول و تمام سنین و مقصد سرگرمی افراد بسیاری در منطقه و یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده در آسیا است. این پارک مقصدی حیرت انگیز برای داشتن تجربه ای سراسر از شادی برای خانواده هاست و دارای تجهیزاتی نظیر تئاتر کودکان، نمایش های سرگرمی، دنیای طرفداران کوزمو، تجهیزات سواری باغ خیالی و ماشین هایی با سوخت های گیاهی است. این پارک دارای دو بخش متفاوت است: میدان برجایاتایمز که ماجراجویی هایی فریبنده دارد، و کارناوال های مهیج که بازدید از پارک را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

شماره 26 بهترین شهربازی های دنیا :

لا راند، مونترال، کبک، کانادا – قصرهیجان انگیز

لا راند، دومین شهربازی بزرگ کانادا و در میان بهترین شهربازی ها برای کودکان و یکی از معروفترین مقاصد برای ماجراجویی و افزایش آدرنالین خون است. گروه شش پرچم مالک و گرداننده این پارک است و دارای تجهیزات سواری مکانیکی حیرت آور همچون بومرنگ، کبری، جالوت و دیو و همچنین برند جدید «خون آشام های عقب مانده» برای خانواده ها و کودکان است. اینجا مقصدی است که باید از آن بازدید کنید.

شماره 27 بهترین شهربازی های دنیا :

شهرگلد ریف، ژوهانسبورگ – پادشاه ماجراجویی های طلایی

شهرگلد ریف دارای یکی از تجهیزات سواری بسیار مهیج در نیمکره جنوبی است و مقصدی باورنکردنی برای داشتن تجربه هیپنوتیزم شدن در کنار خانواده و دوستان است. این پارک که بر روی یک معدن طلای قدیمی ساخته شده، در میان جوی های طلا که در سال ۱۸۸۶ ساخته شد، شکل گرفت. برج وحشت، آناکوندا و حلقه های طلایی، تنها بخشی از ماجراجویی های فراوان در شهر طلایی کارناوال ها و رویاهای مهیج هستند.

شماره 28 بهترین شهربازی های دنیا :

جزیره ی پادشاهان، اوهایو، آمریکا – ارتباط مهیج

جزیره ی کینگ که در انواع سریال های کمدی معروف سراسر تاریخی دیده می شود و شناخت وسیع جاذبه ها و رویدادهای رکورد شکن در آن اتفاق می افتد، با بیش از ۳ میلیون بازدید کننده در سال، یکی از شهربازی های پربازدید در آمریکاست. این شهربازی که به دلیل وجود جاذبه های مخصوص خانواده ها همچون جزیره پویان، سرسره های پارک آبی، بچه چهارپا و بومرنگ، شناخته شده است، بزرگترین ترن هوایی وارونه دنیا را دارد.

شماره 29 بهترین شهربازی های دنیا :

کوه جادویی شش پرچم، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

کوه جادویی شش پرچم به ۱۱ بخش مختلف و جداگانه همچون میدان شش پرچم، قله سامورایی، شیار باجا، محل تقاطع اردوگاه های سریع ساخته شده و خلیج گردباد تقسیم شده و یکی از بهترین شهربازی ها برای کودکان در سراسر دنیاست و بیشترین تعداد ترن های هوایی را دارد. این مکان با انبوهی از ویژگی های هالیوودی ترکیب شده با تجهیزات سواری مهیج همچون چرخ و فلک بسیار بزرگ، جت استریم، سرسره باریک خانوادگی و موج کشند، تبدیل به مکانی خارق العاده برای کاوشگران شادی و نشاط از هر گوشه دنیا شده است.

شماره 30 بهترین شهربازی های دنیا :

اورلند، کره جنوبی – پادشاه انفجار

اورلند که با دهها وسیله بازی و ماجراجویی های خلاقانه تجهیز شده، بزرگترین شهربازی در کره جنوبی است که یک ترن هوایی بسیار هیجان انگیز، قلعه های عقابی و سواری های شیب دار با قطار سریع السیر تی دارد. مسیر سریع السیر اورلند که محبوبیت زیادی میان کودکان و بزرگسالان دارد، به دوستداران سرعت کمک می کند تا آدرنالین خود را افزایش دهند. این پارک بسیار بزرگ است و شما باید برای سفر به آنجا نقشه داشته باشید و برای آنکه بتوانید همه چیز از جمله فهرست آرزوهای اورلند را تجربه کنید، باید صبح زود از خانه خارج شوید.

دکمه بازگشت به بالا