علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

کاتالوگ مکمل رشد گیاهان بیز

امروزه در اغلب خانه‌ها و ادارات گل‌های زینتی زیادی وجود دارد که رسیدگی به آن‌ها یکی از دغدغه‌های مهم افراد می‌باشد. برای این منظور بهتر است از مکمل‌های مفید جهت تغذیه این گل‌ها استفاده شود. مکمل رشد گیاهان بیز، یکی از محلول‌هایی است که استفاده از آن بسیار راحت و در عین حال برای گیاه مفید است. این مکمل دارای خاصیت ضدقارچ، ضد شته و آفات و… می‌باشد و با استفاده از آن، تمام حشرات و مشکلات گیاه به راحتی از بین می‌ روند. همچنین مواد مغذی به گیاه رسیده و موجب رشد بیشتر آن می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز، مکمل رشد گیاهان یکی از محصولات دکتر بیز را با بالاترین کیفیت، از کمپانی بیز دریافت کرده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات، فواید، روش استفاده، قیمت و… این محصول بپردازیم. گل های زینتی در خانه نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. مکمل رشد گیاهان یکی از محصولات مناسب گل و گیاه می باشد که به کمک افراد درخانه آمده و کارمراقبت ازگل هارا آسان می کند.

آفت ها همیشه در کمین گل ها وگیاهان هستند و باید با مراقبت درست و صحیح و اصولی بهترین نگه داری را از این گیاهان زیبا داشت. با ما همراه باشید تا شما را با این محلول تقویتی گل و گیاه بیشتر آشنا کنیم. کود رسانی به گیاه از چند طریق اتفاق می افتد. یکی از روش های جالب که اثر سریعی دارد، کود دهی از طریق برگ گیاه می باشد. در این روش انتقال مواد مغذی از طریق روزنه های برگ اتفاق می افتد. این آفت کش حاوی ازت، فسفر و پتاسیم، چلات مس، آهن، بور، منگنز، مولیبدن، روی، جیبرلیک اسید یا هورمون جیبرلین می باشد.

سرعت جذب بالای مواد مغذی ازطریق کود برگی 9 برابر زودتر از دیگر کودرسانی ها می باشد. این روش برای گل هایی که ضعیف شده اند یادرمعرض آسیب شدید هستند بسیار مناسب می باشد تا از خشک شدن گل ها جلوگیری کرد. جیبرلیک اسید یا هورمون جیبرلین یک تنظیم کننده رشدگیاه است که باعث بلند ترشدن سلول های گیاهی می شود. با طولانی شدن ساقه ها قدرت بهتری برای برگ دهی، شکستن خواب گل و تحریک بیشتر بذور برای جوانه زنی و گل دهی اتفاق می افتد. از بین برنده آفات میکروسکوپی می باشد. همچنین کثیفی و چربی های روی برگ را پاک می کند و ظاهری زیبا در گل پدید می آورد.

خاصیت مکمل رشد گیاه بیز چیست؟

این غذای گیاه قابلیت رقیق سازی با 200 برابر آب رادارد. از این رو قیمت مکمل رشد گیاهان بیز به صرف و کم هزینه می باشد. وجود ازت، فسفر و پتاسیم باعث رشد، گلدهی و شادابی بهتر گیاه می گردد. ضدقارچ، ضدشته و ضد آفات مکنده می باشد.

مایع را با 200 برابر آب رقیق کرده (معادل یک درب بطری از محلول با1/5 لیترآب)و سپس روی برگ اسپری نمایید تا برگ ها به صورت کامل آغشته شود.

بهترین زمان برای استفاده از کود های برگی صبح زود یا اواخر عصر است. در این زمان روزنه های برگی بیشترین میزان بازشدگی رادارند.

زمانی که دمای محیط بیشتر از 27 درجه سانتی گراد می باشد ازکودهای برگی استفاده نشود.

این فرآیند هر دوهفته یک بار باید انجام شود.

حتما به صورت پاششی استفاده شود و به هیچ عنوان پای گلدان محلول ریخته نشود.

مکمل رشد گیاهان بیز

کوددهی یا تغذیه گیاه از طریق برگها روشی است که بوسیله آن مواد مغذی با عبور از روزنه های برگ در اختیار گیاه قرار می گیرند .در این فرایند محلول آب و کود مستقیما روی برگها اسپری می شود. بسیاری از محققین معتقدند که استفاده از کودهای برگی نسبت به اضافه کردن کود به خاک، فواید بیشتری دارد، یکی از مزایای مهم استفاده کودهای برگی آن است که گیاه به سرعت قادر به جذب مواد مغذی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه نانوسان قرص کود ارگانیک دکتر بیز

 بازده جذب موادمغذی از طریق کودهای برگی ۸ تا ۹ برابر بیشتر از حالتي است که کودها به خاک افزوده می شوند. بنابراین زمانی که علائم کمبود مواد مغذی در گیاه مشاهده شد کودهای برگی به عنوان روشی سریع، قادرند کمبودهای گیاه را جبران کنند.

مکمل رشد گیاهان بیز  به دلیل نسبت متعادل عناصر پرمصرف مورد نیاز گیاهان نظیر ازت، فسفر و پتاسیم، در تمام مراحل رشد گیاه قابل مصرف بوده و سبب افزایش کمی و کیفی رشد، گلدهی و شادابی گیاه می گردد. علاوه بر این عناصر دیگری نظیر چلات مس، آهن، بور، منگنز، مولیبدن و روی این محصول را به محصولی فوق العاده تبدیل کرده است. علاوه بر آن وجود جیبرلیک اسید یا هورمون جیبرلین که یک تنظیم کننده رشدگیاه است باعث ایجاد اثرات فوق العاده از جمله طویل شدن سلول های گیاهی و درنتیجه آن طویل شدن ساقه، بهبود برگ دھی، شکستن خواب و تحریک بذور به جوانه زنی و گل انگیزی دارد.

قیمت مکمل رشد گیاهان بیز در فروشگاه آقای بیز

از جمله عواملی که بر روی قیمت این محصول موثر می‌باشد، می‌توان به حجم سفارشات شما، پکیج کود و مکمل و… اشاره کرد. در فروشگاه ما برای سفارشات عمده، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. جهت خرید مکمل رشد گیاهان بیز، بهتر است که از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام نمایید. زیرا در صورت تهیه محصول فیک، ممکن است گل‌هایی که دارید به صورت کلی از بین بروند. ما در فروشگاه آقای بیز، مکمل رشد گیاهان بیز را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

خواص مکمل رشد گیاهان بیز

لازم به ذکر است که این محصول دارای خاصيت ضدقارچ، ضدشته و ضد آفات مکنده می باشد که با استفاده از این محصول بر روی برگ گیاه تمامی این معضلات از بین خواهد رفت.علاوه بر این مزایا ، این محصول قادر است تمامی چربی ها و دوده های به وجود آمده بر روی برگ گیاه را از بین برده و باعث بهبود فرآیند تنفس گياه و ايجاد برگهایی تمیز و شفاف شود که ظاهری بسیار زیبا برای گیاه شما فراهم خواهد نمود.

مزایا:

  • قابل رقيق سازی با ۲۰۰ برابر آب
  • افزایش گل دهی گیاه
  • کوتاه شدن زمان مورد نیاز جهت گل دهی
  • افزایش سرعت رشدگیاه
  • افزایش شادابی گیاه
  • از بین برنده قارچ های میکروسکوپی
  • از بین برنده شته و آفات مکنده
  • پاک کننده چربی و دوده از روی سطح برگ

روش استفاده

  • محلول مکمل رشد گیاهان بیز را با ۲۰۰ برابر آب رقیق (معادل یک درب بطری از محلول با ۱/۵ لیتر آب ) و سپس روی برگ اسپری نموده تا برگها به صورت کامل آغشته شود.
  • بهترین زمان برای استفاده از کودهای برگی صبح زود یا اواخر عصر است که در آن روزنه های برگی بیشترین میزان بازشدگی را دارند.
  • زمانی که دمای محیط بیشتر از ۲۷ درجه سانتی گراد است توصیه می شود که از کودهای برگی استفاده نشود.
  • این فرایند را هر دو هفته یک بار انجام دهید.

هشدارها

  • مصرف فقط به صورت پاششی بر روی برگ گیاه
  • از ريختن محلول مکمل رشد گیاهان بیز داخل خاک گلدان جدا خودداری نمایید.
  • مصرف بیش ازحد يا استفاده از محلول کمتر رقیق شده از دستورالعمل ممكن است باعث ایجاد آسيب به گیاه از جمله سوختگی برگ و تنشهای جنبی شود.
  • در جای خشک ، دمای ۵ تا۳۰ درجه سانتیگراد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
دکمه بازگشت به بالا