عمومیمطالب کسب و کار

کاربرد محصولات ارتوپدی در فوم صنایع پزشکی

فوم ارتوپدی و طبی

فوم ارتوپدی و طبی نیک فوم یکی از محصولات پر مصرف برای ساخت کفی کفش طبی، محصولات ارتوپدی و توانبخشی می باشد. فوم ارتوپدی محصولی مرغوب و با کیفیت می باشد و در ساخت آن جنبه های فنی و بهداشتی در نظر گرفته شده است. این محصول از مشتقات فوم ای وی آ می باشد. در تولید این محصول مرغوب ترین مواد اولیه و تخصص و دانش فنی بالا به کار گرفته شده است. فوم ارتوپدی نیک فوم برای ساخت انواع گردن بند طبی، زانو بند و کمربند طبی و محصولات آتل بندی و سایر محصولاب پزشکی به کار گرفته می شود. همچنین این فوم در ساخت کفش طبی و صندل های طبی نیز کاربرد فراوانی دارد. تولید کنندگان محصولات ارتوپدی و پزشکی با استفاده فوم طبی نیک فوم محصولات ارتوپدی را با درجه کیفیت بالا و به صورت بهداشتی تولید و عرضه می کنند.

فوم ارتوپدی در مدل های تکرنگ و چند رنگ تولید میشوذ. از خصوصیات مثبت فوم های ارتوپدی EVA می توان به استحکام بسیار بالا در مقابل نرمی زیاد اشاره کرد که سبب می شود در عین فیکس شدن استخوان بندی، فشار زیادی به استخوان ها وارد نگردد. این محصول به دلیل قابلیت شستشو و ضد عفونی شدن  و سازگاری با پوست  مشکلات عفونی برای بیمار و فرد آسیب دیده ایجاد نمی کند.

تولید فوم ارتوپدی توسط فومینو با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و علم پزشکی جدید و متخصصین این حوزه تهیه شده است. فوم ارتوپدی در علوم پزشکی و طبی برای موارد بسیاری کاربرد دارد.

برای مثال: از فوم ارتوپدی برای مراقبت از شکستگی های دست و پا و گردن، دررفتگی و ضرب دیدگی دست و پا، محافظت کننده پشت و کمر با خمیدگی های خاص برای بیماران مبتلا به دیسک کمر و درد های جسمی و خمیدگی بعضی قسمت های بدن استفاده می شود. علاوه بر این موارد برای تولید محصولات طبی مانند کفش طبی، کفش مخصوص پای گچ گرفته، کمربند طبی، مچ بند طبی، پروتز گردنبند، ساق بندهای طبی و … نیز از فوم ارتوپدی می توان استفاده کرد.

تولید کنندگان محصولات ارتوپدی و پزشکی برای تولید محصولات ارتوپدی را با درجه کیفیت بالا و به صورت بهداشتی از فوم ارتوپدی تولید شده توسط استفاده می کنند.

از ویژگی های مناسب فوم eva که منجر می شود در تولید محصولات پزشکی بسیار کاربرد داشته باشند، استحکام بسیار بالای آنها در مقابل نرمی زیاد است. این ویژگی فوم ها باعث می شود که در عین فیکس کردن استخوان بندی، فشار زیادی بر استخوان ها وارد نکند. و به علت قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن و همچنین رعایت اصول بهداشتی در تولید این فوم ها مشکلات عفونی برای شخص ایجاد نمی کنند.

فوم ازتوپدی

فوم ارتوپدی واحد طراحی دنافوم از نوع eva و یا پلی اتیلن است که از آن جهت ساخت لوازم طبی مرتبط با ناهنجاری های مفاصل و استخوان ها استفاده می شود. این فوم ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد و به همین علت نیز علاوه بر تسکین دردهای ناشی از آرتروز گردن و یا مشکلات مرتبط با ستون فقرات در ثابت نگه داشتن این اعضا نیز بسیار مؤثر است. همچنین از ویژگی های دیگر فوم ارتوپدی می توان به عدم جذب رطوبت، دوام و کیفیت بالای آن اشاره کرد. شما کاربران گرامی توانید فوم هر یک از لوازم ارتوپدی مانند فوم گردنبند طبی، کفی و کمربند طبی را با مراجعه به وبسایت دنافوم و تکمیل فرم ثبت سفارش به راحتی تهیه کنید.

فوم پزشکی

فوم پزشکی از نوع eva و یا پلی اتیلن می باشد و در ساخت تجهیزات درمانی شاخه های گوناگون مانند ارتوپدی استفاده می شود. همانطور که می دانید در برخی از وسایل  کمک درمانی مانند کفی کفش های طبی، گردن بند طبی، کمربند طبی و یا آتل دست و پا و … از انواع فوم گفته شده بدلیل نرمی و لطافتی که دارد استفاده می شود. این تجهیزات پزشکی مانند فم آتل و ارتوپدی عمدتاً در ثابت و جهت صحیحِ نگه داشتن عضو آسیب دیده کمک شایانی می کنند. شما کاربران و مسئولین محترم مراکز درمانی می توانید با مراجعه به سایت دنافوم سفارش خود را برای تولید انواع فوم پزشکی و محصولات مرتبط با آن ثبت نمایید.

جهت ارتباط با بازار تجهیزات پزشکی و ارتوپدی  کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا