عمومی

لیگ کاراته «وان» به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا آمویی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان کرمانشاه با موضوع برگزاری لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه، اظهار کرد: از آنجایی که حدود سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار برای حضور در این رقابت‌ها به کرمانشاه سفر خواهند کرد باید از این فرصت برای معرفی کرمانشاه استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود یازده روز تا زمان برگزاری این مسابقات زمان داریم، فرصت چندانی در پیش نیست و باید برنامه‌ریزی دقیق و جامعی انجام گیرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: باید تمام نیازها در بخش‌های گوناگون همچون اسکان، تغذیه و پذیرایی، حمل و نقل و تبلیغات و فضاسازی احصا شود تا بتوانیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف آنها را مرتفع کنیم.

آمویی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها پای کار بیایند، گفت: از میراث فرهنگی استان کرمانشاه می‌خواهیم تا زمینه بازدید ورزشکاران حاضر در این مسابقات را از جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی استان فراهم کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم خوب کرمانشاه را به این ورزشکاران معرفی کنیم، هر کدام از آنها سفیری خواهند شد که در شهر خود یک باز معرفی از کرمانشاه خواهند داشت.

به گفته سرپرست فرمانداری کرمانشاه ایجاد شادی و نشاط اجتماعی از دیگر پیامدهای مثبت این میزبانی برای شهر کرمانشاه خواهد بود.

آمویی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، این مسابقات فرصت خوبی است تا ظرفیت کرمانشاه را برای پیاده روی اربعین به سراسر کشور معرفی کنیم که در این رابطه باید تبلیغات خوبی انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا