عمومیمطالب کسب و کار

چه طرح هایی به پرچم های تشریفاتی زیبایی خاص می دهد

ایران پرچم تولیدکننده انواع پرچم تشریفاتی، اداری، تبلیغاتی و مذهبی با بیش از 20 سال تجربه و سابقه موفق در صنعت چاپ پرچم کشور است. این مجموعه تولیدی پرچم با چاپ اختصاصی و تولید انواع پرچم ایران، پرچم تشریفاتی و پرچم ایستاده، رومیزی، پرچم اهتزاز و در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

محصولات پرچم و پایه پرچم ویژه

پرچم و محصولات تبلیغاتی با قیمت و کیفیت ویژه را در لیست زیر ورق بزنین.

راهنمای خرید و سفارش پرچم

برای اطلاع بیشتر در مورد هر محصول بر روی زبانه مربوطه کلیک کنید.

پرچم تشریفات؛ مهمترین و بهترین ابزار برای معرفی برند و لوگو سازمانی شماست. نام دیگر این محصول پرچم ایستاده میباشد.

کاربرد پرچم تشریفات بسیار گسترده و از آن در مراسم رسمی، تشریفات سازمان‌ها، شرکت‌ها و برای تبلیغات برند و محصولات استفاده میشود.

تنوع بالا در پرچم تشریفات این محصول را به محبوبترین و جذابترین محصول تبدیل کرده است. پرچم مخروطی و لمینت، پرچم چاپ سیلک و گلدوزی، پرچم کشورها و پرچم ایران از نمونه‌های این محصول هستند.

قیمت پرچم تشریفات براساس پارچه، چاپ پرچم، تعداد سفارش پرچم و نوع پایه پرچم تعیین میگردد.

پرچم رومیزی مکملی برای پرچم تشریفات است.

پرچم رومیزی برروی دو نوع پارچه ساتن مات و براق تولید میگردد. چاپ طرح دلخواه عکس، برند یا طرح سازمانی بر روی پرچم محیط شرکت، محل کار و نمایشگاهی را جذابتر می‌کند.

پرچم رومیزی در مدل پرچم رومیزی ریشه‌دار، پرچم رومیزی لیزری، پرچم رومیزی ال و تی، پرچم رومیزی لمینت تولید می‌شود.

برای معرفی بهتر شرکت و سازمان خود از پرچم رومیزی استفاده نمائید. انواع پایه پرچم رومیزی برای نصب پرچم در ایران پرچم تولید و بفروش می‌رسد.

پرچم اهتزاز از محصولاتی ویژه محیط‌های خارجی و بیرونی است.

پرچم اهتزاز در دو مدل؛ پرچم اهتزاز افقی و پرچم اهتزاز عمودی چاپ و بفروش میرسد.

چاپ پرچم برای تولید پرچم اهتزاز چاپ سیلک، چاپ اسیدی و چاپ دیجیتال می‌باشد.

پارچه پرچم اهتزاز ساتن بوده که به دلیل جلوه و وزن مناسب با باد ملایم به حرکت درمی‌آید.

شرکت ایران پرچم انواع پرچم اهتزاز ایران را بهمراه میله پرچم، دکل پرچم، برج نوری، بیلبورد، لم پوستر تولید و بفروش میرساند.

تولید و چاپ پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی با پارچه ساتن و راشل و چاپ دیجیتال قابل شستشو

پرچم ساحلی بادبانی از محبوبترین پرچم‌ها در بین محصولات پرچم میباشد.

پایه پرچم برای نصب پرچم ساحلی شامل؛ پایه پرچم گرانولی 15 کیلویی مقاوم در برابر باد و ضربه

آخرین اخبار و مقالاتبرای اجرای هر کاری نیاز به یک سری قوانین و اصول است تا با رعایت آن در همه مکان‌ها زیبایی و نظم اجرای کار دیده شود. نصب پرچم نیز از آن دسته مواردی است که با عملی کردن آن زیبایی اجرای کار بیشتر به چشم می‌خورد و مسیر آن را راحت‌تر می‌کند. در این مقاله از تهران دیزاین در مورد روش نصب پرچم تشریفات توضیحاتی را خدمت شما ارائه می‌کنیم. پس این مقاله را تا انتهای آن دنبال کنید.

وجود پرچم تشریفاتی و اهمیت استفاده از آن

استفاده از پرچم برای اهداف مختلفی مانند نشان دادن تفاوت خود با دیگران به کار می‌رود. امروزه پای پرچم‌ها به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی باز شده است تا برند خود را به افراد بیشتری نمایش دهند. پرچم انواع مختلفی دارد که برای اهدافی مانند تبلیغات و معرفی سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمک می‌کند تا برای شرکت و سازمان خود راهی برای تبلیغات و نمایش بیشتر داشته باشید. شما می‌توانید برای این چاپ با گروه تهران دیزاین تماس بگیرید تا آن‌ها به بهترین شکل کار را برای شما تهیه کنند.

یکی از انواع پرچم‌ها نوع تشریفاتی آن است. در این نوع هدف این است که در همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف افراشته شوند تا به شرکت مربوط برای برندینگ بهتر و کلاس کاری بالاتر کمک کنند.

پرچم تشریفات با طرح پرچم ایران و ریشه دار

طریقه نصب پرچم تشریفاتی

هر پرچم تشریفاتی از پایه، پارچه و میله تشکیل شده است. شما باید آن‌ها را به گونه‌ای به هم وصل کنید تا پرچم شما شکل نهایی را به خود بگیرد. در ابتدا پایه پرچم را نصب کنید. میله پرچم دارای دو بخش نر و ماده است که در داخل هم قرار دارند. این دو با حرکت ریلی در درون هم باعث تنظیم ارتفاع پرچم می‌شوند. پیچ بالایی میله را باز کنید و قسمت بالایی پارچه را در آن قرار دهید و بعد پیچ را سفت کنید. همین کار را با قسمت پایینی نیز انجام دهید که تنظیم‌کننده ارتفاع پرچم است. این ارتفاع حداکثر دارای یک متر جابه‌جایی است و پرچم نهایتاً می‌تواند تا دو متر بالا برود. محل قرارگیری پرچم بسیار مهم است؛ زیرا این ارتفاع باید به اندازه‌ای باشد که مشکل در دید بودن آن ایجاد نکند. همینطور پرچم تشریفاتی باید به گونه تا بالا کشیده شود که در پایین آن مقدار کمی در اندازه ۲۰ سانتی‌متر خالی بماند.

برای پرچم‌های کوچک رومیزی نیز بند پارچه وجود دارد که بند بالایی آن را به بخش بالایی میله و بند پایینی به بخش پایینی آن وصل کنید. بند بالایی را از حفره بالا و بند پایین از حفره پایین رد می‌کنید. برخی از پرچم‌ها با گره زدن بندها به هم محکم می‌شود. در آخر هم هر دوی آن‌ها را می‌کشید و به هم گره می‌زنید و بر روی پایه قرار می‌دهید.

باید توجه داشته باشید که هنگام نصب پرچم خوانا بودن متن روی آن مهم است. اگر نوشته و لوگو به زبان فارسی است از سمت راست و در صورت لاتین بودن از سمت چپ نصب می‌شوند.

دارا بودن پرچم تشریفات برای هر سازمان و ارگانی علاوه بر زیباسازی محیط  به تبلیغات بهتر او کمک می‌کند. شما می‌توانید برای با تهران دیزاین در تماس باشید. گروه تهران دیزاین به شما برای مشاوره و راهنمایی بیشتر نیز کمک خواهند کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

انواع پرچم تشریفاتی

چاپ پرچم تشریفات با طرح دلخواه

یک دسته‌بندی که برای پرچم‌ها وجود دارد براساس نوع کاربرد آن‌ها است. سه نوع پرکاربرد آن به قرار زیر هستند:

  • پرچم اهتزاز
  • پرچم تشریفات
  • پرچم رومیزی

در نوع پرچم اهتزاز قرقره‌ای برای بالا و پایین بردن پرچم قرار دارد. در انواع جدید آن این سیم و قرقره در معرض دید نیستند و زیبایی پرچم را بهتر به نمایش می‌گذارند. در مورد دو پرچم تشریفات و رومیزی نیز در بالا توضیحاتی ارائه کردیم.

در نوع دیگر تقسیم‌بندی این پرچم‌ها براساس طرح پارچه‌ی آن به دو دسته مخروطی و لمینت تقسیم می‌شوند. در نوع پرچم لمینت طرح و لوگو دلخواه شما به صورت دیجیتال بر روی یک روی پرچم چاپ می‌شود و جنس پارچه‌ای که به پرچم تبدیل می‌شود از ساتن مات یا براق است. این مدل ایستایی بالایی دارد؛ با این حال نکته‌ای که در این مورد باید در نظر گرفت این است که این پرچم انعطاف بالایی ندارد و در صورتی که شکسته شود قابلیت ترمیم ندارد. شما می‌توانید این نوع از پرچم را در دو نوع ریشه‌دار و بدون ریشه سفارش دهید. حال در نوع مخروطی طرح و لوگوی شما در به صورت دو رو روی پارچه چاپ می‌شود و انعطاف آن به اندازه‌ای بالا است که هنگام خم و شکستی مشکلی برای آن پیش نیاید و طرح آن خراب نشود.

جنس پرچم تشریفاتی عموماً از ساتن است. زیرا این پارچه‌ها گزینه‌ای ارزان هستند که کیفیت لازم برای اجرای هر طرح دلخواه را بر روی آن دارند. سایز پرچم تشریفاتی معمولاً در حدود ۱۵۰ سانتی‌متر در ۹۰ است. البته شما می‌توانید اندازه دلخواه خود را نیز سفارش دهید. بر همین اساس و براساس جنس پارچه و طرح قیمت پرچم تشریفاتی متفاوت است.

در این مقاله در مورد پرچم تشریفات و نحوه نصب آن توضیحاتی را ارا‌ئه کردیم. شما می‌توانید برای توضیحات بیشتر و بهتر در این زمینه با گروه تهران دیزاین در تماس باشید.

 
جهت لیست قیمتهای مختلف پرچم می تونید با چاپ آنلاین پرچم تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا