بین المللمطالب کسب و کار

مزیت خرید آپارتمان در دبی

دبی یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه است به همین خاطر افراد بسیاری برای خرید آپارتمان در دبی اقدام می کنند تا با این خرید یک آپارتمان مدرن و مناسب برای خود داشته باشند. یک مزیت چشمگیر دارد و آن هم این است که شما با این خرید یک نوع سرمایه گذاری هم انجام داده اید که موجب افزایش ارزش سرمایه تان می شود.

برای خرید آپارتمان در دبی نیازی نیست که هزینه بسیاری را صرف نمایید و با کمترین هزینه نیز می توانید یک آپارتمان مناسب تهیه کنید. اگر تجربه کافی برای خرید آپارتمان در دبی را ندارید می توانید از طریق یک موسسه مهاجرتی حرفه ای مانند املاک یونایتد سون اقدام کنید تا کارشناسان و مشاوران موسسه راهنمای شما برای خرید آپارتمان در دبی باشند. در ادامه این مقاله از یونایتد سون با خرید آپارتمان در دبی بیشتر آشنا می شوید؛ بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان در این شهر زیبا را دارید ادامه این مقاله به شما برای خرید مطمئن تر کمک می کند.

اخذ اقامت دبی با خرید آپارتمان

سرمایه گذاری در دبی از طریق خرید آپارتمان در حقیقت یکی از بهترین انتخاب ها برای دریافت اقامت این شهر توسعه یافته است به همین خاطر امروزه بسیار افزایش یافته است. اگر شما قصد دارید اقامت دبی را کسب کنید می توانید از این طریق اقدام کند تا در این شهر یک آپارتمان مستقل برای خود داشته باشید.

افرادی که به دنبال کسب تجربه متفاوت هستند و می خواهند زندگی با امکانات بالا داشته باشند می توانند به سمت خرید آپارتمان در دبی بروند و از این طریق اقامت دبی را دریافت کنند. خرید آپارتمان در دبی نیاز به صرف هزینه بالایی ندارد و می توانید با کمترین هزینه نیز یک آپارتمان مناسب تهیه کنید. بسیاری از ایرانیان که قصد دریافت اقامت یکی از شهر های خارجی را دارند در وهله اول به دبی فکر می کنند؛ زیرا دبی یکی از بهترین شهرهای آسیایی است که از امکانات بالایی برای زندگی بهره مند است و هر کسی که بخواهد در این شهر زندگی کند تجربه بی نظیری را کسب می کند.

برای خرید آپارتمان در دبی بهتر است که از طریق کارشناسان و مشاوران خبره و مجرب اقدام کنید؛ زیرا مشاوران خرید آپارتمان در دبی می توانند با تجربه خود در این حوزه بهترین پیشنهادها را ارائه دهند و شما را برای خرید آپارتمان یاری کنند. پس هر زمان که قصد خرید آپارتمان در دبی را داشتید حتما از طریق معتبرترین موسسه مهاجرتی اقدام کنید.

مهاجرت به دبی با خرید آپارتمان

بسیاری از افراد با خرید آپارتمان در دبی قصد مهاجرت به این شهر را دارند و به دلیل اینکه دبی یکی از بهترین شهرها برای زندگی است علاقه بسیاری برای مهاجرت به آن را دارند. در قدیم ترها افراد برای مهاجرت به دبی و اخذ اقامت این شهر بیشتر به سمت خرید آپارتمان می رفتند اما امروزه راه های دیگری نیز وجود دارد. شهر دبی یکی از بهترین شهرهایی است که در سال های اخیر توانسته به رشد بسیار عالی برسد. این شهر در صنعت ساخت و ساز نیز به رشد عالی رسیده است و اگر نگاهی کلی به این شهر بیندازید متوجه می شوید که در طی سال های اخیر چقدر رشد کرده است و دارای بهترین آپارتمان های مسکونی برای زندگی است.

توجه کنید که قوانین خرید آپارتمان در دبی هر ساله تغییر می کند و ممکن است امسال نیز قوانین جدیدی وضع شده باشد و دیگر نتوان از طریق خرید آپارتمان در دبی به این شهر زیبا مهاجرت کرد به همین خاطر توصیه می کنیم که هر زمان که قصد خرید آپارتمان در این شهر را داشتید حتما از اطلاعات و قوانین جدید مطلع شوید و سپس اقدام کنید.

مزایای خرید آپارتمان در دبی

  • بهره مندی از خدمات درمانی باکیفیت بالا
  • امکان اجاره دادن آپارتمان
  • تحصیل در مدارس دبی که از دارای بالاترین استانداردهای آموزشی است
  • دارای بهترین سیستم حمل و نقل شهری
  • دارای بهترین فرودگاه های بین المللی
  • اقتصاد رو به رشد
  • امنیت بالا
  • پایین بودن جرم و جنایات
  • امکان خرید محصولات و کالاهای برند و به روز
  • تفریح و گشت و گذار در توسعه یافته ترین شهر

شرایط خرید آپارتمان در دبی

برای خرید آپارتمان در دبی باید سرمایه کافی برای این خرید را داشته باشید تا بتوانید بهترین آپارتمان را انتخاب کنید که هم برای سرمایه گذاری مناسب باشد و هم زندگی در آن آپارتمان مقدور باشد. برای خرید آپارتمان نیاز به سرمایه ای به اندازه دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است تا بتوانید آپارتمان مناسبی تهیه نمایید. توجه کنید که با خرید آپارتمان در دبی نمی توانید اقدام به کار و اشتغال کنید اما اگر مجوز اشتغال در دبی را داشته باشید می توانید اقدام به کار کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که با خرید آپارتمان امکان کار در این شهر وجود دارد اما تا زمانی که مجوز کاری را دریافت نکنید به هیچ عنوان نمی توانید در این شهر کسب درآمد کنید.

برای خرید آپارتمان در دبی باید یک پاسپورت معتبر و یک ویزای موقت در اختیار داشته باشید. توجه کنید که اگر پاسپورت شما تاریخ انقضای آن رسیده یا نزدیک است حتما آن را تمدید کنید. البته ویزای دائمی به افراد اعطا نمی شود و این ویزا از نوع موقت است که باید هر چند سال یکبار تمدید شود. توجه کنید که سرمایه شما برای خرید آپارتمان در دبی نباید محدود باشد و باید بتوانید از پس هزینه های پیرامون آن هم بر بیاید و با توجه به اینکه بدون مجوز امکان کار وجود ندارد نمی توانید درآمدی داشته باشید. پس اگر حس می کنید که از پس هزینه های پیرامون این خرید بر می آیید اقدام کند.

اجاره آپارتمان در دبی

اگر قصد خرید آپارتمان در دبی را ندارید و نمی توانید خیلی هزینه کنید بهتر است به سراغ اجاره آپارتمان در دبی بروید. اجاره آپارتمان در دبی برای افراد خارجی امکان پذیر است و مانعی برای آن نیست اما باید بدانید که برای اجاره آپارتمان در دبی باید از پس هزینه های اجاره بر بیایید و از قبل بهتر است که یک برآورد قیمت کنید.

برای اجاره آپارتمان در دبی باید در ابتدا سرمایه کافی در اختیار داشته باشید و سپس به دنبال بهترین آپارتمان باشید. توجه کنید که اجاره آپارتمان در دبی به مانند ایران یکساله است و پس از گذشت این یکسال باید اقدام به تمدید آن کنید. بسیاری از افراد اقدام به خرید آپارتمان در دبی می کنند و سپس آن را اجاره می دهند تا از این خرید درآمد داشته باشند. این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید؛ زیرا با دریافت اجاره شما مبلغی را دریافت می کنید که ارزش بالایی دارد چرا که پول دبی بسیار با ارزش است.

هزینه زندگی در دبی

هزینه زندگی در دبی بستگی به لایف استایل شما دارد و این هزینه برای هر کسی متفاوت است. ممکن است شما به دنبال یک زندگی با رفاه باشید و بخواهید از بالاترین کیفیت زندگی بهره مند شوید پس هزینه زندگی در دبی نرخ بالایی دارد و حتی بیشتر از ایران هم باید خرج کنید اما توجه کنید که درآمد شما در این شهر زیاد است و به مانند ایران نیست که دخل و خرج شما باهم همخوانی نداشته باشد.

خیلی ها این تصور را دارند که هزینه زندگی در دبی بالا است و نمی توان یک زندگی باکیفیت را تجربه کرد اما اگر شما اقدام به کار و اشتغال کرده و کسب درآمد کنید می توانید از بالاترین کیفیت زندگی بهره مند شوید. اگر هم به دنبال یک زندگی معمولی با امکانات متوسط هستید باید بگوییم که هزینه زندگی در دبی اگر درآمدی نداشته باشید کمی بالا است و باید از منبع درآمد خود مطمئن باشید.

قیمت آپارتمان در دبی

قیمت آپارتمان در دبی با توجه به سال ساخت آن، متراژ بنا، محل ساخت آن و… متفاوت است و نمی توان به یک عدد و رقم خاص اشاره کرد به همین خاطر بهتر است که برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در دبی از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب اقدام کنید تا آنها قیمت های به روز را با توجه به اطلاعات خود به شما بگویند.

بهترین سایت خرید آپارتمان در دبی

زمانی که صحبت از خرید آپارتمان در دبی است مطمئنا به تنهایی نمی توانید اقدام کنید و باید به کمک کارشناسان و مشاوران مجرب این خرید را انجام دهید تا این سرمایه گذاری و خرید به بهترین شکل به پایان برسد و به نیازها و ایده آل های خود برسید. بدیهی است که سایت های مختلفی برای خرید آپارتمان در دبی وجود دارد اما شما باید به سراغ معتبرترین سایت بروید.

سایت املاک یونایتد سون یکی از بهترین سایت هایی است که توانسته با گذر از پروژه های مختلف سابقه درخشانی در حوزه خرید آپارتمان در دبی کسب کند و به عنوان بهترین سایت شناخته شود. کارشناسان و مشاوران سایت یونایتد سون با تجربه و مهارت بالای خود بهترین پیشنهاد ها را برای خرید آپارتمان ارائه می دهند.

پس اگر به دنبال معتبرترین سایت خرید آپارتمان در دبی هستید تا بتوانید با بهترین هزینه و در کمترین زمان آپارتمان مناسبی خریداری کنید بهتر است که از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا کارشناسان و مشاوران یونایتد سون راهنمای شما در ادابتدا لازم به ذکر است که اعلام کنیم کمک گرفتن و دریافت مشاوره از یک مرکز معتبر و دارای سالها تجربه به شما کمک می کند تا طی کردن مسیر دریافت سند و اخذ تابعیت نیازمند دانستن انواع و اقسام قوانین مربوطه نباشید و بتوانید خانه یا ملک مورد نظر را فارغ از نوع آپارتمان یا ویلایی، به راحتی تهیه نمایید.

یک مشاور بین المللی شما را یاری می کند تا بهترین خرید خود را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، تجربه نمایید. ما در گروه مشاورین املاک آسومان مشاور خرید خانه رویایی شما خواهیم بود.

برای گذراندن قانونی و صحیح مراحل خرید خانه در دبی ، ابتدا باید پروسه خرید و فروش را از طریق آژانسهای خرید خانه یا شرکت های ساختمانی معتبر انجام دهید. وقتی خانه مورد نظر را یافتید برای اولین گام خرید باید یک توافق نامه امضا کنید که MOU نام دارد. پس از آن شما به عنوان خریدار مبلغی را به عنوان ودیعه به فروشنده نزد شرکت املاک قرار می دهید.

برای انتقال مالکیت شما باید گواهی عدم شکایت NOC که با حضور شما و فروشنده در دفتر شرکت سازنده پروژه درخواست و صادر گردیده نیز ارائه گردد.

برخی خانه ها وجود دارند که مالکیت مطلق دارند و اینگونه املاک فقط به افرادی که تبعه کشور امارات و کشورهای خلیج هستند مالکیت داده می شود. شما باید به عنوان خریدار فقط مناطقی که خارجی ها حق خرید دارند، خانه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از آنکه قراردادی بین شما و فروشنده امضا میشود باید کلیه مفاد داخل آن به طور دقیق اجرا شود. برخی شرایط خاص نیز وجود دارند که زمان خرید خانه در دبی باید در نظر گرفته شوند تا مشکلی برای ثبت سند در اداره املاک و اراضی دبی به وجود نیاید.

همچنین در صورتی که بخواهید با خرید یک ملک برای تمام اعضاء خانواده خود شهروندی دریافت نمایید، خانه مورد نظر باید از لحاظ متراژ ، برای سکونت کل افراد خانواده به اندازه کافی بزرگ، جادار و مناسب باشد. زمان انتقال سند به نام شما، حتما باید مراحل لازم را برای دریافت سند در اداره اراضی دبی را طی نمایید.

مدارکی لازم برای دریافت سند

  • یک کپی از ویزا که این ویزا می تواند توریستی باشد.
  • گواهی ازدواج برای آن دسته از افرادی که قصد دریافت مالکیت شراکتی بین زن و شوهر دارند.
  • کپی پاسپورت
  • گواهی عدم اعتراض از شرکت سازنده
  • توافق نامه امضا شده بین خریدار و فروشنده

چه مدارکی برای انجام مراحل خرید خانه در دبی مورد نیاز است؟

البته برخی مدارک دیگر نیز وجود دارند که بسته به شرایط یا روند خرید خانه در دبی درخواست خواهند شد که شما ملزم هستید آنها را ارائه نمایید. بعد از طی روند قانونی و اصولی، شما صاحب خانه خواهید شد و می توانید اقامتی جدید و لذت بخش به همراه سرمایه گذاری امن را تجربه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا