عمومیمطالب کسب و کار

نکات مهم در خرید بوفه و ویترین پذیرایی عروس

نکات مهم در خرید بوفه و ویترین پذیرایی عروس تانیل چوب

در بسیاری از خانه‌هایی که مبلمان و وسایل دکوری گران‌قیمت دارند، مهم‌ترین وسایل دکوری و ویترینی و فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید این وسایل باید در نظر گرفته شود. تنیل چوب یکی از بهترین مغازه های بوفه و ویترین ایران است. محصولات چوبی بیشتر را می توانید در سایت فروشگاهی تانیل چوب مشاهده کنید. میتوانید با مراجعه به shophampton محصولات چوبی بیشتری را ببینید.

تفاوت بین بوفه و نمایش

تفاوت بین این دو محصول باید در ارائه تجاری و ارائه فروش توضیح داده شود. ویترین محصولی چند طبقه است که درهای شیشه ای دارد و جز اسکلت چوبی و زیر آن قسمت دیگری ندارد اما داخل آن کمد یا کشو دارد. در واقع بسیاری از افراد از بهترین نمایشگر در جای خود در مهمانخانه استفاده می کنند و تزئینات زیبایی را روی آن قرار می دهند. به دلیل وجود جعبه و کشو، غذا در اتاق نزدیک به آشپزخانه قرار می گیرد، بنابراین می توانید چیزهای زیادی را در آنجا قرار دهید که در یک خانه کوچک بسیار مفید است.

انواع بوفه و نمایشگاه

در راهنمای خرید بوفه و ویترین ما، به دنبال بوفه و کابینت برای تکمیل دکوراسیون منزل خود باشید. صندوقچه ها و ویترین ها از چوب یا تخته سه لا با استحکام و دوام بالا ساخته شده اند، اما صندوقچه ها کم هستند، می توان اشیاء تزئینی را روی سطح آنها قرار داد. ویترین ها به مدل های اکلیلی، ساده، مدرن، سلطنتی و خاتم کاری تقسیم می شوند که با توجه به سبک و طراحی به ویترین کلاسیک، ویترین شاه نشین و ویترین مدرن تقسیم می شوند.

گذشته را نشان می دهد

ویترین یا بوفه کلاسیک با خاتم، پایه باریک و تاج بسیار شیک، کلاسیک و بسیار شیک است.

نمایشگر پیشرفته

این نوع نمایشگر بسیار ساده و شیک است و بیشتر برای نمایش ظروف و زیورآلات استفاده می شود، بسیار ساده و بدون نقش و نگار است. در ویترین مغازه های مدرن از در و شیشه خبری نیست و بیشتر از رنگ های مختلف و رنگ های روشن داخل آن استفاده می شود. امروزه این عبارت در خانه ها و دکوراسیون های مدرن استفاده می شود.

نمایش واقعی

این نمایشگرها دارای منبت کاری های ظریف و بسیار مجلل و زیبا هستند و در مکان های بزرگ و سلطنتی استفاده می شوند و بسیار گران هستند.

نکته مهم در انتخاب ویترین و بوفه

مهم ترین فاکتور در راهنمای خرید بوفه و صفحه نمایش، اندازه و فضای مناسب است. اندازه استاندارد نمایشگر کوچک و مناسب برای فضاهای کوچک است و گلدان های گران قیمت و کریستالی و تابلوهای با ارزش را در خود جای می دهند. از صفحه نمایش های بزرگ برای سطوح بزرگ استفاده می شود و قبل از خرید باید به اندازه و ابعاد ظروفی که قرار داده می شود توجه کرد.

نکته دیگر رنگ ویترین است که باید با طراحی، دکور و مبلمان راحتی منزل شما هماهنگ باشد.

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید بوفه و نمایشگر این است که اگر فضای کافی برای استفاده از نمایشگر ندارید، می توانید از پایه یا کابینت استفاده کنید تا بتوانید وسایل بیشتری را در داخل آن ذخیره کنید. استفاده از نمایشگرها که بیشتر از قاب ها و قاب های چوبی است برای دکوراسیون های شیک و مجلل استفاده می شود.

برای بهترین انتخاب در هنگام خرید به استحکام و مواد به کار رفته در مبل ها و بوفه ها توجه کنید، برای این منظور به سایت پالمکس مراجعه کنید و نحوه خرید کترینگ را مشاهده کنید.

سخن پایانی

با راهنمای خرید ویترین بوفه، می توانید با توجه به هدف و ابعاد، بوفه ویترینی مناسب را برای پذیرایی خود انتخاب کرده و آن را خریداری کنید تا خانه خود را زیبا و راحت کنید.

دکمه بازگشت به بالا