عمومیمطالب کسب و کار

لوازم یدکی اصلی موبایل را از کجا بخریم؟

شاید تا کنون برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که گوشی تان از دستتان افتاده باشد و ال سی دی آن آسیب دیده باشد، و یا حتی گوشی تان بر اثر اتفاقی به داخل آب افتاده باشد. در چنین شرایطی بخش های مختلف گوشی از جمله برد گوشی، بلندگوی گوشی، باتری گوشی و… احتمال آسیب دیدن را خواهند داشت.

پس از بروز حادثه برای گوشی موبایلتان چه میکنید؟ قطعا به یک تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیر موبایل مراجعه خواهید کرد و یا در صورتی که هنوز مدتی از گارانتی گوشی موبایلتان باقی مانده باشد به شرکت گارانتی کننده گوشی موبایلتان مراجعه میکنید و خواستار تعمیر و یا تعویض تمام یا بخشی از قطعات موبایلتان خواهید شد تا بتوانید مجددا از گوشی موبایل خود همچون گذشته استفاده نمایید. در صورتی که برای تعمیر گوشی موبایل خود به دنبال مجموعه ای با سابقه برای خرید قطعات موبایل اصلی هستید تا انتها با ما همراه باشید.

لوازم یدکی موبایل شامل چه مواردی است؟

پیش از آنکه بدانید لوازم یدکی اصلی موبایل را از کجا میتوانید بخرید بهتر است تا در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید که اصلا به چه وسایلی لوازم یدکی موبایل گفته می شود. در ادامه به معرفی تعدادی از مهم ترین لوازم یدکی موبایل خواهیم پرداخت.

تاچ و ال سی دی موبایل

تاچ و ال سی دی از جمله مهمترین اجزای گوشی موبایل به شمار می روند که در عین ظرافت بالای و تکنولوژی بروزی که در ساخت آنها به کار برده می شود بسیار آسیب پذیر هستند و آسانتر از سایر قطعات گوشی موبایل شما آسیب می بیبند. بسیاری از افراد برای محافظ بیشتر تاچ و ال سی دی اقدام به نصب گلس محافظ بر روی آن می کنند تا چند درصدی به مقاوت آن بیفزایند ولی در کل در صورتی که ضربه شدیدی به گوشی به خصوص ضربه های مستقیم به ال سی دی وارد شود گلس ها نیز مقاومت زیادی نداشته و در نهایت ال سی دی گوشی موبایل شما شکسته و یا خراش برخواهد داشت.

باتری موبایل

باتری های موبایل نیز سال به سال بهینه تر می شوند. برخی از شرکت ها مانند سامسونگ با تمرکز بر روی افزایش ظرفیت باتری ها تلاش می کنند تا گوشی های موبایلشان برای مدت زمان بیشتری روشن باقی بماند. برخی دیگر از شرکت ها مانند اپل نیز تمرکز خود را بر روی بهینه تر کردن فرایند مصرف شارژ گذاشته اند تا کاربران با وجود میزان ظرفیت کم باتری های گوشی اپل بتوانند در طولانی مدت از آن استفاده کنند و دیر به دیر به شارژر نیاز پیدا کنند. با این وود اما اتمام مر مفید و کارایی باتری گوشی سبب می شود تادیگر همچون سابق شارژ دهی نداشته باشد و حتی در اواسط روز گوشی شما خاموش شود. پس از رسیدن باتری گوشی موبایل به چنین مرحله ای نوبت تعمیر نمودن گوشی است. در چنین شرایطی تنها راهکار تعویض باتری موبایل است.

میکروفون

بر اثر ضربه هایی که به گوشی وارد می شود ممکن است میکروفون آن خراب شود و دیگر صدای شما در تماس های تلفنی به شخص مقابل نرسد و یا با اختلالات مختلفی همراه باشد. در چنین شرایطی نیز می بایست به تعمیرگاه گوشی موبایل مراجعه نمایید تا میکروفون گوشی موبایلتان عوض شود.

بلندگو

بلندگوهای گوشی نیز در اثر مرور زمان، آب خوردگی و یا آسیب ناشی از ضربه ممکن است دچار مشکلاتی شوند. اگر بلندگوی گوشی شما نیز دچار آسیب هایی از این قبیل شده است لازم است تا پس از مراجعه به تعمیرگاه نسبت به تعمیر گوشی موبایلتان اقدامات اساسی صورت گیرد.

شیشه دوربین

دوربین های گوشی های امروزی مقداری از بدنه گوشی فاصله دارند، همین امر سبب شکننده تر شدن دوربین گوشی هاست. اگر شیشه دوربین گوشی شما نیز بر اثر ضربه آسیب دیده است می بایست به فکر تعویض آن باشید.

قاب و در پشت

گوشی های امروزی دیگر مانند سابق با درب آسان باز شو ساخته نمی شوند. شرکت های تولید کننده گوشی موبایل در تلاش هستند تا با یکپارچه ساختن گوشی موبایل  هایشان در هزینه های ساخت صرفه جویی به عمل آورند. ممکن است قاب و درب پشتی گوشی شما به دلیل ضربه آسیب دیده باشد و یا ممکن است تعمیر کار ناچارا برای رسیدن به باتری و یا سایر قطعات گوشی موبایتان که نیازمند تعمیر باشد مجبور به شکاندن درب و قاب گوشی شما باشد. در هر دو این شرایط می بایست نسبت به خرید قاب و درب پشتی گوشی نیز اقدام نمایید.

سوکت شارژ

سوکت های شارژ نیز بر اثر استفاده از شارژرهای نامناسب، آب خوردگی و ضرب خوردگی ممکن است آسیب ببنند که  در اکثر این مواقع میبایست قطعه فوق تعویض شود.

لوازم یدکی مورد نیازمان را از کجا بخریم؟

همانطور که میدانید اینکه در زمان تعمیر گوشی موبایلتان از قطعات اصلی استفاده شود در اینکه گوشیتان پس از تعمیر نیز همانند روز اولش کار کند تاثیر بسیار زیادی دارد، از این رو پیشنهاد میکنیم همواره خواهان خرید و نصب قطعات اصلی بر روی گوشی تعمیریتان باشید.

یکی از جمله وب سایت هایی که در زمینه ارائه لوازم یدکی اصلی موبایل فعالیت دارد جرمن پارت است. در صورتی که شما نیز مایلید تا قطعات موبایل اصلی را خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم حتما از طریق لینک https://gpgsm.ir/ به وب سایت جرمن پارت مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا