جلب اعتماد عمومی یک ضرورت برای مدیریت در نظام اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی الیاسی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، گفت: خدمت در نظام مقدس اسلامی هرچند سنگین است اما یک توفیق الهی بوده و به عنوان یک امانت الهی اگر با نگاه الهی همراه باشد سعادت انسان را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهرستان ساوه گفت: شهرستان ساوه به دلیل مزیت‌ها قطعاً تبعاتی هم‌به همراه دارد می‌طلبد مسئولان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: تلاش برای جلب اعتماد عمومی و ارتباط مستقیم با ولی‌نعمتان جامعه یک ضرورت برای مدیریت در نظام اسلامی است.

وی خواستار جذب مشارکت‌های مردمی شد و گفت: ضروری است از همه ظرفیت‌ها به منظور پیشبرد اهداف توسعه‌ای استفاده کرد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب تضمین کننده سلامت زندگی فردی و اجتماعی و سلامت جامعه است، گفت: همه ادارات مکلف به پیاده سازی فرهنگ عفاف و حجاب در حیطه وظایف خود هستند و روحانیون در این خصوص نقش مهم‌تری دارند و باید پیشگام باشند.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت بین ادارات شهرستان و عمل به وظایف خود و از سویی همراهی مردم موجب توسعه روزافزون و پیشرفت شهرستان و البته ارتقای سطح رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی اولویت بندی پروژه‌ها و جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف پروژه‌های جدید متناسب با نیاز شهروندان یک ضرورت دانست و گفت: در صورتی که دستگاهی در جذب اعتبارات کوتاهی کند قطعاً از برخی محدودیت‌های اعتباری شهرستان برخوردار خواهد شد.

وی برگزاری رزمایش جهادی در محلات کمتر برخوردار به منظور ایجاد سطح توازن و تقویت روحیه جهادی را از برنامه‌های فرمانداری شهرستان عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم باید با روحیه انقلابی و جهادی به صورت شبانه روزی در راستای توانمند سازی مناطق کم برخوردار تلاش کنند.

فرمانده ساوه گفت: هر فرد یا مسئولی در این شهرستان حقوق عامه را پایمال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا