اجتماعیمطالب کسب و کار

با این نکات ساده کمد لباس بچه ها را مرتب تر نگه دارید

روش های مرتب کردن لباس های بچه گانه و لباس های کودکان

اگر پس از خرید لباس پلیس یگان ویژه یا لباس نیروی انتظامی در حال غرق شدن در دریایی از لباس های بچه گانه و پوشاک هستید ، زمان آن فرا رسیده است دست به کار شوید. این روش های هوشمندانه و نکات تأیید شده توسط والدین برای ساماندهی لباس کودک ، شما و کودک کوچک شما را در مسیر صحیح قرار می دهد و باعث صرفه جویی در وقت ، پول و یک روش خوب برای حفظ سلامت سلامت در طول راه می شود. به این ترتیب مار روش های مرتب کردن لباس های بچه گانه و لباس های کودکان را با شما دوره می کنیم.

یک ریل به کمد لباس بچه گانه و کودکان اضافه کنید

به فضای بیشتری برای کمد لباس کودکان رو به رشد نیاز دارید؟ اگر یک ریل دوم را در کمد کوچک خود که در زیر آن قرار دارد نصب کنید ، می توانید فضای حلق آویز خود را دو برابر کنید. لباس بچه گانه  کوتاه است و به اندازه لباس بزرگسالان به فضای کمکی احتیاج ندارد. ریل  دوم همچنین امکان فضای داخلی فضای ذخیره سازی عمودی را فراهم می کند که فضای زیادی برای ذخیره پوشاک بچه گانه، لباس نظامی بچه گانه، اسباب بازی و پتو های اضافی دریافت می کنید.

کمد پوشاک بچه گانه را تقسیم کنید

بدست آوردن بسیاری از لباس های کودکانه و لباس های بچه گانه جدید و دستیابی به لباس کودکان می تواند کاری طاقت فرسا باشد . آن کمد های  کوچک را بر حسب اندازه ، نوع و فصل مرتب کنید و همه چیز را با چند برچسب اندازه به صورت  جداگانه نگه دارید.

از گیره های لباس کودک استفاده کنید

به جای هزینه کردن در آویزهای گران قیمت گیره برای کمد خود خریداری کنید . با چسباندن شلوار یا دامن به قسمت پایین چوب لباسی می توانید دست لباس های بچه گانه را به صورت ست کامل نگه دارید .

سبدهای آویزان لباس های بچه گانه

این روش  آسان ذخیره سازی سبد آویز پوشاک بچه گانه ، که توسط دیزاینر های معروف انگلیسی ابداع  شده است ، نبوغ ناب است. تمام آنچه شما نیاز دارید چند جعبه پلاستیکی و یک بسته قلاب فنجانی است که در بیشتر فروشگاه های تخفیف موجود است.

به فضای ذخیره سازی درب لباس کودکان فکر کنید

اگر در فضای ذخیره سازیه کمی برای لباس بچه گانه و کدکان دارید ، احتمالاً می توانید به صورت عمودی حرکت کنید. این نکته هوشمندانه سازماندهی مهد کودک به نمایش گذاشته می شود ، بیشترین استفاده را از فضای غیرقابل استفاده در درب های کمد لباس های بچه ها می کند. می توانید یک سیستم ذخیره سازی عمودی و مبتنی بر مسیر را به پشت درب کمد لباس بچگانه سوار کنید و ترکیبی از سبد و قفسه را اضافه کنید. این یک روش عالی برای جادو کردن لباس های شاد و شایان ستایش کودک ، لباس تنگ ، کمان مو ، و پوشاک بچه گانه است و در عین حال همه چیز را به صورت مرتب نگه دارید .

روش سازمان دهنده  مدل کفشی لباس بچه گانه

 صرفه جویی  در بودجه؟ اگر نمی توانید یک سیستم ذخیره سازی اختصاصی برای درب کمد لباس کودکان خود تهیه کنید ، یک سازمان دهنده کفش ارزان  نیز همین کار را خواهد کرد. این ایده توسط افراد زیادی ارائه شده است  با استفاده از این ابزار کمد کلاسیک لباس کودکان، همه چیز را از کفش گرفته لباس نوزادان و لباس بچه گانه و همچنین پوشاک بچه گانه را  پوشش می دهد.

به گوشه های خانه برای ایده های لباس کودکان نگاه کنید

اگر به دنبال راهی ارزان و آسان برای به روزرسانی کمد کوچک خود هستید ، به کنج های خانه دقت بیشتری کنید . این فضای کمد پر جنب و جوش پولکی ، برجسته به عنوان پایه ای برای یک سیستم کمد ساده دو ریل استفاده می کند. اگر فضای کمد اختصاصی ندارید ، می توانید با نصب دو ریل بین این واحد قفسه بندی زیبا و دیوار ، یک کمد لباس بچه گانه زیبا بسازید.

لباس کودکان خود را روی ریلی آویزان کنید

آیا از تعقیب کردن لباس های های کوچک کودک و نوزادان خسته شده اید؟ مشکلات خود را با این روش و هوشمندانه سازمان دهنده کنید لباس بچه گانه  که در تصویر  نمایش داده شده است روش خوبی هست . به سادگی میله تعلیق ارزان را در کمد خود سوار کنید و از حلقه های پرده ای استفاده کنید تا لباس های بچه گانه و پوشاک بچه گانه  را به صورت زیبا  مرتب آویزان کنید.

یک کمد تخته گچ لباس کودکان و بچه گانه را طراحی کنید

سعی کنید از یک سینه قدیمی از زیر شلوار را با یک کت تازه از رنگ تخته رنگی با نشانه هایی ببندید که در آن لباس می توانید پیدا کنید و وسایل را کنار بگذارید. این برای کلیه خانواده ها – مادران ، پدران و کودکان – مفید است. این تکه یکی از نوع که در آپارتمان به نمایش گذاشته شده است ، با توجه به حروف زیبا و زیر و برچسب های  دلپذیر خود ، به همان اندازه برای کمد لباس های بچه گانه کاربردی  است.

تقسیم کشوهای لباس کودکان خود را انجام دهید

وقتی می توانیم  به راحتی و  باکمترین هزینه به راحتی کشوی لباس بچه گانه را تقسیم بندی کنیم چرا کشوی لباس بچه گانه جدید بخریم ؟ این تقسیم کنندگان ساده ، فقط چند دقیقه طول می کشند. شما به مقوا یدکی و مقداری کاغذ زیبا احتیاج دارید — یا در صورت نیاز به چیزی محکم تر از صفحه اصلی فوم استفاده کنید.

با یک چرخ دستی بر روی چرخ ها ، فضای خود را  برای لباس های بچه گانه ذخیره کنید

این یک سبد چرخ دستی است ، یک ایستگاه مناسب و قابل حمل را برای لباس کودکان را فراهم می کند و یک جایگزین عالی برای یک کمد عمده را فراهم می کند. فقط کافی است این زیبایی صرفه جویی در فضا را در کنار میز تعویض خود تنظیم کنید و هر آنچه را برای لباس پوشیدن کودک در دم دستتان نیاز دارید ، خواهید داشت. اگر چند ماه اول فضای اتاق خواب خود را با کودک به اشتراک می گذارید ، می توانید در اتاق خواب خود از این کمد دیواری / پوشک پوش استفاده کنید و هر بار که نیاز به تغییر پوشاک کودکان یا تمیز کردن دارید ، به رلحتی استفاده کنید .

برای کمد لباس های بچه گانه خود صنعتی شوید

سبد های دیواری ذخیره سازی بسیار خوبی برای پوشاک  بچه گانه ، لباس و سایر ملزومات تغییر جدول ایجاد می کنند. این مانع های سیم پرنعمت لمسی کاملی از  اتاق این پسر جذاب را نشان می دهد که در تصویر اتاق کودک کاملا واضح هست .

برای لباس کودکان از گیره استفاده کنید

آیا به دنبال راه های غیر متعارف برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره خود  لباس کودکان و نوزادان خود هستید؟ یک گیره کوچک می تواند این کار را انجام دهد . این مجموعه از سبد های نرم ، که روی یک جدول تعویض توسط یک جفت قلاب دستی قابل تعلیق است ، پوشاک بچه گانه  و لوازم جانبی را در جایی نگه می دارد برای فضای بیشتر اتاق ، برای ذخیره اسباب بازی ، پتو و سایر وسایل مورد نیاز مهد کودک،لباس بچه گانه  ،لباس کودکان ،لباس کودکان عمده، یک ردیف کیف بوم بکارید.

جعبه ذخیره سازی پوشیده شده از پارچه خود را  برای لباس بچه گانه بسازید

اگر نمی توانید برای جعبه های آماده  پوشانده شده از پارچه با قیمت بسیار زیاد  هزینه کنید ، پول خود را نگه دارید و خودتان تهیه  جعبه لباس های بچه گانه را بسازید. تمام چیزهایی که شما نیاز دارید چند تکه پارچه و کمی چسب داغ برای ساختن این جعبه های ذخیره سازی جدید لباس کودکان  است.

دکمه بازگشت به بالا