عمومیمطالب کسب و کار

راهنمای اموزش کامل icdl تصویری با سرفصل ها

راهنمای اموزش کامل icdl تصویری با سرفصل ها

 اموزش کامل icdl یکی از دوره های دپارتمان کامپیوتر آموزشگاه می باشد. آموزشگاه فنی سازان یکی از سازمان های فنی و حرفه ای است که سخت تلاش می کند تا با پیشرفت روزآمد در همه زمینه های دانش کنار بیاید تا آن را در دستان هنرآموزان خود قرار دهد.

این مرکز یکی از مراکز برتر در زمینه آموزشی است که برای برگزاری دوره ها و اجرای آزمون الکترونیکی ICDL ثبت نام و اعتبار دارد. اساتید این مرکز از کارکنان مجرب هستند. علاوه بر این، محیطی حرفه ای را به کارآموزان ارائه می دهد.

قبل از هر چیز باید بگوییم که مدرک ICDL از معتبرترین مدرک شناخته‌ شده ‌در جهان است که به طور رسمی به کارفرمایان اعلام می کند، فردی که این مدرک را دارد، به آسانی می تواند بسیاری از کارهای کامپیوتری را انجام دهند و یک کارمند مناسب باشد.

آموزش ICDL درجه 1 برای آشنایی شما با مفاهیم کلی ICDL و کاربرد درجه 1 طراحی شده است. ICDL یکی از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات است. کارهایی مانند پردازش کلمه با Word، کار با صفحات گسترده اکسل، کار با پایگاه داده اکسس و ارائه محتوا با پاورپوینت را می توان در نظر گرفت. این شایستگی مربوط به تمام مشاغلی است که دارای کاربردهای کامپیوتری و استفاده از کامپیوتر هستند.

مهارت‌های کامپیوتری تایید شده می‌تواند با جذاب‌تر کردن آنها برای کارفرمایان به زندگی حرفه‌ای آنها کمک کند و در عین حال توانایی آنها را برای برقراری ارتباط و دسترسی به اطلاعات و خدمات در زندگی شخصی خود افزایش دهد.

دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، مهارتهای هفتگانه کامپیوتر است که امروزه نیاز وافر هر شخصی کسب دانش و مهارت کامپیوتر است. شما با شرکت در دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، می توانید به مهارت کامپیوتر، دست یابید.

دوره درجه 2 ICDL شامل 3 قسمت: اینترنت، مبانی و ویندوز است و دوره درجه 1 ICDL شامل 4 مورد از نرم افزارهای کاربردی (MS WORD , MS EXCEL , MS POWER POINT , MS ACCESS) است. پس از یادگیری آموزش ICDL درجه ۱و۲ در این دوره، مدرک بین المللی را دریافت می کنید.

 با شرکت در دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، می توانید مواردی که در زیر آمده است را انجام دهید.

ماژول‌های ICDL Base مهارت‌هایی را تأیید می‌کنند که مهارت‌های ضروری در نظر گرفته می‌شوند، زیرا داشتن آن‌ها برای هر کسی که از رایانه استفاده می‌کند بسیار مهم است.

 امروزه مدرک icdl جزوه شرایط اولیه و اصلی بسیاری از سازمان ‌ها و شرکت ها محسوب می‌شود. بسیاری از کارمندان اداری که قصد دارند، در سازمان‌های خصوصی و دولتی استخدام و مشغول به کار شوند باید با icdl آشنایی داشته باشند.

در زیر به برخی از دلایل شرکت در دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، می پردازیم.

 برای ICDL می توان گفت که مخفف عبارت International Computer Driving License است و همانطور که گفته شد یک گواهینامه بین المللی کامپیوتر است. در واقع دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، یک گواهینامه جهانی و بین المللی برای مهارت های کامپیوتری است که در سال 1995 توسط انجمن متخصصان انفورماتیک اروپا ارائه شده است.

در سال 1995، انجمن اروپایی متخصصان فناوری اطلاعات این رویکرد ویژه را برای بهبود مهارت های فناوری اطلاعات در سراسر اروپا توسعه داد. گواهینامه رانندگی رایانه ای اروپا (ECDL) (گواهینامه رانندگی رایانه ای اروپایی) با شروع آموزش و آزمایش در فنلاند به رسمیت شناخته شد.

در سال 1996 این روش آموزشی و گواهینامه برای اولین بار در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و بین المللی معرفی شد و امروزه به گواهی ICDL معروف است.

معرفی icdl درجه یک:

این دوره نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد و دوره از ابتدا تدریس می شود.

 دوره آموزش ICDL سطح ۲ هنرجویان را به سطحی می رساند تا شایستگی خود را در استفاده از نرم افزار پردازش کلمه، ارائه پاورپوینت، صفحه گسترده اکسل افزایش دهند. این دوره مملو از تمرینات است که به زبان آموزان امکان می دهد تا آنچه را که آموخته اند در محل کار به کار ببرند.

اگر قصد دارید مهارت‌های ICT خود را توسعه دهید که شما را قادر به استفاده به بهترین شیوه از برنامه‌های رایانه‌ای کند و همچنین به مدرک معتبر ICDL دست پیدا کنید، این دوره برای شما مناسب است. این مرحله بعدی برای زبان آموزانی است که اخیراً ICDL یا ITQ سطح 1 را تکمیل کرده اند.

 بعد از پایان دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، کارآموزان مهارت های IT خود را در زمینه های زیر به روز می کنند:

مهارت Microsoft word به سرعت به یکی از پرکاربردترین برنامه ها در استخدام تبدیل شده است، بنابراین، این بخش به آموزش نحوه استفاده از آن به طور مفصل به شما می پردازد. این از اصول اولیه مانند نحوه تغییر فونت، سبک و یا اندازه متن تا نحوه ایجاد تنظیمات دقیق برای مجموعه مورد نیازتان، به عنوان مثال، افزودن لینک‌ها به کارتان متفاوت است.

استفاده از مایکروسافت اکسل روز به روز در حال رشد است و به روشی بسیار راحت و ساده برای ذخیره داده ها تبدیل می شود. بنابراین، در این بخش به طور مفصل یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را در اکسل وارد کنید، صفحات گسترده ایجاد کنید و جمع آوری کنید.

مایکروسافت پاورپوینت یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه ایجاد ارائه است. شما باید یاد بگیرید که چگونه اسلایدهای ارائه مختلف بسازید، پس‌زمینه‌های مختلف را انتخاب کنید و انطباق‌ها و همچنین نحوه گنجاندن نمودارهای مختلف مطابق با نیازهای خود را داشته باشید.

این بخش به شما آموزش می دهد که چگونه مؤثرترین برنامه های فوق را برای استفاده مطابق با کار در دست اجرا و برنامه ای که مقرون به صرفه ترین است شناسایی کنید.

شما با شرکت در دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، می توانید تمام مهارت های ذکر شده را فرا گیرید.

ما در این مقاله تمام اطلاعات لازم را در مورد دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، با شما به اشتراک گذاشتیم، شما می توانید جهت اخذ گواهینامه معتبر از آموزشگاه فنی سازان در دوره آموزش ICDL درجه ۱و۲، شرکت کنید، تا بتوانید فرصت های شغلی مناسب را برای خود ایجاد کنید.

منبع : مایکروسافت اکسل

دکمه بازگشت به بالا