اقتصادیعمومیمطالب کسب و کار

دانلود کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf

دانلود کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf

دانلود کتاب special english for the students of computer ، کتاب زبان تخصصی کامپیوتر special english for the students of computer منوچهر حقانی 235 صفحه پی دی اف PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. کتاب حاضر برای دانشجویان رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی و کاردانی به عنوان منبع اصلی درس زبان تخصصی به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید می رود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند. این کتاب نوشته منوچهر فرهادی در 15 درس نوشته شده است.

کتاب مبانی کارآفرینی پیام نور ، کتاب مبانی کارآفرینی احمدی و درویش پیام نور 116 صفحه PDF برای شما دانشجویان شده کرده است. واژۀ کارآفرینی از کلمۀ فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن نشات گرفته است، واژه‌نامۀ دانشگاهی “وبستر” واژۀ کارآفرینی را این‌گونه تعریف نموده است: کارآفرین کسی است که متعهد می‌شود مخاطره‌های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل کند. بر این اساس کارآفرین، منتظر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف دولت نیست. او خود با شناخت صحیح فرصت‌ها و استفاده از سرمایه‌های راکد، امکاناتی را فراهم نموده و با سازماندهی و مدیریت منابع، ایدۀ خود را عملی می‌نماید. ویژگی‌های مشترک کارآفرینان عبارت است از: نیاز به موفقیت؛ استقلال‌طلبی؛ تحمل ابهام؛ کانون کنترل درونی این عقیده که شانس یا سرنوشت، زندگی شخصی خود را کنترل نمی‌کند؛ و مخاطره‌پذیری. منافع کارآفرینی عبارت است از: افزایش رشد اقتصادی؛ ارتقای بهره‌وری؛ و پدید آمدن تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات جدید. این بخشی از محتوای این کتاب است.

دانلود کتاب آموزش و پرورش تطبیقی احمد آقازاده ، کتاب آموزش و پرورش تطبیقی دکتر احمد آقازاده 105 صفحه PDF را برای شما دانشجویان آماده شده است. کتاب آموزش و پرورش تطبیقی نوشته احمد آقازاده یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته علوم تربیتی این دانشگاه طراحی و تدوین شده است. هدف اصلی و کلی این کتاب آشنایی دانشجو با تاریخ تحول آموزش و پرورش ژاپن است.

دکمه بازگشت به بالا