اقتصادیعمومیمطالب کسب و کار

10 مدل برتر سال برای پرده اداری با رنگ های متنوع سازمان شما

معرفی جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی

پرده ها یکی از وسایل مهم و تأثیرگذار بر روی دکوراسیون داخلی یک ساختمان هستند. به همین دلیل تنوع آن ها بسیار زیاد است و در شکل و جنس های مختلفی تولید می شوند. انتخاب یک پردۀ مناسب می تواند علاوه بر زیبایی، کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. پرده های زبرا یکی از پرده های پرطرفدار هستند که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. از این پرده ها در هر محیطی می توان استفاده کرد. جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی به دلیل ویژگی های خوبی که دارند، توجۀ افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. به کمک این پرده ها می توان میزان نور واردشده به داخل یک ساختمان را تنظیم کرد و این یکی از قابلیت های خوب پرده زبرا است.

ویژگی های خوب جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی

پرده اداری یکی از پرده های محبوب و پرطرفدار است. دلیل محبوبیت این پرده ها، ویژگی های خوبی است که این نوع پرده دارد. از ویژگی های خوب پرده های زبرا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • یکی از ویژگی های خوب پرده های زبرا سهولت در استفاده از آن هاست. به کمک این پرده می توانید به راحتی میزان نور وارد شده به داخل ساختمان را کنترل کنید.
  • تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و همین ویژگی باعث شده است که این پرده ها برای هر نوع دکوراسیونی مناسب باشد.
  • اندازه و ابعاد پرده زبرا با توجه به اندازۀ پنجره ها متغیر است.
  • در این نوع پرده از پارچه و توری در کنار هم و به صورت خط های راه راه استفاده شده است. دلیل نام گذاری این نوع پرده، به علت راه راه بودن آن است.
  • این نوع از پرده دوام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر انواع پرده ها دارد.
  • از جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی می توان در محیط های اداری، دفترکار، مدرسه، بانک، خانه ها و… استفاده کرد، زیرا مدل های جدید این پرده طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارد.
  • به کمک این پرده ها می توان حریم خصوصی داخل یک ساختمان را حفظ کرد، زیرا با نصب این پرده، محیط داخل ساختمان به هیچ وجه قابل دیدن نیست.
  • پرده های زبرا قابلیت جمع شوندگی به صورت دستی و با ریموت کنترل دارند و به همین دلیل استفاده از آن ها بسیار آسان است.
  • قیمت این نوع از پرده در مقایسه با سایر پرده ها مناسب تر است.

معایب جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی

خرید پرده اداری: پرده های زبرا در کنار مزایای بسیار خوبی که دارند، معایبی نیز دارند. یکی از معایب پرده های زبرا این است که برای شست وشوی آن ها باید قطعات از هم جدا شوند. این کار ممکن است برای افرادی که با نصب این پرده آشنایی ندارند کمی سخت باشد. همچنین به دلیل جنس این پرده نمی توان آن را در ماشین لباسشویی انداخت و باید حتماً با دست شسته شود. به همین دلیل برخی از افراد از خریدن این پرده خودداری می کنند.

چرا پرده های زبرا برای دفتر کار مناسب هستند؟

شایان ذکر است که با توجه به طرح و رنگ متنوع پرده های زبرا، در بسیاری از محیط های اداری از آن ها استفاده می شود. این پرده ها برای دفتر کار و محیط های کاری بسیار مناسب هستند، زیرا با دکوراسیون محیط کاری شما به راحتی ست می شود و ظاهری زیبا و شیک به محیط کار می بخشد. همچنین دوام بیشتری نسبت به سایر پرده ها دارد و دیرتر کثیف می شود. به کمک این پرده می توان حریم خصوصی داخل دفتر کار را به خوبی حفظ کرد و میزان نوری که وارد محیط می شود را کنترل نمود.

تفاوت پرده زبرا و پرده شید

برای بسیار از افراد جای سؤال است که تفاوت پرده زبرا و پرده شید در چیست؟ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم که پرده های شید تنها از پارچه ساخته می شوند و به همین دلیل قابلیت تنظیم نور را ندارند. اما برای تولید پرده های زبرا، از پارچه و تور به صورت راه راه استفاده می شود. به همین دلیل این نوع پرده قابلیت تنظیم نور را به مشتریان خود می دهد. همچنین جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. در حالی که پرده های شید تنوع زیادی در طرح و رنگ ندارند.

انواع پرده زبرا کدام ها هستند؟

همان طور که به آن اشاره کردیم، جدیدترین مدل پرده های زبرا در انواع مختلفی تولید می شوند. تفاوت این پرده ها در طرح و رنگ آن هاست که متناسب با دکوراسیون محیط داخل ساختمان می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد؛ انواع پرده های زبرا عبارت اند از:

  1. ساده
  2. پلیسه دار
  3. طرح دار
  4. ترکیبی
  5. سیلوئت
  6. سه بعدی
  7. زبرا شب و روز

گفتنی است که با توجه به استعلام های گرفته شده از سایت رونیا قیمت زبرا شب و روز بستگی به نوع آن دارد. برای  باید با توجه دکوراسیون منزل خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. عواملی مانند اندازه، رنگ، طرح، جنس پارچه و… می تواند بر  تاثیر بگذارد، به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. نمونه هایی از این مدل پرده را میتوانید در سایت فروشگاهی رونیا با قیمت و مشخصات فنی کامل ملاحظه و انتخاب کنید.

خلاصه

پرده ها یکی از وسایل کاربردی و مهم در هر خانه یا محیط کار هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند. برای هر محیطی باید از پردۀ مناسب با دکوراسیون داخلی آن محیط استفاده کرد. یکی از پرده های پرطرفدار، پرده های زبرا هستند که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی، در بین افراد محبوبیت بسیار زیادی دارند و از آن ها در محیط های خانگی و کاری استفاده می شود. این نوع پرده ترکیبی از پارچه و تور است که به صورت راه راه در کنار هم قرار گرفته اند. به همین دلیل این پرده قابلیت تنظیم نور را دارد و به کمک آن می توان میزان نور ورودی به داخل ساختمان را کنترل کرد.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دکمه بازگشت به بالا