اجتماعیمطالب کسب و کار

چگونه شماره مجازی بسازیم برای واتساپ؟

آیا امکان ثبت نام با شماره جعلی در واتس اپ وجود دارد؟

اگر تا به حال در هر یک از پیامرسان ها ثبت نام کرده باشید می دانید که برای ورود و استفاده از امکانات این اپلیکیشن ها شما باید شماره موبایلتان را وارد کرده و تایید کنید که این شماره جعلی نبوده و متعلق به شماست. تایید و احراز هویت در برنامه هایی مانند واتساپ و یا تلگرام از طریق ارسال کدی به صورت پیام کوتاه و یا تماس تلفنی با شماره وارد شده انجام می شود که کاربر تنها پس از ارائه کد مورد نظر می تواند ثبت نام خود را تکمیل نماید. شما می توانید در قسمت شماره هر شماره ای به دلخو اه وارد کنید اما قسمت اصلی عبور از مرحله احراز هویت است. خوب است بدانید اگر قصد ندارید از شماره اصلی خود در استفاده کنید می توانید از برنامه شماره مجازی واتساپ کمک بگیرید و با خرید شماره مجازی برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ اقدام کنید.

چگونه در واتساپ با پیش شماره 1+ اکانت بسازیم؟

برای ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+ شما می توانید از برنامه Primo استفاده کنید. این اپلیکیشن را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از ورود به Primo باید برای ثبت نام از طریق شماره واقعی خود اقدام نمایید. در صفحه ای مانند تصویر 1 نام کشور و شماره خود را وارد کرده و پس از احراز هویت ثبت نام را تکمیل کنید. پس از این کار یک شماره با کد آمریکا در اختیار شما قر ار می گیرد که می توانید آن را در منوی سمت چپ برنامه مشاهده کنید.

شما می توانید از این شماره جعلی برای احراز هویت در واتساپ استفاده کنید. آن را کپی کرده و هنگام ثبت نام در واتساپ به عنوان شماره موبایلتان وارد نمایید. در این مرحله واتساپ از شما می خواهد تا کد ارسالی برای شماره را تایید کنید. برای تایید شماره گزینه  Call me را انتخاب کرده و از طریق Primo تماس را دریافت کنید. پس از دریافت کد آن را در قسمت مربوطه وارد کنید تا اکانت شما با پیش شماره 1+ فعال شود.

 معرفی چند برنامه شماره مجازی واتساپ

شما می توانید با نصب اپلکیشن TextNow به صورت رایگان و خرید شماره مجازی ، شماره تلفن آمریکا و یا کانادا دریافت کرده و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ اقدام نمایید. در این اپلیکیشن نیز مانند قسمت قبل ابتدا باید شماره ی اصلی خود را وارد کرده  تا پس از احراز هویت و تکمیل ثبت بتوانید از امکانات برنامه و شماره مجازی بهره مند شوید.  Talk2 یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب در این زمینه است که به شما در ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ و دیگر پیامرسان ها کمک می کند. با نصب و راه اندازی این اپلیکیشن شماره مجازی مربوط به کشور فیلیپین برای شما فعال می شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه نیز شما باید شماره موبایل واقعی خود را وارد کرده و کد تایید را ارسال نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

 شماره مجازی چیست؟

ابتدا اجازه دهید تا سایت نامبر فور شما را به طور کامل با شماره مجازی آشنا کند تا در هنگام ساخت و استفاده از آن، کاملا بدانید که این شماره چه کارایی و مشخصاتی دارد. درواقع شماره تلفن همراه در یک کشور دیگر است که شما می‌توانید آن را استفاده کنید. همان‌طور که از نام آن پیداست، این شماره مجازی است یعنی وجود حقیقی نداشته و با سیم کارت نیز کار نمی‌کند اما می‌تواند تمامی امکانات یک شماره واقعی را داشته باشد.

بسیاری از افراد در شرایط مختلف به عنوان مثال عضو شدن در یک وب سایت خارجی، نیاز به وارد کردن شماره تلفن و گرفتن کد از وب سایت دارند. حال این امکان از طریق شماره‌های ایران ممکن است انجام نگیرد. در این حالت افراد می‌توانند با استفاده از سرویس‌های ارائه دهنده شماره‌های مجازی، یک شماره برای خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنند. این کار امروزه بسیار رایج شده است و حتی خیلی از افراد از این شماره‌ها برای پیامرسان‌های خود مانند واتس اپ یا تلگرام نیز استفاده می‌کنند. در ادامه با سایت نامبر فور همراه باشید تا بتوانیم نحوه ساخت اکانت واتس اپ با استفاده از شماره مجازی را به شما آموزش دهیم. می‌توانید در صورت بروز سوال یا مشکل با کارشناسان نامبر فور ارتباط برقرار کرده و در کوتاه‌ترین زمان به جواب و راه حل خود برسید.

چطور برای واتساپ شماره مجازی رایگان بسازیم؟

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان برای واتس اپ بسیار ساده است. شما راه‌های مختلفی را برای این کار در اختیار دارید که در اینجا سایت نامبر فور به شما این روش‌ها را آموزش می‌دهد. برای اینکه بدانیم چطور درست کنیم، ابتدا بهتر است که عبارت شماره مجازی را در اینترنت جستجو کنیم. همان‌طور که در صفحه نتایج گوگل مشاهده می‌کنید، سایت‌های زیادی ظاهر می‌شوند که از کشور‌های مختلف می‌توانند برای شما شماره‌ای را ایجاد کنند. معمولا رایج‌ترین کشور‌ها در این سایت‌ها آمریکا و کاناداست. بعد از اینکه وارد این سایت‌ها شدید، تنها با ثبت نام و تایید ایمیل خود می‌توانید شماره مجازی خود را به صورت رایگان بسازید.

البته نرم افزار‌های زیادی نیز موجود است که برای سیستم عامل‌های اندروید و ios ساخته شده‌اند و شما از طریق آن‌ها می‌توانید به راحتی برای خود شماره‌ای را بسازید. دانلود این نرم افزارها اغلب در گوگل پلی و یا اپ استور انجام می‌شود و نحوه ساخت شماره نیز مانند سایت است‌. بعد از اینکه شماره ساخته شد، واتس اپ خود را باز کرده و شماره را که از قبل یادداشت کرده و یا کپی کرده‌اید وارد واتس اپ می‌کنید.حتی میتوانید از این شماره ها برای لاگین شدن به تلگرام یا نیز استفاده کنید.

سپس چند ثانیه صبر می‌کنید تا کد برای شما ارسال شود و یا تماسی با شما حاصل شود. در آخر نیز اکانت شما ساخته شده و می‌توانید از واتس اپ به همراه شماره مجازی خود استفاده کنید. اگر در این بین برای شما مشکلی ایجاد شد، می توانید به سایت نامبر فور مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب این سایت درباره مشکل خود سوال کنید تا در کمترین زمان به پاسخ خود برسید. اینجا لازم است تاکید کنم

شاید این اپلیکیشن ها برای شبکه های اجتماعی کم خطر باشد اما در صورت نیاز برای وریفای حساب بایننس به هیچ وجه از این اپلیکیشن ها استفاده نکنید فقط وفقط از سایت های معتبر تهیه کنید.

آیا ساخت شماره مجازی برای واتساپ بیزینس متفاوت است؟

یکی از نرم افزارهایی که امروزه برای کسب‌وکارها بسیار استفاده می‌شود واتساپ بیزینس است. این نرم افزار جدا از واتساپ معمولی ارائه می‌شود و معمولا امکاناتی دارد که کار پیامرسانی و مدیریت کسب‌وکار را راحت‌تر خواهد کرد‌. اما باید گفت که ساخت شماره مجازی در واتساپ بیزینس هیچ تفاوتی با نوع معمولی آن ندارد‌.

می‌توان به راحتی در هنگام وارد کردن شماره، شماره مجازی خود را به جای اصلی وارد کنیم و از آن برای کسب‌وکار خود استفاده کنیم. البته بهتر است بدانید که شماره‌های مجازی با پرداخت هزینه نیز وجود دارند که فقط مختص شما هستند. گاهی ممکن است بعضی از شماره‌های مجازی را افراد دیگر نیز استفاده کرده باشند که این برای کسب‌وکار شما مناسب نیست. سایت نامبر فور می‌تواند انواع شماره مجازی از کشور‌های مختلف را به شما تقدیم کند و به این وسیله می‌توانید از آن‌ها برای خربد شماره مجازی واتساپ بیزینس خود نیز استفاده کنید.

منبع مقاله: نامبر ایزی

دکمه بازگشت به بالا