اقتصادیعمومیمطالب کسب و کار

عکس دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

طراحی داخلی ویلا با ۳۷ ایده خلاقانه

در طراحی داخلی ویلای لاکچری ویلاها در متراژ های بزرگ ساخته می شوند که دیزاین داخلی آن ها تا حدودی نسبتا دشوار می باشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه دیزاین دکوراسیون ویلا بدست آورید. در مطالب قبلی تصاویری از طراحی و را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی ویلا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

 دیزاین داخلی ویلا

طراحی داخلی مغازه تجاری: اغلب به صورت دوبلکس ساخته می شوند و دارای فضاهای مجزایی برای خواب و استراحت و انجام فعالیت های مختلف می باشند. امروزه اغلب ویلاها دارای دکوراسیون های مدرن و در عین حال ساده ای هستند.
برای دیزاین داخلی ویلا بهتر است قبل از هر چیز ابتدا دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به دیزاین دکوراسیون قسمت های مختلف بپردازید.
اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید.
اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۶ نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید.
برای تزیین اتاق نشیمن ویلاهای لوکس از پرده های شیک و وسایل تزیینی مختلف استفاده می شود همچنین بهتر است بخشی از کفپوش اتاق نشیمن را به وسیله فرش فانتزی و شیکی بپوشانید.

قیمت طراحی داخلی مسکونی: آشپزخانه یکی دیگر از بخش های کاربردی ویلا محسوب می شود و اگر شما برای دیزاین داخلی قسمت های دیگر ویلا از دکوراسیون مدرن استفاده کرده اید بهتر است برای طراحی این بخش نیز همین سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید.
برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهتر است همه وسایل لازم و ضروری را تهیه کنید و برای جلوگیری از شلوغ شدن آشپزخانه وسایل را درون قفسه و کابینت ها بچینید. برای مرتب و کاربردی تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می توانید گاز و یخچال را در فضایی مناسب قرار دهید.

ویلاها اغلب دارای دو یا سه اتاق خواب می باشند که بهتر است برای فضای اتاق خواب از سرویس خواب مدرن و شیکی استفاده نمایید و با طراحی نورپردازی مناسب احساس آرامش و امنیت را برای اتاق خواب ویلا به ارمغان بیاورید.
انتخاب رنگ برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید از ترکیب رنگ های گرم و سرد برای طراحی اتاق خواب استفاده نمایید همچنین بهتر است در صورت وجود پنجره در اتاق خواب پرده شیک و زیبایی با قابلیت جمع شدن آسان را نصب نمایید تا در طول روز اتاق خواب از نور طبیعی برخوردار باشد و بتوانید از فضای سبز محوطه ویلا نهایت لذت را ببرید.

در این مطلب تصاویری از طراحی داخلی ویلا را مشاهده کردید که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی مناسب را در بخش های مختلف ویلا ایجاد نمایید

نگاهی به دکوراسیون داخلی خانه ویلایی مدرن

در کف سازی این ویلا از متریال سرامیک ۶۰*۶۰ با رنگ سفید استفاده شده است .

استفاده از درختچه های بلند حس باشکوهی را به فضای داخلی بخشیده است .

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی از دو رنگ بندی کرم و قهوه ای استفاده شده که نقش رنگ قهوه ای را ۲ متریال لوکس بازی می کنند . یکی از این متریال ها چوب و دیگری سنگ آنتیک است .

میز ناهار خوری ۱۲ نفره برای این مناسب به نظر می رسد .

در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورت کامل از متریال MDF استفاده شده است .

همه چیز در طراحی این آشپزخانه ، مدرن و لوکس به نظر می رسد .

استفاده از الگوهای عمودی در گلدان های تزئینی نیز دیده می شود . نور مصنوعی نیز به شکل خطی و تارگت استفاده شده .

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی فوق اتاق خواب ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند .  کف سازی و بدنه این اتاق خواب با رنگ بندی کرم روشن است و برای مبلمان و پرده از کرم تیره تر استفاده شده است .

این اتاق خواب بزرگ مجهز به مبلمانی برای تماشای تلوزیون نیز هست .

نشیمن طبقه اول خانه ویلایی را در تصویر بالا مشاهده می کنید .

وارد یکی دیگر از اتاق خواب ها می شویم که مشخصات طراحی نشان از اتاق خواب نوجوان با جنسیت پسر را می دهد .

استفاده از پرده هایی با حروف و جملات انگلیسی حس پیچیدگی و خاصی را به کاربر منتقل می کند .

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی فوق شاهد یک نیز هستیم که به شکل خلاقانه و منحصر به فردی طراحی شده است .

این اتاق خواب به میز تحریر و تلوزیون نیز مجهز شده است .

پرده های مورد استفاده در اتاق خواب کودک ، ساده و مدرن انتخاب شده اند .

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی ایجاد یک فضا به نام TV ROOM می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد .

در طراحی این خانه ویلایی ، اتاق خواب نوزاد نیز در نظر گرفته شده و از رنگ صورتی ملایم استفاده شده است .

نورپردازی مخفی در بخش های مختلف اتاق خواب اعمال شده .

اتاق خواب دخترانه با ایده ای دوست داشتنی !

این خانه ویلایی به یک اتاق بسیار بزرگ که عملکردی نزدیک به کمد دیواری اتاق خواب را دارد تجهیز گشته است .

تصویر بالا کمد دیواری یکی از اتاق خواب ها را نشان می دهد .

نمایی از دکوراسیون حمام لوکس خانه ویلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی به سبک مدرن طراحی شده است

دکمه بازگشت به بالا