عمومیمطالب کسب و کار

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای چیست؟

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

CP: این کلمه کوتاه شده‌ی عنوان Cod Points می‌باشد.  سی (C) حرف ابتدایی اسم بازی Call of Duty و پی (P) حرف ابتدایی کلمه Points است و در لغت “اعتبار بازی کالاف دیوتی” ترجمه می شود. سی پی کالاف؛ پول یا ارز رایج درون است که با آن می توانید امکانات مورد نظر در بازی را خریداری کنید. امکاناتی که با سی پی کالاف دیوتی موبایل قادر به خرید آن ها هستید شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت انجام بازی در مود پریمیوم و خاص
  • افزایش و ارتقا قدرت مبارزه در جنگ ها
  • نقشه های ترکیبی (چند جانبه)
  • اسکین های حرفه ای و مدرن
  • ابزار و اسلحه های هوشمند و پیشرفته
  • چتر نجات و جعبه گردونه
  • و …

علاوه بر این موارد، شما با هزینه کردن سی پی می توانید امکاناتی را که در بازی در اختیار دارید ارتقا دهید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل کافیست درون بازی وارد فروشگاه شده و هر چقدر که نیاز دارید بخرید. اگر برای با ارزهای رایج و مورد قبول مشکل دارید می توانید از خدمات جمینجا برای خرید پول بازی کالاف بهره مند شوید.

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای خرید هر نوع Asset یا امکانات درون بازی، باید ابتدا سیستم عامل دستگاه خود و فروشگاه اختصاصی آن دقت کنید. اگر گوش اندوریدی دارید و از گوگل پلی استور خرید می کنید، باید سراغ شارژ اکانت گوگل پلی بروید. با و ردیم آن در اکانت خود می توانید به راحتی درون بازی اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کنید. اما اگر گوشی IOS دارید، باید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ اپل آیدی خود زمینه را برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان آماده کنید.

روند بازی کالاف دیوتی موبایل

این نسخه نیز با ماموریت‌ها و حملاتی آغاز شده و چالش‌های زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. از ویژگی‌هایی که در این نسخه قابل مشاهده است، حضور بازیکن در نقشه‌های معروف کالاف دیوتی مانند بخش زامبی‌ها می‌باشد. حالت زامبی و PVP پنج نفره، حالت‌هایی از بازی است که کاربر با انتخاب هرکدام از آن‌ها به دنیای جدیدی ورود پیدا خواهد کرد. پول بازی کالاف دیوتی موبایل با شخصیت‌ها و ویژگی‌هایی از نسخه‌های قبلی ارائه شده و چندین قابلیت جدید در آن دیده می‌شود.

داستان این بازی پیرامون اتفاقات و مبارزه های جنگ های جهانی دوم روایت می شود و گیمرها می توانند مبارزه های گوناگون و پرچالشی را امتحان کنند.در همان ابتدای ورود به بازی call of duty mobile، با بخش آموزشی روبرو شده و اطلاعاتی در مورد تیراندازی و کنترل کاراکترها بدست خواهید آورد.

گیم پلی بازی call of duty mobile

گیم پلی call of duty mobile بسیار روان و راحت طراحی شده است؛ به عنوان مثال؛ برای تیراندازی کافی است دکمه شلیک را لمس کرده تا هدف گیری و تیراندازی همزمان انجام ‌شود. بازی در دو حالت ساده و پیشرفته قابل اجرا بوده و هرکدام از این سیستم‌ها، تجربه متفاوتی برای کاربران فراهم خواهد کرد.گرافیک بازی در مقایسه با بازی‌های موبایلی دیگر، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همین سبب جذاب تر شدن بازی شده است. بازی دارای یک پرداخت درون برنامه‌ای بوده که با خرید آن بازیکن به آیتم‌های زیادی در بازی دسترسی پیدا می‌کند. خرید سلاح‌ها و مهمات نیاز به همان پول کالاف دیوتی موبایلی دارد.

با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه دست می یابید.

حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که حدودا 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ پراکنده می‌شوند و تلاش می‌کنند تا رقبا را از میان بردارند. در ابتدا، نه پوشش مناسب و نه سلاح خاصی دارید و باید با جست و جوی نقشه، آیتم‌های مختلف مورد نیاز را پیدا کنید. در بعضی از مواقع هم می‌توانید در نقشه بازی آیتم‌های خاص را پیدا کنید که این آیتم‌ها کلید طلایی شما برای موفقیت در مراحل مختلف خواهند بود.

در حقیقت با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه بازی مانند: لباس و بخش‌های ارزشمندی از بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. گیمرها می‌توانند در رویدادهای متنوع و جنگ‌هایی که توسط COD سازماندهی شده، شرکت کنند و جوایز ارزنده ای بدست آورند. با کسب جوایز، می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه برای وسیله موردنظرتان خرج کرده و یا برای فصل بعدی رویال بازی موبایلی ندای وظیفه ذخیره کنید.

یکی  از خصوصیت هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب و هم رده خود متمایز می کند وجود حالت های متنوع است، مود بتل رویال، مولتی پلیر و مود زامبی از دسته حالت هایی هستند که گیمر می تواند انتخاب کند. هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود می آورد که باعث می شود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. امکان سفارشی سازی شخصیت های موجود در بازی به بازیکن کمک می کند امکانات خود را ارتقا دهد و لول اپ کنید. برای استفاده و تجربه این امکانت هیجان انگیز باید از پول بازی کالاف دیوتی که CP کالاف دیوتی نام دارد استفاده کنید. بازیکن قادر است از قسمت استور درون بازی کال اف با سی پی برای شخصیت خود اسلحه‌های قدرتمند، باندل، گردانه شانس و اسکین خریداری کند.

استفاده از پیشرفته ترین سلاح های انفرادی و تهاجمی در لول های بالاتر بازی به شما این  امکان را می دهد که لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنید. در حقیقت برای افزایش هیجان و شور گیم، شما باید از قوی ترین و مدرن ترین تجهیزات و تسلیحات و  اسکین ها استفاده کنید. که جهت خرید هر کدام از آیتم های بالا باید از سی پی  کال آف دیوتی استفاده کنید. به بیانی دیگر شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی بازی را هیجان انگیزتر و سریع تر تجربه کنید. در فروشگاه اینترنتی جمینجا می توانید پرداخت‌ های درون برنامه ای تمام برنامه ها و بازی‌ های موبایلی شامل: جم کلش آف کلنز، خرید سی پی، یوسی پابجی، جم کلش رویال، جم و الماس فری فایر، جم هی دی جم براول و … در عرض چند دقیقه با کمترین قیمت بازار بر روی اکانت خود تحویل بگیرید.

چرا سی پی کالاف بخریم؟

اگر خودتان بخواهید با شرکت در مراحل مختلف، اقدام به خرید سلاح‌ها، امکانات و آیتم‌های ارائه شده در کالاف دیوتی موبایل کنید، این کار بسیار زمان‌بر خواهد شد. در عین حال، ممکن است در انتها هم نتوانید تمام آیتم‌ها و سلاح‌های دلخواه خود را خریداری کنید. همین باعث شده است که جمع‌آوری سی پی برای خرید آیتم‌ها دلخواه بسیار خسته‌کننده باشد. این میزان خسته‌کنندگی ممکن است در مواقعی به حدی برسد که دیگر تمایلی به ادامه دادن این بازی نداشته باشید. به همین خاطر، می‌توانید با کمک روش‌های مختلف مانند خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام به جلوگیری از رخ دادن چنینی موضوع کنید.

ضرورت خرید سی پی کالاف برجمینجارهای حرفه‌ای

بسیاری از افرادی که بازی کالاف دیوتی را بر روی موبایل هوشمند خود نصب کرده‌اند، گیمرهای مبتدی هستند و فقط برای سرگرم شدن nv اوقات فراغت خود این بازی را انجام می‌دهند. اما در این میان بسیاری از گیمرها وجود دارند که در این بازی بسیاری حرفه‌ای هستند و می‌خواهند همیشه جز برترین بازیکنان باشند تا احساس رضایت کنند. این دسته از گیمرها بیشتر از سایر گیمرها به سی پی کالاف دیوتی نیاز دارند.

داشتن تعداد زیادی سی پی برجمینجارهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل می‌تواند بسیار موثر باشد. با داشتن سی پی بیشتر بازیکن می‌تواند سریع‌تر و آسان‌تر از رقبای خود پیشرفت کند و در نتیجه در رقابت با آن‌ها همیشه پیروز شود. همچنین خرید سی پی کالاف دیوتی باعث تمایز گیمرهای حرفه‌ای از سایر بازیکنان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا خاص باشند.

حالت‌ های بازی کالاف دیوتی موبایل

برای نصب نسخه موبایلی call of duty mobile بر روی گوشی آیفون، به سیستم عامل iOS نسخه 9 و یا گوشی‌ آیفون 5S به بالا نیاز دارید. قبل از نصب باید این نکات را در نظر داشته باشید. بازی call of duty mobile به فضایی در حدود 1.6 گیگ نیاز دارد. برای عملکرد بهتر در بازی می‌توانید مود گیم پلی دستگاه را روشن کنید تا تمامی برنامه‌های در حال اجرا، متوقف شوند. در این حالت بازی با افت سرعت مواجه نشده و راندمان بالاتری خواهد داشت. برای تمرکز بیشتر و شنیدن صدای بازی بهتر است از هدفون و هندزفری استفاده کنید. زیرا از طریق شنیدن صدای پا یا شلیک گلوله، می‌توانید از حضور دشمن در نزدیکیتان مطلع شوید. پول بازی کالاف دیوتی موبایل در دو حالت مولتی پلیر و بتل رویال قابل اجرا است. در حالت چند نفره می‌توانید به صورت آنلاین با افراد زیادی به اجرای بازی بپردازید.

متنوع بودن بازی، وجود شخصیت های متفاوت، شات‌ گان های هوشمند و نقشه های مهیج در بازی باعث جذابیت بیشتر هرچه بازی شده است. از ویژگی‌های هیجان انگیز بازی، امکان رقابت و مبارزه با بازیکنان مختلف در سرتاسر جهان است. قابل ذکر است بخش بتل رویال از سطح 7 برای بازیکنان قابل دسترس بوده و ترکیبی از بخش Blackout و Pubg Mobile می‌باشد. برای ورود به پول بازی کالاف دیوتی موبایل ، باید از طریق اکانت فیس بوکتان وارد شده و بعد از اتصال، نسبت به خرید cp بازی اقدام نمایید.

حالت بازی Ranked Match

گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل در سطوح مختلفی قرار دارند و از لحاظ مهارت با همدیگر متفاوت‌اند. به همین دلیل حالتی از بازی به‌عنوان ranked match به معنای بازی بر اساس رتبه طراحی شده است تا گیمرها بتوانند با افرادی در سطح خودشان رقابت کنند و از این کار لذت بیشتری ببرند. فرض کنید که گیمرهای مبتدی در مقابل گیمرهای حرفه کالاف دیوتی قرار بگیرند. در چنین شرایطی حرفه‌ای‌ها که تجربه بسیار بیشتری دارند، مبتدی‌ها را به‌سادگی شکست می‌دهند و به آن ها اجازه نمی‌دهند از بازی لذت کافی ببرند.

در این مواقع رنک مچ گزینه بسیار خوبی برای جلوگیری از بروز این اتفاق است. اما پس از گذشت مدتی ممکن است، گیمرها از رقابت با افراد سطح پایین و بی تجربه خسته شوند و بخواهند به رقابت با افراد حرفه ای تر بپردازند. در این مواقع گیمرها می‌توانند، سی پی کالاف خریداری کنند تا به وسیله آن سریع‌تر پیشرفت کنند و به سراغ رقابت با گیمرهای حرفه‌ای‌تر بروند.

حالت Deathmatch و PvP

ابتدا که وارد بازی کالاف دیوتی موبایل می‌شوید، حالت‌هایی مانند مسابقه گروهی و Deathmatch در مقابل شما قرار می‌گیرد که این حالت‌ها برای افرادی که تازه این بازی را شروع کرده‌اند، گزینه مناسبی است. در نظر داشته باشید که در این نوع مسابقه‌ها هم می‌توانید سی پی مناسبی به دست بیاورید. اما با خرید این ارز از سایت‌های معتبر، می‌توانید با سلاح‌های شخصی‌سازی شده در بازی حضور داشته باشید و از همان ابتدا خود را به عنوان یک بازیکن برتر معرفی کنید. نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که در بازی کالاف دیوتی موبایل، برخی آیتم‌ها مانند UAV وجود دارند که نمونه آن‌ها را در بازی‌های دیگر نمی‌بینیم. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، اقدام به استفاده از این آیتم‌ها کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار گمیرها قرار می دهد.

خرید سی پی کالاف با تضمین قیمت

هر چند کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان عرضه شده، اما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار گمیرها قرار می دهد. COD :Mobile یکی از جذاب ترین بازی‌های اکشن و شوتر موبایلی است که تا به امروز سوژه‌ی چندین استودیوی مشهور بازی سازی شده است. این نسخه برای پلتفرم های موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و IOS منتشر شده است. شما می توانید برای خرید سی پی کالاف و دیگر امکانات کالاف موبایل به سادگی و با تضمین بهترین قیمت، از سایت جمینجا خرید کرده و از این بازی مهیج لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا