علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

کرم پودر کلارنس خوبه؟

نقد و بررسی کرم پودر کلارنس اورلستینگ

کرم پودر اورلستینگ کلارنس بافتی تقریبا مایع، سبک دارد و براحتی روی پوست می نشیند. پوششی متوسط تا تقریبا کامل دارد و براحتی می تواند قرمزی پوست و سایر معایب جزئی آن را بپوشاند. البته باید گفت که این کرم پودر نخواهد توانست معایب بزرگتر پوست از جمله جای جوش و یا زخم را بپوشاند و شما همچنان به یک کانسیلر برای این کار نیاز خواهید داشت. می توانید برای استفاده از این کرم پودر از یک اسفنج مرطوب برای داشتن پوششی متوسط و یا یک برس کرم پودر برای داشتن پوششی تقریبا کامل استفاده کنید. این محصول به صورتتان ظاهری نیمه مات و کاملا طبیعی خواهد داد که این قابلیت در میان کرم پودرهای با پوشش مشابه کمتر دیده می شود.

بخاطر وجود ترکیبات آبرسان در آن، کرم پودر اورلستینگ باعث خشک نشان دادن پوست نشده و همچنین باعث نخواهد شد که منافذ پوست بزرگتر به نظر برسند. این کرم پودر برای پوستهای نرمال تا چرب مناسب خواهد بود. همچنین باید گفت که ماندگاری آن کاملا قابل قبول است و تمام روز روی صورت دوام خواهد آورد. البته این مدت به درجه چربی پوستتان بستگی خواهد داشت. در آخر باید گفت که اس پی اف ترکیبات ضد آفتاب موجود در این محصول در حدی نیست که بتواند محافظت کاملی از پوست در برابر نور آفتاب کند و در طول روز حتما باید در کنار آن از یک ضد آفتاب با اس پی اف 30 و یا بالاتر استفاده نمایید.

ویژگی های کرم پودر Clarins

کرم پودر کلارنس دارای فرمولاسیونی سبک، پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی است که با استفاده از آن می‌توان تمامی نقص‌ها و تیرگی‌های پوست را به طور کامل پوشش داد و ظاهری طبیعی و زیبا به پوست بخشید. از مواردی که باعث تمایز این کرم پودر از کرم پودر‌های مشابه می‌شود، تکنولوژی منحصر به فرد آن در آب‌رسانی و پوشش ۱۸ ساعته است. این ویژگی باعث شده تا این محصول، به یک کرم پودر روزانه تبدیل شود و از صبح تا شب کیفیت اولیه خود را حفظ کند. این کرم پودر برای تمامی خانم‌هایی که نمی‌توانند زمان زیادی را صرف تجدید آرایش کنند، مناسب است.

کرم پودر کلارنس حاوی عصاره گیاه بامبو و کینوا است که سبب تسکین پوست و تقویت عملکرد مرطوب‌کنندگی می‌شود. همچنین دارای ترکیب منحصر به فرد ضد آلودگی، ضد رادیکال‌های آزاد و ضد اشعه‌ی UV می‌باشد که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. تنها با یک قطره از این کرم پودر می‌توان تمامی سطح پوست را پوشش داد و مواد التیام‌بخش موجود در آن بلافاصله قرمزی و خستگی پوست را التیام، و ظاهری یک‌دست و صاف به پوست می‌دهند.

این کرم پودر فاقد چربی است که از جوش زدن جلوگیری می‌کند و همین باعث می‌شود مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس نیز باشد. علاوه بر این موارد، با رطوبت‌رسانی مداوم، شادابی پوست را حفظ می‌کند و با عواملی مانند گرما، رطوبت و فعالیت روزانه بر روی صورت نمی‌ماسد.

سایر ویژگی های کرم پودر Clarins:

  • تنوع رنگی بالایی دارد.
  • بافتی نرمی که به راحتی جذب پوست شده و در عین‌حال امکان تنفس پوستی را حفظ می‌کند.
  • دارای SPF15 است که پوست را در مقابل آفتاب محافظت می‌کند.
  • با پوشش مات، ظاهر طبیعی پوست را حفظ می‌کند.

رنگبندی کرم پودر کلارنس

بعد از ویژگی‌های خاصی که هر برند در تولید کرم پودرهای خود لحاظ می‌کند، تنوع رنگی اهمیت خودش را نشان می‌دهد. طیف رنگی گسترده برندهای مختلف می‌تواند خیلی عظیم طرفداران را برای خرید کرم پودر ایجاد کند. اینجا به برخی از رنگ‌های کرم پودرهای تولید شده توسط برند کلارنس اشاره می‌کنیم:

    ۵/۱۰۲: خاکستری_قهوه‌ای (porcelain)

    ۱۰۳: عاجی (ivory)

    ۱۰۵: نود (nude)

    ۱۰۷: بژ (beige)

    ۱۰۸: شنی (sand)

    ۱۰۹: گندمی (wheat)

    ۱۱۰: عسلی (honey)

    ۵/۱۱۰: بادامی (almond)

    ۱۱۲: کهربایی (amber)

    ۵/۱۱۲: کاراملی (caramel)

    ۱۱۳: فندوقی (chestnut)

    ۱۱۴: کاپوچینویی (cappuccino)

کرم پودر کلارنس مدل اورلستینگ با دوام کاور متوسط رو به بالا با نمای نهایی مات دارد. کرم پودر ماده ای آرایشی که با پوست ارتباط مستقیم دارد. خوب یا بد بودن کرم پودر بر روی سلامت و طراوت پوست نیز تأثیر دارد. یک کرم پودر مناسب باید در کنار پوشش مناسب و سبک بودن، ضرری برای پوست نداشته باشد و منجر به جوش و کدر شدن آن نشود. محصولات برند کلارنس Clarins از فرمول جدیدی برای تولید کرم پودر استفاده کرده است. کرم پودر کلارنس مدل اورلستینگ به راحتی عیوب پوستی را می پوشانند و پوستی یک دست برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر در مورد کرم پودر کلارنس بدانیم

کرم پودر اورلستینگ کلارنس اصل از پوست در برابر آلودگی، رادیکال های آزاد و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. کرم پودر مایع  کلارنس با دوام کاور متوسط رو به بالا با نمای نهایی مات دارد. برای ماندگاری بیشتر کرم پودر از پودر بامبو استفاده شده است از این رو دوامی ۱۸ ساعته را برای مصرف کننده فراهم می آورد. عصاره کینوآ موجود در این کرم پودر باعث حفظ لطافت پوست می شود و رطوبت آن را حفظ می کند. بررسی صورت گرفته بر روی ۶۰ زن، رضایتمندی آنها از این کرم پودر و سبکی آن را نشان می دهد.

جدول ویژگی های مهم این محصول

? برند    کلارنس – Clarins

? کشور سازنده     آمریکا

? پلمپ   به صورت تکی پلمپ نیست

? رنج سنی          15+سال

? جنسیت            زنانه

? تاریخ انقضاء

سایر ویژگی ها و خصوصیات کرم پودر کلارنس

این محصول دارای فرمولاسیونی بی نظیر با ماندگاری بالا تا 18 ساعت می باشد. همچنین استفاده از آن به شما کمک می کند پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. به علاوه قدرت پوشانندگی این کرم پودر بسیار بالاست و همین امر سبب خواهد شد تا تمامی نواقص پوست مصرف کننده کاملا پوشش داده شود و ظاهری زیبا و یکدست به پوستش بخشیده شود. این محصول دارای SPF10 است که از پوست شما در برابر پرتو فرابنفش خورشید و رادیکال های آزاد محافظت خواهد کرد.

نیازی به تمدید آرایش ندارید

همچنین به جز موارد نام برده شده، استفاده از سیستم High Fidelity در تولید کرم پودر کلارنس حاوی ضدآفتاب Clarins SPF10 سبب شده است تا به محصولی ماندگار و فوق العاده برای استفاده روزانه تبدیل شود و بدین ترتیب کاملا برای افرادی که در طول روز فرصت تمدید آرایش خود را ندارند گزینه مناسب و بسیار کاربردی است.

جلوگیری از پوسته پوسته شدن

از طرفی دیگر به کارگیری عصاره کوینو باعث بالا رفتن عملکرد مرطوب کنندگی این کرم پودر شده است و به سبب عدم خشک شدن پوست صورت و آبرسانی به آن، آرایش در مدت زمان طولانی همان کیفیت اولیه را خواهد داشت و پوسته پوسته نخواهد شد.

پوشش دهی بسیار بالا

کرم پودر کلارنس Clarins تنها با استفاده از یک قطره صورت را به طور کاملا طبیعی پوشش می دهد، به صورتی که پوست صورت حالتی یکدست و بدون ترک خواهد داشت و نمایی طبیعی به چهره می دهد. استفاده از مواد کاملا طبیعی و اصل و اورجینال در تولید محصول خستگی و قرمزی پوست را برطرف می کند و بلافاصله بعد از استفاده پوستی یکدست و صاف را به ارمغان می آورد.

کرم پودر کلارنس اصل با پوشش دهی مات

بله، علاوه بر تمامی ویژگی هایی که در بالا برای این محصول ذکر شد، خبر خوب این است، که پوشش دهی آن و رنگ بندی متنوعی که دارد، تقریبا مات می باشند، یعنی علی رغم اینکه باعث شفافیت پوست شما می شود، اما نور را انعکاس نداده و به دلیل وجود ماده تالک در آن، می توان گفت که این کرم پودر کلارنس، مات نیز می باشد.

خرید کرم پودر کلارنس از عسل بانو

کرم پودر با پوست در تماس مستقیم است و کیفیت و مواد تشکیل‌دهنده آن روی پوست تاثیر می‌گذارد؛ پس مهم است که ماده آرایشی در کنار پوشش‌دهی، ضرری برای پوست نداشته باشد. به همین علت خرید و استفاده از کرم پودر باکیفیت ضروری است. شما می‌توانید با خرید محصولات آرایشی از فروشگاه‌های مطمئن سلامت پوست خود را تضمین کنید.

دکمه بازگشت به بالا