بین الملل

پرسپولیس پر فروغ ظاهر شد؛ نفت شجاعانه بازی کرد

آرامش روانی را از داوران نگیریم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: وظیفه داوران درست قضاوت کردن است و نباید آرامش روانی را از آنها بگیریم.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری پرسپولیس در خانه صنعت نفت آبادان و هم امتیاز شدن این تیم با سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس مثل بازی قبل پر فروغ ظاهر شد و اگرچه مقابل آلومینیوم اراک نتوانست برنده شود اما این بار با وجود آنکه صنعت نفت خیلی زود و حرفه‌ای به گل رسید و پرسپولیس بد گل خورد اما خیلی زود گل تساوی به ثمر رسید و در ابتدای نیمه دوم هم گل دو زده شد تا در نهایت ۳ امتیاز بسیار مهم کسب شود. 

**صنعت نفت شجاعانه بازی کرد

وی ادامه داد: پرسپولیس باید بتواند اختلاف گل خود با حریفش را بیش از یک گل کند تا با استرس بازی‌ها را به پایان نرساند و همچنین به رقبای خود این جسارت را ندهد که با تمام توان و امید فراوان به دنبال جبران گل و رسیدن به تساوی نباشد. از طرفی دیگر نباید از بازی خوب تیم صنعت نفت بگذریم که بازی رو به جلو و شجاعانه‌ای انجام داد و نهایت تلاش خود را کرد تا بازنده نباشد. صنعت نفت اگر در بازی‌های باقیمانده خود همانند بازی با پرسپولیس ظاهر شود از انتهای جدول جدا می‌شود و در پایان فصل سقوط نمی‌کند.

**تیم‌های متوسط ضعف فرهنگی دارند

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه تیم‌هایی مانند صنعت نفت نمی‌توانند در تمامی بازی‌های خود همانند بازی با پرسپولیس و استقلال ظاهر شوند به ضعف فرهنگی ما باز‌می‌گردد. چون در این بازی‌ها دیده می‌شوند و توجه رسانه‌ها به بازی‌های سرخابی‌ها بسیار زیاد است حتی در بازی‌های دوستانه هم بازیکنان دیگر تیم‌ها بهترین بازی‌های خود را انجام می‌دهند. در تمام دنیا هم تیم‌های متوسط برابر حریفان نمایش زیباتری ارائه می‌کنند و طبیعی است که با تمام وجود بازی کنند. نمونه آن تیم‌های کم نام و نشانی است که برابر حریفان نامدار نتایج بسیار خوبی می‌گیرند.

**آرامش روانی را از داوران نگیریم 

وی در مورد اعتراض به قضاوت داور بازی صنعت نفت و پرسپولیس از سوی آبادانی‌ها گفت: داوران موظف هستند خوب قضاوت کنند. داوری‌ها ضعف دارد ولی برای داوران چه کارهایی انجام شده است. نه حقوق خوبی به آنها داده می‌شود نه امکانات و ابزار دقیق قضاوت را در اختیارشان قرار داده‌اند. هجمه زیادی روی قضاوت داوران وجود دارد. به محض اینکه سوتی می‌زنند که به زعم یک تیم غلط است بازیکنان درون زمین آن تیم و همچنین کادرفنی همان تیم اعتراض می‌کنند و در ادامه با سوت دیگر تیم مقابل اعتراض می‌کنند. آرامش روانی را از داوران نگیریم و اجازه دهند تا با آرامش کار خود را انجام دهند.

**لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد 

حلالی در خصوص رقبای اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: در نیم فصل دوم تیمی که در کسب پیروزی ثبات داشته باشد شانس به مراتب بیشتری برای قهرمانی دارد. پرسپولیس علاوه بر سپاهان و استقلال با تراکتور که تیم چهارم جدول است ۷ امتیاز فاصله دارد و این حریف هم می‌تواند در ۱۱ هفته باقیمانده فاصله را کمتر کند اگر فرصت پیدا کند. گل‌گهر سیرجان هنوز فرصت دارد تا به کورس قهرمانی بازگردد. تمامی بازی‌ها اهمیت دارند و ۳ امتیاز آنها ارزشمند است ولی بازی‌های رودررو به مراتب اهمیت بیشتری دارند. در هفته‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا