عمومیمطالب کسب و کار

6 روش برتر برای پیشرفت بیشتر در بازی اپکس لجند موبایل

بررسی 6 روش برای پیشرفت در بازی اپکس لجند موبایل

بازی اپکس لجند موبایل یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های موبایلی می باشد که طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان برای خوود کسب کرده است. این بازی دارای شخصیت های مختلفی می باشد که در قالب جنگ فردی و تیمی بکار گرفته می شوند. در ادامه به بررسی 6 روش برای پیشرفت در بازی اپکس لجند موبایل می پردازیم.

خرید کوین یا سکه بازی اپکس لجند موبایل

یک روش خوب و کارآمد برای پیشرفت در بازی سایت خرید کوین بازی اپکس لجند موبایل هست که باعث می شود شما امکانات و قابلیت های مختلف بازی را با خرج کردن سکه ها بدست بیاورید.

سایتهای زیادی برای خرید کوین اپکس لجند هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

با دوستان خود بازی کنید

برای پیشرفت بهتر در بازی بهتر است دوستانی پیدا کرده و یک تیم با آن‌ها تشکیل دهید. بازی کردن با یک تیم که از افراد ثابت تشکیل شده مزایای زیادی دارد. کال‌اوت‌های سریع‌تر و آسان‌تر، کمک در انتخاب لوداوت بهتر و اجرای ساده‌تر حرکات کمبو چند نمونه از این مزایا هستند. استفاده کردن از قابلیت خوب چت صوتی نیز سریع‌ترین روش برای برقراری ارتباط با هم تیمی‌ها است.

از شیلد باتری و مد کیت استفاده کنید

در بازی اپکس لجندز موبایل دو روش برای هیل کردن وجود دارد؛ استفاده از شیلد سل (Shield Cell) و سرنج (Syringe) که قسمتی از نوار سلامت شما را پر می‌کنند و استفاده از شیلد باتری (Shield Battery) و مد کیت (Med Kit) که نوار سلامت را کاملا پر می‌کنند.

اغلب تصور می‌شود که شیلد سل و سرنج انتخاب بهتری هستند زیرا اثربخشی آن‌ها در زمان کوتاه‌تری صورت می‌گیرد. اما در حقیقت مدت زمان اثربخشی شیلد باتری و مدکیت تفاوت چندانی با شیلد سل و سرنج ندارد.

شیلد باتری و مد کیت به شما این امکان را می‌دهند که سریع‌تر به نبرد برگردید و شانس بقای شما را افزایش می‌دهند. اگر در موقعیت بحرانی و آسیب‌پذیری هستید، پناه گرفته و از موقعیت خود فاصله بگیرید تا از مد کیت یا شیلد باتری استفاده کنید.

به نقاط مرتفع بروید

مانند دگر بازی‌های شوتر، اگر بتوانید خود را به نقاط مرتفع‌تر برسانید شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود. شما باید همیشه در نقطه بالاتری نسبت به دشمن خود قرار داشته باشید؛ روی جعبه‌ها فلزی، تپه‌ها، ساختمان‌ها یا هر نقطه مرتفع دیگری که دید بهتری هم داشته باشد.

قرارگرفتن بر روی بلندی‌ها و نقاط مرتفع می‌تواند شما را به هدف کوچک‌تر و غیر قابل دسترس‌تری برای دشمن تبدیل کند. مپ‌های بازی اپکس لجندز موبایل این فرصت را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کنند. لجندهایی مانند پث‌فایندر، اکتان و لوبا به‌راحتی و به سرعت می‌توانند خود را به نقاط مرتفع برسانند. البته کاراکترهای دیگر هم با حرکات روان خود می‌توانند به مکان‌های مرتفع برسند.

توانایی های خود را ارتقا دهید

هرکدام از شخصیت های اپکس لجندز موبایل یک توانایی منحصربه‌فرد دارند. آشنایی با این قابلیت‌ها و زمان درست استفاده از آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال یکی از توانایی‌های بنگلور (Bangalore) پرتاب نارنجک دودزا است که اگر در زمان درست پرتاب شود می‌تواند برای تیم شما سرنوشت‌ساز باشد.

اگر تعداد افراد تیم کم است و نیاز به عقب‌نشینی دارید، پرتاب نارنجک دودزا می‌تواند یک تاکتیک بسیار خوب باشد. اما اگر در حال حمله و شلیک باشید این نارنجک دودزا دید شما را محدود کرده و هدفگیری شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین استفاده از نارنجک دودزا هنگام حمله تاکتیک مناسبی نیست.

هنگام استفاده از هر توانایی بهتر است به تاثیری که می‌تواند روی عملکرد تیم داشته باشد فکر کنید. همچنین باید استفاده از آن‌ها را تمرین کرده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

از سیستم پینگ استفاده کنید

سیستم پینگ در اپکس لجندز موبایل در مقایسه با ورژن PC آن محدودتر است. اما استفاده از آن می‌تواند در پیشرفت شما نقش داشته باشد. اگر درحالی‌که به نقطه‌ای در نقشه اشاره می‌کنید دکمه پینگ را فشار دهید، هم‌ تیمی‌های شما می‌دانند که قصد حرکت به آن سمت را دارید.

همچنین اگر هنگام اشاره کردن به یک آیتم آن را فشار دهید، به هم تیمی‌های خود فرصت لوت کردن آن آیتم را خواهید داد. به کمک سیستم پینگ و نگه داشتن این دکمه می‌توانید هم تیمی‌های خود را از حضور یک یا چند انمی در یک لوکیشن مطلع کرده و با آمادگی بیشتری به نبرد آن‌ها بروید.

اگر به بازی‌های موبایل مانند اپکس لجندز موبایل علاقه دارید، فروشگاه آنلاین ونوم خدمات زیادی را برای شما فراهم کرده است؛ از خرید پول‌ها و آیتم‌های بازی‌های مطرحی چون موبایل لجندز، کال آو دیوتی و اپکس لجندز موبایل گرفته تا اشتراک ویژه برنامه‌های پرطرفداری مانند اسپاتیفای و دیسکورد. همچنین می‌توانید برای خرید گیفت کارت‌هایی مانند لیگ آو لجندز، ولورانت پوینت، استیم والت و ریزر گلد هم به وبسایت ونوم مراجعه کنید. تمام محصولاتی که در وبسایت ونوم خریداری می‌کنید به کمک سرویس شارژ آنی در کمترین زمان ممکن در حساب شما قرار می‌گیرند.

دکمه بازگشت به بالا