اجتماعیمطالب کسب و کار

تعمیر مبل در تهران و کرج با تخفیف و نمونه کار مناسب 09102006753

تعمیرات مبلمان چگونه است؟

رویه کوبی مبل یکی از مشاغل وابسته به صنعت مبلمان است . و به کسانی که در این شغل مشغول فعالیت هستند رویه کوب میگویند . برخلاف نام ، رویه کوبی مبل عبارت است از کلیه فعالیتها و کارهایی که بر روی کلاف خام مبل انجام میشود تا به مرحله تکمیل و اماده سازی مبل کامل بیانجامد چرا تعمیر مبل؟

رویه کوبی ( رویه کوب )  به دو گروه تقسیم می شوند:

رویکه کوبی روی کلاف خام که در بالا توضیحات آن ارائه شد .رویه کوبی بر روی مبلمان فرسوده و دست دوم که از آن با عنوان تعمیرات مبل یاد میشود.در تعمیرات مبل کلیه محتوی مبلمان که نیاز به تعویض داشته باشند از داخل کلاف مبل خارج میشود . چنانچه کلاف مبل شکسته و فرسوده باشد تعمیر شده و مبل برای رنگ کاری و لکه گیری ( در صورت نیاز ) آماده می شود. پس انجام این کارها مبل برای رویه کوبی به دست متخصص رویه کوب سپرده می شود. محتوی جدید شامل ابر و اسفنج، انواع فنرها و تسمه، پنبه و کرک و … و در نهایت پارچه مبل روی آن قرار داده می شود.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

چرا تعمیرات مبل امری مهم و اقتصادی میباشد؟

خب جواب این سوال خیلی واضح است چون هزینه تعویض و خرید یک مبل جدید خیلی بیشتر است. برخی فکر میکنند که وقتی مبل کمی کهنه شد باید آن را دور ریخت و یک مبل جدید خرید هزینه ی زیادی برای خرید آن میپردازند و علاوه بر آن باید برای پیدا کردن یک مبل جدید و آماده که با سلیقه و دکوراسیون کاملا هم خوانی داشته باشد زمان زیادی را باید صرف کرد و علاوه بر این مشکلات دیگری مانند: هزینه های زیاد حتی ممکن مبل که مدنظر شما هم باشد را پیدا نکنید نیز وجود دارد ولی در تعمیر مبل شما  با این مشکلات فراوان از جمله هزینه زیاد دست و پنجه نرم نخواهید کرد و با خرید چند متر پارچه و تعمیر اسکلت سالم مبل میتوانید دوباره از آن استفاده کنید و مانند روز اول آنرا در منزل داشته باشید تا بتواند باعث زیبایی منزل شما و حتی روحیه خودتان هم شود

قیمت تمام شده یک دست مبل تعمیر شده چقدر است؟

همانطور که می‌دانید، هزینه تعمیرات مبلمان باهم متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طورکلی برای تعیین قیمت تعمیر مبل، در ابتدا باید ایرادات مبلمان توسط تعمیرکار بررسی شود و زمانی که تمام اقدامات لازم مشخص شد، قیمت تعمیر مبل قابل تخمین است.

توجه داشته باشید که میزان ظرافت و جزئیات به‌کار رفته درهنگام تعمیرات، با قیمت تعمیر مبلمان رابطه مستقیمی خواهد داشت

نجاری در تعمیرات مبل چگونه میباشد؟

در تعمیرات مبلمان اولین مرحله مشاهده و برسی اسکلت و کلاف چوب است تا مطئن شویم از فریم سالمی برخور دار است و سپس میتوانیم جنس ها و پارچه را روی کار سوار کنیم، اگر مبلمان شما دچار در رفتگی یا شکستگی باشد به واحد نجاری ارسال میکنیم تا مشکل مبلمان و کلاف را مرمت کنند و سپس به واحد رویه کوبی ارجاع دهند.

رنگکاری در تعمیرات مبل چیست؟

رنگ کاری مبل نیز یکی از روش های مقرون به صرفه است که به کمک ان می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه بدهید و بهترین نتیجه ممکن مد نظر خود را کسب کنید.

رنگ کاری مبل یک حرفه تخصصی می باشد که با تکنیک ها و روش های مختلفی توسط ابزارهای مخصوصی انجام می شود و شخصی که مبل را رنگ می کند ، رنگ کار مبل نام دارد.

مبلمان پس از چند سال که مورد استفاده قرار می گیرند به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا می کنند ، رنگ کاری مبل یک از روش های رایج در صنعت تعمیرات مبل می باشد که به طرز شگفت انگیزی می تواند مبلمان را نوسازی و یا دچار تغییرات ظاهری کند

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

تعمیرات مبل راحتی چگونه میباشد؟

امروزه مبلمان راحتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به همین سبب پس از چند سال، فرسوده و کهنه میشود. برای داشتن یک دست مبلمان راحتی جدید، میتوانید به بازار و نمایشگاه های مبل بروید و مبل دلخواه خود را انتخاب نمایید. چه بسا مدتی طولانی از وقت خود را صرف یافتن مبل راحتی مورد نظر بکنید. اما؛ پیشنهاد میکنیم، که اگر از مبل راحتی قدیمی خود راضی هستید، به جای هزینه بیشتر برای خرید مبل نو، با هزینه ای بسیار کمتر مبلمان خود را تعمیر و رویه کوبی کنید و صاحب یک دست مبلمان نو، حتی بهتر از روز اول شوید.

تعمیرات مبل استیل در تهران و کرج

مبل استیل و کلاسیک به دلیل ظرافت کاری‎های بیشتر نسبت به مبلمان راحتی معمولا زودتر و بیشتر دچار آسیب میشوند. البته استفاده درست از این مبلمان میتواند طول عمر مبل شما را بیشتر و نیاز به مرمت آنرا کمتر و کمتر کند.

دلابل متعدد و متفاوتی وجود دارد که نیاز به تعمیر مبل استیل خود خواهید داشت :

  • شکستگی و لقی پایه‎های مبلهای تک و صندلی‎های سرویس نهارخوری
  • تغییر رنگ، رنگ پریدگی و تیرگی و چرک شدن پارچه
  • شکستگی و از بین رفتن بخشهای ظریف مبل مانند تاج و نقش و نگار روی دسته مبل
  • شل شدن فنر کف مبل و از بین رفتن اسفنج و نشست محتوی مبل
  • از بین رفتن اسفنج یا فوم پشتی مبل
  • صدا جیرجیر چوب و فنرهای مبل استیل

قبل از هر چیز باید بدانید که مبل شما هر چقدر با کیفیت و حتی گرانقیمت باشد نیاز به تعمیر مبل پس از گذشت چند سال ( کم یا زیاد ) احساس خواهد شد. بنابراین تعمیر و رویه‎کوبی مبل استیل خود را به متخصصین مجرب و حرفه ای مجموعه خانه شیک بسپارید و با خیالی آسوده مبلی نو و حتی بهتر از روز اول را به هزینه ای مقرون بصرفه تحویل بگیرید!

تعویض ابر و فوم در تعمیرات مبل

با خرید مبلمان خانه می توانید به راحتی رو مبل لم دهید و از تماشا کردن به تلویزیون، هم صحبتی با خانواده و بستگان لذت ببرید اما در این بین اگر بعد از مدتی نشمین مبل دچار فرو رفتگی شده است و به فکر تعویض مبلمان هستید دست نگه دارید شما می توانید با تعویض فوم و اسفنج مبلمان خانه در هزینه ها صرفه جویی کنید. با وجود گران قیمت بودن مبلمان اگر می خواهید در هزینه های خانه صرفه جویی کنید به جای خرید مبل اقدام به تعمیر مبل با تعویض فوم و اسفنج و پارچه مبل کنید. در واقع یکی از کارهای راحت مربوط به تعمیر مبل تعویض فوم و اسفنج می باشد.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا