اقتصادیمطالب کسب و کار

سرمایه آزاد چیست؟ پرداخت سرمایه آزاد یکساعته

وام آزاد چیست؟

وام با سند ملکی نوعی تسهیلات می‌باشد که شرکت ها و موسسات مختلف آن را در اختیار متقاضیان می‌گذارند. این وام ها بر خلاف تسهیلات بانکی به سرعت وارد حساب شما خواهد شد و در واقع برخی این نوع وام را به وام یک ساعته می شناسند چرا که در مدت زمان یک ساعت می توانید آن را دریافت نمایید، البته این نوع وام تفاوت بسیار زیادی با وام هایی که بانک ها ارائه می دهند دارد که در ادامه به این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

شرایط دریافت وام آزاد بدون ضامن در بانک چیست؟

طبق مصوبه دولت برای دریافت اعتبار از بانک، به شرایطی که در ادامه ذکر می‌کنیم، نیاز دارید.

  • شاغل یا بازنشسته ارگان‌های غیر دولتی مانند هلال احمر، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی و … باشید.
  • در یکی از شرکت‌های خصوصی معتبر کار کنید و حقوق شما به یکی از بانک‌های وزارت اقتصاد واریز شود.
  • شاغل یا بازنشسته از نهادهای دولتی باشید.
  • برای دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون، فقط با نامه کسر از حقوق قادر هستید، اعتبار دریافت کنید.
  • برای دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون می‌توانید با نامه کسر از حقوق، چک و سفته، وام فوری بدون ضامن با سفته دریافت نمایید.

با توجه به مطالب بالا، از آن‌جایی که این نوع تسهیلات فقط به افراد خاص با مشاغلی خاص تعلق می‌گیرد، مشخص می‌باشد که دریافت اعتبار از این بانک‌ها اصلا کار راحتی نیست. از این رو در موسسه وام توانگر با توجه به شرایط شما امکان دریافت انواع وام آزاد را فراهم کرده‌ایم.

تفاوت مقدار سود و اقساط در وام آزاد و تسهلات بانکی

وام فوری آزاد سود بیشتری در مقایسه به وام های بانکی از وام گیرنده می‌گیرد که البته این سود توافق شده میان طرفین می باشد و با توجه به میزان تورم در کشور ما و جهان این مقدار واقعا تاثیر زیادی در گرفتن وام نخواهد داشت. براساس توافق میان طرفین، تعداد قسط پرداخت اصل وام و سود وام تعیین خواهد شد که وام آزاد قسط های پرداخت بیشتری در مقایسه با قسط‌های پرداخت وام بانکی به وام گیرنده خواهد داد.

ضمانت در دریافت وام بانکی و آزاد

در بانک ها به طور معمول برای ضمانت تسهیلات از شما ضامن می‌خواهند که شما باید فیش حقوقی شخصی که کارمند دولت می‌باشد را بانک ارائه دهید تا در صورت عدم بازپرداخت اقساط وام از طرف وام گیرنده، بانک اقدام به برداشت پول از حساب بانکی ضامن کند. اما در وام آزاد معمولا نیازی به ضامن نبوده و شما می توانید با گرو گذاشتن سند ملک، ماشین، زمین، زمین زراعی و… وام خود را دریافت نمایید.

مقدار دریافتی وام آزاد و بانکی

وام های بانکی که انواع متنوعی دارند برای پرداخت سقف خاصی مشخص کرده‌اند و بیشتر وام های کلان به افراد شناخته شده می‌رسد. در واقع هر مقداری که وام می‌خواهید به همان اندازه نیز زحمت شما برای دریافت وام بانکی بیشتر می‌شود، شرایط سخت تر را باید بپزیرید و ضمانت های بیشتری جهت دریافت وام‌های کلان به بانک ارائه بدهید. وام آزاد به این شکل نیست و می توان گفت که برای دریافت این نوع وام سقفی وجود ندارد. البته شرکت های وام دهنده از شما ضمانت‌ می‌خواهند اما شما درگیر کارهای اداری نخواهید شد.

 زمان درخواست وام تا دریافت وام بانکی و آزاد

مدت زمان درخواست تسهیلات تا دریافت وام بسیار زیاد می‌باشد اما دریافت وام فوری و آزاد به سرعت صورت می گیرد و پول به سرعت به حساب شما واریز خواهد شد. به عبارتی وام های بانکی شما را سردرگم خواهند کرد. شما در ابتدا که قصد دریافت مشاوره از متصدی بانک در خصوص وام را دارید، سرتان از شرایطی که جهت دریافت وام بیان می‌کنند گیج می رود و اگر تمام شرایط را هم داشته باشید، کلی کاغذ بازی اداری پیش رویتان وجود دارد تا به وام خود برسید.

برای دریافت وام‌های آزاد از موسسات با این کاغذبازی های اداری و وقت گیر که انرژیتان را می‌گیرند، مواجه نیستید و خیلی راحت می توانید وجه درخواستی خود را با ارائه ضمانت طبق شرایط خود، دریافت نمایید.

از کدام موسسه وام آزاد بگیریم؟

موسسات زیادی در حال حاضر در این حوزه فعال می‌باشند و افراد زیادی وجود دارند که می توانند در ازای وثیقه شما وام های متنوعی با توجه مقدار وجهی که نیاز دارید، به شما اعطا کنند. این نوع وام ها از کمترین مبالغ بر روی سیم کارت و خودرو تا ملک داده می شود وسقفی برای مقدار  بر روی آن وجود ندارد. هیچ ضامنی برای این کار در وام توانگر نیاز ندارید و همه شرایط را صفر تا صد خودتان مشخص خواهید کرد.

شرکت تأمین سرمایه توانگر یکی از فعالین معتبر این حوزه برای اعطای وام به شما است و به خاطر سابقه زیاد به راحتی می توانید به آن اعتماد کنید. تیم ما بیشتر از ۱۴ سال است که در زمینه اعطای ،  و فعالیت دارد و در حال حاضر نیز در ۲ شعبه آماده خدمات رسانی هستیم. توجه کنید که که تمامی قرارداد های تامین سرمایه توانگر زیر نظر وکیل مجرب انجام می شود و تمامی مراحل کار دریافت تسهیلات در یک روز انجام می‌شود که با بستن همزمان قرارداد وجه وام آزاد نیز واریز می شود

سرمایه ازاد یا پرداخت سرمایه چیست؟

سرمایه آزاد به نقدینگی افرادی گفته میشه که این نقدینگی در کاری سرمایه گذاری نشده است و اصطلاحا پول بی کار است که به آن سرمایه آزاد میگویند. معمولا کسانی که نیاز به نقدینگی برای انجام امور خود دارند مانند کاسبانی که با پول کار میکنند و یا کسانی که میخواهند کسب و کار خودشون رو ارتقا بدن برای مثال با راه انداختن خط تولید جدیدی تولید شرکتشون رو افزایش بدن این سرمایه رو دریافت میکنند و ضمانتی بابت اصل سرمایه به سرمایه گذار میدهند و به ازای هر ماهی که این سرمایه دست آن ها هست سودی رو به صاحب سرمایه پرداخت میکنند که به این کار پرداخت سرمایه آزاد میگویند.

 پرداخت سرمایه آزاد یا دریافت وام؟

 معمولا اولین راه حلی که برای حل مشکلات مالی و یا تامین مالی به ذهن افراد میرسد گرفتن های مختلف از بانک هستش اما خب معمولا به خصوص در شرایط اقتصادی الان گرفتن وام از بانک ها به این راحتی ها نیست و معمولا شرایط سختی برای پرداخت وام در نظر میگیرند مانند امتیاز حساب بالا و داشتن دسته چک و داشتن چندین ضامن معتبر و حتی اگه همه این شرایط رو هم داشته باشید مبلغ پرداختی وام ها معمولا خیلی محدود هست و شاید اصلا به کار شما نیاد!

توی این شرایط شما میتونین با دریافت سرمایه آزاد در سریع ترین زمان ممکن و با راحت ترین شرایط مبلغ مورد نظر خودتون رو دریافت کنید. شما میتونین از ۵۰ میلیون تومن تا ۵۰ میلیارد تومن از سرمایه آزاد دریافت کنید بدون نیاز به هیچگونه ضامن و حتی بدون نیاز به چک! شما میتونین برای دریافت سرمایه آزاد از سند خودرو و یا سند ملک اداری و مسکونی خودتون استفاده کنین و ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش سند خودتون رو در یک یا نهایتن دو روز کاری سرمایه آزاد دریافت کنید.

روال پرداخت سرمایه آزاد به چه شکل است؟

 شما میتونین با مشاورین ما تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره های لازم در دفتر ما با مدارک خودتون حضور پیدا کنید و پس از انجام مراحل که در سریع ترین زمان انجام میشه سرمایه مورد نظرتون رو دریافت کنید.همچنین میتونید از موسسه دریافت کنید. شما بعد از حضور در دفتر ما با همراه داشتن مدارک شناسایی خودتون و سند خودرو و یا ملک خودتون بلافاصله مراحل پرداخت سرمایه به شما شروع میشه و همزمان با امضا قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی سرمایه مورد نظر خودتون رو دریافت کنید.

پرداخت سرمایه آزاد قانونی و شرعی است

 دفتر ما موسسه حقوقی است و تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی و شفاف انجام میشود و تمامی مراحل از امضا قرارداد و باقی مراحل در دفترخانه اسناد رسمی کاملا قانونی و زیر نظر وکلای دفتر ما انجام میشود تا شما بتونید با خیالی راحت سرمایه مورد نظرتون رو دریافت کنید.

پرداخت سرمایه آزاد به کاملا شرعی و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.

 پرداخت سرمایه آزاد با چک و یا سفته

 در تامین سرمایه آزاد شما نیازی به داشتن دسته چک ندارید اما اگر در مراحل تامین سرمایه شما دسته چک داشته باشید سود پرداختی شما کمتر از پرداخت سرمایه با سفته است. پس اگه که شما دسته چک دارید یک امتیاز مثبت برای شما محسوب میشود اما باز هم الزامی به داشتن دسته چک نیست و شما میتونید سرمایه آزاد با سفته هم به راحتی دریافت کنید.

 شرایط باز پرداخت سرمایه آزاد

در شرایط باز پرداخت بسته به توان شما متغییر است و شرایط بازپرداخت رو خود شما بر اساس شرایط خودتون میتونید تعیین کنید. این یک نکته مثبت در سرمایه آزاد به حساب می آید که برعکس بانک ها که شرایط معینی برای بازپرداخت دارند و شما حتی اگه بعد از مدتی بخواهید تسویه کنید باید کل سود رو پرداخت کنید اما در موسسه ما این شرایط وجود نداره و شما هر زمان که نیازتون برطرف شد میتونید مبلغ دریافتی رو پرداخت کنید.

 پرداخت سرمایه فوری و یکروزه؟

 همونطور که بالاتر توضیح دادیم پرداخت سرمایه آزاد در کمترین زمان ممکن انجام میشه و معمولا برای دریافت سرمایه ازاد بر روی سند خودرو در کمتر از یک روز کاری انجام میشه و برای دریافت سرمایه آزاد با سند های مسکونی و اداری در کمتر از دو روز کاری انجام میشه.

 برای دریافت سرمایه آزاد پیش پرداخت نیاز است؟

در پرداخت سرمایه آزاد شما هیچگونه پیش پرداختی لازم نیست پرداخت کنید و عملا شما میتونید بدون هیچ هزینه ای سرمایه آزاد مورد نظر خودتون رو دریافت کنید. این هم یکی دیگ از مزایای دریافت سرمایه آزاد است که شما فقط با همراه داشتن مدارک موردنیازتون میتونید به راحتی سرمایه که نیاز دارید رو دریافت کنید.

مزایای پرداخت سرمایه آزاد

همونطور که بالاتر توضیح دادیم سرمایه ازاد برعکس وام های بانکی دارای مزایای زیادی است که مهمترین اون ها دریافت یکروزه، بدون پیش پرداخت، بدون نیاز به ضامن و یا دسته چک و غیره است

  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون پیش پرداخت
  • پرداخت یکروزه
  • بدون نیاز به دسته چک
  • فقط با داشتن سند خودرو و یا ملک
  • بدون نیاز به انتقال سند
دکمه بازگشت به بالا